Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (36)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.514(4ВЕЛ)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мукан Н. В. 
Професійний розвиток американських, британських та канадських педагогів: форми, методи, моделі : навч. посіб. / Н. В. Мукан. - Л. : Растр-7, 2008. - 64 c. - укp.

Запропоновано інституційні моделі професійного розвитку американських, британських і канадських педагогів. Розглянуто індивідуальні методи, форми та моделі професійного розвитку освітян у системі неперервної професійної освіти Великобританії, Канади, США. Увагу приділено перевагам ментарства та наставництва, які стосуються молодих вчителів, вчителів-наставників, менторів загальноосвітньої школи загалом.

Предложены институционные модели профессионального развития американских, британских и канадских педагогов. Рассмотрены индивидуальные методы, формы и модели профессионального развития работников сферы образования в системе непрерывного профессионального развития Великобритании, Канады, США. Внимание уделено преимуществам ментарства и наставничества, которые касаются молодых учителей, учителей-наставников, менторов общеобразовательной школы в целом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ)78 + Ч489.514(7СПО)78 + Ч489.514(7КАН)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА703547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Задорожна І. П. 
Особливості методичної підготовки вчителів англійської мови у Великій Британії : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. П. Задорожна; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2002. - 20 c. - укp.

Виявлено тенденції розвитку вищої педагогічної освіти Великої Британії у другій половині XX ст. Проаналізовано зміст, методи та форми організації методичної підготовки вчителів англійської мови як рідної у Великій Британії, її роль та місце в цілісній системі професійної підготовки педагогічних кадрів. Охарактеризовано особливості підготовки вчителів англійської мови як іноземної. Визначено співвідношення теоретичного та практичного компонентів навчання. Розроблено рекомендації щодо можливостей творчого використання позитивного досвіду Великої Британії у підготовці вітчизняних педагогічних кадрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ) + Ш1р(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Соколова А. В. 
Професійна підготовка вчителя у системі педагогічної освіти Англії і Шотландії : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. В. Соколова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 20 c. - укp.

Визначено тенденції та напрями розвитку теорії та практики підготовки вчителя в Англії та Шотландії. Досліджено розвиток та особливості організації системи педагогічної освіти у цих країнах, проаналізовано етапи її реформування. Проведено порівняльний аналіз змісту, технологій, форм організації навчання та методів контролю його результатів у процесі підготовки вчителів в Англії, Шотландії та Україні. Проаналізовано підходи англійських і шотландських учених щодо визначення сутності поняття "професіоналізм учителя". Описано структурні моделі підготовки вчителів в Англії та Шотландії. Розглянуто основні вимоги Департаменту інновацій, вищої освіти та кваліфікації Англії та Виконавчого Департаменту освіти Шотландії до визначення професіоналізму вчителя. Розкрито роль і функції професійного вчителя. Обгрунтовано рекомендації щодо використання позитивного зарубіжного досвіду підготовки вчистелів у системі педагогічної освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Базуріна В. М. 
Професійна підготовка вчителів іноземних мов у Великій Британії : Автореф. дис... канд. пед. наук / В. М. Базуріна; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 20 c. - укp.

Досліджено питання щодо шляхів підготовки вчителів сучасних іноземних мов у Великій Британії. Розглянуто систему, основними компонентами в якій визначено: процес навчання студентів, майбутніх учителів іноземних мов, у коледжах і університетах; курси підвищення кваліфікації як форму фахового удосконалення; самостійну діяльність учителів з метою підвищення їх професіоналізму. Розглянуто зміст, форми та способи підготовки, навчальні плани та програми коледжів, університетів та інститутів вищої освіти, що готують учителів іноземних мов. Вивчено форми фахового удосконалення в учителів іноземних мов як компонента системи формування високопрофесійного педагога. Значну увагу приділено позитивним ідеям, які можуть бути використані у процесі підготовки даних вчителів в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ) + Ш12 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341167 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Яцишин Н. П. 
Професійно-педагогічна підготовка вчителів у Великій Британії (90-і роки ХХ століття) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. П. Яцишин; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1998. - 17 c. - укp. - рус.

У дисертації досліджується сучасний стан розвитку і вдосконалення професійно-педагогічної підготовки британських вчителів, прослідковуються історичні традиції педагогічної освіти Великої Британії, розкрито зміст і основні напрямки державного регулювання процесу підготовки вчителів, проаналізовано діяльність освітніх закладів і установ по підготовці педагогічних кадрів, висвітлено основний зміст інноваційних форм британської освіти ("наукова", "медіа", екологічна, "піс", інтеркультурна). Також запропоновано ряд практичних рекомендацій щодо використання британського досвіду в практиці професійно-педагогічної піготовки і перепідготовки вчительських кадрів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА302019 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Волошина О. В. 
Соціокультурний компонент підготовки майбутніх учителів початкової школи у Великій Британії : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. В. Волошина; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2007. - 22 c. - укp.

Досліджено соціокультурний компонент підготовки майбутніх учителів початкової школи у Великій Британії. Висвітлено теоретичні засади соціокультурної підготовки вчителів початкової школи за умов європейської інтеграції. Визначено основні завдання соціокультурної підготовки вчителів початкової школи у зв'язку з модернізацією початкової освіти в Європейських країнах. Проаналізовано особливості та сучасні пріоритети розвитку професійної підготовки вчителів початкової школи в Об'єднаному Королівстві: Англії, Уельсі, Шотландії та Північній Ірландії. Досліджено організаційно-змістові засади соціокультурної підготовки вчителів початкової школи у Великій Британії. Обгрунтовано рекомендації щодо використання ідей британського досвіду в соціокультурній підготовці вчителів початкової школи в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.514(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350107 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Авшенюк Н. М. 
Стандартизація професійної підготовки вчителів у Англії й Уельсі (кінець XX - початок XXI ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Авшенюк; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2005. - 21 c. - укp.

Уперше системно розкрито теоретичні ідеї стандартизації професійно-освітньої сфери в Англії й Уельсі наприкінці 1990-х рр. - на початку XXI ст. та виявлено особливості стандартизації педагогічної освіти у контексті загальноєвропейської інтеграції та глобалізації. Здійснено аналіз змісту стандартів професійної підготовки вчителів. Висвітлено суть й особливості стратегії реформування цієї підготовки, спрямованої на запровадження стандартів. Обгрунтовано положення щодо сучасних підходів (вузького та широкого) до оцінювання результатів діяльності вчителів, їх відповідальності та звітності. Розвинуто поняття "стандарт освіти", "стандарт професійної діяльності вчителя", "якісний вчитель", наведено характеристику механізмів і шляхів стандартизації професійної підготовки вчителів у Англії й Уельсі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Погребняк Н. М. 
Науково-дослідна робота студентів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. М. Погребняк; Крим. гуманіт. ун-т. - Ялта, 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему організації науково-дослідної роботи студентів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії. Визначено основні етапи розвитку науково-педагогічних центрів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії. Узагальнено результати порівняльного аналізу сучасного стану вищої педагогічної освіти Великобританії та країн Західної Європи, зокрема, Франції та Німеччини, а також США та Японії. Проаналізовано основні пріоритетні напрями та тенденції розвитку науково-педагогічних шкіл і науково-дослідних лабораторій ВНЗ Великобританії. Розглянуто й охарактеризовано форми організації та технології науково-дослідної підготовки майбутніх фахівців у галузі англійської освіти. Розкрито зміст, структуру та функції науково-дослідної діяльності студентів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії. Обгрунтовано можливість подальшого впровадження зарубіжного педагогічного досвіду з науково-дослідної роботи студентів за сучасних умов реформування вітчизняної вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.514(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бельмаз Я. М. 
Професійна підготовка викладачів вищої школи у Великій Британії та США : монографія / Я. М. Бельмаз; Горлів. держ. пед. ін-т інозем. мов. - Горлівка, 2010. - 304 c. - Бібліогр.: 402 назв. - укp.

Проаналізовано соціально-історичні передумови реформування системи підготовки викладачів ВНЗ у Великій Британії та США, основні тенденції й особливості розвитку організації їх підготовки, діяльність британських і американських освітніх організацій та установ щодо проблем підготовки та професійного розвитку. Наведено професійні характеристики та стандарти викладачів ВНЗ, основні напрямки їх роботи й особливості оцінювання діяльності. Розкрито зміст, форми та методи підготовки майбутніх викладачів ВНЗ у магістратурі та докторантурі, роль наставників викладачів у системі підтримки молодих спеціалістів.

Проанализированы социально-исторические предпосылки реформирования системы подготовки преподавателей ВУЗ в Великобритании и США, основные тенденции и особенности развития организации их подготовки, деятельность британских и американских образовательных организаций и учреждений по проблемам подготовки и профессионального развития. Изложены профессиональные характеристики и стандарты преподавателей ВУЗ, основные направления их работы и особенности оценки деятельности. Раскрыты содержание, формы и методы подготовки будущих преподавателей ВУЗ в магистратуре и докторантуре, роль наставников преподавателей в системе поддержки молодых специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ) + Ч489.514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732747 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бельмаз Я. М. 
Професійний розвиток викладачів вищої школи у Великій Британії та США : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Я. М. Бельмаз; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2011. - 40 c. - укp.

Проаналізовано соціально-історичні передумови реформування системи підготовки та професійного розвитку (ППР) викладачів ВНЗ у Великій Британії (ВБ) та США, розкрито основні тенденції та особливості розвитку організації підготовки викладачів ВНЗ. Висвітлено діяльність британських і американських освітніх організацій та установ з ППР викладачів ВНЗ. Розглянуто професійні характеристики та стандарти викладачів ВНЗ у США та ВБ, висвітлено основні напрями їх роботи, особливості оцінювання діяльності викладачів американських та британських ВНЗ. Досліджено зміст, форми та методи підготовки майбутніх викладачів ВНЗ у ВБ та США в магістратурі та докторантурі, шляхи їх професійного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ) + Ч489.514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378615 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бойко В. В. 
Система післядипломної педагогічної освіти у Великій Британії в контексті неперервної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. В. Бойко; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2011. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу численних джерел з історії, теорії та практики післядипломної педагогічної освіти в роботі розкрито суть поняття "неперервної освіти педагога" у сучасному розумінні. Проаналізовано феномен післядипломної педагогічної освіти у Великій Британії. Охарактеризовано новий підхід до організації післядипломної освіти вчителів у Великій Британії - "постійний професійний розвиток". Проаналізовано зміст, форми та методи післядипломної педагогічної освіти у Великій Британії у 1990-х рр. - на початку ХХІ ст. Висвітлено критерії ефективності постійного професійного розвитку вчителів у Великій Британії. Розглянуто стандарти професійного розвитку вчителів у Великій Британії. Розкрито особливості підтримки вчителів-початківців у Великій Британії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Стельмащук О.  
Система підготовки майбутнього вчителя у Великобританії: професіограма, кваліфікації, компетенції / О. Стельмащук // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 163. - С. 126-131. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито систему підготовки вчителя у Великій Британії. Зроблено аналіз циркулярів і основних положень Британської освіти, які є базовими документами освітніх стандартів країни. Розкрито професіограму, кваліфікації та компетенції молодого фахівця-педагога, якими він повинен володіти на початок вступу в педагогічну діяльність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Погребняк Н. М. 
Розвиток науково-педагогічних центрів у системі вищої педагогічної освіти Великої Британії / Н. М. Погребняк // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2010. - Вип. 3. - С. 151-155. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Здійснено системно-історичний аналіз основних етапів розвитку науково-педагогічних центрів системи вищої педагогічної освіти Великої Британії, охарактеризовано розвиток університетської та професійно-технічної освіти. Розкрито деякі аспекти організації навчання в британських університетах, сучасний стан і тенденції розвитку. З'ясовано особливості педагогічного процесу в британських ВНЗ, його зміст, структуру та функції.

Проведен системно-исторический анализ основных этапов развития научно-педагогических центров системы высшего педагогического образования Великобритании, охарактеризировано развитие университетского и профессионально-технического образования. Раскрыты некоторые аспекты организации учебы в британских университетах, современное состояние и тенденции развития. Определены особенности педагогического процесса, его содержание, структура и функции.

The systemic and historical analysis of the main stages in the development of scientific pedagogical centres in the system of pedagogical education in Great Britani has been carried out. The development of university and technical vocational educationhas been reflected. Various aspects of higher pedagogical education organization in British universities have been defined, as well as the stages of the development, modern state and tendencies. The peculiarities of pedagogical process at British universities, its content, structure and functions have been investigated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Хижняк О. В. 
Сучасна модель особистості вчителя як показник якості підготовки фахівців в британській системі педагогічної освіти / О. В. Хижняк // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 1. - С. 142-146. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто модель британського вчителя, проблеми теорії педагогічної освіти, аналіз педагогічної підготовки майбутніх вчителів в освітніх установах Великобританії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Хижняк О. В. 
Основні напрями підготовки майбутніх вчителів в системі вищої освіти Великобританії / О. В. Хижняк // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 16. - С. 176-184. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто основні напрями підготовки майбутніх вчителів в системі вищої освіти Великобританії. Вивчено проблеми професійно-педагогічної підготовки вчителів, основні напрями реформи педагогічної освіти, теоретичну та практичну професійно-педагогічну підготовку майбутніх учителів. Проаналізовано основні документи, що стосуються реформування педагогічної освіти. Підготовка вчителів є одним із провідних завдань освіти, оскільки вчитель був і залишається головною дійовою особою, покликаною реалізувати її цілі. Незаперечним і вартим уваги є досвід Великої Британії, оскільки в цій країні велика увага надається підбору вступників на педагогічні спеціальності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бельмаз Я. М. 
Програма "Підготовка майбутніх учених" як ефективний шлях підготовки викладачів вищої школи нової генерації (досвід Великої Британії) / Я. М. Бельмаз // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 4. - С. 224-230. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему підготовки викладачів вищої школи нової генерації. Як приклад проаналізовано британську програму "Підготовка майбутніх учених", спрямовану на підготовку до специфіки роботи у вищій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бойко В. В. 
Форми післядипломної освіти вчителів у Великій Британії / В. В. Бойко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 4. - С. 230-236. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто післядипломну освіту вчителів у Великій Британії. Проаналізовано різноманітні форми підвищення кваліфікації вчителів. Зазначено, що на кожному етапі професійного розвитку превалює певна форма підвищення кваліфікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Каракатсаніс Т. В. 
Наукові підходи до розвитку креативності майбутніх учителів у Великій Британії / Т. В. Каракатсаніс // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 4. - С. 258-263. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано основні наукові підходи до розвитку креативності майбутніх учителів у Великій Британії. Висвітлено особливості впливу на елементи емоційної та когнітивної сфер майбутніх учителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ) + Ч489.511.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Рисіна М. 
Сучасні підходи до професійного розвитку вчителів в Англії / М. Рисіна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 2. - С. 64-66. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено різні аспекти педагогічної освіти в Англії. Розглянуто й охарактеризовано наслідки освітнього експерименту "Базова підготовка вчителя - післядипломна освіта вчителя (IT-INSET)". Проаналізовано тенденції розвитку освіти англійських вчителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Вілмут Д. 
Удосконалення навичок шкільних учителів в оцінюванні: освіта, розвиток та підтримка / Д. Вілмут // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 7-10. - укp.

Висвітлено проблему підвищення кваліфікації учителів Великої Британії в контексті проведення оцінювання знань учнів у школах. Акцентовано увагу на потребі підготовки вчителів як експертів з оцінювання. Розглянуто й охарактеризовано способи навчання вчителів оцінюванню. Констатовано, що усі задіяні в освіті особи поділяють відповідальність за покращання освіти в царині оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4Вел)78 + Ч421.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського