Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.69$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Атаманчук Ю. М. 
Організаційно-педагогічні умови самостійної роботи майбутніх менеджерів підприємницької діяльності в інформаційному навчальному середовищі університету : навч. посіб. / Ю. М. Атаманчук. - Черкаси : [Вид. від. ЧНУ ім. Б.Хмельницького], 2008. - 155 c. - Бібліогр.: с. 141-155. - укp.

Розкрито сутність понять самостійності й активності як інтегральних характеристик майбутнього менеджера підприємницької діяльності. Визначено особливості, принципи, організаційно-педагогічні умови та розроблено методику забезпечення самостійної роботи студентів в інформаційно-навчальному середовищі університету. Проаналізовано результати експериментального дослідження сучасного стану організації самостійної роботи студентів ВНЗ України, проведеного за спеціально розробленою програмою. Експериментально підтверджено ефективність запропонованих організаційно-педагогічних умов і методики забезпечення самостійної роботи майбутніх менеджерів підприємницької діяльності.

Раскрыта сущность понятий самостоятельности и активности как интегральных качеств будущего менеджера предпринимательской деятельности. Определены особенности, принципы, организационно-педагогические условия и разработана методика обеспечения самостоятельной работы студентов в информационно-педагогической среде университета. Проанализированы результаты экспериментального исследования современного состояния организации самостоятельной работы студентов ВУЗ Украины, проведенного по специально разработанной программе. Экспериментально подтверждена эффективность данных организационно-педагогических условий и методики обеспечения самостоятельной работы будущих менеджеров предпринимательской деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 р я73 + Ч481.692 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711213 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Атаманчук Ю. М. 
Організаційно-педагогічні умови самостійної роботи майбутніх менеджерів підприємницької діяльності в інформаційному навчальному середовищі університету : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. М. Атаманчук; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2008. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію забезпечення самостійної роботи майбутніх менеджерів підприємницької діяльності в інформаційному навчальному середовищі університету. Проаналізовано стан дослідження самостійної роботи у педагогічній теорії та практиці, обгрунтовано її концептуальні засади. На підставі визначених теоретичних підходів і методологічних положень сформовано поняттєвий апарат дослідження. З використанням методики факторного аналізу визначено організаційно-педагогічні умови, які впливають на самостійну роботу студентів. Розроблено технологію забезпечення самостійної роботи майбутніх менеджерів підприємницької діяльності, визначено сутність її основних складових. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої технології, обгрунтовано засади та напрямки діяльності щодо покращання організації самостійної роботи студентів у вищій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69 + У9(4УКР)212.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363416 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Грабовець І. В. 
Самоосвіта як інтегруюча детермінанта самореалізації молодих фахівців у професійній діяльності : Автореф. дис... канд. соціол. наук : 22.00.04 / І. В. Грабовець; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2004. - 18 c. - укp.

Уточнено зміст поняття "молоді фахівці" як соціально-статусної групи, виявлено її специфіку та роль у системі суспільних відносин. З'ясовано характер та особливості процесу професійної самореалізації особистості. Розглянуто соціально-економічні умови, психосоціальні та морально-етичні чинники, які визначають специфіку процесу самоосвіти, встановлено її значення у системі безперервної освіти. Розроблено типологізацію активності молодих фахівців за рівнями професійної самореалізації. Визначено соціально-функціональну структуру процесу самоосвіти як інтегруючої детермінанти професійної самореалізації. Запропоновано шляхи оптимізації самоосвітнього процесу з урахуванням специфіки сучасних соціально-економічних умов розвитку українського суспільства та ціннісних орієнтацій молодих фахівців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69 + С5*665.249.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Керекеша О. В. 
Формування оцінно-рефлексивної самостійності майбутніх економістів у процесі фахової підготовки : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. В. Керекеша; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено процес формування оцінно-рефлексивної самостійності економістів за умов кредитно-модульної системи навчання. Проаналізовано основні теоретичні підходи до організації самостійної роботи студентів у сучасній психологічно-педагогічній літературі. Розкрито суть і зміст даної самостійності у майбутніх економістів. Визначено компоненти та проведено діагностування рівнів її сформованості. Обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють формуванню оцінно-рефлексивної самостійності економістів у процесі фахової підготовки. Розроблено й еспериментально апробовано методику формування оцінно-рефлексивної самостійності майбутніх економістів, що реалізується у ході фахової підготовки студентів I і II курсів різних спеціальностей економічного профілю, яка передбачає тренінгове навчання для викладачів і студентів та групове й індивідуальне консультування з питань організації самостійної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69 + У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363846 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Карасьова О. В. 
Організація самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах Слобожанщини другої половини XIX - початку XX ст. : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. В. Карасьова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2010. - 21 c. - укp.

Проаналізовано питання організації самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці даного періоду. Розкрито роль самостійної роботи як засобу навчання студентів. Висвітлено внесок провідних педагогів і вчених другої половини ХІХ - початку ХХ ст. у визначення необхідності організації самостійної роботи студентів. Визначено етапи в динаміці ступеня організації самостійної роботи студентів ВНЗ Слобожанщини. Узагальнено форми, методи, засоби, прийоми активізації самостійної роботи студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР5)52 + Ч481.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кучерявий А. О. 
Основи самостійної навчальної діяльності : навч. посіб. / А. О. Кучерявий, М. В. Балко; Луган. держ. ун-т внутр. справ ім. Е.О.Дідоренка. - Донецьк, 2010. - 200 c. - укp.

Розглянуто такі складові навчальної діяльності студентів, як планування, конспектування, підготовка до семінарських і практичних занять, опрацювання літератури, користування бібліотечними каталогами, написання рефератів і курсових робіт, підготовка до екзаменів. Висвітлено роль особистості у здійсненні успішного навчання та шляхи її самовиховання. Показано значущість для навчальної діяльності таких психічних процесів, як увага, мислення та пам'ять, визначено засоби їх удосконалення.

Рассмотрены такие слагаемые учебной деятельности студентов, как планирование, конспектирование, подготовка к семинарским и практическим занятиям, проработка литературы, пользование библиотечными каталогами, написание рефератов и курсовых работ, подготовка к экзаменам. Освещена роль личности в осуществлении успешного обучения и пути ее самовоспитания. Показана значимость для учебной деятельности таких психических процессов, как внимание, мышление и память, определены средства их усовершенствования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252 я73 + Ч481.69 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Огурцов А. П. 
Як навчити студентів учитись : монографія / А. П. Огурцов, В. В. Заліщук; Дніпродзержин. держ. техн. ун-т. - Дніпродзержинськ, 2009. - 325 c. - Бібліогр.: с. 317-319. - укp.

Розглянуто основні завдання Болонського процесу, визначено мотивацію та стимули поповнення та надбання знань, показано роль життєвого досвіду у даному процесі. Показано значення уміння публічно виступити як чинника професійного зростання. Обгрунтовано основні науково-методичні принципи навчання студентів, наведено рекомендації щодо організації їх самостійної роботи, зокрема, опрацювання навчальних і наукових текстів. Запропоновано способи самоконтролю та самоперевірки процесу засвоєння знань, виявлення помилок, розвитку професійного, творчого та критичного мислення. Висвітлено питання формування креативного потенціалу ВНЗ та інформаційної культури майбутніх фахівців, розкрито роль рейтингового контролю знань у заохоченні студентів до навчання, запропоновано методики розвитку уміння концентрувати увагу на виконанні навчального завдання та формулювання узагальнення, розглянуто способи та методи оволодіння новою інформацією. Наведено рекомендації щодо створення підручників, що сприяють підвищенню ефективності навчання.

Рассмотрены основные задачи Болонского процесса, определены мотивация и стимулы пополнения и приобретения знаний, раскрыта роль жизненного опыта в данном процессе. Показано значение умения публично выступить как фактора профессионального роста. Разработаны основные научно-методические принципы обучения студентов, даны рекомендации по организации их самостоятельной работы, в частности, обработки учебных и научных текстов. Рассмотрены способы самоконтроля и самопроверки процесса усвоения знаний, выявления ошибок, развития профессионального, творческого и критического мышления. Освещены вопросы формирования креативного потенциала ВУЗ и информационной культуры будущих специалистов, раскрыта роль рейтингового контроля знаний в стимулировании учебной деятельности студентов, даны методики развития умения концентрировать внимание на выполнении учебного задания и формулирования обобщения. Рассмотрены способы и методы овладения новой информацией. Разработаны рекомендации по созданию учебников для ВУЗ, способствующих повышению эффективности процесса обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69 + Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пелагейченко М. Л. 
Самоосвіта як фактор вдосконалення професійної підготовки студента / М. Л. Пелагейченко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 148. - С. 145-148. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто сутність поняття "самоосвіта" та її місце у професійній підготовці студента у вищому навчальному закладі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Творун О. В. 
Формування навичок самоосвіти у першокурсників ВТНЗ / О. В. Творун // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 189, ч. 1. - С. 114-117. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування навичок самоосвіти у першокурсників технічних ВНЗ засобами комп'ютерних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Павлова Г. О. 
Про підвищення ефективності самостійного навчання студентів інженерно-педагогічних спеціальностей в курсі дисциплін метрологічного профілю / Г. О. Павлова, О. О. Павлова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 291-297. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності змісту самостійного навчання студентів за рахунок проектування дидактичних засобів управління учбовою діяльністю майбутніх інженерів-педагогів у курсі дисциплін метрологічного профілю.

Рассмотрены вопросы повышения эффективности содержания самостоятельного обучения студентов за счет проектирования дидактических средств управления учебной деятельностью будущих инженеров-педагогов в курсе дисциплин метрологического профиля.

The issues of students' independent leaarning content efficiency rising through designing didactic means of future teacher-engineers' activities monitoring in the course of metrological disciplines are being considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69 + Ж10 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Козаченко Н. Ю. 
Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів - ключова складова кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Н. Ю. Козаченко, А. І. Комишан // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 101-108. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто можливості та перспективи удосконалення системи організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на основі запровадження плану-графіку цієї діяльності.

Рассмотрены возможности и перспективы усовершенствования системы организации самостоятельной учебно-познавательной деятельности студентов в условиях кредитно-модульной системы организации учебного процесса на основе внедрения плана-графика этой деятельности.

The article deals with the possibilities and prospects of the improvement system of students' self-dependent learning cognitive activities organization in conditions of credit module system of educational process on the basis of time-schedule for the activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кучерявий А. 
Педагогічні умови формування культури навчальної діяльності студента вищого навчального закладу як риси особистості / А. Кучерявий // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 31-34. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Актуалізовано проблему оволодіння студентами ВНЗ культурою навчальної діяльності (КНД) та розкрито досвід Донецького юридичного інституту, де з 2006 р. запроваджено навчальний курс "Основи самостійної навчальної діяльності". КНД студента визначено як характеристику його особистості, що якісно обумовлює спроможність учитися та уособлює рівень розвитку розумових, пізнавальних, творчих і пошуково-дослідницьких здібностей, операційно-технологічних умінь та відповідних особистісних якостей і психічних властивостей. Відзначено, що формування КНД відбувається за двома напрямами, котрі мають охопити кожну з чотирьох складових КНД та обумовлюють педагогічні умови її формування: цілеспрямована робота навчального закладу та свідома самовиховна робота студента. За результатами проведеного дослідження констатовано, що поняття КНД є визначальним для набуття студентами успішності в навчанні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шевчук Н. 
Проблеми ефективної організації самостійної роботи студентів у ВНЗ / Н. Шевчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 2. - С. 104-112. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Актуалізовано необхідність організації самостійної роботи студентів у ВНЗ, зумовлену високими вимогами до рівня загальнокультурної та спеціальної підготовки випускників ВНЗ, зміною загальноосвітніх парадигм, підготовкою майбутніх фахівців до входження в ринок праці з міцно сформованими потребами у постійній професійній самоосвіті та саморозвитку. Розглянуто умови, прийоми та способи організації результативної самостійної роботи студентів і запропоновано схему її здійснення, а саме: постановка мети - аналіз вихідних даних - вибір способу досягнення мети - виконання дій - самоконтроль - аналіз результатів самоконтролю. Така послідовність сприятиме розвитку творчих здібностей студента, цілеспрямованості, відповідальності, наполегливості, дисциплінованості. Наголошено, що активізація самостійної пізнавальної діяльності студентів стимулює проблемний, дискусійний характер навчання, підвищує творчу активність студентів у процесі оволодіння професійними та загальноосвітніми знаннями.

Актуализирована организация самостоятельной работы студентов в ВУЗ, обусловленная высокими требованиями к уровню общекультурной и специальной подготовки выпускников ВУЗ, изменением общеобразовательных парадигм, подготовкой будущих специалистов к вхождению в рынок труда с прочно сформированными потребностями в постоянном профессиональном самообразовании. Рассмотрены условия, приемы и способы организации результативной самостоятельной работы студентов и предложена схема ее осуществления: постановка цели - анализ исходных данных - выбор способа достижения цели - выполнение действий - самоконтроль - анализ результатов самоконтроля. Такая последовательность способствует развитию творческих способностей студента, целеустремленности, ответственности, настойчивости, дисциплинированности. Отмечено, что активизация самостоятельной познавательной деятельности студентов стимулирует проблемный, дискуссионный характер обучения, повышает их творческую активность в процессе овладения знаниями.

The article deals with conditions, ways and means of student's individual work effective organization; the author stresses that only permanent individual work gives the opportunity to get the best knowledge in a certain field, and to create an integrated personality able to develop itself.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кордонова А. В. 
Сущность понятия "самообразование" в философско-педагогическом аспекте / А. В. Кордонова // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 129-132. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Раскрыта сущность понятия "самообразование" в философско-педагогическом аспекте. Выделено несколько подходов к его рассмотрению, в частности, один из них характеризуется пониманием самообразования как процесса целенаправленного и систематического самоусовершенствования, саморазвития личности и ее деятельности; другой - ассоциацией самообразования с познавательной деятельностью человека. Очерчены моменты предметной саморегуляции, которые соотносятся с организацией самообразования. Доказано, что под этим понятием понимают неотъемлемый компонент вузовского обучения, который предполагает такие умения студентов, как: самостоятельное выдвижение целей обучения; программирование процесса обучения; оценивание результатов собственной учебной деятельности; коррекция полученных результатов. Обозначены отличительные особенности процесса самообразования от самостоятельной работы студентов, которая может выступать лишь как начальная форма самообразования, поскольку она остается одной из эффективных форм педагогически управляемого процесса усвоения знаний обучаемыми.

Розкрито сутність поняття "самоосвіта" у філософсько-педагогічному аспекті. Виділено кілька підходів до його розгляду, зокрема, один з них характеризується розумінням самоосвіти як процесу цілеспрямованого та систематичного самовдосконалення, саморозвитку особистості й її діяльності, другий - асоціацією самоосвіти з пізнавальною діяльністю людини. Висвітлено моменти предметної саморегуляції, які співвідносяться з організацією самоосвіти. Доведено, що під цим поняттям розуміють невід'ємний компонент навчання у вищому навчальному закладі, який передбачає такі вміння студентів, як: самостійне висунення цілей навчання; програмування процесу навчання, оцінювання результатів власної навчальної діяльності; корекція одержаних результатів. Позначено відмінності між особливостями процесу самоосвіти та самостійною роботою студентів, яка може виступати лише як початкова форма самоосвіти, оскільки вона залишається однією з ефективних форма педагогічно керованого процесу засвоєння знань учнями.

