Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (23)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.12-716$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Булик Ю. В. 
Рекламний текст в параметрах аксіологічної прагмалінгвістики : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Ю. В. Булик; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено комплекс мовних засобів вираження аксіологічно-прагматичних характеристик рекламного тексту (РТ) (дискурсу). Визначено характер аксіологічної спрямованості РТ, лінгвальні й екстралінгвальні чинники її формування. Обгрунтовано основні параметри опису рекламних дискурсів. Розкрито принципи добору й особливості функціонування мовних одиниць і конструкцій у РТ з урахуванням прагматичної інтенції адресанта. Охарактеризовано систему міжрівневих експліцитних та імліцитних засобів вираження категорії оцінювання у РТ (лексика, фразеологія, синтаксис), виявлено найбільш типові з них. Проаналізовано зв'язок категорії оцінювання з такими прагмалінгвістичними параметрами, як експресивність, аргументованість, ментальність, гендерність і паравербальними засобами, розкрито його вплив на сприйняття рекламного дискурсу цільовою аудиторією. Досліджено характерні стилістичні засоби та прийоми вираження категорії оцінювання у РТ (дискурсі). Проаналізовано специфіку функціонування мовних одиниць з урахуванням можливості маніпуляції оцінною інформацією.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368999 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Горлачова В. В. 
Структура семантичного поля кольоропозначень у сучасному російськомовному рекламному дискурсі : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.02 / В. В. Горлачова; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д., 2011. - 19 c. - укp.

Проаналізовано види рекламних кольоропозначень, виявлено склад і групи загальномовних кольоропозначень, що набувають певної ваги для сучасної комерційної реклами. Розглянуто випадки відсутності у рекламі окремих загальномовних кольоропозначень. Враховуючи семантичний, формальний та частотний принципи функціонування загальномовних кольоропозначень у сучасній рекламі, визначено зони їх розташування в межах семантичного поля кольоропозначень російськомовного рекламного дискурсу. Встановлено змістовий потенціал оказіональних назв кольору з зазначенням самостійних видів таких одиниць, визначено їх семантичну та формальну специфіку. Представлено структуру семантичного поля кольоропозначень у сучасному російськомовному рекламному дискурсі, яка складається з ядра, центра та периферії, що визначено відповідним лексичним наповненням. Звернення до семантичних та функціональних аспектів рекламної кольоролексики дозволило окреслити маніпулятивний потенціал різних видів кольоропозначень. Застосування польового підходу дало можливість системно та структуровано визначити зміни сучасного фонду кольоролексики під впливом соціокультурно та психолінгвістично зумовлених уявлень про колір носіїв російської мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Насакина С. В. 
Роль теонимов в рекламных текстах фармацевтических препаратов / С. В. Насакина // Зап. з ономастики : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 17. - С. 194-199. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Проведено исследование собственных имен в рекламных текстах фармацевтических препаратов. Выделены функции и определена роль теонимов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Горбань В. В. 
Грамматические игремы как средство "коммуникативного обольщения" / В. В. Горбань // Слов'ян. зб. : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 21. - С. 66-76. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Рассмотрена языковая манипуляции в русскоязычной и украиноязычной рекламе. Очерчены теоретические аспекты рекламного дискурса как особого поликомпонентного жанра, который включает информативные, оценочные, императивные речевые акты, максимально воздействующие на эмоции и сознание реципиента. Причём в последние годы прагматичная и манипулятивная функции отодвигают на второй план информативную функцию, создавая для своего адресата с помощью языковой игры альтернативную картину мира. Языковая игра оказывает эффективное влияние на глубинные структуры психической организации потребителя рекламы. "Коммуникативное обольщение" может быть достигнуто за счёт различных игрем; проанализированы грамматические игремы в классе прилагательных и глаголов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716 + Ш141.12-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Собченко Н. С. 
Приемы синтаксической игры в рекламном дискурсе Украины / Н. С. Собченко // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознавства. - 2017. - № 28. - С. 26-30. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Цель работы - рассмотреть приемы создания языковой игры в рекламном дискурсе на синтаксическом уровне. Исследованы номинационная деятельность в рекламном дискурсе и приемы создания языковой игры на синтаксическом уровне. Использованы описательный, количественный методы и метод компонентного анализа. Результат исследования: названы основные приемы языковой игры на синтаксическом уровне и рассмотрен прием синтаксического повтора. Определена основная функция использования языковой игры на синтаксическом уровне в рекламном тексте. Сделаны выводы, что игра на синтаксическом уровне является яркой составляющей многих рекламных текстов. Чаще всего в рекламном тексте используются следующие синтаксические приемы языковой игры: парцелляция, предикативная односоставность, повтор, антитеза, неполнота высказывания. Наиболее частотным является повтор, который включает в себя анафору, эпифору, анадиплосис, рамочную конструкцию и полисиндетон. Практическое применение результатов исследования могут способствовать дальнейшему изучению феномена языковой игры в рекламе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сильвестров Ю. В. 
Семантико- стилистические и прагматические особенности русского рекламного текста (на материале газетной рекламы) : Дис... канд. филол. наук: 10.02.02 / Ю. В. Сильвестров; Киевский университет имени Тараса Шевченко. - К., 1996. - 189 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС49894 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського