Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1221)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю9 я54$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 52
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Психологія : Зб. наук. пр. Вип. 3(10) / ред.: С. Д. Максименко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 367 с. - укp. - рус.

Розглянуто психологічні передумови ефективності педагогічного управління процесом професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю. Висвітлено особливості професійного становлення майбутніх учителів подвійних спеціальностей. Детально проаналізовано формування свідомої розумової діяльності у дітей з вадами інтелектуального розвитку в процесі трудового навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Вип. 17. Психол. науки / ред.: О. Ф. Явоненко. - Чернігів, 2002. - 139 с. - укp.

Описано психологічну структуру архетипу сім'ї у індивідуальній свідомості сучасного подружжя. Розкрито соціально-психологічні фактори агресивної поведінки сучасної молоді. Розглянуто соціально-психологічну сутність ритуалів міжособистісної взаємодії, методологічні проблеми дослідження ціннісно-смислової сфери людини, умови формування професійних здібностей до педагогічної діяльності.

Описана психологическая структура архетипа семьи в индивидуальном сознании современных супругов. Раскрыты социально-психологические факторы агрессивного поведения современной молодежи. Рассмотрена социально-психологическая сущность ритуалов межличностного взаимодействия, методологические проблемы исследования ценностно-смысловой сферы человека, условия формирования профессиональных способностей к педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Т. 7, вип. 19. Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Житомир : ЖДУ, 2009. - 290 с. - укp.

Визначено ціннісні орієнтири як показник суб'єктності молодших школярів. Проведено моніторинг і корекцію психологічного здоров'я учнів за різних умов навчання. Розглянуто питання систематизації методів групової консультативної роботи з розвитку моральної самосвідомості у підлітків. Висвітлено психологічні передумови екологічного виховання студентів ВНЗ. Наведено результати емпіричного дослідження розвитку креативної складової професійного мислення студентів ВНЗ. Описано модель та алгоритм розвитку професійної творчості керівника, емпіричну модель дослідження мотиваційних чинників реалізації творчого потенціалу особистості, особливості прояву мотиваційних типів як ціннісної складової процесу її самовизначення. Проаналізовано роль професійної ідентичності у становленні фахівця.

Определены ценностные ориентиры как показатель субъектности младших школьников. Проведены мониторинг и коррекция психологического здоровья учеников в разных условиях обучения. Рассмотрены вопросы систематизации методов групповой консультативной работы по развитию морального самосознания у подростков. Освещены психологические предпосылки экологического воспитания студентов ВУЗ. Приведены результаты эмпирического исследования развития креативной составляющей профессионального мышления студентов ВУЗ. Описаны модель и алгоритм развития профессионального творчества руководителя, эмпирическая модель исследования мотивационных факторов реализации творческого потенциала личности, особенности проявления мотивационных типов как ценностной составляющей процесса её самоопределения. Проанализирована роль профессиональной идентичности в становлении специалиста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Т. 7, вип. 20, ч. 1. Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2009. - 296 с. - укp.

Розкрито екопсихологічні засади невідкладної психологічної допомоги. Визначено екологічний підхід як передумову емоційно-ціннісного ставлення до особистості та формування її цілісності, віковий підхід до формування екологічної свідомості (ЕС), культури та способу життя, особистісну екологічність як чинник ефективного професіогенезу. Наведено результати емпіричного дослідження ЕС у віковому аспекті. Проаналізовано професійну компетентність практичних психологів у контексті екологічної психології. Висвітлено особливості екоціннісних диспозицій студентів ВНЗ. Вивчено вплив колективної управлінської діяльності на формування екологічної культури організацій.

Раскрыты экопсихологические основы неотложной психологической помощи. Определены экологический подход как предпосылка эмоционально-ценностного отношения к личности и формирования её целостности, возрастной подход к формированию экологического сознания (ЭС), культуры и способа жизни, личностная экологичность как фактор эффективного професиогенезиса. Приведены результаты эмпирического исследования ЭС в возрастном аспекте. Проанализирована профессиональная компетентность практических психологов в контексте экологической психологии. Освещены особенности экоценностных диспозиций студентов ВУЗ. Изучено влияние коллективной управленческой деятельности на формирование экологической культуры организаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Т. 7, вип. 20, ч. 2. Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2009. - 316 с. - укp.

Описано дистанційні освітні технології в підготовці психологів. Визначено психологічні цінності студентів у детермінації розвитку особистісно значимого досвіду. Проаналізовано психологічні механізми ціннісного ставлення до природи. Викладено суб'єктно-діяльнісний підхід у рішенні психологічних проблем захисту довкілля. Розглянуто питання екології взаємин практичних психологів та керівників закладів освіти, формування екологічної свідомості молоді в контексті екопсихологічної концепції "Я-відношення" В.О. Скребця. Висвітлено психологічні особливості формування екологічного мислення особистості, соціально-психологічні особливості її стресостійкості.

Описаны дистанционные образовательные технологии в подготовке психологов. Определены психологические ценности студентов в детерминации развития личностно значительного опыта. Проанализированы психологические механизмы ценностного отношения к природе. Изложен субъектно-деятельностный подход в решении психологических проблем защиты окружающей среды. Рассмотрены вопросы экологии взаимоотношений практических психологов и руководителей образовательных заведений, формирования экологического сознания молодежи в контексте экопсихологической концепции "Я-отношения" В.О. Скребца. Освещены психологические особенности формирования экологического мышления личности, социально-психологические особенности её стрессоустойчивости.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вісник Інституту розвитку дитини / ред.: В. П. Андрущенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 158 с. - (Філос., педагогіка, психологія; Вип. 2). - укp.

Висвітлено екзистенційні передумови конструктивності та деструктивності в людському бутті у контексті європейської культури. Розкрито сутність формування творчих здібностей старших дошкільників (СД) у театралізованій діяльності. Визначено кореляційний зв'язок інтелекту та афекту у СД, самооцінку молодших школярів у навчальній діяльності. Розглянуто проблему виховання дітей на основі природознавства в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського та втілення його ідей на сучасному етапі. Проаналізовано особливості педагогічного просвітництва студентів за умов промислового регіону.

Освещены экзистенциальные предпосылки конструктивности и деструктивности в человеческом бытии в контексте европейской культуры. Раскрыта сущность формирования творческих способностей старших дошкольников (СД) в театрализированной деятельности. Определены корреляционная связь интеллекта и аффекта у СД, самооценка младших школьников в учебной деятельности. Рассмотрена проблема воспитания детей на основе природоведения в педагогическом наследии В.А. Сухомлинского и воплощения его идей на современном этапе. Проанализированы особенности педагогического просветительства студентов в условиях промышленного региона.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0 я54(4УКР)3 + Ч30 я54(4УКР)3 + Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вісник Київського національного університету ім. Т.Шевченка / ред.: В. В. Балабін. - К., 2008. - 122 с. - (Військ.-спец. науки; Вип. 20/21). - укp.

Проаналізовано психотерапію як провідний метод психологічної допомоги військовослужбовцям, схильним до суїцидальної поведінки. Висвітлено результати реалізації програми з формування стійкості до стресу у курсантів ВНЗ МВС України. Визначено особистісну самоорганізацію як фактор успішної навчальної діяльності курсантів. Розглянуто проблеми ефективності проведення професійно-психологічного відбору для військовослужбовців контрактної служби. Описано особливості саморегуляції психічної стійкості на етапі адаптації військових керівників. Вивчено механізм інформаційно-психологічного впливу на масову свідомість у локальних війнах і збройних конфліктах другої половини ХХ - початку ХХІ ст.

Проанализирована психотерапия как ведущий метод психологической помощи военнослужащим, склонным к суицидальному поведению. Освещены результаты реализации программы по формированию устойчивости к стрессу у кусантов ВУЗ МВД Украины. Определена личностная самоорганизация как фактор успешной учебной деятельности курсантов. Рассмотрены проблемы эффективности проведения профессионально-психологического отбора для военнослужащих контрактной службы. Описаны особенности саморегуляции психической устойчивости на этапе адаптации военных руководителей. Изучен механизм информационно-психологического влияния на массовое сознание в локальных войнах и вооруженных конфликтах второй половины ХХ - начала ХХІ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3 + Ц4,8(4УКР)301

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28079/ВСН Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вісник післядипломної освіти. Вип. 10 / ред.: В. В. Олійник; Ун-т менедж. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих. - К., 2008. - 296 с. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку сучасної професійної освіти. Розглянуто питання підготовки вчителів до застосування методу проектів у мовній освіті молодших школярів. Визначено залежність проявів рівня агресивності дошкільників від візуальних ЗМІ. Розкрито соціокультурні та психологічні аспекти становлення та діяльності неформальних об'єднань дітей і молоді. Вивчено проблему економічної соціалізації дітей з особливими потребами у психологічному вимірі. Описано модель гендерної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано особливості самоактуалізації студентів-психологів у процесі професійної підготовки та спрямованості. Наведено результати емпіричного дослідження стійкості до психологічних бар'єрів у професійно-педагогічній діяльності викладачів ВНЗ.