The essence of the concept of Дself-educationФ in the philosophical and pedagogical aspect. Identified several approaches to considering, in particular, one of them is characterized by self-understanding as a process of deliberate and systematic self-improvement, self-development and its activities, the other - with the self-association of human cognitive activity. Outlines the substantive aspects of self that are correlated with self-organization. It is proved that under this concept to understand an integral component of higher education, which involves such skills of students, such as: self-promotion training purposes, the scheduling of the learning process, evaluation results of our training activities; correction of the results. Marked with thedistinctive features of the self from the students' independent work, which can act only as an initial form of self-education, because it remains one of the most effective forms of pedagogically driven process of learning students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69 + Ч30 в2:Ю2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Пономарьов О. С. 
Логіка самостійної діяльності студентів у системі їх особистісного розвитку / О. С. Пономарьов // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4. - С. 10-18. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто логіку самостійної діяльності студентів як один з визначальних факторів їх професійного й особистісного становлення та розвитку. Визначено педагогічні умови забезпечення ефективності даної діяльності відповідно до її логіки.

Рассмотрена логика самостоятельной деятельности студентов как один из определяющих факторов их профессионального и личностного становления и развития. Определены педагогические условия обеспечения эффективности данной деятельности в соответствии с ее логикой.

The article deals with the logic of independent activity of students as one of determining factors of their professional and personal becoming and development. Pedagogical conditions of maintenance of efficiency of this activity are determined according to its logic.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Добровська Л. 
Організація самостійної та науково-дослідницької роботи майбутніх інженерів з комп'ютерних систем медичного профілю в технічному ВНЗ / Л. Добровська // Освіта і упр.. - 2010. - 13, № 2/3. - С. 189-196. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто проблеми організації процесу формування професійної компетентності майбутніх інженерів з комп'ютерних систем медичного профілю. Названо основні організаційно-методичні умови даного процесу: організація самостійної та науково-дослідницької роботи студентів. Визначено чинники, які зумовлюють ефективність цієї роботи: відбір і структурування змісту за принципами інтеграції та системності модулів; врахування предметного поля спеціальності; суб'єкт-суб'єктна взаємодія викладачів і студентів на засадах динамічності, прогностичності, індивідуального підходу до студентів, диференціації та індивідуалізації форм, праксеологічності, діалогічності, керованості, мотивованості, технологічності й інноваційності; навчально-дослідницька та професійно-предметна спрямованість завдань, застосування репродуктивних, реконструктивно-варіативних, частково-пошукових, індивідуальних навчально-дослідницьких завдань. Доведено, що впровадження самостійної роботи студентів у навчальний процес технічних ВНЗ вимагає від викладача необхідності використання завдань проблемного, інформаційного та технологічного характеру, нормування завдань та їх стандартизації, реалізації їх відкритості та загальної оглядовості, здійснення постійного зворотного зв'язку зі студентами.

Рассмотрены проблемы организации процесса формирования профессиональной компетентности будущих инженеров компьютерных систем медицинского профиля. Названы основные организационно-методические условия данного процесса: организация самостоятельной и научно-исследовательской работы студентов. Определены факторы, которые предопределяют эффективность этой работы: отбор и структурирование содержания на принципах интеграции и системности модулей; учет предметного поля специальности; субъект-субъектное взаимодействие преподавателей и студентов на основе динамичности, прогнозируемости, индивидуального подхода к студентам, дифференциации и индивидуализации форм, праксеологичности, диалогичности, управляемости, мотивированности, технологичности и инновационности; учебно-исследовательская и профессионально-предметная направленность задач, применение репродуктивных, реконструктивно-вариативных, частично-поисковых, индивидуальных учебно-исследовательских задач. Доказано, что внедрение самостоятельной работы студентов в учебный процесс технических ВУЗ требует от преподавателя необходимости использования задач проблемного, информационного и технологического характера; нормирования заданий и их стандартизации; реализации их открытости и общей обзорности; осуществления постоянной обратной связи со студентами.

The article deals with problems of organization of the process of formation of professional competence of future engineers, computer systems, and medical profile. To the list of major organizational and methodological conditions for this process is self-organization and research work of students. The factors that determine the effectiveness of this work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268 + Ч481.69 + З970 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Левчишина О. 
Регуляторна політика держави в галузі вищої освіти / О. Левчишина // Освіта і упр.. - 2009. - 12, № 1. - С. 90-97. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено проблему необхідності реформування вищої освіти в Україні, яка полягає у визначенні регуляторних важелів ринку праці Розкрито цілі, принципи та засоби регулювання освітньої діяльності. Проаналізовано комплекс заходів з активізації самостійної творчої роботи, який повинен включати зменшення аудиторних занять і збільшення часу на самостійну роботу, збільшення загальної кількості лабораторних і практичних занять на виконання студентами комплексу індивідуальних завдань для самостійної роботи, підвищення ролі курсових і дипломних робіт за виробничою тематикою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к + Ч481.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кулик Є. 
Дидактична характеристика процесу самоосвіти / Є. Кулик // Вища освіта України. - 2006. - № 1. - С. 102-107. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто одне з найважливіших завдань ВНЗ - навчання студентів умінню саморозвиватися в процесі освіти. Уточнено поняття "самоосвіта". Визначено складові самоосвітньої діяльності, які відрізняють її від інших видів пізнавальної діяльності. Підкреслено роль особистості у самоосвіті. Представлено результати дослідження ставлення студентів до пізнання, проаналізовано мотиви, які зумовлюють зміну ставлення студентів до навчання. Висвітлено чотири групи спонукальних сил (мотивів). Порівняно мотиви ставлення до пізнання учнів і студентів. Вказано на зв'язок самоосвіти і навчання. Акцентовано увагу на професійному інтересі як провідному стимулі самоосвіти, який збагачується широким соціальним звучанням. Визначено основну рушійну силу розвитку самоосвітньої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.692

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Паршакова О. 
Проблеми організації контролю самостійної роботи студентів у світлі Болонського освітнього процесу / О. Паршакова // Вища освіта України. - 2010. - № 2. - С. 36-43. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано питання підвищення ролі самостійної роботи студентів (СРС) у вітчизняних ВНЗ як однієї з основних вимог Болонського освітнього процесу. Увагу акцентовано на найвагоміших моментах організації та контролю СРС: на стані матеріально-технічної бази, розподілі навчального часу для контролю СРС, якості навчального та методичного забезпечення, мотивації СРС і системі її контролю, формуванні навчального навантаження викладача відповідно до вимог Болонського процесу.

Проанализирован вопрос повышения роли самостоятельной работы студентов (СРС) в отечественных ВУЗ как одного из основных требований Болонского образовательного процесса. Внимание акцентировано на значимых моментах организации и контроля СРС: на состоянии материально-технической базы, распределении учебного времени для контроля СРС, качестве учебного и методического обеспечения, мотивации СРС и системе ее контроля, на формировании учебной нагрузки преподавателя в соответствии с требованиями Болонского процесса.

Practice of realization of one of the most substantive principles of Bologna educational process - improvement of the student's independent work role, in domestic education is critically analyzed in the article. The author concludes that achieving efficiency in this activity is impossible without harmonious work of the Ukrainian Ministry of Education, higher educational facilities administration, teachers and students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кравцова В. П. 
Место библиотеки в системе ВУЗ - базовое предприятие / В. П. Кравцова // Библиотеки и информационные ресурсы в современном мире науки, культуры, образования и бизнеса : 11-я Междунар. конф. "Крым 2004". - 2004. - С. 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). - рус.

Розглянуто місце бібліотеки в системі "ВНЗ - базове підприємство". Бібліотека, яка є осередком навчальної та наукової інформації для всіх підрозділів університету, виконує функцію сполучної ланки в системі підготовки спеціалістів, що грунтується на поєднанні навчання в університеті та базових підприємствах.

Рассмотрено место библиотеки в системе "ВУЗ - базовое предприятие". Отмечено, что библиотека является органом учебной и научной информации для всех подразделений университета и выполняет функцию связующего звена в системе подготовки специалистов, основанной на совмещении обучения в университете и на базовых предприятиях.

Place of a library in the system "university - master enterprise" is considered. Being a source of educationaland scientific information for all departments of the university, the library carries out the function ofa joining link in the system of professional training based on the combination of academic education in theuniversity and practical training at the enterprises.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4РОС)757.11 + Ч481.69

Рубрики:

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського