Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю936.1-355$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Данилов С. А. 
Оцінка взаємозв'язку функціональної асиметрії мозку, рівня інтелектуального розвитку та швидкісних характеристик розумової діяльності людини : Автореф. дис... канд. біол. наук / С. А. Данилов; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2006. - 21 c. - укp.

Вперше здiйснено спробу оцінки розумової діяльності людини з точки зору найважливіших її характеристик, зокрема, функціональної асиметрії мозку, рівня інтелектуального розвитку та швидкісних характеристик. Доведено можливість та доцільність використання не лише коефіцієнтів кореляції, а й кореляційних відношень. Проаналізовано зміни електрофізіологічних параметрів за різних видів психічного навантаження. Показано відмінність в обробці першосигнальної та другосигнальної інформації. Встановлено, що характер зв'язку між рівнем інтелектуального розвитку та функціональною асиметрією мозку обумовлений такими загальними закономірностями, як обробка першо- та другосигнальної інформації та швидкість обробки абстрактної інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*739.177.5*04 + Ю936.1-355

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342832 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сидоренко Н. І. 
Розвиток усвідомленої саморегуляції довільної активності майбутніх вчителів : Автореф. дис... канд. психол. наук / Н. І. Сидоренко; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2005. - 18 c. - укp.

Вивчено регуляторну специфіку властивостей особистості майбутніх вчителів та виявлено шляхи формування усвідомленої саморегуляції їх довільної активності. Саморегуляцію довільної активності майбутніми вчителями розглянуто як процес ініціації, побудови, підтримки та управління майбутніми вчителями всіма видами та формами зовнішньої та внутрішньої активності, спрямованими на досягнення навчально-професійних цілей, що забезпечується розвитком в особистості таких психологічних механізмів, як планування та програмування навчально-професійної діяльності, створення суб'єктивної моделі значущих умов її здійснення, розробка суб'єктивних критеріїв досягнення мети діяльності, здійснення контролю та оцінки реальних результатів, прийняття рішення про корекцію системи саморегулювання. Здійснено емпіричне дослідження та встановлено відмінності у прояві усвідомленої саморегуляції довільної активності у студентів-педагогів, яка має прояв у суттєвому зростанні рівня всіх регуляторних процесів та регуляторно-особистісних властивостей протягом перших трьох років навчання професійним знанням та подальшій їх стабілізації у наступні роки. Виявлено специфічні особливості особистості, притаманні студентам з різним рівнем саморегуляції, а саме: інтернальність, емоційна стійкість, стриманість, ініціативність, схильність приховувати свої почуття у студентів з високим її рівнем; екстернальність, безініціативність, недостатній самоконтроль, соціабельність та залежність від групи студентів з низьким рівнем саморегуляції. Розроблено цілісну систему розвитку усвідомленої саморегуляції довільної активності студентів-педагогів, спрямовану на вдосконалення

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.1-355.2 + Ч489.511.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Васильєв С. П. 
Особливості саморегуляції курсантів у період адаптації до навчання в цивільному вищому навчальному закладі : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. П. Васильєв; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2010. - 20 c. - укp.

Проведено теоретико-методологічний аналіз проблеми адаптації та психічної саморегуляції особистості у зарубіжній та вітчизняній психології. Виявлено особливості психічної саморегуляції курсантів у період адаптації до навчання в цивільному ВНЗ. Удосконалено методику вивчення індивідуально-особистісних якостей курсантів. Розглянуто психологічні чинники, що детермінують перебіг саморегуляції курсантів у процесі їх адаптації до навчання в цивільному ВНЗ і визначено основні напрямки її підвищення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.1-355.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379123 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сидоренко Н. І. 
Особливості усвідомленої саморегуляції довільної активності майбутніх педагогів / Н. І. Сидоренко // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4. - С. 44-50. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено проблему регуляторної специфіки індивідуальних властивостей майбутніх педагогів і пошук методів формування усвідомленої саморегуляції їх довільної активності. Встановлено відмінності усвідомленої саморегуляції довільної активності студентів-педагогів, що проявляються у збільшенні рівня усіх регуляторних процесів і регуляторно-індивідуальних властивостей протягом перших трьох років навчання. Викладено психологічну характеристику осіб з різними стилями саморегуляції. Розроблено цілісну систему розвитку усвідомленої саморегуляції довільної активності студентів-педагогів, скеровану на удосконалення регуляторних процесів і створення умов для розвитку творчих рис характеру.

Изучена регуляторная специфика личностных свойств будущих учителей и поиск путей формирования осознанной саморегуляции их произвольной активности. Установлены отличия в проявлении осознанной саморегуляции произвольной активности студентов-педагогов, проявляющихся в возрастании уровня всех регуляторных процессов и регуляторно-личностных свойств на протяжении первых трех лет учебы. Изложена психологическая характеристика лиц с разными стилями саморегуляции. Разработана целостная система развития осознанной саморегуляции произвольной активности студентов-педагогов, направленная на совершенствование регуляторных процессов и создание условий для развития творческих свойств характера.

The article describes specificity of personal properties of the future teachers and search of ways of formation of the realized self-control of their any regulating activity. Differences in display of the realized self-control of any activity of the students - teachers shown in increase of a level of all regulating processes and regulating -personal properties during first three years of study are established. The psychological characteristic of persons with different styles of self-control is stated. The complete system of development of the realized self-control of any activity of the students - teachers, directed on perfection regulating processes and creation of conditions for development of creative properties of character is developed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.1-355.2 + Ч489.511.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чеботарьова А. І. 
Зміст поняття "когнітивний стиль" у психологічній науці / А. І. Чеботарьова // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 35-38. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито зміст і зародження поняття "когнітивний стиль" у зарубіжних та вітчизняних дослідженнях. Когнітивний стиль описано як особливе утворення, що стабільно присутній на всіх рівнях інтелектуальної діяльності. У результаті активного пошуку різнимиавторами (Г. Уткін, Дж. Клейн, ДжаКаган, В. Колга, М. Холодна) описано близько двох десятків стійких індивідуальних прийомів оперування інформацією - когнітивних стилів. Виявлено зв'язки когнітивно-стильових особливостей з ефективністю пам'яті, конвергентними здібностями, креативністю й іншими особливостями інтелекту.

Раскрыто содержание и зарождение понятия "когнитивный стиль" в зарубежных и отечественных исследованиях. Когнитивный стиль описан как особое образование, которое стабильно присутствует на всех уровнях интеллектуальной деятельности. В результате активного поиска разными авторами (Г. Уткин, Дж. Клейн, Дж. Каган, В. Колга, М. Холодная) описано около двух десятков устойчивых индивидуальных приемов оперирования информацией - когнитивных стилей. Выявлены связи когнитивно-стилевых особенностей с эффективностью памяти, конвергентными способностями, креативностью и другими особенностями интеллекта.

Opened the content and the origin of the concept of "cognitive style" in foreign and domestic investigations. Cognitive style is described as a special education, consistently present at all levels of intellectual activity.аAs a result of active search for different authors (G. Utkin, J. Klein, J. Kagan, V. Kolga, M. Cholodna) described two dozen stable individual techniques operating information - cognitive styles. It's considered the relations between the cognitive-style features with the efficiency of memory, convergent abilities, creativity and other characteristics of intelligence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-231 + Ю936.1-355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського