Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (221)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-911.33$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 98
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гоголь Н. В. 
Формування в учнів 2 - 4 класів естетичної оцінки художнього твору в системі безперервної літературної освіти : навч. посіб. / Н. В. Гоголь; Глухів. держ. пед. ун-т. - Глухів, 2006. - 68 c. - Бібліогр.: с. 63-67. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади формування в учнів початкових класів умінь естетично оцінювати художні твори на уроках читання. Розроблено методичну систему роботи над текстом художнього твору з метою розвитку у дітей умінь визначати авторську позицію, усвідомлювати засоби її втілення та висловлювати власне емоційно-оцінне ставлення до сприйнятого. До читанок для II - IV класів на основі текстів природничої тематики розроблено запитання та завдання, що сприятимуть збагаченню емоційно-оцінного досвіду молодших школярів.

Освещены теоретические и методические основы формирования у учащихся начальных классов умений эстетически оценивать художественные произведения на уроках чтения. Разработана методическая система работы над текстом художественного произведения с целью развития у детей умений определять авторскую позицию, выделять средства ее выражения и высказывать собственное эмоционально-оценочное отношение к прочитаному. К учебникам чтения для II - IV классов на основе текстов естественной тематики разработаны вопросы и задания, способствующие обогащению эмоционально-оценочного опыта младших школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33 + Ч421.355.21 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715156 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бєляєва О. В. 
Методика розвитку зв'язного діалогічного мовлення першокласників у процесі опрацювання художніх текстів різних жанрів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О. В. Бєляєва; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 20 c. - укp.

Розроблено та науково обгрунтовано експериментальну модель розвитку зв'язного діалогічного мовлення у І класі ЗОШ, яка складається з чотирьох взаємопов'язаних етапів, а саме: когнітивно-репродуктивного, ініціативно-творчого та творчо-імпровізаторського. Визначено педагогічні умови, що передбачали ефективний розвиток діалогічного мовлення першокласників засобами текстів різних жанрів. Виявлено критерії розвитку зв'язного діалогічного мовлення першокласників (ініціативність спілкування, репродуктивно-творче діалогізування, мовленнєво-змістовий) з їх показниками. Висвітлено вихідні рівні розвитку зв'язного діалогічного мовлення першокласників: високий, достатній, задовільний, низький та у стані формування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367438 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лобанчук О. А. 
Інтеграція видів художньої діяльності як засіб розвитку мовлення молодших школярів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. А. Лобанчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 22 c. - укp.

Досліджено проблему інтеграції видів художньої діяльності засобом розвитку мовлення молодших школярів. Розкрито змістовий, мотиваційний і операційний компоненти методики розвитку мовлення учнів початкових класів засобом інтегрованої художньої діяльності на базі діяльнісного, комунікативного, соціокультурного підходів до організації особистісно орієнтованого навчання. Створено модель мовленнєвого розвитку учнів за умов застосування даного засобу у процесі вивчення української мови, зокрема, визначено лінгводидактичні умови, за яких можна поглибити потенційний розвиток мовленнєвих умінь і навичок учнів за допомогою мистецької спрямованості навчання. Запропоновані зміст, методи та форми навчання орієнтовані на провідні види діяльності дитини (ігрову, художню, дослідницьку) та метод узагальнених предметних структур і узагальнених способів мовленнєвої та пізнавальної діяльності. Як структурні блоки інноваційної технології визначено підсистему текстів і мистецьких творів, під систему комплексних вправ, завдань (за мірою допомоги, рівнем творчості, способами інтегрованої художньої діяльності) стосовно структури навчально-виховного процесу, компонентами якої є розширення кругозору, збагачення словника та граматичної структури мовлення учнів як передумови, що формує здатність особистості займати активну позицію у житті та пізнанні, а також підсистему проектної, інтерактивної діяльності учнів і підсистему управління сприйманням, мисленням, уявою, словесною творчістю у структурі інтегрованого уроку рідної мови та мовлення. Визначено та досліджено процес формування українського усного та писемного мовлення молодших школярів загальноосвітніх

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33 + Ч421.355 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Боть Л. П. 
Директиви в усному мовленні дітей молодшого шкільного віку : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Л. П. Боть; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2011. - 19 c. - укp.

Розглянуто теоретичні засади, поняття та категорії прагмалінгвістики, теорії мовленнєвих актів. Проаналізовано комунікативну поведінку та прагматичні особливості мовлення дітей, описано частотність використання різних видів мовленнєвих актів. Досліджено прагмасемантичні типи директивів, які висловлюють молодші школярі в різних ситуаціях спілкування (сімейне спілкування, навчальна й ігрова діяльність), досліджено імпліцитні та експліцитні засоби їх вираження. Проведено ситуативно-прагматичний аналіз діалогів між дитиною та дорослим і між двома дітьми з метою встановлення місця директивів в усному спонтанному мовленні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.52 + Ш141.14-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379270 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Палійчук О. М. 
Методика навчання каліграфічного письма : навч. посіб. / О. М. Палійчук; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Букрек, 2015. - 344 c. - укp.

Висвітлено історію розвитку письма як одного з найважливіших винаходів людства. Розглянуто еволюцію писемності на українських землях (з часів трипільської культури до сучасності). Проаналізовано теоретичні основи методики навчання каліграфічного письма молодших школярів і розкрито методику формування каліграфічних навичок на уроках письма, української мови та математики у початковій школі. Охарактеризовано форми букв і цифр (структуру, розміри, послідовність написання) сучасного українського рукописного шрифту, рекомендованого для використання в загальноосвітніх навчальних закладах України.

Освещена история развития письма как одного из важнейших изобретений человечества. Рассмотрена эволюция письменности на украинских землях (от трипольской культуры до современности). Проанализированы теоретические основы методики обучения каллиграфического письма младших школьников и раскрыта методика формирования каллиграфических навыков на уроках письма, украинского языка и математики в начальной школе. Охарактеризованы формы букв и цифр (структура, размеры, последовательность написания) современного украинского рукописного шрифта, рекомендованного для использования в общеобразовательных учебных заведениях Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА800164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ємець А. А. 
Методика роботи з науково-пізнавальними творами в початкових класах : навч.-метод. посіб. / А. А. Ємець. - Х. : Скорпіон, 2009. - 160 c. - укp.

Обгрунтовано систему формування умінь працювати з пізнавальною літературою в початковій школі. Увагу приділено особливостям і послідовності роботи з науково-художніми та науково-популярними творами, зокрема, казками, оповіданнями та повістями.

Обоснована система формирования умений работать с познавательной литературой в начальной школе. Уделено внимание особенностям и последовательности работы с научно-художественными и научно-популярными произведениями, в частности, сказками, рассказами и повестями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.331 + Ш141.14-942.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Васильківська Н. А. 
Методика роботи над засобами зв'язності тексту в початкових класах : монографія / Н. А. Васильківська. - Т. : ТНПУ, 2011. - 204 c. - Бібліогр.: 327 назв. - укp.

Розкрито теоретичні засади роботи над засобами міжфразового взаємозв'язку в тексті, психолого-педагогічні засади роботи над зв'язністю тексту (ЗТ), наведено характеристику мовних засобів ЗТ. Висвітлено питання формування у молодших школярів умінь з використання засобів ЗТ, описано особливості формування мовленнєвих умінь та методи роботи над мовними засобами вираження ЗТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742459 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кот Т. О. 
Формування морально-етичних суджень учнів на уроках читання в початковій школі : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т. О. Кот; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2008. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано визначення термінів "поняття", "судження", "висловлювання", "оцінка", "морально-етичні судження", розкрито сутність читння як виду мовленнєвої діяльності. Визначено критерії, показники та рівні сформованості морально-етичних суджень молодших школярів. Обгрунтовано педагогічні умови формування морально-етичних суджень дітей молодшого шкільного віку на уроках читання, якими є поглиблене теоретичне засвоєння школярами слів морально-етичної спрямованості та систематичне залучення їх до активних форм мовленнєвої діяльності шляхом виконання емоційно-оцінного аналізу художніх творів. Розроблено й експериментально перевірено ефективність системи роботи щодо формування морально-етичних суджень учнів початкової школи на уроках читання. Досліджено вплив запропонованих засобів навчання на активізацію мовлення учнів, збагачення їх активного словника морально-етичними поняттями. Удосконалено методику навчання читання учнів початкових класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.331 + Ч421.352 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368397 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Боднар Н. М. 
Формування навички скоропису молодших школярів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н. М. Боднар; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 20 c. - укp.

Розроблено й апробовано експериментальну методику формування в учнів початкової школи навичок скоропису, яку реалізовано за двома напрямами: проведення "каліграфічних хвилинок" на уроках мови та впровадження спеціального курсу "Каліграфія та розвиток мовлення". Запропоновано систему графічних вправ, диференційованих за складністю накреслення та спрямованих на вироблення каліграфічного та безвідривного письма, яке складає основу скоропису. Визначено педагогічні умови, за яких формування скорописних навичок у молодших школярів відбуватиметься більш ефективно (забезпечення позитивної мотивації графічної діяльності та створення стимулювальної атмосфери на уроках мови й інтегрованих уроках "Каліграфія та розвиток мовлення", застосування системи спеціальних графічних вправ, досягнення оптимальної швидкості письма). Визначено критерії та показники сформованості скорописних навичок в учнів молодшої школи (швидкість письма, відтворення рукописних літер, зокрема, дотримання їх форми, розміру, нахилу), охарактеризовано рівні їх сформованості. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої методики формування в учнів початкової школи навичок скоропису.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367487 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шпиталевська Г. Р. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування естетичних почуттів молодших школярів на уроках українського читання / Г. Р. Шпиталевська // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 181, ч. 3. - С. 15-19. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості роботи з підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування естетичних почуттів молодших школярів на уроках українського читання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.355.21 + Ш141.14-911.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Татушко І. М. 
Розумово-мовленнєвий розвиток молодших школярів як важлива педагогічна проблема / І. М. Татушко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 7. - С. 176-180. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито дидактичні основи мовленнєвого розвитку молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Науменко В. О. 
Психолого-педагогічні основи навчання читання у початковій школі : навч. посіб. для студ. ВНЗ / В. О. Науменко; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2012. - 121 c. - укp.

Висвітлено психолого-педагогічні основи формування навички читання, основи літературного аналізу на уроках читання. Наведено структуру літературно-художнього твору. Описано особливості сприймання поетичної мови молодшими школярами. Увагу приділено прийомам аналізу художнього твору на уроках літературного читання. Розглянуто методи, використання яких забезпечує високий рівень усвідомлення прочитаних творів, формування читацької самостійності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764857 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Компаній О. В. 
Формування читацьких інтересів в учнів 3 класу на уроках класного та позакласного читання в інформаційно-навчальному середовищі / О. В. Компаній // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 3. - С. 95-103. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Описано методику формування читацьких інтересів в учнів 3 класу на уроках класного та позакласного читання в інформаційно-навчальному середовищі. Надана методика складається з теоретичної частини, у якій запропоновано певне коло знань, умінь, розглядаються інформаційні ресурси, організаційні форми навчання, та з практичної частини, яка включає в себе розроблене заняття класного читання з урахуванням словесних та аудіовізуальних інформаційних ресурсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Вашуленко М. С. 
Вивчення рідної мови розпочинається з букваря / М. С. Вашуленко // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 42-47. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему вивчення рідної мови та формування комунікативної компетентності молодшого школяра. Увагу зосереджено на висвітленні й характеристиці напрямів звукового аналітико-синтетичного методу навчання грамоти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Грітченко Т. Я. 
Відбір методів навчання для формування професiйно-мовного стилю спiлкування майбутнього вчителя початкової школи / Т. Я. Грітченко // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 77-80. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено результати аналізу традиційних методів та методів інтерактивного навчання для формування професійно-мовного майбутнього вчителя початкової школи. Представлено порівняння сутності традиційних та методів інтерактивного навчання у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи для суб'єктів "викладач" та "студент".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ш141.14-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кравчук Н. В. 
Паремії як ефективний засіб збагачення та активізації словникового запасу молодших школярів / Н. В. Кравчук // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 80-85. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено актуальну проблему - поповнення та активізація словникового запасу молодших школярів. Розглянуто вплив пареміологічного матеріалу на формування лексикону учнів початкової школи в процесі вивчення рідної мови та читання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Берладин О. А. 
Актуалізація підготовки майбутнього вчителя до навчання каліграфічного письма молодших школярів на уроках української та англійської мов / О. А. Берладин, О. Б. Берладин // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 142-146. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Охарактеризовано психолого-педагогічні та лінгводидактичні особливості методики формування навиків каліграфічного письма молодших школярів на уроках української й англійської мов у контексті професійного становлення вчителя загальноосвітньої школи I-го ступеня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33 + Ш143.21-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кінаш Ю. М. 
Формування готовності майбутніх педагогів до навчання монологічного мовлення молодших школярів / Ю. М. Кінаш // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 158-161. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано стан готовності майбутніх педагогів до навчання монологічного мовлення учнів початкової школи. Виявлено рівні обізнаності майбутніх учителів початкової школи з типами зв'язного монологічного мовлення та визначено їх місце в навчальному процесі за допомогою проведеного анкетування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Авсієвич Н. П. 
Вплив української народної казки на розвиток мовленнєвотворчих здібностей учнів початкової школи / Н. П. Авсієвич // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 177-179. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано вплив української народної казки на розвиток мовленнєвотворчих здібностей молодших школярів на уроках читання в початковій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Савчук Н. Б. 
Психолого-педагогічні основи розвитку зв’язного мовлення молодших школярів / Н. Б. Савчук // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 274-277. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розкрито сутність зв’язного мовлення молодших школярів, окреслено психолого-педагогічні основи його розвитку.

Раскрыта сущность связной речи учеников младших классов, описаны психолого-педагогические основы её развития.

The essentiality of primary school pupils’ connected speech is reaveled, and psychologically-pedagogical principles of connected speech development are described in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського