Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Щ315.10$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Бородавкин С. А. Эволюция оперного оркестра в XVII - XVIII веках: от Я. Пери до В. А. Моцарта : монография / С. А. Бородавкин. - О., 2011. - 540 c. - Библиогр.: 158 назв - рус.Рассмотрен процесс развития оперного оркестра в Европе на протяжении XVII - XVIII ст. Проанализировано творчество композиторов, явлющихся новаторами в области оперной оркестровки и оказавших значительное влияние на дальнешую эволюцию оперного оркестра. Показано возрастание роли оркестра на протяжении развития оперного жанра в первые два столетия его существования. Отмечено, что в музыкальных произведениях ряда композиторов данного периода, в частности, Я. Пери, К. Монтеверди, А. Вивальди, А. Лотти, И. С. Баха, В. А. Моцарта оперный оркестр является равноправным компонентом оперной партитуры наряду с ее вокально-хоровой частью. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ317.410.16 г(0)4 + Щ315.10 г(0)4
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА746196 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Пань Сінюй Методика підготовки бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів засобами оркестрової музики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Пань Сінюй; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Суми, 2019. - 20 c. - укp.Комплексне дослідження проблеми підготовки бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів засобами оркестрової музики, яка є актуальною в контексті освітніх реформ та підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до їх реалізації. Уточнено сутність феномену аудіальності, поняття "аудіальна культура"; розкрито зміст поняття "підготовленість бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів" та побудовано структуру цієї фахової якості. Введено поняття "аудіальна компетентність", "педагогічний потенціал оркестрової музики". Обґрунтовано методологію та розроблено методику підготовки бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів засобами оркестрової музики. Визначено критерії та показники оцінювання підготовленості бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів. Експериментально перевірено ефективність методики підготовки бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів засобами оркестрової музики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Щ315.10-73 р(4УКР)3-252
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА442259 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|