Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (128)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю751.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тиліпська Р. Б. 
Етика бізнесу в умовах європейської інтеграції / Р. Б. Тиліпська, Х. С. Передало, О. В. Мукан // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 858. - С. 132-139. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто сутність поняття "етика бізнесу", її види; досліджено етику взаємовідносин підприємств зі споживачами, висвітлено основні причини неетичної поведінки виробників по відношенню до споживачів; запропоновано низку заходів із підвищення рівня етичної поведінки підприємств; розроблено систему індикаторів, які надають змогу контролювати цей рівень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.34 + Ю751.4 + У9(4Укр)0-131

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кононець М. О. 
Зв'язок між рівнями моральнісного розвитку й успішності соціальної адаптованості особистості в підприємницькій діяльності / М. О. Кононець // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 3. - С. 107-115. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Представлено результати дослідження взаємозв'язку між параметрами моральнісного розвитку підприємців і успішністю соціальної адаптованості особистості у підприємницькій діяльності. Виходячи з того, що соціальну адаптованість найчастіше розглядають як важливий прояв особистісного розвитку, а також як передумову подальшого розвитку особистості, автор розвиває концепцію Г. О. Балла про більш складний характер зв'язку між цими характеристиками. При цьому автор вважає правомірним по відношенню до перших українських підприємців розглядати соціальну адаптованість як ресоціалізацію особистості, оскільки в нових соціально-економічних умовах до підприємницької діяльності долучилися представники самих різних професій, які ніколи до цього підприємництвом не займалися. Наведені результати емпіричного дослідження свідчать про існування певних взаємозв'язків між рівнем моральнісного розвитку підприємців-учасників дослідження й рівнем успішності їх ресоціалізації. Показано, що для усіх досліджуваних параметрів характерним є концентрація прикладів успішної ресоціалізації особистості у підприємницькій діяльності на початку і в кінці континуальної моделі, тобто в областях низького та високого рівня прояву досліджуваних параметрів. Дана закономірність виявилася справедливою як для вибірки в цілому, так і окремо для груп підприємців-чоловіків і підприємців-жінок. Що ж стосується середнього рівня прояву досліджуваних параметрів, то значущих взаємозв'язків із успішною ресоціалізацією виявлено не було. Зроблено висновок про те, що конкретна форма двовимірного статистичного розподілу підприємців по показниках моральнісного розвитку й соціальної адаптованості, яка встановлюється в межах дискретної або континуальної моделі, значною мірою зумовлюється особливостями використовуваних показників, характеристиками контингенту підприємців-респондентів і соціального оточення, стосовно якого розглядається ступінь їх адаптованості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю751.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126:Філос.Псих.Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гриців В. Б. 
Формування професійно-етичної компетентності майбутніх фахівців банківської справи в процесі вивчення гуманітарних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. Б. Гриців; Держ. прикордон. служба України, Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2015. - 20 c. - укp.

З'ясовано сутність, особливості змісту та структуру поняття "професійно-етична компетентність майбутніх фахівців банківської справи". Уточнено критерії, визначено їх показники й охарактеризовано рівні сформованості зазначеної компетентності таких фахівців у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Обгрунтовано педагогічні умови формування професійно-етичної компетентності майбутніх фахівців банківської справи у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Розроблено методичні рекомендації науково-педагогічному складу щодо формування цієї компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10 р3 + Ю751.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА414685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Седова Л. Н. 
Этика бизнеса : учеб. пособие. Ч. 2 / Л. Н. Седова, Т. И. Лепейко, Е. В. Авраменко, А. С. Сорокина; Харьков. нац. экон. ун-т им. С. Кузнеца. - Харків, 2015. - 455 c. - Библиогр.: с. 444-451 - рус.

Рассмотрено взаимодействие этики и бизнеса. Охарактеризованы разновидности этики. Уделено внимание этике деловых контактов и вербальной коммуникации. Показана роль культуры речевого воздействия в обеспечении этичности вербальной коммуникации. Рассмотрены речевые ошибки в деловой речи. Дана информация об этике дистанционного общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.34 я73 + У9(4УКР)0-131 я73 + Ю751.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355436/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Радченко С. Г. 
Етика бізнесу : навч. посіб. / С. Г. Радченко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Вид. 2-ге, переробл. і доповн. - Київ : КНТУ, 2014. - 395 c. - Бібліогр.: с. 389-395 - укp.

Висвітлено моральні засади людських відносин. Розглянуто співвідношення метеріальних і духовних факторів у визначенні мети і засобів у підприємницькій діяльності. Охарактеризовано проблему застосування моральних принципів у бізнес-діяльності. Приділено увагу корпоративній культурі як основі ефективного етичного управління. Подано інформацію про сучасний діловий протокол та етикет. Викладено основні правила формування позитивного іміджу. Обгрунтовано етичні норми ділового спілкування. Показано роль і місце прийому в діловому житті, описано види ділових прийомів та процес їх організації. Наведено правила поведінки у громадських місцях, у родині, під час прийому гостей, а також за столом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю751.4 я73 + У010.34 я73 + У9(4УКР)0-131 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781149 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Седова Л. Н. 
Этика бизнеса : учеб. пособие. Ч. 1 / Л. Н. Седова, А. А. Малюкина; Харьков. нац. экон. ун-т им. С. Кузнеца. - Харьков, 2014. - 490 c. - Библиогр.: с. 390-394 - рус.

Внимание уделено этике деловых отношений в бизнесе. Раскрыты особенности этики бизнеса. Рассмотрены механизмы внедрения этических принципов и норм в практику. Обоснованы принципы эмпатического общения. Рассмотрены признаки недостаточной настойчивости на пути достижения успеха. Охарактеризованы стили руководства организацией. Определены принципы работы с персоналом. Расскрыты психологические особенности общения с "трудными" людьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.34 я73 + У9(4УКР)0-131 я73 + Ю751.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355436/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ткачук О. М. 
Бізнес-культура : навч. посіб. / О. М. Ткачук; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Вінниц. торг.-екон. ін-т. - Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ, 2013. - 204 c. - Бібліогр.: с. 145-150 - укp.

Розглянуто питання, пов'язані із сутністю, особливостями, основними засадами ведення бізнесу в Україні та світі. Особливу увагу приділено закордонному досвіду, розглянуто можливості його впровадження в українське підприємництво. Розкрито роль держави як фактора зовнішнього середовища у підприємництві. Визначено сутність і розвиток етичної та соціальної відповідальності бізнесу. Викладено філософські основи соціальної відповідальності бізнесу. Досліджено процес створення підприємства та надано характеристику його основних етапів. Наведено схеми, таблиці, типові форми установчих документів з урахуванням змін у законодавстві України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131.1 я7 + У9(4УКР)0-131.1 я7 + Ю751.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Abdus Sattar Abbasi 
Islamic work ethics: how it affects organizational learning, innovation and performance / Abdus Sattar Abbasi, Ghulam Mustafa Mir, Muzammil Hussain // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 12. - С. 471-480. - Бібліогр.: с. 478-480 - англ.

Изучено влияние исламской рабочей этики (ИРЭ) на организационное обучение, введение инноваций и производительность. Как объект исследования выбрана пакистанская компания "Servis Industries". Приведены подробности о мере применения ИРЭ в бизнес-организациях Пакистана, в частности, в промышленном производстве. Результаты исследования подтвердили, что следование ИРЭ в бизнес-организации повышает обучаемость, введение инноваций и, в итоге, эффективность работы организации. Выводы исследования открывают возможность другим пакистанским компаниям вводить ИРЭ в организационную культуру для достижения лучших результатов деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ПАК)301-55 + Ю751.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кононець М. О. 
Психологічні умови реалізації професійної етики підприємцями : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.10 / М. О. Кононець; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Визначено місце психології професійної моральності підприємця (ПМП) в системі психологічних знань, розширено та доповнено уявлення про вплив організаційних, професійних і професійно-моральнісних чинників на реалізацію професійної етики підприємцями. Обгрунтовано психологічні умови реалізації професійної етики підприємцями. Виявлено недостатній рівень розвитку основних параметрів ПМП. Проаналізовано взаємозв'язок між параметрами ПМП та організаційними, професійними та соціально-демографічними чинниками реалізації ними професійної етики. Встановлено, що причини виникнення у підприємців етико-психологічних проблем у процесі реалізації ними професійної діяльності пов'язані з розбіжністю етичних настановлень підприємців та інших дотичних до підприємницької діяльності осіб, з етичністю їх поведінки й етикою їх взаємовідносин. Виділені групи причин є актуальними для макро-, мезо- та мікрорівня проведення підприємницької діяльності. Розроблено тренінгову програму сприяння розвитку ПМП, яка складається з п'яти послідовно здійснюваних тренінгів, спрямованих на підвищення рівня моральної свідомості підприємця, формування в нього навичок етичної поведінки й етичних взаємовідносин у професійній діяльності, закріплення етичних норм міжнародного бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949:У + Ю751.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА393220 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Греков О. М. 
Соціокультурний фактор у сучасній виробничо-комерційній діяльності в Україні : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / О. М. Греков; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано соціокультурні передумови та наслідки виробничо-комерційної діяльності в Україні за умов ринкової економіки. На основі типології соціокультурних факторів запропоновано модель господарства, що забезпечує ефективність діяльності виробничо-комерційних компаній. Доведено, що перехід до постіндустріального типу суспільного виробництва під впливом інформаційних технологій змінив соціокультурну складову в діяльності виробничо-комерційних компаній (змінилась структура праці, склалось інше співвідношення між сферами виробництва та послуг, підсилилася комунікативна взаємодія, відбулися структурування та насичення товарного ринку), тому більшу увагу стали приділяти якісним показникам товару, його демасифікації, більш затребуваним стало втілення в продукті творчих задумів. Показано, що успіх зумовлюють не тільки природні та сировинні, а й інтелектуальні людські ресурси. Зазначено, що виробничо-комерційна діяльність в Україні сприяла виникненню нових форм економічної культури (підприємницької та корпоративної).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665 + Ю751.4 + У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лесько О. Й. 
Етика ділових відносин : навч. посіб. / О. Й. Лесько, М. Д. Прищак, О. Б. Залюбівська, Г. Г. Рузакова; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця, 2011. - 310 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади етики ділових відносин, зокрема визначено поняття етики відповідальності та проаналізовано інституалізацію етичних основ діяльності організацій. Розкрито етичні проблеми ділових відносин у сфері бізнесу й управління, висвітлено основні положення ділової етики та правила ділового етикету. Розглянуто питання, що регламентують порядок ділових зустрічей, ведення переговорів та організацію прийомів. Охарактеризовано взаєморозуміння та конфлікти у спілкуванні й узагальнено особливості ділової атрибутики. Визначено чинники формування іміджу ділової людини. Приділено увагу питанню етичних норм і психологічних механізмів ділового спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю751.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Петрашко Л. П. 
Типологія етичних проблем глобального бізнес-середовища / Л. П. Петрашко // Стратегія розвитку України. - 2011. - № 4. - С. 109-115. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Уточнені та систематизовані класифікаційні підходи до визначення типології етичних проблем глобального бізнес-середовища: етичні проблеми макрорівня, етичні проблеми взаємовідносин компанії і зовнішнього середовища, етичні проблеми внутрішнього середовища компанії в контексті моральних векторів. Проілюстровано кросс-культурну багатовекторність сприйняття етичних проблем в бізнес колах світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.34 + Ю751.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Касьянов Д. В. 
Формування ідеології та культури українського підприємця в період утвердження ринкових відносин : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / Д. В. Касьянов; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 18 c. - укp.

Проведено соціально-філософський аналіз формування та розвитку ідеології та культури підприємця в Україні у період утвердження ринкових відносин. Розкрито сутність підприємництва як способу організації виробництва, здійснення господарської діяльності. Визначено джерела зародження ринкових відносин в Україні, виявлено історичні та соціальні фактори, які обумовлюють становлення та розвиток особистісних ідеологем і культурологічних пріоритетів підприємців. Доведено, що поряд з позитивними морально-етичними характеристиками нерідко формуються суперечливі та навіть негативні якості особистості, наприклад, надмірне прагнення до влади й орієнтація на швидке збагачення. Розроблено оригінальну модель управління процесом формування позитивних морально-етичних характеристик сучасних підприємців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665*622 + Ю751.4 + У9(4УКР)0-131.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Баранівський В. Ф. 
Етика бізнесу : навч. посіб. / В. Ф. Баранівський, Т. Г. Скворцова. - К. : Лицар, 2009. - 182 c. - укp.

Розглянуто етичні засади сучасного бізнесу як складного багатопланового процесу розвитку контактів між суб'єктами фінансово-економічних відносин. Значну увагу приділено розгляду основних етичних проблем бізнесу, зокрема, соціальної відповідальності та корпоративної моралі. Запропоновано способи підвищення моральних стандартів функціонування організації, з'ясовано причини неетичної поведінки, наведено методику її оцінювання. Проаналізовано проблеми формування ділових стосунків на рівнях керівник - підлеглий, підлеглий - керівник, партнер - партнер і співробітник - співробітник. Розглянуто взаємовідношення між корпораціями, розкрито особливості бізнес-етикету східних країн, а також Америки, Європи, Близького Сходу й Африки, наведено засоби створення ділового іміджу.

Рассмотрены этические основы современного бизнеса как сложного многопланового процесса развития контактов между субъектами финансово-экономических отношений. Значительное внимание уделено рассмотрению основных этических проблем бизнеса, в частности, социальной ответственности и корпоративной морали. Приведены способы повышения моральных стандартов функционирования организации, установлены причины неэтического поведения, приведена методика его оценивания. Проанализированы проблемы формирования деловых отношений на уровнях руковдитель - подчиненный, подчиненный - руководитель, партнер - партнер и сотрудник - сотрудник. Рассмотрены взаимоотношения между корпорациями, раскрыты особенности бизес-этикета восточных стран, а также Америки, Европы, Ближнего Востока и Африки, приведены способы создания делового имиджа.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131 я73 + Ю751.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Міхеєва О. К. 
Бізнес-етика : навч. посіб. / О. К. Міхеєва, М. Є. Савенкова; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2009. - 202 c. - Бібліогр.: с. 165-178. - укp.

Висвітлено проблеми етичного виміру бізнесу. Розглянуто етичну складову управлінської діяльності, основні етичні проблеми поведінки та взаємодії бізнес-стосунків і бізнес-взаємодії, перспективи розвитку етики бізнесу за умов процесів глобалізації.

Освещены проблемы этического измерения бизнеса. Рассмотрены этические составляющие управленческой деятельности, основные этические проблемы поведения и взаимодействия бизнес-отношений и бизнес-взаимодействия, перспективы развития этики бизнеса в условиях процессов глобализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю751.4я73 + У9(4УКР)0-131я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Куценко В. Й. 
Культурно-філософські основи маркетингу: маркетинг з людським обличчям : монографія / В. Й. Куценко; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. - Д. : Пороги, 2009. - 484 c. - Бібліогр.: 51 назв. - укp.

Викладено науково-методологічні підходи до дослідження маркетингу за сучасних умов духовного відродження системи освіти й науки та суспільства в цілому. Розкрито сутність маркетингу та його концепцій, описано систему та характеристики сучасного маркетингу. Висвітлено концепцію розробки маркетингової соціальної політики підприємств, сутність філософії маркетингу, еволюцію культурно-філософського (духовного) маркетингу. Визначено духовну сутність товарної маркетингової цінової, комунікаційної та збутової політики підприємств. Розглянуто питання управління маркетингом, формування та визначення потреби підприємств в організації маркетигової служби та підвищення кваліфікації маркетологів.

Изложены научно-методологические подходы к исследованию маркетинга в современных условиях духовного возрождения системы образования, науки и общества в целом. Раскрыта сущность маркетинга и его концепций, описаны система и характеристики современного маркетинга. Освещены концепция разработки маркетинговой социальной политики предприятий, сущность философии маркетинга, эволюция культурно-философского (духовного) маркетинга. Определена духовная сущность товарной маркетинговой ценовой, коммуникационной и сбытовой политики предприятий. Рассмотрены вопросы управления маркетингом, формирования и определения потребности предприятий в организации маркетинговой службы и повышения квалификации маркетологов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322(4УКР) + У010.357(4УКР) + Ю751.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Виходець О. М. 
Організаційна культура малого бізнеса : монографія / О. М. Виходець. - О. : Олтех, 2008. - 224 c. - Бібліогр.: с. 213-224. - укp.

Висвітлено теоретичні засади організаційної культури керування. Розглянуто гендерні особливості керування, культуру контактів з бізнес-партнерами, організаційну етику менеджера та організаційну культуру підприємництва. Увагу приділено особливостям поведінки у конфліктній ситуації.

Освещены теоретические основы организационной культуры управления. Рассмотрены гендерные особенности управления, культура контактов с бизнес-партнерами, организационная этика менеджера и организационная культура предпринимательства. Уделено внимание особенностям поведения в конфликтной ситуации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-642.11 + Ю959.18 + Ю751.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Баранівський В. Ф. 
Принципи етики ділового спілкування у психології бізнесу / В. Ф. Баранівський, А. Я. Бондар, Л. Ф. Терещенко // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Пед., психол. науки та соц. робота. - 2008. - Т. 84. - С. 34-38. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто моральні та психологічні засади культури ділового спілкування, принципи етики ділового спілкування в діяльності бізнесмена.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-713 + Ю949:У + Ю751.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Алоні Г.  
Етика бізнесу: соціально-філософський аспект : автореф. дис... канд. філософ. наук / Г. Алоні; АПН України. Ін-т вищ. освіти. - К., 2008. - 16 c. - укp.

Зроблено концептуальне осмислення етики бізнесу у контексті сучасного економічного та соціального буття українського суспільства. Визначено її соціоморальний статус як "діючої моральності", вагомого чинника соціальної практики, засобу духовно-практичного освоєння соціуму й орієнтації в ньому. З'ясовано, що у структурі моральних нормативів регулювання поведінки бізнесменів домінуючою цінністю є соціальна відповідальність. Проаналізовано генезу теоретичних уявлень щодо співвідношення прибуткової, моральної та соціальної систем мотивування бізнес-діяльності, яка у сучасній підприємницькій етиці формулюється як необхідність синтезу економічної доцільності та соціоморальної дієвості. Розроблено періодизацію становлення соціально-філософського й етичного знання про моральні чинники бізнес-культури, наведено характеристику трьох основних етапів становлення етики бізнесу (кінець 1950-х - початок 1980-х рр., 1980-ті - початок 1990-х рр., 1990-ті - 2000 рр.). Зроблено експлікацію основних понять моральної теорії до бізнес етики, виявлено своєрідність прояву таких ціннісних гіпернорм, як "свобода", "вибір", "гідність" у контексті соціоекономічної практики різних категорій (шести груп) підприємців, яка полягає в опосередкуванні та конкретизуванні даних понять у формулах "здоровий прагматизм", "справедлива нерівність" (Дж. Ролс), "обопільна згода щодо вигідних зв'язків". З'ясовано, що у поліфункціональних призначеннях етики бізнесу (ціннісно-орієнтуючій, нормативно-регулювальній, організаційно-управляючій функціях) центральне місце традиційно посідає забезпечення практичного інтересу ділової людини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665 + Ю751.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Лапузина Е. Н. 
Деловая этика специалиста : учеб. пособие / Е. Н. Лапузина; Нац. техн. ун-т "Харьк. политехн. ин-т". - Х., 2007. - 248 c. - Библиогр.: с. 243-244 - рус.

Рассмотрены теоретические, методические и практические вопросы деловой этики современного специалиста, ее природа, сущность и основные принципы. Раскрыты национальные особенности деловой этики таких государств, как Украина, США, Германия, Франция, Китай, Япония, Южная Корея. Описана техника ведения деловых переговоров с представителями иностранных компаний. Освещены особенности корпоративной, компьютерной, экологической этики, а также этики делового разговора, презентаций, мобильных технологий, общения в конфликтных ситуациях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю751.4я73 + Ю953.41я73

Шифр НБУВ: ВА687691 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського