Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (9)Книжкові видання та компакт-диски (53)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш143.21-716$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Ж69231/філол. Чуланова Г. В. Категоризация оценочно-побудительной семантики в текстах-регулятивах [Текст]: 1 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки.-С.127-133
2.Ж69543 Евдокимова И. А. Интонационные средства воздействия в устной англоязычной телевизионной рекламе [Текст]: Вип. 17 // Зап. з ром.-герм. філол.-С.82-90
3.РА341193 Крамаренко М. Л.Донец. нац. ун-т. Аксіологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук.- URL: /ard/2005/
4.РА347088 Крутько Т. В.Харків. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. Англомовна реклама у віртуальному просторі [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04
5.РА360284 Шукало І. М.Київ. нац. лінгв. ун-т. Англомовний комп'ютерний рекламний дискурс: семантичний та комунікативний аспекти (на матеріалі веб-сайтів британських туристичних компаній) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.04.- URL: /ard/2008/
6.РА305811 Киричук Л. М.Київ. держ. лінгв. ун-т. Прагмасемантичні особливості категорії оцінки в рекламному тексті (на матеріалі реклами журналу "Time") [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.04.- URL: /ard/1999/
7.РА340468 Лисичкіна І. О.Київ. нац. лінгв. ун-т. Просодична організація англомовного дискурсу реклами (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі британської телевізійної реклами) [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.04.- URL: /ard/2005/
8.РА366154 Задоріжна Н. І.Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Просодичні маркери гендерної варіативності мовлення (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі англомовного дискурсу радіореклами) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.04.- URL: /ard/2009/
9.РА335832 Козуб Л. С.Запоріз. нац. ун-т. Соціолінгвістичні особливості просодичної організації тексту англійської комерційної телереклами (експериментально-фонетичне дослідження) [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.04.- URL: /ard/2005/
10.РА332702 Раду А. І.Запоріз. держ. ун-т. Типологія та лінгвостилістичні особливості функціонування ділової реклами (на матеріалі англомовної рекламної продукції) [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04
11.РА316999 Ткачук-Мірошниченко О. Є.Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Імплікація в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної комерційної реклами) [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.04.- URL: /ard/2001/
12.РА377966 Малишенко А. О.Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. Гендерні особливості англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04
13.РА374716 Улітіна Н. О.Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. Лінгвальні характеристики слогана як компонента звукової реклами (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі англомовної теле- та радіореклами) [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04.- URL: /ard/2010/
14.РА384286 Топачевський С. К.Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. Синтаксичні засоби етикетизації англомовного рекламного дискурсу [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04
15.Ж69408 Ворначев А. О. Семантично порожні прикметники як фактор впливу в текстах англомовної реклами автомобілів [Текст]: Вип. 213 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Філол. науки.-С.156-161
16.Ж100384 Стрельченко Д. В. Мовні засоби англомовного рекламного дискурсу [Текст] 4: 1 // Філол. трактати.-С.115-118
17.Ж100384 Соколова І. В. Категоріальна представленість інформаційно-рекламних текстів (на матеріалі сучасної англійської мови) [Текст] 4: 2 // Філол. трактати.-С.108-113
18.Ж100384 Шукало І. М. Англомовні метафоричні рекламні слогани та їх переклад українською мовою [Текст] 4: 2 // Філол. трактати.-С.129-133
19.Ж100384 Рева Н. С. Лексичне наповнення журнальної реклами косметичних засобів (на матеріалі англомовного медіа-дискурсу) [Текст] 4: 3 // Філол. трактати.-С.65-70
20.Ж100384 Соколова І. В. Особливості функціонування дискурсу Інтернет-реклами (на матеріалі англійської мови) [Текст] 4: 4 // Філол. трактати.-С.113-117
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського