Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.4(4)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Позніцька Н. Д. 
Європейські засоби масової інформації : Конспект лекцій для студ. спец.: "Міжнародна інформація" спеціалізації "Європейські комунікації" / Н. Д. Позніцька; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т міжнар. відносин. - К., 1999. - 229 c. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Висвітлено інтеграційні процеси у сфері засобів масової інформації (ЗМІ) у Європі. Розглянуто західноєвропейську та східну моделі ЗМІ. Проаналізовано вплив ЗМІ на політичне життя суспільства в Європі. Охарактеризовано приватне телерадіомовлення у Європі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4) я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605715 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сухенко І. М. 
Стратегія безпеки ЄС у європейському медіа-контексті / І. М. Сухенко, І. О. Тарнавська // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2013. - Вип. 1. - С. 178-181. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто основні положення Стратегії безпеки ЄС "Безпечна Європа у світі, який має стати краще" у контексті сучасних транзитивних процесів у Європі та специфіку висвітлення цього документа в європейському інформаційному просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4) + Х915.232.5-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тихомирова Є. Б. 
Актуальні проблеми формування та розвитку європейського інформаційного простору : колект. монографія / Є. Б. Тихомирова, Н. Карпчук, А. Митко, С. Федонюк, А. Бояр; ред.: Є. Б. Тихомирова; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Терен, 2012. - 352 c. - укp.

Розглянуто сутнісні характеристики та тенденції європейського інформаційного простору. Проаналізовано комунікаційну політику ЄС у 2005 - 2011 рр. З'ясовано місце інформаційної демократії у сучасній системі демократії. Охарактеризовано демократичний транзит як джерело інформаційної демократії. Вивчено соціальні медіа в PR-комунікації європейських інституцій. Приділено увагу електронному урядуванню як пріоритетному напряму комунікаційної політики. Визначено проблеми та перспективи побудови інформаційного суспільства в Україні в контексті європейського досвіду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(4),60 + Ч620.4(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бутиріна М. В. 
Гомогенізація контенту в медіарепрезентаціях білоруських подій: досвід європейських ЗМІ / М. В. Бутиріна, Ю. С. Гаркавенко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2020. - № 4. - С. 42-48. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета дослідження - висвітлення явища гомогенізації контенту в європейських ЗМК на прикладі медіарецепції білоруських подій. У процесі дослідження застосовано загальнонаукові методи аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення та спеціально-науковий метод контент-моніторингу. На суцільній виборці публікацій періоду 10 серпня - 10 листопада 2020 р., відібраних за ключовими словами "Білорусь", "Білоруські протести", "Лукашенко", було виявлено тенденцію концептуальної зв'язаності післявиборних подій у Білорусі та подій Революції гідності в Україні. Генеральну сукупність становлять онлайн-версії видань "Die Welt", "Die Zeit", "Frankfurter Allgemeine Zeitung" (FAZ), "The Guardian", "The Independent", "The Daily Telegraph", "Le Monde" за зазначений період. Виявлено, що події, які розгорнулися в Білорусі після фальсифікованих виборів, сприймаються крізь призму концептів "Майдан" та "Революція гідності". Досвід України майданного періоду транслюється в дискурсивне поле медіарепрезентацій протестної Білорусі. Визначено, що вертикальна європеїзація зумовлює гомогенізацію контенту, спричинену медіаполітикою Європейського Союзу, а горизонтальна європеїзація є наслідком традицій інформування, що склалися в європейському медіаполі, а також продуктом західноєвропейської публічної сфери. Вказано на медіапрояви диференціації політичної Європи на Захід та Схід, що зумовлено дієвою бінарною опозицією Ми/Вони. Уперше розкрито особливості медіарецепції білоруських подій європейськими медіа в контексті гомогенізації контенту. Результати та висновки дослідження доповнюють теоретичний дискурс наукової галузі "Соціальні комунікації", можуть бути використані в профільних для спеціальності "Журналістика" навчальних курсах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:Соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гаркавенко Ю. С. 
Мас-медійні джерела гетеростереотипізації України: комунікаційний аспект : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Ю. С. Гаркавенко; Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара. - Дніпро, 2019. - 18 c. - укp.

Досліджено ідентифікацію та характеристику найбільш поширених джерел гетеростереотипізації України в європейських виданнях. Методи: аналізу, синтезу, абстрагування, узагальнення, історичного аналізу, типологізації. Представленість стереотипів у медіадискурсі європейських видань досліджувалася за допомогою методу контент-аналізу. Зокрема, для контент-аналітичного дослідження було застосовано програмний продукт AntConc 3.5.0 (Windows). Змістове наповнення гетеростереотипних уявлень вивчалося за допомогою концептуального аналізу. Вперше концептуально обґрунтовано і введено до наукового обігу новий термін "стереотип перехідного періоду", розкрито передумови його виникнення в мас-медійному дискурсі якісних британських, німецьких та французьких видань, висвітлено його змістове наповнення та генезу; систематизовано та охарактеризовано джерела гетеростереотипізації України на теренах вищезазначених якісних європейських видань; розкрито стереотипний мас-медійний образ України постмайданного періоду, репрезентований через уявлення британських, французьких, німецьких якісних видань. Отримані результати та висновки дослідження можуть бути застосовані під час викладання дисциплін "Сучасний мас-медійний дискурс", "Методологія дослідження соціальних комунікацій", "Сучасні мас-медійні концепти". Теоретичні положення та емпіричний матеріал, систематизований та проаналізований, можуть бути використані професійними комунікаторами, які займаються питанням зовнішнього іміджу України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4) + Ч620.4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА284828 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського