Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (31)Автореферати дисертацій (26)Книжкові видання та компакт-диски (516)Журнали та продовжувані видання (130)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч62 в05$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 377
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Арістова І. В. 
Державна інформаційна політика: організаційно-правові аспекти / І. В. Арістова; ред.: О. М. Бандурка; Ун-т внутр. справ. - Х., 2000. - 368 c. - Бібліогр.: 202 назв. - укp.

Розглянуто питання щодо сучасного стану державного управління в інформаційній сфері та нової державної політики на основі узагальнення теоретичних засад управління, інформації, чинного законодавства, сучасного стану розвитку українського суспільства та його входження до інформаційного суспільства. Обгрунтовано ідею про те, що державна інформаційна політика може слугувати методологічною базою для формування відповідної політики різноманітними державними органами, зокрема, системою органів внутрішніх справ для подальшої реалізації адміністративної реформи в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)126 + Ф018 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кін Д.  
Мас-медіа і демократія / Д. Кін; ред.: О. Гриценко; Пер.: Н. Гончаренко. - К. : К.І.С., 1999. - 134 c. - Бібліогр.: с. 131-134. - укp.

Переосмислюються взаємини між демократією та засобами масової інформації. Розглядаються питання походження сучасних ідеалів республіканської демократії та "свободи друку", висвітлюються нові форми державної цензури, транснаціональні медіа-корпорації, розвиток електронних мас-медіа. Характеризуються нові цифрові технології, супутникове мовлення та телекомунікації. Запропоновано принципово нову модель "громадянського мовлення" - модель, яка б допомогла викривати "невидимі" владні структури, приховані суспільні ризики та забезпечувала б справжню співдружність різних способів життя, смаків і поглядів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Королько В. Г. 
Основы паблик рилейшнз : Учебник для студ. вузов / В. Г. Королько. - М. : Рефл-бук; К.: Ваклер, 2000. - 526 c. - (Образоват. б-ка). - Библиогр.: с. 506-510 - рус.

Освещена история развития паблик рилейшнз (ПР), механизмы функционирования ПР в разных сферах: области госуправления, рыночной экономике, общественно-политических отношениях. Рассмотрены механизмы формирования общественного мнения, действие ПР в кризисных ситуациях и при проведении избирательных кампаний, создания имиджа организации и цивилизованного лоббирования. Особое внимание уделено этике ПР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + У521.21 + А6 в73 + С5*333.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598316 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Почепцов Г. Г. 
Паблик рилейшнз для профессионалов / Г. Г. Почепцов; ред.: А. В. Морозов. - 2-е изд., испр. - М. : Рефл-бук; К.: Ваклер, 2000. - 622 c. - (Образовател. б-ка). - Библиогр.: с. 618-622 - рус.

Рассмотрены основные подходы, общие и конкретные стратегии, а также инструментарий паблик рилейшнз (ПР). Детально проанализированы взаимоотношения со средствами массовой коммуникации, политические перформансы и психологические операции. Значительное внимание уделено коммуникативному пространству. Отдельные главы посвящены наукам коммуникативного цикла, значимым для ПР, а именно: теории аргументации, переговоров и разведки, герменевтики, конфликтологии, семиотики и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + А6 + С5*333.4 + У521.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Почепцов Г. Г. 
Паблік рилейшнз : Навч.посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. Г. Почепцов. - К. : Знання, 2000. - 506 c. - (Вища освіта XXI ст.). - укp.

Розкрито основні поняття та процеси паблік рилейшнз - нової навчальної дисципліни про систему зв'язків із громадськістю, а також розглянуто сучасний комунікативний інструментарій, що використовується у різноманітних ситуаціях застосування паблік рилейшнз. Проаналізовано особливості різних видів паблік рилейшнз: політичних, урядових, фінансових, кризових, для бізнесу, силових структур і спецслужб. Доведено можливість вирішення деяких соціальних проблем методами паблік рилейшнз, охарактеризовано комунікації виразності, а також орієнтовані та стратегічні комунікації, комунікативний базис сучасних виборчих кампаній тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 я73 + С5*333.4 я73 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Роль і місце засобів масової інформації у виборчому процесі : Зб. матеріалів міжнар. наук.- практ. конф. (доп., виступи, рек.) / ред.: М. М. Рябець; Центр. вибор. коміс. - К., 2000. - 133 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми правового регулювання участі засобів масової інформації (ЗМІ) у виборчому процесі. Розглянуто правові аспекти ведення передвиборної агітації, а також особливості фінансового та інформаційно-аналітичного забезпечення участі ЗМІ у виборчому процесі. Детально проаналізовано роль Національної спілки журналістів України в удосконаленні агітаційної діяльності ЗМІ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + Ф052 я431 + Х809(4УКР)526

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Макаренко Є. А. 
Європейська інформаційна політика / Є. А. Макаренко; ред.: Л. В. Губерський, Г. Г. Почепцов. - К. : НВЦ "Наша культура і наука", 2000. - 368 c. - укp.

Досліджено еволюцію глобальних комунікаційних процесів та їх вплив на європейську інформаційну політику. Висвітлено роль європейських міжурядових організацій у реалізації програм становлення інформаційного суспільства. Проаналізовано інформаційну політику України в контексті трансформації міжнародних відносин. Розглянуто прикладні (суспільні, економічні, правові) аспекти глобалізації комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф018 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Литвиненко О. В. 
Інформаційна безпека Європи : Конспект лекцій до курсу лекцій для студ. спец."Міжнар. інформація" спеціалізації "Європ. комунікації" / О. В. Литвиненко; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т міжнар. відносин. - К., 1999. - 61 c. - укp.

Висвітлено напрями здійснення інформаційної безпеки. Проаналізовано системи інформаційної безпеки у країнах Європи. Наведено типи та види інформаційної зброї. Розглянуто проблему дослідження спеціальних психологічних операцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.40 я73-2 + Ч62 В05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ленем Р. А. 
Електронне слово: демократія, технологія та мистецтво / Р. А. Ленем. - К. : Ніка-Центр, 2005. - 374 c. - (Зміна парадигми; Вип. 10). - укp.

Розглянуто питання трансформації структури сучасної комунікації за допомогою електронного тексту. Проаналізовано цифровий текст як інтерактивний та динамічний, цифрову риторику та мистецтво, етикет.

Рассмотрены вопросы трансформации структуры современной коммуникации с помощью электронного текста. Проанализированы цифровой текст как интерактивный и динамический, цифровая риторика и искусство, этикет.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш111 + Ш100.01 + Ч62 в05 + С5*676

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бебик В. М. 
Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз : Моногр. / В. М. Бебик; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2005. - 440 c. - Бібліогр.: с. 432-437. - укp.

Розглянуто питання менеджменту масових комунікацій, прес-служб і рекламного медіа-медежменту у контексті змісту понять паблік рилейшнз і реклами. Розкрито суть понять політичної та соціальної комунікації, а також комунікаційні аспекти соціалізації. Наведено моделі та технології соціальної комунікації, зокрема, соціологічні, семіотичні, пропагандистські, іміджеві, психологічні та психотерапевтичні, інтернет-моделі. Проаналізовано особливості становлення національного інформаційного простору України.

Рассмотрены вопросы менеджмента массовых коммуникаций, пресс-служб и рекламного медиа-менеджмента в контексте содержания понятий паблик рилейшнз и рекламы. Раскрыта сущность понятий политической и социальной коммуникации, а также коммуникационные аспекты социализации. Приведены модели и технологии социальной коммуникации, в частности, социологические, семиотические, пропагандистские, имиджевые, психологические и психотерапевтические, интернет-модели. Проанализированы особенности становления национального информационного пространства Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + Ч620.4(4УКР) + Ю953 + А6 + С5*676 691

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пізнюк Л. В. 
Паблік рилейшнз : Навч. посіб. для дистанц. навчання / Л. В. Пізнюк; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - К. : Ун-т "Україна", 2005. - 238 c. - (Мережа дистанц. навчання). - Бібліогр.: с. 148-150. - укp.

Висвітлено основні етапи формування та розвитку Pablic Relations (PR) як виду професійної діяльності. Встановлено його призначення та функції, показано зв'язок з іншими науковими дисциплінами, зокрема комунікативного циклу. Розглянуто моделі PR та його організаційні форми. Охарактеризовано структуру PR-служби, а також принципи, функції, етичні та правові основи діяльності PR-працівників. Проаналізовано особливості організації та реалізації PR-заходів, наведено методи досліджень інформації та громадської думки. Висвітлено питання формування галузевого PR та взаємодії PR-служби і ЗМІ.

Рассмотрены основные этапы формирования и развития Pablic Relations (PR) как вида профессиональной деятельности. Установлены его назначение и функции, показана взаимосвязь с другими научными дисциплинами, в частности коммуникативного цила. Рассмотрены модели PR и его организационные формы. Охарактеризована структура PR-службы, определены принципы, функции, этические и правовые основы деятельности PR-сотрудников. Проанализированы особенности организации и реализации PR-мероприятий. Приведены методы исследования информации и общественной мысли, освещены вопросы формирования отраслевого PR и взаимодействия PR-службы и СМИ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 я73 + Ч62 в05 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665038 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Прохоренко К. М. 
Паблік Рілейшнз : Навч. посіб. / К. М. Прохоренко; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Л. : Вид-во Львів. комерц. акад., 2005. - 93 c. - Бібліогр.: с. 92-93. - укp.

Розглянуто історію становлення паблік рилейшнз (ПР), етапи, практичні аспекти її концепції. Проаналізовано відносини ПР з засобами масової інформації, державою та місцевою владою, працівниками підприємства та споживачами. Запропоновано методику оцінки ефективності ПР-програм, розкрито суть поняття трудового колективу. Наведено напрямки дослідження іміджу підприємства, викладено схему функціональної взаємодії комерційної структури з окремими органами державного управління. Визначено взаємозв'язок між маркетинговими комунікаціями та комунікаціями в ПР.

Рассмотрена история становления Паблик Рилейшнз (ПР), этапы развития, практические аспекты ее концепции. Проанализированы отношения ПР со средствами массовой информации, государством и местной властью, работниками предприятия и потребителями. Предложена методика оценки эффективности ПР-программ, раскрыта сущность понятия трудового коллектива. Приведены направления исследования имиджа предприятия, изложена схема функционального взаимодействия коммерческой структуры с отдельными органами государственного управления. Определена взаимосвязь между маркетинговыми коммуникациями и коммуникациями в ПР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дуцик Д. Р. 
Політична журналістика / Д. Р. Дуцик; Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад.". - К., 2005. - 138 c. - Бібліогр.: с. 130-137. - укp.

Розглянуто роль і місце засобів масової інформації у сучасному глобалізаційному світі. Висвітлено проблеми політичної журналістики (ПЖ) і взаємозв'язки з політичною комунікацією у контексті захисту прав громадян на одержання інформації. Викладено особливості розвитку ПЖ у новітній період історії України, охарактеризовано окремі тенденції в медіа-просторі, що проявилися в ході президентської кампанії 2004 р.

Рассмотрены место и роль средств массовой информации в современном глобализационном мире. Освещены проблемы политической журналистики (ПЖ) и взаимосвязей с политической коммуникацией в контексте защиты прав граждан на получение информации. Изложены особенности развития ПЖ в новейшем периоде истории Украины, охарактеризованы отдельные тенденции в медиапространстве, проявившиеся в ходе президентской кампании 2004 г.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Слісаренко І. Ю. 
Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. Ю. Слісаренко; Міжрегіон. Акад. упр. персоналом (МАУП). - К., 2001. - 104 c. - Бібліогр.: с. 99-101. - укp.

Запропоновано комплексний підхід до вивчення паблік рилейшнз (ПР), який розглянуто як складний багатокомпонентний засіб комунікації, складову науки та практики сучасного менеджменту, державного управління, міжнародного та міждержавного спілкування. Розглянуто історію розвитку сфери паблік ПР, обгрунтовано спеціалізовані напрямки даної діяльності, проаналізовано прикладне застосування методів ПР на різних рівнях. Обговорено особливості ПР у структурі бізнесу, а також діяльності міжнародних організацій. Проаналізовано проблеми аудиторії в масовій комунікації, а також внутрішньоорганізаційної - в уряді. Наведено відмінності політичного маркетингу від ПР.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.21я73(4УКР) + У9(4УКР)212.1я73 + А6 + С5*333.4 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА618899 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кудин В. А. 
Средства массовой информации и профессиональное образование (философско-педагогический аспект исследования) / В. А. Кудин; АПН Украины. Ин-т педагогики и психологии проф. образования. Отд. сравнит. педагогики и психологии проф. образования. - К. : ВЦ НТУ "ХПІ", 2002. - 206 c. - Библиогр.: 30 назв. - рус.

Проанализированы отрицательные и положительные явления, которые определяют возможности средств массовой информации (СМИ), сформулированы основные принципы их творческого, разумного использования в образовании и воспитании. Особое внимание уделено психолого-педагогическим аспектам СМИ в системе профессионального образования, определены основные качества специалиста-профессионала в его профессиональной деятельности.

Проаналізовано негативні та позитивні явища, що розкривають можливості засобів масової інформації (ЗМІ), визначено основні принципи їх творчого, розумного використання в освіті й вихованні. Особливу увагу приділено психолого-педагогічним аспектам ЗМІ в системі професійної освіти, визначено основні якості спеціаліста-професіонала у його професійній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА623362 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Литвиненко О. В. 
Інформаційні впливи та операції : Теорет.-аналіт. нариси / О. В. Литвиненко; Нац. ін-т стратег. дослідж. - К., 2003. - 239 c. - (Сер. Нац. безпека; Вип. 6). - Бібліогр.: 384 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади здійснення інформаційних операцій та впливів у сучасному світі, перспективні напрями культурологічного аналізу. Проаналізовано системи здійснення інформаційних операцій у провідних країнах світу, підходи щодо захисту від спеціальних інформаційних операцій, методи аналізу їх структури і сценаріїв. Розглянуто досвід використання спеціальних інформаційних операцій, структуру пострадянського суспільства з урахуванням інформаційних впливів.

Освещены теоретико-методологические основы осуществления информационных операций и влияний в современном мире, перспективные направления культурологического анализа. Проанализированы системы осуществления информационных операций, методы анализа их структуры и сценариев. Рассмотрены опыт использования специальных информационных операций, структура постсоветского общества с точки зрения информационных влияний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х811.26 + Ц1,8(4/8)141 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639753 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Брижко В. М. 
Вступ до інформаційної культури та інформаційного права : Моногр. / В. М. Брижко, В. Д. Гавловський, Р. А. Калюжний, В. М. Попович, В. С. Цимбалюк; Акад. прав. наук України, Наук.-дослід. центр прав. інформ. - Ужгород : ІВА, 2003. - 240 c. - укp.

Розглянуто питання формування інформаційної культури кіберсуспільства у світі та в Україні. Висвітлено культурологічні аспекти, які знайшли своє відображення в сучасній філософії, економіці, політології, праві, теорії організації суспільних систем, правовій інформатиці та інформаційному праві з позицій нормативістського підходу.

Рассмотрены вопросы формирования информационной культуры киберобщества в мире и Украине. Освещены культурологические аспекты, нашедшие свое отображение в современной философии, экономике, политологии, праве, теории организации общественных систем, правовой информатике и информационном праве с позиций нормативистского подхода.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)126 + Ю6*671.112 + Ф018 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Медіа. Бізнес. Громадськість. Влада: взаємодія на шляху до євроінтеграції : Матеріали укр.-пол. наук.-практ. конф. "Регіон. засоби мас. інформації, бізнес. структури та органи місц. самоврядування: взаємодія на шляху до євроінтеграції (досвід України та Польщі)" / ред.: І. Бакушевич, К. Кашуба. - Т. : ТІСІТ, 2003. - 255 c. - пол.

Розглянуто сучасний стан, проблеми та можливості співпраці засобів масової інформації з бізнесом, владою і громадським сектором, розкрито їх роль у поінформуванні суспільства про ідеї та цінності європейської інтеграції. Проаналізовано особливості комерційного використання Інтернету підприємствами підкарпатського воєводства, висвітлено історичні аспекти розвитку місцевої української преси в контексті українсько-польських стосунків.

Рассмотрены современное состояние, проблемы и возможности сотрудничества средств массовой информации с бизнесом, властью и гражданским сектором, раскрыта их роль в информировании общества про идеи и преимущества европейской интеграции. Проанализированы особенности коммерческого использования Интернета предприятиями прикарпатского воеводства, освещены исторические аспекты развития местной украинской прессы в контексте украинско-польских отношений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + Ф018 я431 + Ф032.21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС38601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Волков А. Г. 
Прагматика политического текста : Моногр. / А. Г. Волков. - Запорожье : Просвіта, 2003. - 112 c. - Библиогр.: с. 95-111 - рус.

Рассмотрены коммуникативная и социативная значимость политического текста (ПТ) и проблема социальной экспликации. Проанализированы особенности регулятивного воздействия ПТ, а также его влияния на социальную консолидацию. Раскрыто содержание понятий иллокутивности ПТ, перлокутивного акта, политического гипертекста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052 + Ш100.3 + Ч62 в05 + Ю6*666

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Винников О.  
Прозорі вибори та ЗМІ в Україні: правове регулювання / О. Винников, Л. Чорній; Укр. незалеж. центр політ. дослідж. - К., 2003. - 167 c. - Бібліогр.: с. 165-167. - укp.

Проаналізовано проблеми поширення інформації про вибори та регулювання діяльності ЗМІ на виборах в Україні. Наведено рекомендації щодо внесення змін і доповнень до чинного виборчого та інформаційного законодавства. Розглянуто питання рівності ЗМІ різних форм власності, а також особливості розв'язання суперечок про право на доступ до інформації про вибори. Розкрито суть понять передвиборної агітації, політичної реклами.

Проанализированы проблемы распространения информации о выборах и регулирования деятельности СМИ на выборах в Украине. Приведены рекомендации о внесении изменений и дополнений в действующее избирательное и информационное законодательство. Рассмотрены вопросы равенства СМИ различных форм собственности, а также особенности разрешения противоречий о праве на доступ к информации о выборах. Раскрыто содержание понятий предвыборной агитации, политической рекламы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)526 + Х819(4УКР)126 + Ф052 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС38583 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського