Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ335.420.77$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Макарова З. М. 
Балети класичної спадщини М. Петіпа - П. Чайковського у балетмейстерській інтерпретації Олексія Ратманського / З. М. Макарова // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 22. - С. 159-165. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено творчі досягнення О. Ратманського у сфері інтерпретації світової балетної класики. Розглянуто структурні та композиційні особливості хореографічних реконструкцій, здійснених О. Ратманським на музику П. Чайковського за мотивами сценічних постановок М. Петіпа ("Лускунчик", "Спляча красуня", "Лебедине озеро"). Визначено оригінальні ознаки балетмейстерської манери постановника. Проаналізовано наукові публікації, у яких висвітлено мистецьку діяльність О. Ратманського.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ317.42 + Щ335.420.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Луговенко Т. Г. 
Символіка кольороназв у балеті / Т. Г. Луговенко, В. А. Грек // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2019. - Вип. 32. - С. 115-120. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Виявлено роль колірних прикметників у назвах балетів. Доведено, що колірні лексеми у назвах балетів є семіотичними маркерами - дієвим способом активізації уваги та уяви глядачів, що породжує відповідні асоціації та почуття. Колір виступає важливим засобом не лише образної характеристики героїв, а й сприяє цілісному осягненню художнього образу твору. Також колір у сценографічному оформленні балетів є композиційним фактором змістовного поглиблення твору. Кольороназви художніх творів спрямовують увагу на систему колірної символіки, що у балетному театрі, зазвичай, є типовою. Зазначено, що в балеті сформувалися як власні стійкі асоціації ("білий балет" - білий колір як символ абсолютної чистоти та безтілесності), так і загальноприйняті (чорний - смерть: "Чорна шаль"; червоний - кров: "Червона Жизель"; блакитний - свіжіть, кохання: "Блакитний Дунай" та ін.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ335.420.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського