![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю9 р (4УКР)3$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Скулиш Н. Є. Мотиваційні чинники розвитку креативної активності майбутніх психологів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. Є. Скулиш; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.Уточнено психологічну суть і зміст креативної активності особистості студента-психолога. Визначено вплив мотиваційних чинників на розвиток креативної активності особистості у студентської молоді. Встановлено найефективніший чинник розвитку креативної активності особистості студента-психолога. Вдосконалено уявлення про психологічний інструментарій впливу на розвиток креативної активності майбутнього психолога, зокрема, престиж і мотивація професіоналізму. З'ясовано, що розвиток креативної активності вимагає комплексного використання всіх форм навчання, засобів контролю та перевірки знань, форм самостійної роботи студентів, а також застосування їх на практиці. Досліджено, що дана система чинників розвитку креативної активності повинна здійснюватися диференційовано та поетапно. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1-723 + Ю9 р (4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА370982 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Тітова Т. Є. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх психологів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. Є. Тітова; МОНМС України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 20 c. - укp.Доведено, що більшість студентів-психологів І - V курсів вирізняється недостатньою сформованістю системи ціннісних орієнтацій за всіма критеріями, що проявляється в їх суперечливості та недостатній дієвості, а процес формування ціннісних орієнтацій майбутніх психологів під час професійної підготовки відбувається стихійно та носить здебільшого непродуктивний характер. Поглиблено наукові дані щодо особливостей розвитку ціннісних орієнтацій студентів під час навчання у ВНЗ. Дістали подальшого розвитку знання про ціннісні орієнтації як центральний компонент ціннісно-смислової сфери особистості, а також уявлення про можливість оптимізації професійної психологічної підготовки за рахунок упровадження особистісно зорієнтованого підходу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р (4УКР)3 + Ю937.23
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА395138 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|