Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч484(4УКР)763$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Шляхи реформування заочної (дистанційної) вищої освіти : Всеукр. наук.- метод. конф., 11 - 13 жовт. 2000 р. / Укр. акад. друкарства. - К.; Л., 2000. - 66 c. - укp.

Розглянуто деякі аспекти підвищення ефективності підготовки студентів заочної форми навчання. Окреслено шляхи інтенсифікації процесу викладання математики у студентів-заочників економічних спеціальностей. Детально висвітлено організаційні форми та засоби дистанційного навчання у Тернопільському технічному університеті ім. І.Пулюя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)763 л0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нестеренко В. В. 
Пути и средства улучшения качества подготовки студентов при заочной форме обучения / В. В. Нестеренко // Наука і освіта. - 2009. - № 7. - С. 150-154. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Рассмотрены пути и средства, обеспечивающие качество обучения заочников в ВУЗ. Описаны принципы, на которых базируются педагогические условия повышения качества обучения заочников, включая и взрослых лиц, а также критерии оценки их эффективности. Дано определение понятия дистанционного обучения. Заочное обучение рассмотрено как особая форма непрерывного образования, допускающая использование элементов дистанционных образовательных технологий.

Розглянуто шляхи та засоби, що забезпечують якість навчання заочників у ВНЗ. Описано принципи, на яких базуються педагогічні умови підвищення якості навчання заочників, включно та дорослих осіб, а також критерії оцінки їх ефективності. Наведено визначення поняття дистанційного навчання. Розглянуто заочне навчання як особливу форму безперервної освіти, що допускає використання елементів дистанційних освітніх технологій.

The ways and means to ensure the quality of teaching external students in universities. The principles on which are based pedagogical conditions for improving the quality of teaching external students, including adults, as well as criteria for evaluating their effectiveness. ItТs proposed the definition of the concept of distance learning. Distance learning is considered as a special form of continuing education, allows the use of elements of distance learning. Describe the role of information technology in distance learning, which allows to improve the quality of student training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)763 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Нестеренко В. В. 
Підготовленість студентів заочної форми навчання до самостійної навчальної діяльності / В. В. Нестеренко // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 103-107. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто сутність підготовленості студентів заочної форми навчання до самостійної навчальної діяльності. Охарактеризовано поняття "навчання", "навченість", "научіння", проаналізовано складові навченості студентів заочної форми навчання. Визначено компоненти та показники підготовленості студентів заочної форми навчання до самостійної навчальної діяльності, наведено відповідну схему.

Рассмотрена сущность подготовленности студентов заочной формы обучения к самостоятельной учебной деятельности. Охарактеризованы понятия "обучение", "обучаемость", "научение". Проанализованы составляющие обученности студентов заочной формы обучения. Определены компоненты и показатели подготовленности студентов заочной формы обучения к самостоятельной учебной деятельности, приведена соответствующая схема.

The essence of the preparedness of students of correspondence courses to independent learning activities and describes the concepts of “learning”, “learning”, “learning”, characterized components of training students of correspondence courses. The components and indicators of readiness of students of correspondence courses to independent learning activities, shows the relevant scheme.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ч484(4Укр)763

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Полторак Н. Г. 
Сутність і завдання освітньої підготовки фахівців заочної форми навчання в закладах вищої освіти / Н. Г. Полторак // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 4. - С. 17-21. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність самостійної освітньої діяльності студентів під час заочної форми навчання у ЗВО, що планується, виконується за завданням, під методичним керівництвом і контролем науковопедагогічного працівника, але без його прямої участі. У сучасній вищій школі роль науково-педагогічного працівника дедалі частіше зводиться до організації пізнавальної діяльності студентів. Пізнання студент повинен здійснювати самостійно, що має принципову значущість. Лише знання, які здобуті власною працею, є міцними, глибокими та дієвими. Лише за допомогою напруженої мозкової діяльності можна досконало оволодіти навчальним предметом. Заочна форма навчання формує навички самостійної діяльності і відіграє значну виховну роль. Вона формує самостійність як важливу рису характеру, що займає провідне місце в структурі особистості сучасного фахівця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)763

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського