Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч617 р30$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Борко Т. М. 
Формування професійної компетентності майбутніх редакторів засобами художньої перекладної літератури : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. М. Борко; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше розкрито лінгворедакторську компетенцію як необхідну складову в формуванні професійної компетентності (ФПК) майбутніх редакторів (МР) засобами художньої перекладної літератури (ЗХПЛ). Проаналізовано стан підготовки цієї категорії майбутніх фахівців, доведено необхідність її вдосконалення на засадах компетентнісного підходу. Визначено можливі (фахові, культурологічні, українознавчі) застосування досвіду української перекладної школи у ФПК МР ЗХПЛ. Удосконалено модель ФПК МР, що являє собою реалізовану під час формувального експерименту систему взаємопов'язаних і взаємообумовлених компонентів (структурні компоненти досліджуваної компетентності, підходи, рівні та педагогічні умови). Здійснено апробацію технології шляхами упровадження інтегрованого спецкурсу "Основи редагування художньої перекладацької літератури" для МР, призначеного до вдосконалення процесу ФПК МР ЗХПЛ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617 р30 + Ш407 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378844 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пушкарь А. И 
Особенности задач дидактики подготовки специалистов направления «Издательско-полиграфическое дело» / А. И Пушкарь, Н. И. Прибыткова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 22/23. - С. 79-88. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Рассмотрены основные задачи дидактики, выделены их особенности для подготовки специалистов направления «Издательско-полиграфическое дело» средством анализа влияния на них ключевых факторов трансформации высшего образования: развития новых специальностей, связанных с НТП; фундаментализации и гуманитаризации образования; увеличения времени на самостоятельную работу; изменения предметной области образовательного пространства в связи с увеличением динамики развития техники и технологии.

Розглянуто основні завдання дидактики, виділено їх особливості для підготовки спеціалістів напряму «Видавничо-поліграфічна справа» засобом аналізу впливу на них ключових факторів трансформації вищої освіти: розвитку нових спеціальностей, пов‘язаних за НТП; фундаменталізації та гуманітаризації освіти; збільшення часу на самостійну роботу; зміну предметної галузі освітнього простору у зв‘язку зі збільшенням динаміки розвитку техніки та технології.

In the article the primary goals of didactics are considered, features of these tasks for preparation of experts of a direction « Publishing and Printing Business» by means of the analysis of influence on them of key factors of transformation of higher education are allocated: developments of the new specialities connected with STP; fundamentalization and liberalization of education; increases in time at independent work; changes of a subject domain of educational space in connection with increase indynamics of development of technical equipment and technology.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бочар Ю. І. 
Особливості навчання дисципліни «Редакційно-видавничі системи» інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / Ю. І. Бочар // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 40/41. - С. 171-176. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано особливості формування педагогічних і професійних знань, вмінь у студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю.

Проанализированы особенности формирования педагогических и профессиональных знаний и умений у студентов инженерно-педагогических специальностей компьютерного профиля.

The article analyzes the peculiarities of pedagogical and professional knowledge and skills in engineering students and teaching specialties computer type.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617 р30 + З970 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Киричок П. О. 
Акредитація в НТУУ "КПІ" підготовки магістрів за спеціальністю 8.03030301 "Видавнича справа та редагування" / П. О. Киричок, О. В. Тріщук, Н. М. Фіголь // Технологія і техніка друкарства. - 2014. - № 1. - С. 4-12. - укp.

Підготовка фахівців спеціальності 8.03030301 "Видавнича справа та редагування" сприяє задоволенню кадрових потреб видавничої галузі в період суспільних трансформацій. На сучасному етапі ця робота орієнтується на новітні потреби та виклики, привнесені розвитком електронних комунікаційних систем. Організація навчального процесу зі спеціальності 8.03030301 "Видавнича справа та редагування" базується на законі України "Про вищу освіту", державних галузевих стандартах вищої освіти України та інших актах законодавства України з питань освіти та здійснюється відповідно до навчальних планів, графіку навчального процесу, розкладу занять за відповідними формами навчання, які затверджуються ректором університету. Реалізація основної освітньої програми підготовки магістрів спеціальності "Видавнича справа та редагування" забезпечується необхідною інформаційною базою, яка відображає досягнення науки й техніки в галузі видавничої справи. Навчально-методична робота на кафедрі видавничої справи та редагування підпорядковується практичній реалізації мети освіти в українській державі та головній діяльності університету. Вона полягає в пошуках найефективніших форм, засобів і методів формування в студентів широкого наукового світогляду, освоєння ними досягнень науки і культури, вироблення професійних знань, умінь, навичок і підготовки висококваліфікованих спеціалістів. Зважаючи на потребу видавничої галузі в редакторських і видавничих кадрах високого рівня, сформовану в НТУУ "КПІ" матеріально-технічну, наукову, кадрову, методичну базу для забезпечення якісного викладання дисциплін галузі знань 0303 - "Журналістика та інформація", а також на наявну і потенційну можливість постійно вдосконалювати підготовку фахівців названої спеціальності відповідно до суспільних потреб вважається за доцільне надання Національному технічному університету України "Київський політехнічний інститут" акредитації на підготовку фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" галузі знань 0303 - "Журналістика та інформація" зі спеціальності 8.03030307 - "Видавнича справа та редагування".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Соляник А. А. 
Підготовка фахівців для книжкової галузі України: змістовні та організаційні трансформації / А. А. Соляник // Поліграфія і вид. справа. - 2011. - № 2. - С. 3-9. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Визначено сучасні тенденції розвитку та напрями трансформації змісту й організаційних засад вищої книгознавчої освіти в Україні. Охарактеризовано чинники підвищення якості підготовки фахівців для сфери книговидання та книгорозповсюдження: оновлення та фундаменталізація змісту навчання, формування професійної компетентності, перехід на багаторівневу систему підготовки кадрів (бакалавр - спеціаліст - магістр), уніфікація та стандартизація нормативної частини змісту освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617 р30(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ус Т. І. 
Розвиток підготовки фахівців із видавничої справи та редагування в Україні (друга половина XX - початок XXI століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. І. Ус; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Розглянуто становлення основ професійної підготовки фахівців з видавничої справи та редагування в Україні другої половини XX - початку XXI ст. Визначено періоди й основні тенденції розвитку професійної підготовки фахівців з видавничої справи та редагування в Україні досліджуваного періоду. Обгрунтовано розвиток змісту та форм підготовки фахівців з видавничої галузі внаслідок інформатизації сучасного суспільства. Запропоновано теоретичні висновки та науково-практичні рекомендації щодо перспектив упровадження вітчизняного педагогічного досвіду підготовки фахівців з видавничої галузі у процес наукових досліджень із теорії та історії видавничої справи та редагування; під час наукових досліджень у галузі соціальних комунікацій; як теоретичний матеріал для написання підручників, посібників, спецкурсів, фахової навчально-методичної літератури, навчальних програм, матеріалів лекцій, семінарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617 р30(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА416913 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Миколаєнко Н. М. 
Формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Миколаєнко; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2017. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань у процесі фахової підготовки. Охарактеризовано історичний аналіз становлення та розвитку дитячих освітніх видань як теоретичне підгрунтя актуалізованої проблеми. Розглянуто вітчизняний та зарубіжний досвід книжкових заходів у контексті трансформації освітньої дитячої видавничої продукції. Здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми розвитку дитячих освітніх видань за умов сучасного книжкового ринку. Узагальнено теоретичні засади редакторської діяльності. Розроблено та науково обгрунтовано структуру формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань. Визначено критерії та показники рівня її сформованості. Розроблено модель формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань у процесі фахової підготовки. Експериментально перевірено ефективність її упровадження у навчальний процес вищої школи й окреслено перспективи подальших наукових пошуків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617 р30-203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА430967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Микитів О. М. 
Підготовка майбутніх фахівців видавничо-поліграфічної галузі до формування інформаційно-медійного простору засобами інфографіки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Микитів; Запорізький національний університет. - Запоріжжя, 2021. - 20 c. - укp.

Досліджено на основі теоретичного аналізу наукових праць підготовку майбутніх фахівців видавничої справи та редагування до формування інформаційно-медійного простору засобами інфографіки як специфічну педагогічну проблему, розроблено модель підготовки, визначено, науково обґрунтовано, експериментально перевірено комплекс організаційно-педагогічних умов: оновлення навчально-методичного забезпечення навчання засобами інфографіки, формування квазіпрофесійного контенту підготовки майбутніх фахівців із видавничої справи та редагування, створення інформаційно-медійного середовища в закладі фахової передвищої освіти. Визначено та науково обґрунтовано структуру, показники та рівні готовності вищезазначеного фахівця до формування інформаційно-медійного простору засобами інфографіки (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний компоненти). Розроблено навчальні, навчально-методичні, презентаційні матеріали (навчально-методичний комплекс: навчальні посібники, методичні вказівки до практичних занять, методичні рекомендації до лабораторних робіт, відеотренінг, майстер-клас впроваджено та використовуються в освітньому процесі закладів фахової освіти, коледжів України, рекомендації з удосконалення інформаційно-медійної діяльності прийнято підприємством із видавництва та поліграфії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА452776 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського