Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.207$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. | Ж14024 Микитюк А. Н. Современные педагогические технологии в контексте идеи непрерывного образования [Текст]: 2 // Управляющие системы и машины.-С.58-65
|
2. | РА362435 Поляков А. О.Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. Педагогічні умови мотивації професійного зростання студентів педагогічних університетів у процесі неперервної освіти [Текст] : автореф. дис... конд. проф. освіти : 13.00.04.- URL: /ard/2008/
|
3. | РА342876 Денисова Н. В.Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх учителів в умовах навчально-наукового комплексу "коледж - університет" [Текст] : Автореф. дис... канд. пед. наук.- URL: /ard/2006/
|
4. | РА355827 Прокоф'єва М. Ю.Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. Інтеграція педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів і вчителів початкових класів [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук.- URL: /ard/2008/
|
5. | ВА727438 Мукан Н. В.Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Неперервна педагогічна освіта вчителів загальноосвітніх шкіл. Професійне становлення та розвиток (на матеріалах Великої Британії, Канади, США) [Текст] : монографія
|
6. | РА386436 Мукан Н. В.Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. Професійний розвиток учителів загальноосвітніх шкіл у системах неперервної педагогічної освіти Великої Британії, Канади, США [Текст] : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04
|
7. | Ж24944 Покроєва Л. Умови активізації переходу до створення системи безперервної післядипломної педагогічної освіти [] / Л. Покроєва // Післядипломна освіта в Україні, 2007,N № 2.-С.54-56
|
8. | Ж24944 Сорочан Т. Безперервна освіта педагогів: управлінський аспект [] / Т. Сорочан // Післядипломна освіта в Україні, 2010,N № 2.-С.73-75
|
9. | Ж14642 Чепка О. В. Наступність у підготовці майбутніх учителів початкових класів в освітньому комплексі "педколедж - педуніверситет" (теоретичний аспект) [] // Педагогіка і психологія, 2009,N № 2.-С.97-105
|
10. | Ж23569 Прокопенко Л. Перебудова методичної роботи з працівниками освіти на діагностико-прогностичних засадах [] // Вища освіта України, 2006,N № 2.-С.78-83
|
11. | ВА780008 Попович Н. М. Неперервна педагогічна освіта: організаційно-методичні засади [Текст] : навч. посіб. / Н. М. Попович ; Мукач. держ. ун-т
|
12. | Ж68690 Солдатенко М. М. Неперервна освіта як засіб професійного становлення і розвитку фахівця в умовах інформаційно-технологічного суспільства [] // Вісник Вінницького політехнічного інституту, 2011,N № 2.-С.188-191
|
13. | Ж70936 Старєва А. М. Принцип ступеневості в сучасній методичній підготовці майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін [] // Педагогіка вищої та середньої школи, 2012,N Вип. 34.-С.305-314
|
14. | Ж22868 Мельник Н. Модернізація системи управління професійним розвитком методистів науково-методичних установ у регіональній неперервній педагогічній освіті [] // Нова педагогічна думка, 2014,N № 3.-С.9-13
|
15. | ВА853458 Джаман Т. В. Система неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання [Текст] : монографія / Т. В. Джаман ; [наук. ред. Т. О. Дороніна]
|
16. | С11781/2(7) Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. Вип. 2 (7):Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Вінниця, 23-24 квітня 2020 року [Текст] / [ред. О. С. Домінський та ін.]
|
17. | С11781/4(9) Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. Вип. 4 (9):Матеріали ІV Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Вінниця, 21 квітня 2023 року [Текст] / [ред. С. М. Василюк та ін.]
|
18. | С11781/3(8) Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. Вип. 3 (8) [Текст] / [редкол.: О. С. Домінський та ін.] ; ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти"
|