Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю251.01$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Малафіїк І. В. 
Системність - якість знань : моногр. / І. В. Малафіїк; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2008. - 383 c. - Бібліогр.: 234 назв. - укp.

Розглянуто системний підхід як теорію цілісності, висвітлено генезу концепції цілісності в сучасній науці. Проведено аспектно-аксіологічний аналіз системи знань як основи формування їх системності, описано функціонально-морфологічну структуру даної системи та наведено її дослідно-експериментальне обгрунтування. Розкрито методико-технологічні засади формування системності знань.

Рассмотрен системный подход как теория целостности, освещен генезис концепции целостности в современной науке. Проведен аспектно-аксиологический анализ системы знаний как основы формирования их системности, описана функционально-морфологическая структура данной системы и приведено её опытно-экспериментальное обоснование. Раскрыты методико-технологические основы формирования системности знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю212.83 + Ч311.223.2 + Ю251.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Малафіїк І. 
Інформаційний аспект системи знань / І. Малафіїк // Нова пед. думка. - 2007. - № 4. - С. 104-109. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Досліджено закономірності системи знань, які мають місце, якщо розглядати їх функціонування в інформаційній площині. Визначено поняття "предметна система знань". Вивчено, який вигляд має система знань як власне надбання учня в контексті інформаційної теорії Шеннона. Розкрито статичну модель предметної системи знань. Акцентовано увагу на інформаційній моделі динамічної системи У площині шеннонівської та семантичної (змістової) теорії інформації висвітлено систему "Процес навчання". Уперше одержано висновок, що інформативною цілісністю є зв'язка "спосіб дій - знання". Обгрунтовано на основі семантичної теорії, що обов'язковою умовою формування в учнів системи знань є наявність відповідного тезаурусу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю251.01 + Ч421.223.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського