Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.10-975$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Хурсин Л. А. 
Начала теории систем общественного типа. Ч. 1. Информационно- психологичекие вопросы теории систем общественного типа / Л. А. Хурсин. - К. : Світ, 2001. - 276 c. - Библиогр.: 219 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10-975 + Ю252:З811 + А6 + С5*676

Рубрики:

Шифр НБУВ: В344099 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Кивлюк О.  
Інформаційна педагогіка: філософія, теорія, практика / О. Кивлюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 336 c. - Бібліогр.: 396 назв. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади дослідження епохальних змін в системі освіти у контексті глобалізації й інформаційної революції (ІР), її філософську сутність, витоки й основні етапи становлення та розвитку, вплив на суспільство. Висвітлено структуру й основні напрями інформатизації навчального процесу, психологічні засади інформаційної педагогіки. Наведено класифікацію програмних засобів навчального призначення. Описано інформаційні освітні технології (ІОТ) у контексті інформатизації освітнього процесу у ВНЗ. Проаналізовано досвід впровадження закордонних ІОТ, реалізації інформаційної педагогіки в Україні, психолого-педагогічні напрями розвитку інформаційної педагогіки (ІП) у ВНЗ. Висвітлено концепцію раціональності в контексті менеджменту впровадження ІП. Визначено інформатизацію як прагматичну складову менеджменту організації ІП, шляхи подолання проблем реалізації ІП України на підставі досвіду європейських країн.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:381 + Ю6*18:Ж + Ю935.10-975 + З970.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741129 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бісікало О. В. 
Онтогенетичний метод побудови нечіткого відношення сенсу / О. В. Бісікало // Искусств. интеллект. - 2011. - № 1. - С. 134-140. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему формалізації природних способів побудови функції належності нечітких відношень. Обгрунтовано онтогенетичний метод побудови відношення сенсу для асоціативних пар образів, визначено основні властивості нечітких відношень сенсу. Запропоновано інтерпретацію базових операцій з такими відношеннями для задач пізнавальної діяльності людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10-975 + З810.405

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лучинкина А. И. 
Психология человека в Интернете : учеб. пособие / А. И. Лучинкина; НАПН Украины, Ин-т одар. ребёнка. - К. : Информ. системы, 2012. - 199 c. - рус.

Проанализированы психологические особенности Интернет-пространства процесс социализации личности в Интернете, ее деятельность в виртуальном пространстве, а также рассмотрены новые возможности для работы практических психологов в Интернете. Изучен Интернет как интегрированное виртуальное пространство, даны психологические характеристики Интернет-пространства. Описан Интернет как мифологическое пространство, как пространство искусства. Проанализированы психологические особенности Интернет-пространтвеного процесса социализации личности в Интернете, ее деятельность в виртуальном пространстве, а также рассмотриваются новые возможности для работы практических психологов в Интернете. Сделаны выводы, что курса, который бы раскрыл психологию человека в Интернете, на современном этапе нет.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10-975:З970 я73 + Ю944.1:З970 я73 + Ю952.1:З970 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768165 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чепа М.-Л. А. 
Парадигмальні зміни основ загальної психології у синергетичному контексті : монографія / М.-Л. А. Чепа, В. Ф. Маценко, Ж. М. Маценко, Н. М. Бугайова, А. Д. Терещук; ред.: М.-Л. А. Чепа; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - К., 2013. - 219 c. - укp.

Досліджено парадигмальні зміни загальнопсихологічної концепції психічних процесів, станів, властивостей, свідомості. Визначено суб'єктивні чинники духовного розвитку особистості в контексті синергетичної концепції феномену духовності. Розкрито механізми впливу комп'ютерних технологій на особистість. Запропоновано нові підходи до такого багатогранного явища, як психіка, що покращить його подальше вивчення широким спектром психологічних сумісних дисциплін (вікова та педагогічна психологія, патопсихологія і т. ін.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10-975

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Турецька Х. І. 
Сенсожиттєві орієнтації схильних до Інтернет-залежності осіб / Х. І. Турецька // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8. - С. 603-608. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано поняття Інтернет-залежності. Розглянуто особистісні характеристики у залежнених. Наведено результати дослідження сенсожиттєвих орієнтацій Інтернет-залежних і показано специфіку зв'язків між окремими симптомами Інтернет-адикції та сферою сенсожиттєвих орієнтацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10-975

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ільницька Л. А. 
Шляхи здійснення психологічного супроводу осіб, залежних від Інтернету, в юнацькому віці / Л. А. Ільницька // Наука і освіта. - 2011. - № 11. - С. 57-61. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Актуалізовано проблему надання психологічної допомоги інтернет-залежним особам юнацького віку. Визначено шляхи здійснення супроводу осіб, залежних від інтернету, в юнацькому віці, а саме: психологічний супровід з опорою на єдність механізмів соціалізації – інституційного, традиційного, стилізованого та міжособистісного; комплексна превентивна та інтервентивна робота в рамках таких соціальних інститутів як родина; медичні, рекреаційні, освітні, позашкільні навчально-виховні заклади; психологічна служба системи освіти; засоби масової інформації; організація діяльності, яка є альтернативною узалежненій поведінці; залучення молоді до здорового способу життя тощо. Наголошено, що психопрофілактика та психокорекція поведінки особи, узалежненої від Інтернету в юнацькому віці, буде надзвичайно ефективною за умов рекреації.

Актуализирована проблема оказания психологической помощи интернет-зависимым лицам юношеского возраста. Определены пути осуществлениясопровождения лиц, зависимых от интернета, в юношеском возрасте, а именно: психологическое сопровождение с опорой на единство механизмов социализации - институционального, традиционного, стилизованного и межличностного; комплексная превентивная и интервентивная работа в рамках таких социальных институтов как семья, медицинские, рекреационные, образовательные, внешкольные учебно-воспитательные учреждения; психологическая служба системы образования; средства массовой информации; организация деятельности, которая является альтернативной зависимому поведению; привлечение молодежи к здоровому образу жизни и т. д. Отмечено, что психопрофилактика и психокоррекция поведения личности, зависимой от интернета в юношеском возрасте, будет чрезвычайно эффективной в условиях рекреации.

The article analyzes some ways of realization of psychological accompanying of Internet-addicted youth. The article demonstrates resources of psychological assistance of Internet-addicted persons in recreation situation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.51 + Ю983.402.3 + Ю935.10-975

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кравченко Н. В. 
Психофізіологічні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі ВНЗ / Н. В. Кравченко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 34/35. - С. 155-159. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Доведено актуальність дослідження психофізіологічного аспекту використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні, визначено психологічні та фізіологічні особливості когнітивної діяльності, обгрунтовано практичні рекомендації щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі вищої школи з урахуванням психофізіології людини.

Доказана актуальность исследования психофизиологического аспекта использования информационно-коммуникационных технологий в обучении, обозначены психологические и физиологические особенности когнитивной деятельности, обоснованы практические рекомендации к использованию информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе высшей школы с учетом психофизиологии человека.

The paper proves the urgency of psychophysiological aspect research of use of information and communication technologies in teaching, designates psychological and physiological features of cognitive activity. Practical recommendations how to use the information and communication technologies are grounded in educational process of the higher institution according to the personal psychophysiology.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 в2:З97 + Ю935.10-975

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Заікіна Г. 
Проблема надмірного інформаційного навантаження як фактору психофізіологічної небезпеки сучасних школярів / Г. Заікіна, М. Твердохліб // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 27. - С. 396-400. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему надмірних інформаційних навантажень на сучасних школярів. Представлено аналіз результатів діагностики функціонального і психофізіологічного стану школярів з різними рівнями інформаційних навантажень. Установлено, що надмірні рівні інформаційного навантаження є факторами психофізіологічного небезпеки.

Рассмотрена проблема чрезмерных информационных нагрузок на современных школьников. Представлен анализ результатов диагностики функционального и психофизиологического состояния школьников с различными уровнями информационных нагрузок. Установлено, что чрезмерные уровни информационной нагрузки являются факторами психофизиологического опасности.

The problem of the excessive information loads of modern schoolchildren is examined. The analysis of results of diagnostics of the functional and psychophysiological states of schoolchildren is presented with the different levels of informative loading. It is set that the excessive information loads are the factors psychophysiological danger.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10-975 + Ю983.402

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Грига В. С. 
Информационно-психологическая безопасность общества, как средство охранения народа / В. С. Грига, С. А. Гнатюк, А. И. Гизун // Безпека інформації. - 2015. - 21, № 2. - С. 179-190. - Библиогр.: 36 назв. - рус.

Объектами информационно-психологического воздействия довольно часто выступают не только отдельные личности, но и их группы, объединенные по какому-либо признаку. К одной из таких групп относится народ и нация. В связи с событиями новейшей истории, когда такие влияния выходят на новые ступени развития, тематика этой работы, несомненно, актуальна и важная для развития информационной безопасности в целом. Введены основные понятия информационно-психологического воздействия, рассмотрены особенности его реализации для воздействия на общество и приведен анализ исторических фактов применения таких методов на примере украинского народа с целью уничтожения, ассимиляции и поглощения украинцев. Исследована история Украины, которая условно разделено на несколько исторических периодов: от Киевской Руси до 1569 г., от 1569 г. до 1795 г., от 1795 г. до 1917 г., от 1917 г. до 1991 г., а также период независимости и становления украинского государства. Полученные результаты свидетельствуют о применении методов информационно-психологического влияния различными внешними агрессорами, подчеркивают их целенаправленность и сознательность. Также в работе тщательно рассмотрено переписывание истории как один из наиболее распространенных методов формирования необходимых убеждений, установок и мировоззрения в целом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)04 + Ю935.10-975

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100841 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського