Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (178)Журнали та продовжувані видання (468)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю9 я43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 106
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Суспільні процеси: психолого-педагогічні та соціальні аспекти : Зб. наук. пр. / ред.: В. Б. Євтух; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2004. - 336 c. - англ.

Проаналізовано сучасні проблеми соціології та політології. Викладено питання розвитку психологічної науки на сучасному етапі. Розглянуто особливості педагогічної науки та підготовки соціальних педагогів. Охарактеризовано деякі аспекти соціальної роботи.

Проанализированы современные проблемы социологии и политологии. Изложены вопросы развития психологической науки на современном этапе. Рассмотрены особенности педагогической науки и подготовки социальных педагогов. Охарактеризованы некоторые аспекты социальной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я43 + С.я43(4УКР) + Ч30 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659756 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Педагогічна освіта: теорія і практика : Зб. наук. пр.: Психологія. Педагогіка / ред.: І. Д. Бех; Ін-т пробл. виховання АПН України, Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К. : КМПУ ім. Б.Д.Грінченка, 2003. - 183 c. - укp.

Розглянуто проблеми сучасної психологічної та педагогічної науки в історичному, методологічному, методичному аспектах. Здіснено моделювання процесу розвитку національної самосвідомості школярів на уроках іноземної мови. Наведено сучасні підходи до формування професійної компетенції викладачів іноземних мов. Висвітлено особливості підготовки вчителя біології до організації роботи учнів з шкільним підручником.

Рассмотрены проблемы современной психологической и педагогической науки в историческом, методологическом, методическом аспектах. Осуществлено моделирование процесса развития национального самосознания школьников на уроках иностранного языка. Приведены современные подходы к формированию профессиональной компетенции преподавателей иностранных языков. Освещены особенности подготовки учителя биологии к организации работы учеников со школьным учебником.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 я43 + Ю9 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Актуальні проблеми соціології, психології та педагогіки : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. "Тенденції розвитку психології в Україні: історія та сучасність" / ред.: В. Б. Євтух; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К. : Либідь, 2006. - 480 c. - укp.

Висвітлено проблеми історії української психології, психології творчості, розвитку особистості в онтогенезі. Розкрито теоретико-методологічні засади психологічних досліджень. Проаналізовано сучасний стан розвитку галузей психологічної науки, а також особливості візуального мислення професійних користувачів комп'ютерами, творчості в музичній діяльності суб'єкта, суб'єктивної часової перспективи в структурі смисложиттєвих орієнтацій студентів. Визначено соціально-психологічні чинники професійного становлення працівників міліції, передумови становлення та проявів творчого потенціалу на прикладі життєвого та творчого шляху М.О.Врубеля. Розглянуто історію психології В.А.Роменця як ресурси натхнення та життєтворчості, культурні артефакти як джерела пізнання ментальності народу.

Освещены проблемы украинской психологии, психологии творчества, развития личности в онтогенезе. Раскрыты теоретико-методологические основы психологических исследований. Проанализированы современное состояние развития отраслей психологической науки, а также особенности визуального мышления профессиональных пользователей компьютерами, творчества в музыкальной деятельности субъекта, субъективной временной перспективы в структуре ориентации о смысле жизни у студентов. Определены социально-психологические факторы профессионального становления сотрудников милиции, предпосылки становления и проявления творческого потенциала на примере жизненного и творческого пути М.А.Врубеля. Рассмотрены история психологии В.А.Роменца как ресурс вдохновения и жизнетворчества, культурные артефакты как источник познания ментальности народа.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5 я431(4УКР) + Ю9 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Людина і суспільство: основні тенденції розвитку і фактори трансформації у філософському, соціальному та психологічному вимірі : зб. матеріалів круглого столу (31 берез. 2006 р., Чернігів) / ред.: В. Ю. Кондович; Черніг. держ. ін-т права, соц. технологій та праці. - Чернігів : Черніг. обереги, 2006. - 114 c. - укp.

Розглянуто українську національну ідею як один з напрямків соціальної трансформації, художню освіту як фактор формування духовної культури людини за сучасних умов, релевантність права як умову відродження українського суспільства. Увагу приділено культурному та духовному розвитку суспільства, ролі соціальних служб у розв'язанні різноманітних проблем формування особистості, надання допомоги тим, хто її потребує. Висвітлено шляхи формування українського соборного суспільства як якісно нової соціальної основи усунення існуючих сучасних проблем його функціонування та культурно-духовного розвитку людини.

Рассмотрены украинская национальная идея как одно из направлений социальной трансформации, художественное образование как фактор формирования духовной культуры человека в современных условиях, релевантность права как условие возрождения украинского общества. Внимание уделено культурному и духовному развитию общества, роли социальных служб в решении разнообразных проблем формирования личности, оказания помощи тем, кто в ней нуждается. Освещены пути формирования украинского соборного общества как качественно новой социальной основы устранения существующих современных проблем его функционирования и культурно-духовного развития человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0 я43 + Ю9 я43 + С4(4УКР) я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696794 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Політологічні, соціологічні та психологічні виміри перехідного суспільства: як зробити реформи успішними : Зб. матеріалів Третьої міжнар. наук. конф., 22 - 24 черв. 2006 р., Суми. Т. 2 / Сум. держ. ун-т, Белгород. гос. ун-т, Новосибир. гос. пед. ун-т. - Суми, 2006. - 138 c. - укp.

Висвітлено економічні реформи в контексті інноваційного потенціалу суспільства, місце людини в перехідному суспільстві в філософському, правовому та психологічному аспектах. Проаналізовано особливості розбудови інформаційного суспільства в Україні, використання інформаційних технологій для перевиховання неповнолітніх правопорушників. Розглянуто інформаційну культуру як чинник оптимізації взаємозв'язку можливостей і дійсності в бутті людини за умов трансформації суспільства. Запропоновано класифікацію екологічних товарів і послуг залежно від їх внеску в суспільний розвиток. Розкрито економічні засади демократичного суспільства, деякі аспекти формування творчого мислення особистості.

Освещены экономические реформы в контексте инновационного потенциала общества, место человека в переходном обществе в философском, правовом и психологическом аспектах. Проанализированы особенности строительства информационного общества в Украине, применения информационных технологий для перевоспитания несовершеннолетних правонарушителей. Рассмотрена информационная культура как фактор оптимизации взаимосвязи возможностей и действительности в бытии человека в условиях трансформации общества. Предложена классификация экологических товаров и услуг в зависимости от их вклада в общественное развитие. Раскрыты экономические основы демократического общества, некоторые аспекты формирования творческого мышления личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф024я431 + С5*328.93 я431 + Ю9 я431 + Ю0 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вища школа України в умовах глобалізації та інтеграції : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 27 - 28 берез., Черкаси / ред.: А. І. Кузьмінський; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2008. - 164 c. - укp.

Розглянуто освітній і культурний простір ВНЗ як складову глобальної системи освіти, зрілість як категорію акмеології. Висвітлено проблеми моделювання освітньо-професійної підготовки, особливості реалізації стандартів вищої освіти України ВНЗ. Наведено методи діагностики рівня навчальних досягнень студентів. Увагу приділено становленню та розвитку особистості фахівця у навчально-виховному процесі ВНЗ. Проаналізовано вплив навчання на психічне здоров'я молоді. Визначено педагогічні умови професійної підготовки вчителя іноземної мови. Охарактеризовано реформаційні процеси освітньої системи вищої школи України.

Рассмотрено образовательное и культурное пространство ВУЗ как составляющая глобальной системы образования, зрелость как категория акмеологии. Освещены проблемы моделирования образовательно-профессиональной подготовки, особенности реализации стандартов высшего образования Украины ВУЗ. Приведены методы диагностики уровня учебных достижений студентов. Внимание уделено становлению и развитию личности специалиста в учебно-воспитательном процессе ВУЗ. Проанализировано влияние обучения на психическое здоровье молодежи. Определены педагогические условия профессиональной подготовки учителя иностранного языка. Охарактеризованы реформационные процессы образовательной системы высшей школы Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) я431 + Ю9 я431 + С5*674.58 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Зміст і форми філософського, соціального та психологічного впливу на формування духовно зрілої особистості : зб. матеріалів наук.-практ. семінару, 29 листоп. 2007 р., Чернігів / Черніг. держ. ін-т права, соц. технологій та праці, кафедра соціології та психології. - Чернігів : Черніг. обереги, 2007. - 52 c. - укp.

Проаналізовано актуальні проблеми формування духовно зрілої особистості за сучасних умов в Україні. Запропоновано визначення поняття духовності, розглянуто фактори й умови її досягнення. Описано систему специфічних морально-психологічних і соціальних рис українського характеру, які є основою становлення якісно нового суспільства. Висвітлено питання формування харизматичного іміджу педагога у контексті психопедагогіки. Визначено психологічні детермінанти порушень соціальних зв'язків особистості. Досліджено соціально-психологічні, соціально-філософські та педагогічні аспекти розвитку духовності особистості. Визначно сутність процесу її соціалізації як інтегруючого соціального механізму освіти та виховання. Розкрито роль знання, реалізації фундаментальних законів буття, морального виховання, масової комунікації та сучасного художнього життя у процесі формування духовно зрілої особистості.

Проанализированы актуальные проблемы формирования духовно зрелой личности в современных условиях в Украине. Дано определение понятия духовности, рассмотрены факторы и условия ее достижения. Описана система специфических морально-психологических и социальных черт украинского характера, которые являются основой становления качественно нового общества. Освещены вопросы формирования харизматического имиджа педагога в контексте психопедагогики. Определены психологические детерминанты нарушений социальных связей личности. Исследованы социально-психологические, социально-философские и педагогические аспекты развития духовности личности. Раскрыта сущность процесса ее социализации как интегрирующего социального механизма образования и воспитания. Раскрыты роль знания, реализации фундаментальных законов бытия, морального воспитания, массовой коммуникации и современной художественной жизни в процессе формирования духовно зрелой личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0 я43 + Ю9 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Компетентнісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 5 - 6 листоп. 2008 р., Київ - Донецьк. Т. 3 / ред.: О. В. Сухомлинська; Ун-т менедж. освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Упр. освіти і науки Донец. облдержадмін., Донец. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Донецьк : Каштан, 2008. - 402 c. - укp.

Досліджено питання розвитку життєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Описано систему роботи відділу спеціальної освіти щодо проблеми реформування компетентно спрямованого спеціального навчального закладу інноваційного типу. Проаналізовано проблеми формування життєвих орієнтацій відносно міжособистісних стосунків в учнів старших класів допоміжної школи. Розглянуто особливості використання в управлінській діяльності методу проектних технологій щодо формування професійної компетентності педагога-дефектолога. Висвітлено досвід методичного об'єднання вчителів трудового навчання з розробки та впровадження дидактичних підходів і технологій щодо формування професійно-трудової компетентності учнів з вадами розвитку. Розглянуто інноваційні ідеї компетентнісно орієнтованої виховної системи. Запропоновано технології формування екологічної компетентності школярів, розглянуто природу та типологічні особливості дитячої творчості. Розкрито значення учнівського самоврядування як одного з факторів формування компетентнісно спрямованої особистості. Проаналізовано соціально-психологічні проблеми виникнення та подолання криз особистості в сучасному освітянському просторі у компетентнісно орієнтованому аспекті. Досліджено морально-духовні аспекти професійної діяльності педагога у процесі вирішення складних виховних ситуацій.

Рассмотрены вопросы развития жизненной кометентности детей с особенными образовательными потребностями. Описана система работы отдела специального образования по проблеме реформирования компетентно направленного специального учебного заведения инновационного типа. Проанализированы проблемы формирования жизненных ориентаций относительно межличностных отношений в учащихся старших классов вспомогательной школы. Рассмотрены особенности использования в управленческой деятельности метода проектных технологий с целью формирования профессиональной компетентности педагога-дефектолога. Освещен опыт методического объединения учителей трудового обучения по разработке и внедрению дидактических подходов и технологий по формированию профессионально-трудовой компетентности учащихся с дефектами развития. Рассмотрены инновационные идеи компетентностно ориентированной воспитательной системы. Разработаны технологии формирования экологической комптентности школьников, раскрыты природа и типологические особенности детского творчества. Показано значение школьного самоуправления как одного из факторов формирования комптентносто направленной личности. Проанализированы социально-психологические проблемы возникновения и преодоления кризисов личности в современном образовательном пространстве в компетентносно ориентированном аспекте. Исследованы морально-духовные аспекты профессиональной деятельности педагога в процессе решения сложных воспитательных ситуаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч43 я431(0) + Ч421 я431(0) + Ю9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351289/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Методи і засоби забезпечення інноваційності едукаційного процесу в закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 24 - 25 квіт. 2008 р., Черкаси / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2008. - 104 c. - укp.

Висвітлено проблеми впровадження навчальної термінолексики у шкільну практику (початок ХХ ст.), формування духовної культури школярів засобами музичної та літературної спадщини України на уроках англійської мови. Проаналізовано особливості організації позакласної роботи у загальноосвітній школі у педагогічному аспекті, виховання культури міжособистісного спілкування молодших школярів. Показано роль і місце комунікативних умінь у системі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Розглянуто питання навчально-виховного процесу у педагогічній спадщині П. Куліша.

Освещены проблемы внедрения учебной терминолексики в школьную практику (начало ХХ в.), формирования духовной культуры школьников средствами музыкального и литературного наследия Украины на уроках английского языка. Проанализированы особенности организации внеклассной работы в общеобразовательной школе в педагогическом аспекте, воспитания культуры межличностного общения младших школьников. Показаны роль и место коммуникативных знаний в системе профессиональной подготовки будущего учителя начальной школы. Рассмотрены вопросы учебно-воспитательного процесса в педагогическом наследии П. Кулиша.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я431(4УКР) + Ю9 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717692 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Огаренко Т. О. 
Основи візуальної аналітики та соціології візуального символізму в міжкультурних комунікаціях: прикладний аспект : монографія / Т. О. Огаренко, Ю. В. Романенко, А. К. Яковенко; Класич. приват. ун-т (Запоріжжя). - К. : ДУІКТ, 2009. - 275 c. - Бібліогр.: с. 212-228. - укp.

Наведено результати дослідження візуальної аналітики та соціології візуального символізму як комплементарних міждисциплінарних напрямків у прикладному аспекті. Висвітлено теоретико-методологічні засади аналізу візуального символізму в об'єктах матеріальної та духовної культури, життєвих просторах і середовищах. Увагу приділено візуальній аналітиці та соціології візуального символізму аксесуарів, творів живопису та скульптури, державної атрибутики, епічних перформативів.

Приведены результаты исследования визуальной аналитики и социологии визуального символизма как комплементарных междисциплинарных направлений в прикладном аспекте. Освещены теоретико-методологические основы анализа визуального символизма в объектах материальной и духовной культуры, жизненных пространствах и средах. Уделено внимание визуальной аналитике и социологии визуального символизма аксессуаров, произведений живописи и скульптуры, государственной атрибутики, эпических перформативов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5 я43(4УКР)3 + Ю0 я43 + Ю9 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714853 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Особистість. Організація. Суспільство : зб. наук. пр. студ. / ред.: В. Б. Євтух; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 126 c. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми соціологічної, психологічної та управлінської галузей суспільствознавства. Проаналізовано психологічні аспекти міжособистісних взаємин підлітків з батьками, проблеми спілкування різних поколінь у молодій сім'ї, політичну культуру студентів. Увагу приділено впливу стилю прийняття управлінського рішення на мотивацію працівників, оцінці праці персоналу в державних установах, оптимізації використання інформаційних технологій у професійній діяльності викладачів ПТУ, регіональним моделям управління соціальною роботою.

Рассмотрены актуальные проблемы социологической, психологической и управленческой отраслей обществоведения. Проанализированы психологические аспекты межличностных взаимоотношений подростков с родителями, проблемы общения разных поколений в молодой семье, политическая культура студентов. Уделено внимание влиянию стиля принятия управленческих решений на мотивацию работников, оценке работы персонала в государственных учреждениях, оптимизации использования информационных технологий в профессиональной деятельности преподавателей ПТУ, региональным моделям управления социальной работой.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5 я43 + Ю9 я43 + У9(4УКР)290-640-21 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713020 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 18 - 20 верес. 2008 р., Ялта. Ч. 3 / ред.: О. В. Глузман; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). - Ялта, 2008. - 132 c. - укp.

Досліджено риторичні особливості формування професійного мовлення майбутніх учителів природничого профілю. Висвітлено досвід модернізації вищої освіти у країнах СНД за умов Болонського процесу. Розроблено систему роботи з профілактики шкільної дезадаптації в учнів молодших класів у процесі переходу до основної школи. Проаналізовано основні напрямки та форми фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів у педагогічному ВНЗ. Висвітлено питання інформаційної підготовки сучасного юриста та модернізації навчально-виховного процесу у вищій школі у контексті демократизації освіти. Проаналізовано проблеми організаційно-методичного забезпечення підготовки майбутніх викладачів ВНЗ. Розкрито основну ідею та наведено результати моделювання задачі управління якістю навчального процесу. Наведено методологічне обгрунтування Я-концепції особистості у системі психологічного проектування. Проаналізовано особливості розвитку самосвідомості у підлітковому та ранньому юнацькому віці. Обгрунтовано рекомендації щодо використання засобів ігрової терапії з метою корекції дезадаптації у старших дошкільників. Розглянуто особливості формування освітнього середовища у контексті вимог Болонського процесу. Досліджено актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх викладачів економічних дисциплін за умов магістратури.

Исследованы риторические особенности формирования профессиональной речи будущих учителей естественного профиля. Освещен опыт модернизации высшего образования в странах СНГ в условиях Болонского процеса. Разработана система воспитательной работы по профилактике школьной дезадаптации у учащихся младших классов в процессе перехода к основной школе. Проанализированы основные направления и формы физкультурно-оздоровительной деятельности студентов в педагогическом ВУЗ. Освещены вопросы информационной подготовки современного юриста и модернизаци учебно-воспитательного процесса в высшей школе в контексте демократизации образования. Проанализированы проблемы организационно-методического обеспечения подготовки будущих преподавателей ВУЗ. Раскрыта основная идея и изложены результаты моделирования задачи управления качеством учебного процесса. Дано методологическое обоснование Я-концепции личности в системе психологического проектирования. Проанализированы особенности развития самосознания в подростковом и раненнем юношеском возрасте. Обоснованы рекомендации по использованию средств игровой терапии с целью коррекции дезадаптации у старших дошкольников. Рассмотрены особенности формирования образовательной среды в контексте требований Болонского процесса. Исследованы актуальные проблемы профессиональной подготовки будущих преподавателей экономических дисциплин в условиях магистратуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + Ю9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351490/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 20 - 22 верес. 2007 р., Ялта, Крим, Україна. Ч. 2 / ред.: О. В... Глузман; МОН України, М-во освіти і науки АРК, Крим. гуманіт. ун-т, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, НДІ вищ. освіти АПН України, Навч.-метод. центр вищ. освіти. - Ялта, 2007. - 232 c. - рус.

Предложены целостный подход к проблеме профессионализма педагога, имитационно-игровой подход в преподавании гуманитарных дисциплин в высшей школе. Освещены особенности формирования профессионализма учителя-словесника в системе последипломного педагогического образования, формирования и развития интеллектуальной активности при обучении математике. Рассмотрен компьютер как средство обучения самостоятельной работе студентов. Внимание уделено технологии разработки вариативной составляющей отраслевого образовательного стандарта по специальности "Информатика". Раскрыты некоторые социально-педагогические аспекты формирования нравственного опыта личности в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + Ю9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351635/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 20 - 22 верес. 2007 р., Ялта, Крим, Україна. Ч. 3 / ред.: О. В. Глузман; МОН України, М-во освіти і науки АРК, Крим. гуманіт. ун-т, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, НДІ вищ. освіти АПН України, Навч.-метод. центр вищ. освіти. - Ялта, 2007. - 300 c. - рус.

Раскрыты психолого-педагогические основы технологии использования метода проектов в процессе обучения иностранного языка. Освещены особенности обучения профессиональному общению будущих менеджеров в ВУЗ, изучения экосистем Крыма на уроках биологии в старших классах (на примере Ялтинского региона). Рассмотрена практика осуществления научно-исследовательской деятельности студентов как одна из составляющих профессионализма будущих педагогов. Приведены наглядные методы для доказательств теорем в школе. Внимание уделено развитию школы социального партнерства на примере Никитского учебно-воспитательного комплекса, внедрению информационных технологий в процесс управления школой.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + Ю9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351635/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Социокультурные функции высшей школы в транзитивном обществе : программа и материалы XV Междунар. студ. науч. конф., 19 апр. 2008 г., Харьков / ред.: В. И. Астахова; Харьк. облгосадмин., Совет ректоров Харьк. региона, Нар. укр. акад. - Х., 2008. - 164 c. - (День науки в НУАОбразование - интеллигентность - культура). - англ.

Освещены вопросы модернизации социокультурной функции высшей школы в Украине и в мире. Раскрыты особенности развития вышего образования под воздействием глобальных процессов. Рассмотрены актуальные проблемы экономики, менеджмента и маркетинга образования Украины, охарактеризовано состояние провового обеспечения процессов его реформирования. Определены социокультурные функции исторического образования, показана роль Болонского процесса как возможности самореализации студентов. Проанализирован опыт учителей Харькова по внедрению инновационных технологий в историческое образование. Исследованы процессы интеграции и дезинтеграции в развитии систем образования стран СНГ в историческом аспекте. Рассмотрена история возникновения и международные связи Народной украинской академии. Раскрыт социокультурный потенциал отечественной системы высшего образования. Освещены вопросы формирования ценностных ориентаций и здорового образа жизни студенческой молодежи, проанализированы экономические и правовые аспекты развития системы образования Украины в современных условиях. Рассмотрены основные задачи студенческого самоуправления в ВУЗ, показана роль высшей школы в формировании информационной культуры общества. Проанализированы актуальные проблемы профессиональной подготовки переводчика. Определена экономическая эффективность внедрения инновационных проектов в системе образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) я431(0) + Ю9 я431(0) + У9(4УКР)49:Ч30/49 я431 + Ш. я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Соціально-економічні, психологічні та історичні аспекти трансформації Збройних Сил України : матеріали наук.-практ. конф., 6 листоп. 2008 р., Київ / Нац. акад. оборони України, "Соц.-екон., психол. та іст. аспекти трансформації Зброй. Сил України", наук.-практ. конф. (2008). - К., 2008. - 386 c. - укp.

Розглянуто філософські, правові, економічні аспекти вирішення соціально-економічних проблем трансформації Збройних сил України. Висвітлено питання правового регулювання проходження професійної військової служби та визначення статусу військовослужбовців. Описано систему роботи посадових осіб бригади з психологічного супровадження діяльності військовослужбовців служби за контрактом. Проаналізовано стан військово-патріотичного виховання у Збройних силах України й обгрунтовано заходи щодо його покращання. Розкрито теоретико-методологічні засади ведення інформаційно-психологічних війн. Досліджено психологічні аспекти підготовки та застосування підрозділів Збройних сил в іракському воєнному конфлікті. Розглянуто сучасний стан і перспективи розвитку системи управління морально-психологічним забезпеченням за умов трансформації Збройних сил України. Проаналізовано нові тенденції в організації морально-психологічної підготовки військовослужбовців країн НАТО. Розглянуто історію становлення інституту комплектування Збройних сил України за контрактом. Запропоновано методику формування нервово-психічної стійкості військовослужбовців внутрішніх військ до стресових життєвих ситуацій і подій. Розглянуто основні етапи становлення взаємовідносин Збройних сил України з НАТО, висвітлено їх участь у миротворчих операціях.

Рассмотрены философские, правовые, экономические аспекты решения социально-экономических проблем трансформации Вооруженных сил Украины в современных условиях. Освещены вопросы правового регулирования прохождения профессиональной военной службы и определения статуса военнослужащих. Описана система работы должностных лиц бригады психологического сопровождения деятельности военнослужащих службы по контракту. Проанализировано состояние военно-патриотического воспитания в Вооруженных силах Украины и обоснованы средства по его улучшению. Раскрыты теоретико-методологические основы ведения информационно-психологических войн. Исследованы психологические аспекты подготовки и применения подразделений Вооруженных сил в иракском военном конфликте. Рассмотрены современное состояние и перспективы развития системы управления морально-психологическим обеспечением в условиях трансформации Вооруженных сил Украины. Проанализированы новые тенденции в организации морально-психологической подготовки военнослужащих стран НАТО. Рассмотрена история становления института комплектования Вооруженных сил Украины по контракту. Приведена методика формирования нервно-психологической устойчивости военнослужащих внутренних войск к стрессовым жизненным ситуациям и событиям. Рассмотрены основные этапы становления взаимоотношений Вооруженных сил Украины с НАТО, освещено их участие в миротворческих операциях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц1,8(4УКР) я431 + Ц4,8(4УКР) я431 + Ю9 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712296 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Теоретичні та практичні проблеми розвитку та реалізації потенціалу особистості : матеріали Всеукр. конф. молодих науковців "Розквітання" / ред.: В. І. Подшивалкіна; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова, Ін-т математики, економіки та механіки, Каф. заг. та соц. психології. - О., 2008. - 166 c. - укp.

Розглянуто методи активізації учбово-творчої діяльності студентів у процесі вивчення курсу "Психологія розвитку, вікова психологія". Визначено особливості соціалізації молодшого підлітка, розкрито специфіку комунікативної сфери особистості під час переживання кризи. Проаналізовано вплив батьківського виховання на самореалізацію жінок. Розкрито сутність екологічної свідомості як соціально-психологічного потенціалу особистості. Наведено результати дослідження особливостей переживання самотності у осіб з різним рівнем інтелекту. Розглянуто проблеми самореалізації особистості у гендерному аспекті. Проведено огляд наукових досліджень, присвячених вивченню проблеми національного характеру та картини світу. Розкрито взаємозв'язок процесів гендерної ідентичності та самоактуалізації особистості.

Рассмотрены методы активизации учебно-творческой деятельности студентов в процессе изучения курса "Психология развития, возрастная психология". Определены особенности социализации младшего подростка, раскрыта специфика коммуникативной сферы личности во время переживания кризиса. Проанализировано влияние родительсткого воспитания на самореализацию женщин. Раскрыта сущность экологического сознания как социально-психологического потенциала личности. Приведены результаты исследования особенностей переживания одиночества у лиц с различным уровнем интеллекта. Рассмотрены проблемы самореализации личности в гендерном аспекте. Проведен обзор научных исследований, посвященных изучению проблемы национального характера и картины мира. Раскрыта взаимосвязь процессов гендерной идентичности и самоактуализации личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710240 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Актуальні проблеми сучасної освіти у світлі вимог Болонського процесу : матеріали міжнар. наук. конф., 21 - 23 верес. 2009 р., Севастополь / ред.: А. П. Фалалеєв; Севастоп. нац. техн. ун-т. - Севастополь, 2009. - 215 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання розвитку сучасної освіти у контексті вимог Болонського процесу. Визначено мету та завдання впровадження кредитно-модульної системи навчання у ВНЗ. Розкрито психолого-педагогічні аспекти удосконалення вищої освіти. Досліджено проблеми формування та розвитку девіктимізаційних навичок психологічної безпеки у майбутніх фахівців. Проаналізовано психолого-педагогічні особливості навчання іноземних студентів в українському ВНЗ. Наведено рекомендації щодо застосування арт-терапевтичних методів під час проведення аудиторних занять зі студентами-психологами. Висвітлено перспективи розвитку психологічної компетентності студентів технічного ВНЗ. Досліджено актуальні проблеми професійної освіти, культурології та лінгвокультурології. Визначено місце та роль сучасних теорій навчання у підготовці майбутніх програмістів. Запропоновано методику оцінювання професійних якостей студентів як складових конкурентоспроможної особистості майбутнього менеджера. Розкрито пізнавальну функцію культури у сучасній освіті. Розглянуто теоретичні засади гендерної освіти та виховання, показано значення мезофакторів соціалізації як чинників забезпеченя ментального здоров'я нації у сучасному світі.

Рассмотрены актуальные вопросы развития современного образования в контексте требований Болонского процесса. Определены цель и задачи внедрения кредитно-модульной системы обучения в ВУЗ. Раскрыты психолого-педагогические аспекты усовершенствования высшего образования. Исследованы проблемы формировани и разития девиктимизационных навыков психологической безопасности у будущих специалистов. Проанализированы психолого-педагогические особенности обучения иностранных студентов в украинском ВУЗ. Даны рекомендации по применению арт-терапевтических методов в процесе проведения аудиторных занятий со студентами-психологами. Освещены перспективы развития психологической компетентности студентов технического ВУЗ. Исследованы актуальные проблемы профессионального образования, культурологии и лингвокультурологии. Определены место и роль современных теорий обучения в подготовке будущих программистов. Разработана методика оценивания профессиональных качеств студентов как составляющих конкурентоспособной личности будущего менеджера. Раскрыта познавательная функция культуры в современном образовании. Рассмотрены теоретические основы гендерного образования и воспитания, показано значение мезофакторов социализации как факторов обеспечения ментального здоровья нации в современном мире.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + Ю9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали всеукр. студ. наук. інтернет-конф., 27 - 28 квіт. 2011 р., Одеса / МОНМС України, ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського", Ін-т психології. - О. : Фенікс, 2011. - 277 c. - укp. - рус.

Висвітлено теоретичний і практичний аспекти ключових проблем сучасної педагогічної та вікової психології. Розкрито психолого-педагогічні умови формування психологічного здоров'я особистості. Викладено теоретико-методологічні основи професійної діяльності. Охарактеризовано сучасні психологічні технології формування креативної особистості. Розглянуто проекти психологічної служби ВНЗ майбутнього.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА744048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. "Глобалізація і психологічна наука у ХХІ столітті: проблеми та перспективи", 29 - 30 жовт. 2009 р., Дніпропетровськ / ред.: П. Я. Мінка; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Ін-т психології конструктивізму (Італія), Дніпропетр. гуманіт. ун-т, Дніпропетр. облдержадмін. - Д. : Інновація, 2009. - 270 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання сучасної психологічної науки, теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх психологів, соціально-психологічні особливості формування особистості. Розкрито проблеми маргіналізації соціальних аутсайдерів за умов глобальних трансформацій перехідних суспільств. Увагу приділено дезадаптивній поведінці подружжя, феномену толерантності та механізмам її формування за умов глобалізації, психологічним аспектам культури здоров'язбереження у вищій школі. Розглянуто питання інформаційного моделювання психологічних явищ.

Освещены актуальные вопросы современной психологической науки, теоретико-методологические основы профессиональной подготовки будущих психологов, социально-психологические особенности формирования личности. Раскрыты проблемы маргинализации социальных аутсайдеров в условиях глобальных трансформаций переходных обществ. Уделено внимание дезадаптивному поведению супругов, феномену толерантности и механизмам его формирования в условиях глобализации, психологическим аспектам культуры здоровьесбережения в высшей школе. Рассмотрены вопросы информационного моделирования психологических явлений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48490 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського