Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш107.716$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Ж28852/ін.м. Волкогон Н. Про синтаксичні побудови у рекламному дискурсі (на матеріалі іспанської прес-реклами) [] // Вісник Львівського університету. Серія Іноземні мови, 2002,N Вип. 10.-С.173-177
2.РА327234 Смирнова Т. В.Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. Когнітивні механізми формування рекламного іміджу [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.08.- URL: /ard/2003/
3.Ж70151 Фірсова Ю. А. Рекламний текст як проблема перекладу [] // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2004,N Вип. 17.-С.250-251
4.Ж70151 Мосієнко О. В. Реклама як вид аргументативного дискурсу [] // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2004,N Вип. 17.-С.190-191
5.ВА663113 Зирка В. В.Днепропетр. нац. ун-т. Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект [Текст] : Моногр.
6.Ж69231/філол. Галич О. Б. Рекламність та її прояви в текстах рекламних анотацій художніх творів [Текст]: 3 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки.-С.107-111
7.Ж29409/А Михайлович О. Квазітермін у рекламному тексті: конотативний компонент значення [Текст]: 538 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Пробл. укр. термінології.-С.16-20
8.Ж28852/ж. Павлюк Л. Аксіологічні і структурні характеристики дискурсу реклами у мас-медіа [] // Вісник Львівського університету. Серія Журналістика, 2006,N Вип. 29.-С.281-288
9.Ж69231/філол. Подолкова С. В. Прагматическая направленность введения как элемента композиции в текстах технической рекламы [Текст]: 3 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки.-С.82-86
10.Ж69231/філол. Соколова І. В. Особливості реалізації прагматичної настанови інформаційно-рекламних текстів розгорнутого типу [Текст] 1: 11 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки.-С.110-116
11.Ж60955 Чемеркін С. Сучасна вивіска: форма чи зміст? [Текст]: Вип. 66-67 // Культура слова.-С.67-68
12.Ж70151 Романюк С. К. Типологічні особливості рекламного дискурсу [] // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2010,N Вип. 54.-С.228-231
13.Ж69583/Сер.Б Булик Ю. В. Паравербальні засоби рекламного дискурсу [Текст]: 1 // Вісн. Донец. нац. ун-ту. Сер. Б. Гуманіт. науки.-С.164-167
14.Ж69583/Сер.Б Иванова Н. Г. Функционально-семантическая категория связности в рекламном тексте [Текст]: 1 // Вісн. Донец. нац. ун-ту. Сер. Б. Гуманіт. науки.-С.168-172
15.Ж100384 Соколова І. В. Категоріальна представленість інформаційно-рекламних текстів (на матеріалі сучасної англійської мови) [Текст] 4: 2 // Філол. трактати.-С.108-113
16.Ж29709 Михайлович О. П. Морфемна структура терміна як підгрунтя виникнення конотації (на прикладі рекламних текстів) [] // Поліграфія і видавнича справа, 2012,N № 3.-С.23-26
17.Ж100384 Чуланова Г. В. Лексичні носії експресивності [Текст] 4: 4 // Філол. трактати.-С.98-103
18.Ж100384 Чуланова Г. В. Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах [Текст] 4: 4 // Філол. трактати.-С.104-108
19.Ж100384 Соколова І. В. Особливості функціонування дискурсу Інтернет-реклами (на матеріалі англійської мови) [Текст] 4: 4 // Філол. трактати.-С.113-117
20.Ж70290 Ковалевська А. В. Моделювання сугестивних ефектів у політичній рекламній кампанії [] // Записки з українського мовознавства, 2014,N Вип. 21.-С.74-82
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського