Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.211.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Бугеря Т. М. 
Міжпредметні зв'язки й ефективна підготовка фізичних реабілітологів у педагогічних ВНЗ / Т. М. Бугеря // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 16-19. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено важливу роль міждисциплінарного підходу, заснованого на принципах гуманної освіти у підготовці фізичних реабілітологів.

Показана важная роль междисциплинарного подхода, основанного на принципах гуманного образования в подготовке физических реабилитологов.

In work the important role of the interdisciplinary approach based on principles of humane education, in preparation of physical rehabilitation (specialists) is shown.


Ключ. слова: міждисциплінарні зв'язки, підготовка фізичних реабілітологів
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211.5 + Р354р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Курач М. С. 
Педагогічні умови реалізації міжпредметних зв'язків у художньо-трудовій підготовці майбутніх учителів трудового навчання : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. С. Курач; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Тернопіль, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні та практичні питання художньо-трудової підготовки студентів педагогічних ВНЗ на основі реалізації міжпредметних зв'язків. Розкрито суть поняття "художньо-трудова підготовка" студентів ВНЗ. Виявлено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови реалізації зазначених зв'язків у процесі художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання, якими є забезпечення наступності змісту художньо-трудової підготовки учнівської молоді та студентів педагогічних ВНЗ, урізноманітнення методів і прийомів навчання, застосування комп'ютерного програмного засобу з урахуванням явища перенесення міжпредметних знань і умінь студентів у процесі художньої обробки матеріалів, застосування елементів проектно-технологічної системи навчання на основі комплексу диференційованих завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.211.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361820 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ковпак І. О. 
Проектування міждисциплінарної технології навчання викладачів педагогіки [Електронний ресурс] / І. О. Ковпак. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 4. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/719/531

На основі узагальненої моделі міждисциплінарної технології навчання здійснена відповідна інтерпретація методичної системи та охарактеризовано етапи побудови графів зв'язків її ієрархічних компонентів. Показано, що організація навчання майбутніх педагогів, які займатимуться науковою та викладацькою діяльністю, буде ефективнішою за умови організації навчання з використанням методичних систем, створених із урахуванням взаємодоповнюваності знань з різних навчальних дисциплін. Висловлено припущення, що використання описаного алгоритму буде ефективним для побудови коректної онтології, спільної для кількох навчальних дисциплін. Подано стислий опис прикладу проектування організації методичної системи, в якій реалізована міждисциплінарна технологія навчання магістрів.

На основе обобщенной модели междисциплинарной технологии обучения осуществлена соответствующая интерпретация методической системы и охарактеризованы этапы построения графов связей ее иерархических компонентов. Показано, что организация обучения будущих педагогов, которые будут заниматься научной и преподавательской деятельностью, будет эффективной при условии организации обучения с использованием методических систем, созданных с учетом взаимодополняемости знаний различных учебных дисциплин. Высказано предположение, что использование описанного алгоритма будет эффективным для построения корректной онтологии, общей для нескольких учебных дисциплин. Также кратко описан пример проектирования организации методической системы, в которой реализована междисциплинарная технология обучения магистров.

Based on a generalized model of interdisciplinary learning technologies appropriate interpretation of methodical system is realized, the stages of building the graph of components connections are characterized. It is shown that the organization of thetraining of future teachers, who will be engaged in research and teaching can be effective provided, taking into account that organization of training will use methodical system built with the complementary knowledge of the various disciplines. Suppositions that the using of this algorithm will be effective for building the correct ontology, common to several disciplines are expressed. Example of the methodical system, which employs an interdisciplinary technology of education of masters, is briefly described too.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гуманкова О. 
Реалізація міжпредметних зв'язків у контексті підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні / О. Гуманкова // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 35-40. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Охарактеризовано етапи підготовки майбутніх викладачів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів, зокрема, орієнтувально-інформаційний, навчально-практичний та самостійно-творчий. На прикладі викладання курсу "Педагогіка" на професійних курсах вчителів гуманітарних дисциплін окреслено тематику курсових робіт з можливим введенням доповнень в контексті реалізації цього підходу у навчанні. Обґрунтовано впровадження міні-лекцій проблемного та дослідницького характеру в навчально-виховний процес ВНЗ. Актуалізовано вплив та значення викладання відповідного тематичного курсу на впровадження диференційованого підходу під час викладання дисциплін професійного характеру. Підкреслено результативність таких форм навчання як проблемні питання та задачі у ході практичних занять з методики викладання іноземної мови.

Охарактеризованы этапы подготовки будущих преподавателей гуманитарных дисциплин к осуществлению дифференцированного подхода в обучении учащихся, в частности, ориентировочно-информационный, учебно-практический и самостоятельно-творческий. На примере преподавания курса "Педагогика" на профессиональных курсах учителей гуманитарных дисциплин обозначена тематика курсовых работ с возможной вариативной составной в контексте реализации этого подхода в обучении. Обосновано внедрение мини-лекций проблемного и исследовательского характера в учебно-воспитательный процесс ВУЗ. Актуализировано влияние и значение преподавания соответствующего тематического курса на внедрение дифференцированного подхода при преподавании дисциплин профессионального характера. Подчеркнута результативность таких форм обучения как проблемные вопросы и задачи в ходе практических занятий по методике преподавания иностранного языка.

The article deals with the problem of the necessity of the realization of interdisciplinary contacts between pedagogical and methodological courses in the process of the humanities teachers’ training aimed at the implementation in of the differentiated approach. The author specifies the practical aspects of the integration of the preparation under research into the courses of the professional orientation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч489.511.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Борин Г. В. 
Міждисциплінарна інтеграція як засіб підготовки майбутніх фахівців / Г. В. Борин // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2011. - Вип. 59. - С. 43-46. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Окреслено прикладний аспект міждисциплінарної інтеграції у професійній підготовці майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з батьками дітей дошкільного віку шляхом інтегрування змісту нормативних навчальних дисциплін. Основну увагу зосереджено на комбінуванні нових способів навчальної діяльності студентів з уже відомими способами шляхом перенесення знань та умінь у нову ситуацію на основі суб'єкт-суб'єктної взаємодії.

Проанализирована проблема междисциплинарной интеграции в профессиональной подготовке будущих воспитателей дошкольных учебных учреждений к работе с родителями детей дошкольного возраста путем интегрирования содержания учебных дисциплин. Определена сущность комбинирования новых способов учебной деятельности студентов с уже известными способами путем перенесения знаний и умений в новую ситуацию на основе субъект-субъектного взаимодействия.

The article analyzes the issue of the cross-disciplinary integration in the professional preparation of the perspective tutors of the pre-school educational establishment to the parental work concerning pre-school children via the integration of the subjects' contents. The essence dealing with the combination of the new ways of the students' educational activity with the well-known ones through the knowledge and skills transfer into the new situation on the grounds of the subject-subject interactionsis determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Товканець Г. В. 
Міжпредметні зв'язки у професійній підготовці майбутніх вчителів початкових класів : монографія / Г. В. Товканець, У. В. Понзель; Мукачів. держ. ун-т. - Ужгород : Ліра, 2014. - 226 c. - Бібліогр.: с. 146-163 - укp.

Досліджено міжпредметні зв'язки як дидактичну пробему. Розглянуто проблеми реалізації міжпредметних зв'язків у професійній підготовці майбутніх вчителів початкових класів. Здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми міжпредметних зв'язків у навчально-виховному процесі вищої школи. Визначено педагогічні умови та роль психолого-педагогічної підготовки викладача вищої школи в реалізації міжпредметних зв'язків. Охарактеризовано педагогічне прогнозування та моделювання і формування змістових компонентів як особливості формування професійної компетентності майбутніх педагогів у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211.5 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787704 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського