1. |
Ковпік С. І. Перлокутивний ефект тексту як журналістська стратегія / С. І. Ковпік // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 2. - С. 59-62. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Висвітлено аспект щодо функціонального значення перлокутивного ефекту журналістського тексту. На основі аналізу багатого фактичного матеріалу виявлено, що зміст тексту статті, виконуючи перлокутивні функції, здатен змінити не тільки психоемоційний стан адресата, а і його свідомість та поведінку. Саме з позиції суб'єкта впливу перлокутивні наслідки можуть бути бажаними або ж небажаними. Для прикладу наведено один із фактів, що мав місце у 90-х рр. XIX ст., коли відомий одеський часопис "Зоря" опублікував статтю про крадіжки сюжетів для своїх п'єс українським драматургом М. Старицьким. Публікація часопису суттєво вплинула на психоемоційний стан адресата й внесла помітні зміни в його свідомість і поведінку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч611.621
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ
|