Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-912.38$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. | Ж14958 Вітюк В. В. Практика навчання орфографії у загальноосвітніх школах України [Текст]: 2 // Освіта на Луганщині.-С.116-122
|
2. | РА362986 Антончук О. М.Ін-т педагогіки АПН України. Метод вправ у навчанні орфографії учнів 6 - 7 класів [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02.- URL: /ard/2009/
|
3. | РА380192 Вітюк В. В.Ін-т педагогіки НАПН України. Методика удосконалення орфографічної грамотності учнів 5 - 7 класів у процесі роботи над зв'язними висловлюваннями [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02.- URL: /ard/2011/
|
4. | Ж69408 Грона Н. Сучасні підходи до вироблення у майбутнього вчителя вміння формувати орфографічну навичку в учнів початкової школи [Текст]: Вип. 165 // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки.-С.90-94
|
5. | Ж16225 Сидоренко Я. С. Формування фонематичних умінь у дошкільників - передумова успішного навчання грамотного письма [] // Наука і освіта, 2008,N № 6.-С.149-152
|
6. | Ж22868 Хом'як І. Особистісно зорієнтований підхід до навчання правопису в інтерференційних умовах [] // Нова педагогічна думка, 2008,N № 4.-С.205-208
|
7. | Ж22868 Антончук О. Комунікативно-діяльнісний підхід у навчанні орфографії учнів 6-7 класів [] // Нова педагогічна думка, 2011,N № 3.-С.52-54
|
8. | Ж69843 Антончук О. М. Реалізація мовленнєвої лінії змісту навчання під час вивчення орфографії в основній школі [] / О. М. Антончук // Педагогічні науки, 2011,N Вип. 60.-С.44-47
|
9. | РА388956 Грона Н. В.Ін-т педагогіки НАПН України. Формування у молодших школярів орфографічних умінь і навичок на основі знань про фонетичну і графічну системи української мови [] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02
|
10. | Ж69843 Хом’як І. М. Комплексний підхід до формування орфографічної компетенції [] // Педагогічні науки, 2011,N Вип. 58, Ч. 2.-С.127-131
|
11. | Ж69843 Антончук О. М. Система поетапного формування у школярів орфографічних навичок на морфологічній основі [] // Педагогічні науки, 2011,N Вип. 58, Ч. 2.-С.131-134
|