Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Книжкові видання та компакт-диски (23)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч491.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Гордій Н. М. 
Проблема підготовки батьків до розумового виховання дітей у вітчизняній педагогічній журналістиці другої половини XIX - початку XX ст. : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н. М. Гордій; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2000. - 18 c. - укp.

Проаналізовано становлення й розвиток теоретичної підготовки батьків до розумового виховання дітей, охарактеризовано погляди педагогів минулого на завдання, зміст, способи та засоби розумового виховання. Розкрито роль вітчизняної педагогічної журналістики у висвітленні актуальних питань сімейного виховання, відображено специфіку діяльності батька та матері у реалізації завдань розумового виховання. Наведено комплекс засобів та способів розумового виховання дітей у сім'ї у досліджуваний період: визначено роль гри та іграшки як засобу розумового виховання, обгрунтовано значення книжки у реалізації його завдань, а також розкрито освітньо-виховні можливості організації сімейного дозвілля, зокрема, щодо здійснення розумового виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.2 + Ч612.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хомуленко Т. Б. 
Стиль сімейного виховання як чинник розвитку пізнавального інтересу молодших школярів : монографія / Т. Б. Хомуленко, О. С. Шукалова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х. : ХНПУ, 2011. - 172 c. - Бібліогр.: с. 156-172. - укp.

Наведено теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Визначено сутність пізнавального інтересу. Розкрито та поглиблено наукові уявлення про сім'ю та стосунки батьків і дітей. Проаналізовано поняття стилю сімейного виховання. Виявлено психологічні чинники (сімейне виховання, пізнавальна активність, рівень шкільної тривожності), що впливають на динаміку становлення пізнавального інтересу молодших школярів. Надано характеристику структури та змісту розвивальної програми для молодших школярів, досліджено ефективність її застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.2 + Ч491.331.1 + Ю983.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746872 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Михайленко О. В. 
Соціально-педагогічна допомога сім'ям з обдарованими дітьми / О. В. Михайленко // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 8. - С. 148-152. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано вплив сімейного виховання на формування та розвиток дитячої обдарованості, обгрунтовано необхідність соціально-педагогічної підтримки родин, де виховують талановитих дітей. Увагу приділено інформаційно-просвітницькій роботі, консультуванню, корекційному напряму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.220

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Листопад О. А. 
Розвиток творчих можливостей дітей третього року життя / О. А. Листопад // Наша шк.. - 2012. - № 3. - С. 14-19. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено особливості розвитку творчих можливостей дітей третього року життя. Проаналізовано шляхи розвитку творчих можливостей дітей. Описано психофізіологічні показники, що властиві дітям цього віку. Підкреслено необхідність створення в дошкільному навчальному закладі сприятливого розвивального середовища та забезпечення відповідної позиції вихователя в організації творчої діяльності дітей. Висвітлено санітарно-гігієнічні та психолого-педагогічні умови, необхідні для правильної організації діяльності дитини. Констатовано, що основною умовою творчого розвитку дітей є створення сприятливого навчального середовища та системи відносин, яка б стимулювала творчу діяльність.

Исследованы особенности развития творческих возможностей детей третьего года жизни. Проанализированы пути развития творческих возможностей этих детей. Описаны психофизиологические показатели, свойственные детям этого возраста. Подчеркнута необходимость создания в дошкольном учебном заведении благоприятной развивающей среды и обеспечения соответствующей позиции воспитателя в организации творческой деятельности детей. Освещены санитарно-гигиенические и психолого-педагогические условия, необходимые для правильной организации игровой деятельности ребенка. Констатировано, что основным условием творческого развития детей является создание благоприятной учебной среды и системы отношений, которые стимулировали бы творческую деятельность.

The features of development of creative possibilities of children of the third year of life are exposed. The ways of development of creative possibilities of children of the third year of life are analyzed. Rules are offered location of playing corners for development of creative possibilities of child. The terms of effective development of creative possibilities of children of the third year of life are certain.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Листопад О. А. 
Розвиток творчого потенціалу дітей другого року життя / О. А. Листопад // Наша шк.. - 2012. - № 2. - С. 2-7. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто особливості творчого розвитку дітей другого року життя, зокрема наочно-дієвий спосіб пізнання світу, експериментування з предметами та іграшками. Особливу увагу приділено різним видам ігрової діяльності дітей цього віку та описано вимоги до іграшкового обладнання. Проаналізовано вплив ігор та іграшок на розвиток творчих здібностей дітей другого року життя, розвитку наочно-дієвого мислення. Наведено приклади ігор, що сприяють розвитку їх творчого потенціалу.

Рассмотрены особенности творческого развития детей второго года жизни, в частности: наглядно-действенный способ познания мира, экспериментирование с предметами и игрушками. Особое внимание уделено различным видам игровой деятельности детей этого возраста. Описаны требования к играм и игрушкам. Проанализировано влияние игр и игрушек на развитие творческих способностей детей второго года жизни, развития наглядно-действенного мышления. Приведены примеры игр, способствующие развитию их творческого потенциала.

The features of development of creative potential of children are exposed, second year of life. A role and place of game and toy is outlined in development of creative potential of children of the second year of life. Analyzed basic games and toys which are instrumental in development of creative potential of children of the second year of life.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тадеєв П. 
Особливості виховання обдарованих дітей в американській сім'ї: від теорії до практики / П. Тадеєв // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 88-92. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано дослідження американських учених з проблеми виховання обдарованих дітей у сім'ї. Визначено особливості обдарованих дітей, виявлено труднощі, з якими вони стикаються, з'ясовано роль батьків у їх становленні. Зроблено висновок, що правильне виховання обдарованих дітей у сім'ї сприятиме розвитку їх здібностей та кращій соціальній адаптації.

Проанализированы исследования американских ученых по проблеме воспитания одаренных детей в семье. Определены особенности одаренных детей, выявлены трудности, с которыми они сталкиваются, выяснена роль родителей в их становлении. Сделан вывод, что правильное воспитание одаренных детей в семье будет способствовать развитию их способностей и лучшей социальной адаптации.

Studies were analyzed by American scientists on the issue of education of gifted children in the family. The features of gifted children, revealed the difficulties they faced, explained the role of parents in their growth. It's concluded that the proper upbringing of gifted children in the family will help develop their skills and better social adaptation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.220 + Ч494(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського