Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю936.2-221$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Крушинський Д. А. 
Оптимізація поведінки пішохода в клітинно-автоматних моделях руху натовпу / Д. А. Крушинський // Наук. вісті НТУУ "КПІ". - 2009. - № 6. - С. 51-60. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто задачу оптимізації правил руху пішохода в рамках клітинно-автоматної моделі руху натовпу, що мінімізують час евакуації з приміщення довільної геометрії шляхом врахування ментальних властивостей пішохода, зокрема антисипації - здатності коригувати свою поведінку на базі прогнозу ситуації в деякому околі. Наведено результати числових експериментів, які підтверджують адекватність запропонованого підходу, та перспективи подальших досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*739.177.54 в641.0 + Ю936.2-221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чуносов М. А. 
Психологическая модель формирования правоприемлемого поведения в социуме / М. А. Чуносов // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 4. - С. 77-83. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Раскрыто содержание психологической модели проявления правоприемлемого поведения. Обоснованы принципы применения этой модели в практической деятельности.

Розкрито зміст психологічної моделі проявів правомірної поведінки. Обгрунтовано принципи застосування цієї моделі в практичній діяльності.

It is examined the psychological model of appearance of good behavior and principles of application of this model in practical activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.2-221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Луценко О. Л. 
Питання про зв'язок процесу переносу знань та особливостей когнітивних складових особистості / О. Л. Луценко, К. О. Лисак // Наука і освіта. - 2012. - № 6. - С. 134-137. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - рус.

Відзначено недостатню розвиненість навичок успішного переносу теоретичних знань у конкретну практичну діяльність. Уточнено поняття когнітивної сфери знань, процедурних і декларативних знань, когнітивного стилю. Охарактеризовано механізми переносу знань як канал включення декларативних знань в діяльність – передачу за аналогією, механізм компіляції, механізм аналізу обмежень. Детально описано механізм компіляції як такий, що може застосовуватися в широкому спектрі ситуацій. Акцентовано увагу на феномен індивідуального суб’єкта, за яким закономірності індивідуальної поведінки не тотожні закономірностям поведінки взагалі. Розглянуто когнітивні стилі переносу знань як особливі способи взаємодії пізнавальної та особистісної складових. Виявлено особливості спрямування переносу знань в традиційній системі освіти. Досліджено взаємозв’язок когнітивних стилів з процесом переносу знань та успішністю навчання.

Отмечена недостаточная развитость навыков успешного переноса теоретических знаний в конкретную практическую деятельность. Уточнены понятия когнитивной сферы знаний, процедурных и декларативных знаний, когнитивного стиля. Охарактеризованы механизмы переноса знаний как канал включения декларативных знаний в деятельность - передачу по аналогии, механизм компиляции, механизм анализа ограничений. Подробно описан механизм компиляции как такой, что может применяться в широком спектре ситуаций. Акцентируется внимание на феномене индивидуального субъекта, по которому закономерности индивидуального поведения не тождественны закономерностям поведения вообще. Рассмотрены когнитивные стили переноса знаний как особые способы взаимодействия познавательной и личностной составляющих. Выявлены особенности направления переноса знаний в традиционной системе образования. Исследована взаимосвязь когнитивных стилей с процессом переноса знаний и успешность обучения.

Noted are the undeveloped skills of successful transfer of theoretical knowledge in a specific practice. Clarified are the concepts of cognitive knowledge, procedural and declarative knowledge, and cognitive style. Characterized are the mechanisms of knowledge transfer as a channel incorporating declarative knowledge activities - transfer by analogy, the mechanism of compiling, analyzing the mechanism constraints. Detail descript is the compile a mechanism that can be used in a wide variety of situations. Attention is given to the phenomenon of individual subject in which individual behavior patterns are not identical patterns of behavior at all. Considered are the cognitive styles of knowledge transferring as special ways of interacting cognitive and personality components. Identified are the features directing the transfer of knowledge in the traditional education system. Investigated is the relationship of cognitive styles with the process of transfer of knowledge and learning progress.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.2-221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дмитрієнко Ю. М. 
Українська правова свідомість як джерело правової поведінки особистості / Ю. М. Дмитрієнко // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 36. - С. 41-49. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002.03 + Х002.9 + Ю936.2-221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Денисов І. Г. 
Усвідомлення підлітками особистісних можливостей як чинник профілактики асоціальної поведінки : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. Г. Денисов; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Проаналізовано сутність і детермінанти асоціальної поведінки підлітків, а також основні підходи до профілактики асоціальної поведінки. На основі емпіричного дослідження показано, що одним із ефективних шляхів профілактики асоціальної поведінки підлітків виступає розвиток усвідомлення ними особистісних можливостей, що безпосередньо пов'язаний з розширенням самопізнання, формуванням позитивного образу "Я", оптимізацією самооцінки та актуалізацією механізмів саморегуляції. Запропоновано комплексну програму профілактики асоціальної поведінки підлітків в умовах загальноосвітньої школи, яка грунтується на розвитку самосвідомості підлітка, на усвідомленні ним особистісних можливостей самореалізації в контексті норм соціального буття.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2 + Ю936.2-221

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА411938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гула Н. В. 
Саморегуляція як чинник подолання негативних психічних станів у студентському віці : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. В. Гула; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретико-експериментальне вивчення саморегуляції як чинника подолання негативних психічних станів у студентському віці. Проведено теоретичний аналіз наукових підходів до вивчення зазначеної проблеми в зарубіжній і вітчизняній психології, визначено поняття та зміст негативних психічних станів та їх взаємозв'язок із саморегуляцією у студентському віці. Експериментально досліджено динаміку психологічних проявів негативних психічних станів і рівнів саморегуляції у студентів під час навчання у ВНЗ. Встановлено взаємозв'язки між рівнем і показниками саморегуляції (планування, моделювання, програмування, оцінка результатів, гнучкість, самостійність) та досліджуваними негативними психічними станами (тривожність, фрустрація, агресивність) у студентів. Обгрунтовано, розроблено й експериментально апробовано комплексну програму "Розвиток саморегуляції як чинник подолання негативних психічних станів у студентському віці", доведено доцільність та дієвість її впровадження з метою відпрацювання навичок когнітивної, емоційно-вольової, поведінкової складових саморегуляції, усвідомлення особистісних якостей, розвитку прогностичних умінь, розширення уявлень про себе. Розроблено методичні рекомендації викладачам ВНЗ щодо оптимізації корекційно-розвивального впливу на розвиток саморегуляції з метою подолання негативних психічних станів у студентському віці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.2-221 + Ю935

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА411870 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського