![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ш401.471.8$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
| | | | |
1. |
Нога Г. М. Звичаї тії з давніх школярів бували... : (Укр. святк. бурлеск XVII - XVIII ст.) / Г. М. Нога; НАН України. Ін-т л-ри ім. Т.Г.Шевченка НАН України. - К. : "Стилос", 2001. - 188 c. - Бібліогр.: 181 назв. - укp.Розглянуто феномен давньої української літератури XVII - XVIII ст. - бурлескну поезію мандрівних дяків. Акцентовано увагу на питанні функціонування різдвяного та великоднього святкових бурлескних циклів, їх зв'язках з книжною літературою та фольклором. Охарактеризовано засоби гуморотворення та з'ясовано функції комічного, проаналізовано взаємозв'язок між сміхом та сакральністю в межах бурлескної поезії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.471.8 + Ш5(4УКР)3-337 + Ш5(4УКР)4-337
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА617380 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Мельнікова Т. В. Пародійна творчість І.С.Тургенєва : монографія / Т. В. Мельнікова; Нац. юрид. акад. ім. Я.Мудрого. - Х. : Право, 2008. - 168 c. - укp.Уперше проаналізовано пародійну творчість І.С.Тургенєва на підставі розгляду його художньої й епістолярної спадщини з використанням соціально-генетичного, порівняльно-історичного та типологічного методів літературознавчого аналізу. Висвітлено принципові положення сучасної теорії пародійного жанру, запропоновано класифікацію тургенівської пародії та пародіювання, виявлено їх художню своєрідність та функції у творчості письменника. Висвітлено проблематику та художні особливості літературної пародії у митця. Впервые проанализировано пародийное творчество И.С.Тургенева на основе рассмотрения его художественного и эпистолярного наследия с использованием социально-генетического, сравнительно-исторического и типологического методов литературоведческого анализа. Освещены принципиальные положения современной теории пародийного жанра, предложена классификация тургеневской пародии и пародирования, выявлены художественная своеобразность и функции в творчестве писателя. Освещены проблематика и художественные особенности литературной пародии у художника. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.471.8 + Ш5(4РОС)5-4 Тургенєв,І.С. 537
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА701119 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Бербенець Л. С. Пастиш і особливості художньої репрезентації в літературі постмодернізму : автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.06 / Л. С. Бербенець; Ін-т л-ри ім. Т.Г.Шевченка НАН України. - К., 2008. - 19 c. - укp.Уперше в українському літературознавстві здійснено комплексне дослідження постмодерністського літературного пастишу. З'ясовано, що гетерогенність, інтертекстуальність, метатекстуальність, ризоматичність тексту-пастишу пов'язані з особливостями репрезентації в постмодерністському художньому тексті. Термінологічно-смислове поле поняття "пастиш" окреслено на основі зіставлення пастишу з центоном, пародією, стилізацією, монтажем і колажем. Запропоновано типологію постмодерністських текстів-пастишів, виокремлено два основних різновиди пастишу: монопастиш і поліпастиш. Визначено, що термін "пастиш", залежно від контексту його вживання, може означати: прийом компонування художнього тексту з елементів чужих текстів; спосіб роботи з "чужим" словом, "позичання" та "перетворення" його; власне текст, який скомпоновано за принципами побудови пастишу, тобто "текст-пастиш"; метажанрове утворення, яке сприяє переходу твору з одного жанру в інший, продукує нові жанри і творить гетерогенні жанрові структури. Виявлено функції пастишу в літературі та естетиці постмодернізму, зокрема функції передачі пам'яті тексту та активізації культурної пам'яті реципієнта, переборення "страху впливу" (Г. Блум), подолання кризи репрезентації, комерціоналізації літератури, трансконтекстуалізації і рециклізації як способів подолання ностальгії за тими естетичними феноменами та творами, які вже відійшли у минуле. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)-337 + Ш401.471.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА361018 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Прокопович Л. В. Літературна пародія як форма творчої дискусії / Л. В. Прокопович // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2015. - Вип. 2. - С. 189-194. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Пародія як літературний жанр - явище багатолике й складне, яке дозволяє поетам і письменникам вирішувати багато творчих завдань. Втім, за поняттям "пародія" немає міцно закріпленого, чіткого й всеосяжного визначення. Єдине, що поєднує численні дефініції, - закріплення за пародією функції висміювання. Але чи можна висміювання вважати ключовою метою всіх пародій? Дане дослідження показує, що ні. Літературну пародію можна розглядати ще й як форму художньої критики, творчої дискусії. А в окремих випадках - і як форму альтернативної актуалізації текстів, на які створюються пародії, з обіграванням їх образів в інших семантичних ключах. Тому поняття "літературна пародія" потребує більш точного і широкого визначення, яке дозволило б правильно оцінити її місце в літературі й осмислити її роль у культурі в цілому. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.471.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Прокопович Л. В. Литературные пародии в системе социокультурной коммуникации: теория и практика : монография / Л. В. Прокопович. - Одесса : Фенікс, 2017. - 86 c. - Библиогр.: с. 82-86 - рус.Рассмотрена литературная пародия как форма творческой дискуссии и как форма сотворчества. Уделено внимание литературной пародии в системе коммуникации текст - читатель. Проанализирована литературная пародия в дискурсе театрализации повседневности. Рассмотрен гендерный аспект социокультурной коммуникации в текстах литературных пародий. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.471.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА820048 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Воробьева О. Сопоставительный анализ парадигматической структуры лексики пародий и их претекстов / О. Воробьева // Теорет. й приклад. проблеми сучас. філології : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 10 (ч. 2). - С. 160-169. - Библиогр.: 8 назв. - рус.Проведен анализ и сопоставление парадигматического устройства пародий и претекстов с целью определения различий в структуре их гиперпарадигм, обуславливающих понимание текста. При помощи проведенного анализа выявлены определенные специфические черты пародийных текстов по сравнению с претекстами (такие, как меньшее количество парадигм, отсутствие сложных межпарадигматических связей, тенденция к формированию гиперактуальных парадигм), а также сделан вывод об ориентированности пародий на более легкое восприятие читателем. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.471.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74512 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|