Освещены проблемы развития современного профессионального образования. Рассмотрены вопросы подготовки учителей к применению метода проектов в языковом образовании младших школьников. Определена зависимость проявлений уровня агрессивности дошкольников от визуальных СМИ. Раскрыты социокультурные и психологические аспекты становления и деятельности неформальных объединений детей и молодежи. Изучена проблема экономической социализации детей с особенными потребностями в психологическом измерении. Описана модель гендерной компетентности руководителей общеобразовательных учебных заведений. Проанализированы особенности самоактуализации студентов-психологов в процессе профессиональной подготовки и направленности. Приведены результаты эмпирического исследования устойчивости к психологическим барьерам в профессионально-педагогической деятельности преподавателей ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР) + Ю9 я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2009. - 212 с. - (Психологія; Вип. 30). - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні основи дослідження взаємозв'язку психічного, психологічного й соціального здоров'я. Визначено толерантність як фактор збереження психічного здоров'я людини, емоційний компонент життєздатності неповнолітніх правопорушників за умов ізоляції від суспільства у контексті діагностики та корекції. Проаналізовано особливості прояву професійної складової в кар'єрних орієнтирах студентів різних спеціальностей. Розглянуто проблему цінностей та ціннісних орієнтирів особистості у психології. Розкрито феномен професійної ідентичності в професійному та соціальному самовизначенні особистості в зарубіжній та вітчизняній психології.

Освещены теоретико-методологические основы исследования взаимосвязи психического, психологического и социального здоровья. Определены толерантность как фактор сохранения психического здоровья человека, эмоциональный компонент жизнеспособности несовершеннолетних в условиях изоляции от общества в контексте диагностики и коррекции. Проанализированы особенности проявления профессиональной составляющей в карьерных ориентирах студентов разных специальностей. Рассмотрена проблема ценностей и ценностных ориентиров личности в психологии. Раскрыт феномен профессиональной идентичности в профессиональном и социальном самоопределении личности в зарубежной и отечественной психологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2009. - 244 с. - (Психологія; Вип. 31). - укp.

Проаналізовано основні напрямки формування готовності до ризику в підлітковому віці (ПВ), психологічні детермінанти злочинної поведінки підлітків та методи їх корекції. Розглянуто питання психологічної корекції дисгармонійних емоційних станів у ПВ. Описано особливості розвитку творчого мислення у курсантів і студентів у період юнацької кризи. Визначено вплив психологічних особливостей особистості на розвиток професійних музичних здібностей студентів. Розкрито специфіку сприйняття й впливу музичного мистецтва на особистість у соціальному аспекті. Висвітлено умови формування професійного мислення вчителів музики.

Проанализированы основные направления формирования готовности к риску в подростковом возрасте (ПВ), психологические детерминанты преступного поведения подростков и методы их коррекции. Рассмотрены вопросы психокоррекции дисгармонических эмоциональных состояний в ПВ. Описаны особенности развития творческого мышления у курсантов и студентов в период юношеского кризиса. Определено влияние психологических особенностей личности на развитие профессиональных музыкальных способностей студентов. Раскрыта специфика восприятия и влияния музыкального искусства на личность в социальном аспекте. Освещены условия формирования профессионального мышления учителей музыки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Т. 11, ч. 5. Проблеми загальної та педагогічної психології / ред.: С. Д. Максименко. - К., 2009. - 452 с. - укp.

Розглянуто питання формування основ моральної поведінки дітей старшого дошкільного віку за умов суспільного виховання. Проаналізовано особливості розвитку когнітивного компонента моральної самосвідомості підлітків. Висвітлено роль темпераменту як чинника збереження здоров'я молодших школярів у навчальній діяльності. Розкрито теоретико-методологічні аспекти проблеми розвитку самосвідомості школярів у контексті процесу формування їх духовності. Наведено основні підходи зарубіжних психологів до вивчення самооцінки особистості, психолого-педагогічні підходи до формування її духовних ідеалів. Визначено психологічні складові професійної компетентності практичних психологів.

Рассмотрены вопросы формирования основ морального поведения детей старшего дошкольного возраста в условиях общественного воспитания. Проанализированы особенности развития когнитивного компонента морального самосознания подростков. Освещена роль темперамента как фактора сохранения здоровья младших школьников в учебной деятельности. Раскрыты теоретико-методологические аспекты проблемы развития самосознания школьников в контексте процесса формирования их духовности. Представлены основные подходы зарубежных психологов к изучению самооценки личности, психолого-педагогические подходы к формированию её духовных идеалов. Определены психологические составляющие профессиональной компетентности практических психологов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. І.Огієнка / ред.: О. В. Гаврилов. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2009. - 266 с. - (Сер. соц. пед.; Вип. 11). - укp.

Проаналізовано особливості прояву шкільної дезадаптації у підлітків. Висвітлено соціально-психологічні проблеми виховання дітей трудових мігрантів. Розглянуто питання самоорганізації цілісності особистості у вимірі соціалізаційного аспекту. Наведено результати емпіричного дослідження комунікативних навичок підлітків, описано особливості соціально-комунікативних навичок дітей з порушеннями зору в процесі ігрової діяльності. Розкрито психолого-педагогічні аспекти набуття професійної ідентичності практичних психологів. Визначено вплив сучасних теоретичних підходів у соціально-педагогічній науці на професійне становлення соціальних педагогів.

Проанализированы особенности проявления школьной дезадаптации у подростков. Освещены социально-психологические проблемы воспитания детей трудовых мигрантов. Рассмотрены вопросы самоорганизации целостности личности в измерении социализационного аспекта. Приведены результаты эмпирического исследования коммуникативных навыков подростков, описаны особенности социально-коммуникативных навыков детей с нарушениями зрения в процессе игровой деятельности. Раскрыты психолого-педагогические аспекты приобретения профессиональной идентичности практических психологов. Определено влияние современных теоретических подходов в социально-педагогической науке на профессиональное становление социальных педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 я54(4УКР)3 + Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68849/соц.пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника / ред.: Л. Е. Орбан-Лембрик. - Івано-Франківськ, 2009. - 349 с. - (Філос., соціол., психологія; Вип. 14, ч. 1). - укp.

Проаналізовано творчий потенціал особистості в контексті психологічного дослідження. Визначено психологічні чинники формування навчальної ідентичності в медичних психологів, психологічні детермінанти психічного вигоряння у працівників пенітенціарної системи. Висвітлено роль і місце мотивації як соціально-психологічної функції в роботі лідера мережевого маркетингу. Наведено результати експериментального дослідження процесу соціалізації студентів. Розглянуто питання становлення проблематики когнітивно-стильових характеристик індивідуальності. Розкрито циклічні особливості процесу становлення автентичності особистості, структурні характеристики її когнітивних стилів і психологічні особливості саморозвитку, зокрема, психологічні аспекти усвідомленої самозміни та саморозвитку в юнацькому віці.

Проанализирован творческий потенциал личности в контексте психологического исследования. Определены психологические факторы формирования учебной идентичности в медицинских психологов, психологические детерминанты психического выгорания у работников пенитенциарной системы. Освещены роль и место мотивации как социально-психологической функции в работе лидера сетевого маркетинга. Приведены результаты экспериментального исследования процесса социализации студентов. Рассмотрены вопросы становления проблематики когнитивно-стилевых характеристик индивидуальности. Раскрыты циклические особенности процесса становления автентичности личности, структурные характеристики её когнитивных стилей и психологические особенности саморазвития, в частности, психологические аспекты осознанного самоизменения и саморазвития в юношеском возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника / ред.: В. Головчак. - Івано-Франківськ, 2009. - 315 с. - (Філос., соціол., психологія; Вип. 14, ч. 2). - укp.

Проаналізовано психологічні особливості розвитку особистості в період геронтогенезу, структурно-змістових характеристик її гендерного досвіду, зокрема, гендерної ідентифікації в підлітковому віці. Розкрито християнсько-психологічні засади психотерапевтичної реанімації духовності адиктивних осіб, вплив індивідуальних психологічних особливостей українців на адаптаційні процеси в іноетнічному середовищі. Розглянуто питання соціалізації особистості за умов трансформації сучасного суспільства. Визначено психологічні компоненти формування професійної кар'єри управлінця.

Проанализированы психологические особенности развития личности в период геронтогенеза, структурно-содержательных характеристик её гендерного опыта, в частности, гендерной идентификации в подростковом возрасте. Раскрыты христианско-психологические основы психотерапевтической реанимации духовности адиктивных лиц, влияние индивидуальных психологических особенностей украинцев на адаптационные процессы в иноэтнической среде. Рассмотрены вопросы социализации личности в условиях трансформации современного общества. Определены психологические компоненты формирования профессиональной карьеры управленца.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Збірник наукових праць студентів та магістрантів факультету психології Кам'янець-Подільського національного університету ім. І.Огієнка. Вип. 2 / ред.: В. М. Сич. - Кам'янець-Поділ., 2009. - 136 с. - укp.

Проаналізовано значення міжаналізаторних зв'язків у процесі формування мовлення в дітей з порушенням інтелекту, психологічні чинники соціальної дезадаптації дітей дошкільного віку з вадами розвитку, а також чинники девіантної поведінки підлітків. Визначено фактори стресогенності у роботі шкільних вчителів, психологічні особливості саморегуляції педагога за умов синдрому "емоційного виснаження". Висвітлено роль та значення професійної культури в управлінській діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Проанализированы значение межанализаторных связей в процессе формирования речи у детей с нарушением интеллекта, психологические факторы социальной дезадаптации детей дошкольного возраста с дефектами развития, а также факторы девиантного поведения подростков. Определены факторы стрессогенности в работе школьных учителей, психологические особенности саморегуляции педагога в условиях синдрома "эмоционального истощения". Освещены роль и значение профессиональной культуры в управленческой деятельности руководителя общеобразовательного учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72953/ф.психол. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ / ред.: В. Л. Ортинський. - Л., 2008. - 224 с. - (Сер. психол.; Вип. 2). - укp.

Визначено залежність психічного здоров'я громадян від суспільної дійсності. Висвітлено психологічні особливості навчальної мотивації студентів, питання їх психічної депривації на початку ХХІ ст. Розкрито психологічні основи жіночої гендерної соціалізації у батьківських сім'ях, психологічні передумови виникнення невротичних розладів, особливості психокорекції юнаків з високим рівнем невротичності. Проаналізовано психологічні чинники емоційного вигорання особового складу підрозділів спеціального призначення.

Определена зависимость психического здоровья граждан от общественной действительности. Освещены психологические особенности учебной мотивации студентов, вопросы их психической депривации в начале ХХІ ст. Раскрыты психологические основы женской гендерной социализации в родительских семьях, психологические предпосылки возникновения невротических расстройств, особенности психокоррекции юношей с высоким уровнем невротичности. Проанализированы психологические факторы эмоционального выгорания личного состава подразделений специального назначения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70364/Псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Науковий вісник Чернівецького університету / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2008. - 216 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 419). - укp.

Проаналізовано особливості навчання та виховання молодших школярів у спадщині В.О. Сухомлинського. Розглянуто питання розвивального навчання та форми співробітництва у початкових школах. Висвітлено роль культурно-освітніх товариств Західної України наприкінці ХІХ - початку ХХ ст. в естетичному вихованні підлітків, соціокультурні умови формування виховних цілей навчання в дидактиці загальноосвітніх шкіл другої половини ХХ - початку ХХІ ст. Визначено психолого-педагогічні чинники формування ціннісних орієнтирів студентів у процесі фахової підготовки у ВНЗ. Вивчено проблеми науково-дослідницької підготовки магістрів педагогічної освіти у контексті вимог Болонського процесу.

Проанализированы особенности обучения и воспитания младших школьников в наследии В.А. Сухомлинского. Рассмотрены вопросы развивающего обучения и формы сотрудничества в начальных школах. Освещены роль культурно-образовательных обществ Западной Украины конца ХІХ - начала ХХ ст. в эстетическом воспитании подростков, социокультурные условия формирования воспитательных целей обучения в дидактике общеобразовательных школ второй половины ХХ - начала ХХІ ст. Определены психолого-педагогические факторы формирования ценностных ориентиров студентов в процессе профессиональной подготовки в ВУЗ. Изучены проблемы научно-исследовательской подготовки магистров педагогического образования в контексте требований Болонского процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3 + Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Науковий вісник Чернівецького університету / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці, 2008. - 216 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 432). - укp.

Висвітлено науково-педагогічні умови формування творчого мислення у педагогів початкової школи, психолого-педагогічні особливості розвитку логічного мислення молодших школярів. Розкрито комунікативний потенціал уроків іноземної мови у початковій школі, теоретичні та методологічні засади позаурочної виховної діяльності. Проаналізовано зарубіжний досвід національного виховання школярів. Розглянуто питання формування особистості дитини в закладах інтернатного типу. Визначено соціально-психологічні чинники професійного вигоряння педагогів.

Освещены научно-педагогические условия формирования творческого мышления у педагогов начальной школы, психолого-педагогические особенности развития логического мышления младших школьников. Раскрыты коммуникативный потенциал уроков иностранного языка в начальной школе, теоретические и методологические основы внеурочной воспитательной деятельности. Проанализирован зарубежный опыт национального воспитания школьников. Рассмотрены вопросы формирования личности ребенка в заведениях интернатного типа. Определены социально-психологические факторы профессионального выгорания педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3 + Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Науковий вісник Чернівецького університету / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2008. - 208 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 424). - укp.

Проаналізовано особливості проявів поведінкових девіацій у дітей старшого дошкільного віку в теоретичному аспекті, реалізації диференційованого підходу в навчальному процесі початкової школи. Визначено педагогічну практику як складову фахової компетентності вчителів початкових класів, професійну компетентність учителів у контексті проблеми соціалізації дитини молодшого шкільного віку. Розглянуто проблему моделювання педагогічно-краєзнавчої підготовки учителів, питання дослідження інтелекту як критерію визначення інтелектуальної обдарованості. Розкрито аспекти створення інноваційної системи післядипломної педагогічної освіти у контексті Болонського процесу.

Проанализированы особенности проявлений поведенческих девиаций у детей старшего дошкольного возраста в теоретическом аспекте, реализации дифференцированного подхода в учебном процессе начальной школы. Определены педагогическая практика как составляющая профессиональной компетентности учителей начальных классов, а также профессиональная компетентность учителей в контексте проблемы социализации ребенка младшего школьного возраста. Рассмотрены проблема моделирования педагогическо-краеведческой подготовки учителей, вопросы исследования интеллекта как критерия определения интеллектуальной одаренности. Раскрыты аспекты создания инновационной системы последипломного педагогического образования в контексте Болонского процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3 + Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2008. - 269 с. - (Сер. 12. Психол. науки; Вип. 23(47)). - укp.

Проведено психолого-педагогічний аналіз базової культури особистості. Висвітлено вплив емоційно-вольових властивостей на самоставлення особистості в переживанні психотравмуючих ситуацій. Розглянуто питання розвитку суб'єктності особистості в процесі соціалізації, застосування креативних психотехнологій для формування творчої особистості за умов реформування вищої освіти. Визначено динаміку міжособистісної перцепції старшокласників за віковими та гендерними ознаками, емоційний інтелект як передумову розвитку моральності дітей молодшого шкільного віку, психологічні детермінанти депресивності у підлітковому віці. Описано особливості розвитку суб'єктної активності у навчально-професійній діяльності студентів-психологів. Розкрито психолого-педагогічні засади розвитку іншомовної комунікативної компетентності студентів ВНЗ.

Проведен психолого-педагогический анализ базовой культуры личности. Освещено влияние эмоционально-волевых свойств на самоотношение личности в переживании психотравмирующих ситуаций. Рассмотрены вопросы развития субъектности личности в процессе социализации, применения креативных психотехнологий для формирования творческой личности в условиях реформирования высшего образования. Определены динамика межличностной перцепции старшеклассников по возрастным и гендерным свойствам, эмоциональный интеллект как предпосылка развития моральности детей младшего школьного возраста, психологические детерминанты депрессивности в подростковом возрасте. Описаны особенности развития субъектной активности в учебно-профессиональной деятельности студентов-психологов. Раскрыты психолого-педагогические основы развития иноязычной коммуникативной компетентности студентов ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72786/с.12 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського