Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (12)Книжкові видання та компакт-диски (66)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.252$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 74
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Яворская Г. Х. 
Игра в дидактических моделях учебного процесса в высшей школе / Г. Х. Яворская; М-во образования и науки Украины. - Одесса : НИРИО ОИВД, 2000. - 113 c. - Библиогр.: 231 назв. - рус.

Освещена актуальная проблема использования игры и игрового обучения, активно воздействующая на процесс формирования у студентов готовности к профессиональной деятельности. Описаны особенности состояния готовности будущих педагогов к профессионально-педагогической деятельности. Приведены результаты исследования эффективности игры в формировании готовности будущих педагогов к профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ч489.511.252-46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА624085 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Щербань П. М. 
Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / П. М. Щербань. - К. : Вища школа, 2004. - 208 c. - Бібліогр.: с. 204-205. - укp.

Запропоновано ефективну методику створення та проведення навчально-педагогічних ігор (НПІ) у вищих навчальних закладах, школах, на семінарах учителів і класних керівників, а також в інститутах післядипломної педагогічної освіти. Наведено НПІ з діалектики, теорії виховання, школознавства, основ педагогічної майстерності, що імітують роботу вчителів і керівників шкіл у процесі розв'язання конкретних педагогічних ситуацій. Висвітлено проблеми створення та впровадження НПІ.

Предложена эффективная методика создания и проведения учебно-педагогических игр (УПИ) в высших учебных заведениях, школах, на семинарах учителей и классных руководителей, а также институтах последипломного образования. Приведены УПИ по диалектике, теории воспитания, школоведению, основам педагогического мастерства, имитирующих работу учителей и руководителей школ при решении конкретных педагогических ситуаций. Освещены проблемы создания и внедрения УПИ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА649663 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Аліксейчук О. С. 
Проектна діяльність студентів у процесі опанування навчальної дисципліни "Шкільний курс світової художньої культури та методика його викладання" : навч.- метод. посіб. / О. С. Аліксейчук, В. В. Федорчук; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка. - Кам'янець-Поділ. : Вид. Д.Г.Зволейко, 2009. - 44 c. - Бібліогр.: с. 42-43. - укp.

Розглянуто типи й особливості організації проектної діяльності. Висвітлено організаційно-методичні підходи до реалізації методу проектів під час викладання дисципліни "Шкільний курс світової художньої культури та методика його викладання". Наведено адреси діючих проектів, зокрема, "Національна спадщина", "Музика та позитивні зміни", "Всесвітній Арт-проект: Піклуймося один про одного".

Рассмотрены типы и особенности организации проектной деятельности. Освещены организационно-методические подходы к реализации метода проектов при преподавании дисциплины "Школьный курс мировой художественной культуры и методика его преподавания". Приведены адреса действующих проектов, в частности, "Национальное наследие", "Музыка и позитивные изменения", "Всемирный Арт-проект: Заботимся друг о друге".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.415 + Щ03(0) р(4УКР)21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р113087 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Щербань П. М. 
Формування педагогічної культури майбутніх учителів історії і права засобами навчально-педагогічних ігор : навч. посіб. / П. М. Щербань, А. А. Булда; Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 203 c. - Бібліогр.: с. 127-141. - укp.

Показано роль гри в історії педагогіки, проаналізовано вплив ігор на розвиток і формування особистості. Розкрито значення педагогічної культури у професійно-педагогічній діяльності вчителя. Запропоновано методику створення та проведення педагогічних ігор з формування педагогічної культури майбутніх учителів. Розглянуто педагогічну техніку як елемент майстерності та педагогічної культури. Увагу приділено педагогічним етиці вчителя, такту та майстерності вчителя. Висвітлено особливості розвитку пізнавального інтересу студентів засобами навчально-педагогічних ігор.

Показана роль игры в истории педагогики, проанализировано влияние игр на развитие и формирование личности. Раскрыто значение педагогической культуры в профессионально-педагогической деятельности учителя. Предложена методика создания и проведения педагогических игр по формированию педагогической культуры будущих учителей. Рассмотрена педагогическая техника как элемент мастерства и педагогической культуры. Внимание уделено педагогическим этике учителя, такту и мастерству учителя. Освещены особенности развития познавательного интереса студентов средствами учебно-педагогических игр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46 я7 + Ч314 я7 + Ю936.12 я7 + Ч489.518.5 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718019 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Воровка М. І. 
Ділова гра як засіб підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. І. Воровка; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2007. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано та розроблено модель системи підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності засобами ділової гри, виокремлено основні складові системи, а саме: потреби суспільства, мету, завдання, принципи, зміст, види, форми, методи, критерії та показники оцінювання результатів діяльності, організаційно-педагогічні умови, суб'єкти гри та її результат. Наведена система передбачає впровадження спецкурсу, який забезпечує активну суб'єкт-суб'єктну взаємодію учасників гри на підставі визначених етапів і правил гри. Розроблено критерії (мотиваційний, операційний, рефлексивний) і апробовано методику діагностування рівнів (високого, середнього, низького) готовності студентів до професійної діяльності у процесі використання ділових ігор. Запропоновано структуру організації та проведення ділових ігор, яка містить взаємопов'язані етапи діагностування, моделювання, реалізацію та аналіз результатів ділової гри. Розкрито суть поняття "ділова педагогічна гра", виявлено її генезу, відмінність ігрової діяльності від інших видів діяльності, з'ясовано відмінність між рольовими, дидактичними та діловими іграми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Щербань П. М. 
Навчально-педагогічні ігри у формуванні педагогічної культури майбутніх учителів історії і права : автореф. дис... канд. пед. наук / П. М. Щербань; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми використання навчально-педагогічних ігор як засобу формування педагогічної культури майбутніх учителів історії та права. Розкрито сутність поняття навчально-педагогічних ігор, розроблено їх класифікацію, удосконалено технологію підготовки та використання. Запропоновано ефективну методику створення та проведення ігор з формування педагогічної культури майбутніх учителів, активізації їх навчальної діяльності. Експериментально підтверджено результативність використання навчально-педагогічних ігор у вищому педагогічному навчальному закладі. Розроблено систему навчально-педагогічних ігор з педагогіки, історії та права для студентів ВНЗ, впровадження якої сприяє підвищенню рівня професійної готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ч489.511.252.46 + Х8(4УКР)р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Морозов В. В. 
Формування готовності студентів вищих педагогічних закладів до діалогічного навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Морозов; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2000. - 18 c. - укp.

Розкрито специфіку діалогічного підходу до організації навчального процесу у вищій школі та можливості діалогічного навчання в професійному становленні майбутніх педагогів. Уточнено поняття "діалогічне навчання", "готовність до діалогічного навчання". Визначено завдання, зміст, структуру, основні критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх педагогів до діалогічного навчання. Експериментально перевірено сукупність умов, що забезпечують ефективність дослідного навчання в формуванні готовності майбутніх педагогів до використання діалогу з навчально-виховною метою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кривець С. В. 
Формування пошуково-інформаційної компетентності майбутніх учителів у процесі роботи зі словниково-довідниковою літературою : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С. В. Кривець; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менедж. освіти" АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано основні підходи до з'ясування суті поняття "пошуково-інформаційна компетентість" у психолого-педагогічній літературі та наведено його визначення. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано модель формування пошуково-інформаційної компетентності майбутніх учителів (ПІКМУ) у процесі роботи зі словниково-довідниковою літературою. Встановлено, що важливою педагогічною умовою сформованості ПІКМУ є наявність у студентів загальнодидактичних умінь користуватися даною літературою. Сформульовано критерії сформованості пошуково-інформаційної компетентності майбутніх учителів за умов сучасного навчально-виховного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.2 + Ч489.511.203ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бєляєв С. Б. 
Види навчально- та науково-дослідної роботи студентів : навч.-метод. посіб. / С. Б. Бєляєв, Т. Ф. Новицька, В. І. Одарченко, О. О. Осова, І. П. Репко, М. О. Семенова, І. О. Степанець; Харк. гуманіт.-пед. ін-т. - 2-ге вид., виправл. і доповн. - Х. : Вид. СПД-ФО Захаренко В.В., 2010. - 116 c. - укp.

Описано види навчально- та науково-дослідної роботи студентів, розкрито вимоги до написання рефератів, курсових, дипломних робіт, наукових статей, тез доповідей і оформлення результатів педагогічних досліджень.

Описаны виды учебно- и научно-исследовательской работы студентов, раскрыты требования к написанию рефератов, курсовых, дипломных работ, научных статтей, тезисов докладов и оформления результатов педагогических исследований.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.511.252.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА724332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пасько Л. Б. 
Діалогічне спілкування у процесі взаємонавчання майбутніх вчителів / Л. Б. Пасько // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 26, Ч. 1. - С. 135-139. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено окремі напрями організації взаємного навчання, головною парадигмою якого є визначення студента як суб'єкта навчальної діяльності. Зазначено підвищення якості засвоєння студентами навчального матеріалу у процесі діалогічного спілкування за умов взаємонавчання, формування професійних навичок, стійкого інтересу та потреби до пізнавальної діяльності, вміння працювати колективно.

Освещены некоторые направления организации взаимного обучения, главной парадигмой которого является определение студента как субъекта учебной деятельности. Отмечено повышение качества усвоения студентами учебного материала в процессе диалогического общения в условиях взаимного обучения, формирование профессиональных навыков, стойкого интереса и потребности в познавательной деятельности, умение работать коллективно.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Топчій Г. С. 
Ігрові педагогічні технології як умова професійного саморозвитку майбутнього вчителя : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. С. Топчій; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше визначено суть професійного саморозвитку майбутнього вчителя як особливого виду його цілеспрямованої діяльності щодо особистісного саморозвитку, у результаті якого відбувається формування мотиваційно-ціннісної, когнітивної та діяльнісної сфер за рахунок структурних елементів саморозвитку, що забезпечуватимуть успішне освоєння та виконання професійно-педагогічної діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ігрові педагогічні технології (сюжетні, рольові, ділові, організаційно-діяльнісні, імітаційні, тренінгові) та їх вплив на професійний саморозвиток майбутнього вчителя. Виявлено, що означені технології реалізуються за мотиваційно-ціннісним, змістово-процесуальним і рефлексивно-оцінним етапами. Уточнено критерії (мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, особистісно-рефлексивний) та показники рівнів сформованості професійного саморозвитку студентів. Подальшого розвитку набув зміст ігрових педагогічних технологій за рахунок уведення професійно-орієнтованого навчального матеріалу, що сприятиме професійному саморозвитку майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Комар О. А. 
Інтерактивна технологія в підготовці майбутніх учителів початкової школи: теорія і практика : монографія / О. А. Комар. - Умань, 2010. - 326 c. - Бібліогр.: 333 назв - укp.

Розглянуто теоретичні засади інтерактивної технології навчання, показано її місце та роль в сучасній педагогічній науці. Розкрито особливості підготовки майбутніх учителів до застосування інтерактивної технології у початковій школі. Проаналізовано організаційно-педагогічне та навчально-методичне забезпечення даної підготовки. Визначено педагогічні умови формування готовності студентів до інтерактивного викладання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.14 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736124 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кириленко Н. М. 
Педагогічні умови застосування комп'ютерних дидактичних ігор у фаховій підготовці майбутніх учителів математики й інформатики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Кириленко; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2010. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови впровадження комп'ютерних дидактичних ігор у навчальний процес підготовки майбутніх вчителів математики й інформатики (МВМІ), якими є забезпечення реалізації педагогічного потенціалу даного навчального засобу адекватним рівнем комп'ютерної грамотності студентів; системне застосування та створення комп'ютерних дидактичних ігор з урахуванням мотивації, нахилів, розвитку творчого мислення з метою формування знань, умінь і професійних навичок студентів, а також проведення моніторингу їх навчальних досягнень). Розроблено модель впровадження комп'ютерних дидактичних ігор у професійну підготовку МВМІ, визначено критерії ефективності їх використання у навчальному процесі. Обгрунтовано педагогічні вимоги до розробки та програмування комп'ютерних дидактичних ігор у навчальному процесі підготовки МВМІ педагогічного ВНЗ. Обгрунтовано положення щодо форм і методів застосування комп'ютерних дидактичних ігор у фаховій підготовці вчителів математики й інформатики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.252.46 + З970 р (4УКР)3-2 + В1 р21 р3-354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Будас Ю. О. 
Підготовка майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності засобами ділової гри : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. О. Будас; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2010. - 20 c. - укp.

Проведено дефінітивний аналіз термінів "інноваційна педагогічна діяльність", "інновація", "готовність до інноваційної педагогічної діяльності", "ділова гра". Визначено педагогічні можливості ділових ігор як засобу підготовки студентів до інноваційної педагогічної діяльності. Теоретично обгрунтовано, експериментально перевірено та доведено ефективність моделі й організаційно-педагогічних умов використання ділових ігор для формування інноваційної компетентності майбутніх вчителів. Показано організаційно-методичний алгоритм їх проведення. Розглянуто особливості конструювання. Розроблено та запропоновано науково-методичні рекомендації щодо залучення ділових ігор до процесу підготовки майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Масич В. В. 
Проблема організації діалогового навчання студентів вищих педагогічних навчальних закладів України (друга половина XIX століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. В. Масич; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2010. - 20 c. - укp.

Визначено передумови виникнення ідеї діалогового навчання, внесок зарубіжних і вітчизняних педагогів у розробку діалогового навчання. Охарактеризовано умови ефективності організації діалогового навчання. Обгрунтовано етапи розвитку діалогового навчання у вітчизняній педагогічній думці даного періоду: (1860 - 1883 рр.) - етап теоретичного обгрунтування діалогового навчання та запровадження в практику вищої педагогічної школи за умов реформування та демократизації системи вищої освіти, (1884 - 1900 рр.) - етап інтенсивного використання діалогового навчання в системі підготовки майбутніх учителів за умов суперечностей між реакційними заходами офіційних кіл у галузі вищої освіти та пропозиціями, рекомендаціями прогресивних представників педагогічної громадськості. Визначено прогностичні тенденції творчого використання діалогового навчання за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)51 + Ч489.511.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376959 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Анісімова Л. С. 
Система педагогічних задач як засіб формування професійних умінь майбутніх учителів початкових класів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. С. Анісімова; Республік. вищ. навч. закл. " Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). - Ялта, 2011. - 20 c. - укp.

Наведено результати комплексного аналізу проблеми формування професійних умінь майбутніх учителів початкових класів на основі застосування системи педагогічних задач. Обгрунтовано модель формування досліджуваного явища на основі системи педагогічних задач, методологічною основою проектування якої є системний, компетентнісний, особистісно зорієнтований і діяльнісний підходи. Уточнено базові поняття дослідження: "професійні вміння вчителя початкових класів", "система педагогічних задач", "професійна компетентність учителя початкових класів". Виявлено критерії, показники й охарактеризовано рівні сформованості означених умінь. Визначено організаційно-педагогічні умови ефективного формування професійних умінь майбутніх учителів початкових класів у процесі розв'язання системи педагогічних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.414 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Лисевич О. В. 
Формування культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів засобами діалогічних навчальних ситуацій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Лисевич; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2011. - 20 c. - укp.

Розкрито поняття "діалогічна навчальна ситуація", "культура педагогічного спілкування майбутніх вчителів", виділено структуру цього складного особистісного утворення. Визначено сутність і зміст культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів, а також процес та особливості формування культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів, виявлено умови, що впливають на даний процес, сформульовано критерії, показники та рівні сформованості культури педагогічного спілкування. Запропоновано підхід, згідно з яким діалогічні навчальні ситуації розглядаються як засіб ефективного формування культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів. Обгрунтовано технологію формування культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів. Показано, що впровадження технології у навчальний процес сприяє формуванню у майбутніх вчителів мотивів, знань, умінь і способів діяльності, які забезпечують здатність зорієнтуватись у новій навчальній ситуації шкільної дійсності та проявити певний рівень культури спілкування з учнями, їх батьками, колегами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.14 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Вакуленко Т. С. 
Формування системних знань у студентів вищих педагогічних навчальних закладів схемографічними засобами навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Т. С. Вакуленко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2010. - 22 c. - укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичну технологію формування системних знань у студентів педагогічних ВНЗ схемографічними засобами навчання, яка складається з мотиваційно-цільового, змістового, процесуальнго й аналітико-коригувального етапів. Розкрито специфіку організації навчального процесу під час реалізації нової дидактичної технології. Наведено загальну характеристику схемографічних засобів навчання, якими є схеми, таблиці, інтегровані опори. Розроблено алгоритми роботи з навчальними текстами, побудови нових і використання запропонованих варіантів схем, таблиць. Встановлено критерії (когнітивний, ієрархічний), показники та рівні сформованості системних знань у студентів. Експериментально підтверджено ефективність розробленої дидактичної технології. Розроблено науково-методичне забезпечення нової технології (роботи зошити, тестові завдання), використання яких позитивно впливає на формування системних знань у студентів педагогічних ВНЗ схемографічними засобами навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.42

Шифр НБУВ: РА372791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Єсіна Н. О. 
Формування творчих умінь майбутнього вчителя в інтелектуально-ігровій діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н. О. Єсіна; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування творчих умінь майбутнього вчителя у процесі інтелектуально-ігрової діяльності. Запропоновано визначення понять "творчі уміння", "інтелектуально-ігрова діяльність студентів". Розглянуто способи формування творчих умінь майбутнього вчителя, встановлено критерії оцінювання рівня їх сформованості. Розроблено й експериментально перевірено технологію формування творчих умінь майбутнього вчителя, що складається з таких етапів: мотиваційного (конструювання власних мотивів), організаційно-процесуального (організація власної інтелектуально-ігрової діяльності), змістового (рішення практичних творчих інтелектуально-ігрових завдань) і контрольно-оцінного (педагогічна діагностика результатів власної інтелектуально-ігрової діяльності). Експериментально підтверджено ефективність запропонованої технології формування творчих умінь майбутнього вчителя, показано її позитивний вплив на активізацію творчої діяльності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367298 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Грищенко О. А. 
Ділова гра як інноваційний метод педагогічної діяльності майбутнього викладача / О. А. Грищенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 157. - С. 57-60. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Окреслено роль інноваційних технологій в освітньому просторі, розглянуто можливості використання і вплив ділових ігор на педагогічну діяльність майбутнього викладача.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського