Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.132-232$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Лукін С. Ю. 
Вплив вербального викладення правил техніки безпеки на ступінь їх дотримання / С. Ю. Лукін // Пробл. охорони праці в Україні. - 2000. - Вип. 3. - С. 68-71. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Поводження людини та її безпека у виробничому середовищі регламентуються нормативними вимогами охорони праці та правилами техніки безпеки (ПТБ). Наявність малозрозумілих термінів, складна побудова речень та бюрократично-юридичний стиль викладення знижують ефективність сприйняття інформації, а отже, і ступінь дотримання правил та норм, що призводить до конфлікту між вербальним викладенням ПТБ і поняттєво-семантичним апаратом працівника. Для уникнення цього конфлікту та підвищення ступеня дотримання норм і правил працівниками необхідно використовувати у сфері охорони праці нові форми, методи та принципи подання інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4Укр)24-3в4 + Ю935.132-232

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пундев В. В. 
Ритмический компонент процессов памяти и его латерализация / В. В. Пундев // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 115-121. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Експериментально підтверджено гіпотезу про існування ритмічної організації пам'яті, яка більш латералізована у правій півкулі мозку людини. Відзначено, що її асиметрія закладається в ранньому філогенезі. Мовна діяльність відбувається за принципом образ - ритм - слово і пов'язана з ієрархічними семантичними структурами. Ритмічну природу мовної діяльності можна простежити аналізуючи сприйняття тексту (особливо поезії) та слухові галюцинації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.12-66 + Ю935.132-232

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Півень В. Ф. 
Явище аперцепції у сприйманні знаково-значеннєвого наповнення слова / В. Ф. Півень // Теорет. и приклад. пробл. рус. филологии: научн.- метод. сб.. - 2009. - Вип. 17, ч. 1. - С. 187-194. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито психолігвістичні механізми аперцепції в акті сприймання семантики слів у процесі навчання.

Раскрыты психолингвистические механизмы апперцепции в акте восприятия семантики слов в процессе учебы.

The article deals with psycholinguistic mechanism of apperception in the act of perceiving the word meaning in the process of learning.


Ключ. слова: аперцепція, наочність, навчальна картина, графічна інтерпретація , відчуття, уявлення, сприймання.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш103.10 р + Ю935.132-232

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тхорук Л.  
Психологічні особливості сприймання мовлення / Л. Тхорук // Соц. психологія. - 2005. - № 2. - С. 160-166. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Викладено результати теоретичного аналізу особливостей та механізмів сприймання мовленнєвих повідомлень. Описано деякі з найпоширеніших психологічних теорій сприймання мовлення, розглянуто фактори, що впливають на сприймання різних одиниць мовлення.


Ключ. слова: сприймання мовлення, цілісність тексту, зміст мовлення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132-232

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Клочко И. А. 
НЛП-методы обучения иностранному языку с учетом типов восприятия студентов / И. А. Клочко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 147-152. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрена роль методик НЛП в обучении, в частности иностранному языку, а также некоторые особо интересные методы, применяемые учителями-практикантами на уроках. Даны четкие характеристики студентов по типам их восприятия, описание поведения, основные признаки различия детей, исходя из типа, также дан ряд рекомендаций для обучения всех типов студентов иностранному языку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ю935.132-232 + Ю949.2 с36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Оськина Н. А. 
Фонетические знания - основа развития умений восприятия звучащей иноязычной речи / Н. А. Оськина // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4. - С. 164-166. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто проблему вивчення фонетичного компонента лінгвістичного матеріалу в контексті оволодіння іноземною мовою. На підставі аналізу наукової літератури наведено принципи засвоєння іншомовної інформації: подання знань і введення їх у короткочасну пам'ять; формування навичок і введення їх у проміжну пам'ять; розвиток умінь на рівні довгострокової пам'яті.

Рассмотрена проблема изучения фонетического компонента лингвистического материала в контексте овладения иностранным языком. На основе анализа научной литературы приведены принципы усвоения иноязычной информации: предъявление знаний и введение их в кратковременную память; формирование навыков и введение их в промежуточную память; развитие умений на уровне долговременной памяти.

The article deals with the problem of studying of a phonetic component of a linguistic material in a context of mastering by a foreign language. On the basis of the analysis of the scientific literature principles of mastering of the speaking another language information are resulted: presentation of knowledge and their introduction in short-term memory; formation of skills and their introduction in intermediate memory; development of skills at a level of long-term memory.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132-232 + Ш12-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського