Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Книжкові видання та компакт-диски (65)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю9 с27$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Морозов С. М. 
Психодіагностика: тести. Методика та практики застосування : Навч.-метод. посіб. Ч. 1 / С. М. Морозов, Л. В. Музичко, А. В. Тімакова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т післядиплом. освіти. - К., 2004. - 221 c. - укp.

Наведено відомості про тести інтелектуальних лабільності та потенціалу, гумористичних фраз, а також культурно-незалежний тест Р.Кеттелла, доміно-тест, тест Беннета, теппінг-тест, пробу Шварцландера, прогресивні матриці Равена. Викладено процедуру тестування, особливості його обробки. Наведено загальну характеристику результатів тестів.

Приведены сведения о тестах интеллектуальных лабильности и потенциала, юмористических фраз, а также культурно-независимом тесте Р.Кеттелла, доминно-тесте, тесте Беннета, теппинг-тесте, пробе Шварцландера, прогрессивных матрицах Равена. Изложены процедура тестирования, особенности его обработки. Приведена общая характеристика результатов тестов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 с27

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348781 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Блинова О. Є. 
Психодіагностика. Психометричні основи конструювання тестів : навч. посіб. / О. Є. Блинова; Херсон. держ. ун-т, каф. практ. психології. - Херсон : [ПП Вишемирський В.С.], 2007. - 174 c. - Бібліогр.: с. 171-174. - укp.

Наведено загальну характеристику психодіагностики як науки та практичної діяльності, визначено її основні завдання та розкрито сутність базових понять, зокрема, психологічного діагнозу. Розглянуто професійно-етичні норми та принципи психодіагностики. Висвітлено історію виникнення та розвитку методу тестів. Розкрито психологічні засади побудови тестів і відбору шкал, формування тестових завдань, запропоновано методику їх аналізу. Описано процедури підготовки, проведення й обробки результатів тестових випробувань, наведено методи визначення надійності та контролю валідності психологічних тестів. Проаналізовано процес інтерпретації результатів тестових випробувань, обгрунтовано тестові норми.

Дана общая характеристика психодиагностики как науки и практической деятельности, определены ее основные задания и раскрыта сущность базовых понятий, в частности, психологического диагноза. Рассмотрены профессионально-этические нормы и принципы психодиагностики. Освещена история возникновения и развития метода тестов. Раскрыты психологические основы построения тестов и отбора шкал, формирования тестовых заданий, приведена методика их анализа. Описаны процедуры подготовки, проведения и обработки результатов тестовых испытаний, приведены методы определения их надежности и контроля валидности. Освещены вопросы интерпретации результатов тестов, обоснованы тестовые нормы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 с27 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Яремчук О. В. 
Перспективи застосування діалогічного опитувальника з елементами психологічної герменевтики в творчому саморозвитку студентів-гуманітаріїв / О. В. Яремчук // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8. - С. 236-244. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Надано концепцію саморозвитку особистості з позицій української психології. Активізацію творчого саморозвитку студентів впроваджено в програму дослідження індивідуальної авторської міфотворчості. Запропоновано діалогічний опитувальник з елементами психологічної герменевтики та обгрунтовано перспективи його застосування як інструментарій для фахівців допоміжних професій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132.3 + Ю9 с274

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пуляевская М. Е. 
Реконструкция семантического пространства как направление разработки тестов / М. Е. Пуляевская // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5. - С. 31-35. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Приведена одна из первых попыток реализации психосемантического подхода к определению конструкта теста. С помощью факторного анализа определены признаки, которые выступают в качестве основы для конструирования задач теста. Приведены возможности использования семантического подхода в сравнении с традиционным подходом. Проведенное исследование показало различную семантическую структуру базовых понятий, связанных с нервно-психической устойчивостью.

Наведено одну з перших спроб реалізації психосемантичного підходу до визначення конструкту тесту. За допомогою факторного аналізу визначено ознаки, які виступають як основа для конструювання завдань тесту. Наведено можливості використання семантичного підходу у порівнянні з традиційним підходом. Проведене дослідження показало різну семантичну структуру базових понять, пов'язаних з нервово-психічною стійкістю.

Shows one of the first attempts to implement psychosemantic approach to determining the construct of the test. Using factor analysis identified attributes that serve as the basis for designing the test tasks. It's given the possibility of using a semantic approach in comparison with the traditional approach. The study showed a different semantic structure of the basic concepts associated with nervous and mental stability.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 с27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лєскова А. А. 
Психолого-педагогічне тестування як один з етапів конкурсу "Учитель року - 2010" / А. А. Лєскова // Наша шк.. - 2010. - № 5/6. - С. 23-28. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Описано проведення одного з етапів конкурсу "Учитель року" - психолого-педагогічного тестування вчителів-конкурсантів, яке складалося з трьох блоків: психолого-педагогічного тесту, особистісних опитувальників "Творчий потенціал" і "Діагностика мотивації успіху та боязні невдачі". Зміст цих завдань наведено у додатках. За результатами аналізу одержаних даних зроблено висновки, що рівень обізнаності вчителів у деяких психолого-педагогічних питаннях (соціально-психологічна компетентність, креативність) є досить високим, проте поняття "рефлексія" невідомо майже половині опитуваних. Результати дослідження за особистісними опитувальниками можуть бути використані у відборі більш конкурентоспроможних учасників для наступного туру конкурсу "Учитель року".

Описано проведение одного из этапов конкурса "Учитель года" - психолого-педагогического тестирования учителей-конкурсантов, которое состояло из трех блоков: психолого-педагогического теста, личностных опросников "Творческий потенциал" и "Диагностика мотивации успеха и боязни неудачи". Содержание этих заданий приведено в приложениях. По результатам анализа полученных данных сделаны выводы, что уровень осведомленности учителей в некоторых психолого-педагогических вопросах (социально-психологическая компетентность, креативность) является достаточно высоким, однако понятие "рефлексия" неизвестно почти половине опрошенных. Результаты исследования по личностным опросникам могут быть использованы в отборе более конкурентоспособных участников для следующего тура конкурса "Учитель года".

Described the holding of one of the stages of the contest "Teacher of the Year"- psychological and pedagogical testing teachers contestants, which consisted of three blocks: the psycho-educational testing, personality questionnaires "Creativity" and Diagnosis of motivation for success and fear of failure". The content of these assignments are given in the annexes. According to the analysis of the data concluded that the level of awareness of teachers in some of the psychological and pedagogical issues (socio-psychological competence, creativity) is quite high, but the notion of "reflection" is unknown to almost half of those surveyed. The results of studies on personality questionnaires can be used in the selection of the more competitive participants for the next round of the contest "Teacher of the Year".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ю9 с273

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пуляєвська М. Є. 
Психосемантика як чинник розробки психодіагностичних методик : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / М. Є. Пуляєвська; МОНМС України, ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2012. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблему розробки психодіагностичних методик-опитувальників на основі психосемантичного аналізу їх вимірювальних конструктів. Запропоновано новий підхід до створення тестів, який передбачає не тільки проведення теоретичного аналізу вимірювального конструкту, а й здійснення реконструкції його семантичного простору. Теоретично обгрунтовано необхідність такого етапу у розробці методики для подолання розбіжності між семантичними структурами розробників тестів та майбутніх випробовуваних. Розроблено опитувальник для діагностики нервово-психічної стійкості "Прогноз-3" на основі оцінки суб'єктивної категоризації, запропонованої у завданнях ситуації, або як "небезпечна" (низька нервово-психічна стійкість), або як "напружена" (висока нервово-психічна стійкість). Доведено високу надійність та валідність розробленої методики, яка може бути використана у професійно-психологічному відборі військовослужбовців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 с27:Ш + Ш100.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА394882 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пєтухова І. 
Перші спроби застосування тестів у вітчизняних навчально-виховних закладах / І. Пєтухова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 1. - С. 192-200. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано місце тестування в освіті як важливого інструментарію моніторингу динаміки навчання й особистісного зростання. Досліджено діяльність спеціалізованих закладів, в практиці яких використовувались тестові дослідження особистості дитини і умов, що впливають на її розвиток. На конкретних прикладах експериментальних лабораторій показано практику втілення тестування. Розкрито методи діагностики та практику дослідження розумово відсталих і нервових дітей. Відзначено психологічні та соматичні засоби вивчення особливостей психіки. Наголошено на сприянні практичних досліджень психофізичного розвитку учнів науковому вирішенню педагогічних проблем.

Проанализировано место тестирования в образовании как важного инструментария мониторинга динамики обучения и личностного роста. Исследована деятельность специализированных учреждений, в практике которых использовались тестовые исследования личности ребенка и условий, влияющих на ее развитие. На конкретных примерах экспериментальных лабораторий показана практика воплощения тестирования. Раскрыты методы диагностики и практика исследования умственно отсталых и нервных детей. Отмечены психологические и соматические средства изучения особенностей психики. Акцентировано на содействии практических исследований психофизического развития учеников научному решению педагогических проблем.

Analyzed the place of testing in education as an important tool for monitoring the dynamics of learning and personal growth. Investigated the activities of the specialized agencies, in practice test study that used a child's personality and the conditions influencing its development. With specific examples of experimental laboratories shown embodiment practice test. Discloses methods of diagnosis and practice study of mentally retarded children and nervous. Marked psychological and somatic means of studying peculiarities of the psyche. Observed promote practical research developmental needs of students scientific solution of pedagogical problems.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 с27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Клименко С. В. 
Математическое обоснование работоспособности новой методики тестирования темперамента / С. В. Клименко, В. В. Огоренко, В. Д. Халипова // Систем. технології. - 2016. - № 4. - С. 62-68. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Предложена новая методика определения типа темперамента. Рассмотрены алгоритмы обработки результатов тестирования и принятия решения о работоспособности новой методики путем сравнения с тестом Айзенка-EPQ на основе критерия хи-квадрат.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.25 + Ю9 с27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського