Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (24)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю940 я73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Демиденко В. К. 
Психологія вищої освіти : Навч. посіб. / В. К. Демиденко; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ, 2003. - 48 c. - Бібліогр.: 37 назв. - укp.

Розкрито предмет, методи психології вищої освіти, психологічні закономірності та механізми навчання і виховання студентів, формування їх особистості.

Раскрыты предмет, методы психологии высшего образования, психологические закономерности и механизмы обучения и воспитания студентов, формирования их личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 я73 + Ю940 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р98213 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чернілевський Д. В. 
Педагогіка та психологія вищої школи : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Д. В. Чернілевський, М. І. Томчук; Вінниц. соц.-екон. ін-т Ун-ту "Україна". - Вінниця: Міленіум, 2006. - 402 c. - Бібліогр.: с. 394-398. - укp.

Висвітлено основні проблеми педагогіки та психології вищої школи, зокрема, особливості освітнього процесу, який орієнтовано на надання допомоги дорослому суб'єкту в освоєнні знань з педагогіки (андрагогіки) та психології. Розкрито засади дидактики, технології навчального процесу, виховання, розвитку та соціалізації особистості, наукової діяльності у вищій школі. Викладено соціально-педагогічні аспекти спілкування викладача з студентами, наведено психологічну характеристику особистості студента.

Освещены основные проблемы педагогики и психологии высшей школы, в частности, особенности образовательного процесса, ориентированного на оказание помощи взрослому объекту в усвоении знаний по педагогике (андрогогике) и психологии. Раскрыты основы дидактики, технологии учебного процесса, воспитания, развития и социализации личности, научной деятельности в высшей школе. Изложены социально-педагогические аспекты общения преподавателя со студентами, приведена психологическая характеристика личности студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я73 + Ю940 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА680435 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кутішенко В. П. 
Вікова та педагогічна психологія : курс лекцій / В. П. Кутішенко. - 2-ге вид. - К. : Центр учб. л-ри, 2010. - 128 c. - Бібліогр.: с. 122-125. - укp.

Розкрито питання вікової та педагогічної психології. Висвітлено проблеми психічного розвитку особистості в онтогенезі, розвитку дитини до вступу в школу, особливості підліткового періоду, психологію важкої дитини. Розглянуто психологію навчання, психологію педагогічної діяльності й особистості вчителя.

Раскрыты вопросы вековой и педагогической психологии. Освещены проблемы психического развития личности в онтогенезе, развития ребенка к вступлению в школу, особенности подросткового периода, психологии тяжелого ребенка. Рассмотрены психология учебы, психология педагогической деятельности и личности учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.4 я73-2 + Ю940 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Подольская Е. А. 
Психология и педагогика высшей школы : учеб. пособие / Е. А. Подольская; Народ. укр. акад. - Х., 2011. - 315 c. - Библиогр.: с. 298-299 - рус.

Исследованы цели и содержание образования, его основные социальные характеристики. Приведены основные принципы педагогического менеджмента. Рассмотрены социально-исторические характеристики развития системы высшего образования. Определены особенности социально-образовательных отношений в контексте постмодернизационных трансформаций. Исследованы предмет, функции и основные категории педагогической науки, рассмотрены принципы педагогического исследования. Проанализированы стандарты высшего образования, внимание уделено лицензированию и аккредитации в этой сфере. Рассмотрены педагогические инновации как фактор повышения качества образования. Раскрыты психологические особенности педагогического взаимодействия. Охарактеризованы педагогическое мастерство преподавателя высшей школы, морально-психологическая атмосфера в педагогическом коллективе. Внимание уделено методике преподавания в высшей школе, организации научно-исследовательской работы в вузе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я73 + Ю940 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Коваленко О. Е. 
Психологія вищої школи : навч. посіб. для студ. ВНЗ / О. Е. Коваленко, І. М. Шалімова, О. М. Керницький; Укр. інж.-пед. акад. - Х. : Точка, 2012. - 169 c. - Бібліогр.: с. 122-123 - укp.

Досліджено психологію вищої школи як нову галузь психологічної науки. Наведено загальну психологічну характеристику студентського віку. Розглянуто професійне становлення особистості студента як майбутнього фахівця з вищою освітою. Розкрито психологічні засади управління навчальним процесом у ВНЗ і навчально-професійною діяльністю студентів. Увагу приділено психології виховання особистості студента як майбутнього фахівця з вищою освітою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759076 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Заброцький М. М. 
Лекції з педагогічної психології : навч. посіб. / М. М. Заброцький, Ю. Г. Шапошникова. - Херсон : Грінь Д. С., 2014. - 143 c. - Бібліогр.: с. 130-134 - укp.

Подано інформацію про методи педагогічної психології. Розглянуто специфіку педагогічного мислення. Охарактеризовано бар'єкри педагогічної взаємодії. Приділено увагу формуванню мотиваційної сфери особистості та моральної свідомості. Висвітлено основні питання психології навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Євсюков О. Ф. 
Педагогіка і психологія вищої школи : навч. посіб. для магістрантів та аспірантів аграр. ВНЗ : навч. посіб. для підгот. фахівців ОКР "магістр" спец. "Землеустрій та кадастр" у ВНЗ II - IV рівнів акредитації / О. Ф. Євсюков, Л. В. Герман, О. В. Тихоненко, І. Ю. Підгородецька; ред.: О. Ф. Євсюков; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. - Харків : ХНАУ, 2014. - 263 c. - укp.

Розкрито психолого-педагогічні засади навчання та виховання студентської молоді. Подано інформацію про психолого-дидактичні основи забезпечення навчального процесу. Обгрунтовано закономірності професійного становлення та особистісного зростання майбутніх фахівців. Розглянуто психологічні особливості науково-педагогічної діяльності та шляхи її опанування. Наведено методику читання лекцій. Висвітлено основні етапи професійного становлення та розвитку педагога вищої школи. Охарактеризовано професійні кризи та деформації професійного розвитку педагога ВНЗ. Приділено увагу інноваційним технологіям навчання у вищій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я7 + Ю940 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА791283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Туркот Т. І. 
Психологія і педагогіка вищої школи : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Т. І. Туркот. - 2-ге вид. - Херсон : Олді плюс, 2013. - 515 c. - Бібліогр. в кінці модулів - укp.

Висвітлено теоретичні засади педагогіки вищої школи: витоки, етапи становлення і перспективи розвитку вищої школи України. Приділено увагу закономірностям, принципам, формам, методам, традиційним та інноваційним технологіям навчання в сучасному ВНЗ. Описано соціально-психологічні особливості сучасного студентства та можливості їх урахування в навчально-виховному процесі. З урахуванням сучасних позицій розкрито вимоги до педагогічної та комунікативної культури викладача, його педагогічного іміджу, шляхи запобігання і вирішення педагогічних конфліктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.2 я73 + Ю940 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Новікова Ж. М. 
Педагогічна психологія : навч. посіб. / Ж. М. Новікова; Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2022. - 147 c. - Бібліогр.: с. 129-131 - укp.

Розглянуто головні аспекти педагогічної психології. Подано інформацію про предмет, завдання та базові категорії педагогічної психології. Розкрито етапи становлення педагогічної психології. Викладено головні теоретичні положення, основи навчання, виховання та психологічні особливості педагогічної діяльності й особистості вчителя. Висвітлено специфіку психологічного дослідження у закладах освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА858375 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Психолого-педагогічна діагностика якості освіти у педагогічних закладах вищої освіти : практ.-метод. посіб. Ч. 5. Діагностика якості професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Г. Ф. Пономарьова, А. А. Харківська, Л. О. Петриченко, І. О. Степанець, І. П. Репко, О. О. Бабакіна, Ю. О. Блудова. - Б.м., 2019. - 405 c. - Бібліогр.: с. 376-385 - укp.

Систематизовано авторські методики, тестові завдання, які використовуються для визначення сформованості загальнопедагогічних компетенцій, фахових компетенцій майбутніх учителів початкової школи відповідно до Концепції Нової української школи. Наведено приклади організації та проведення тренінгових занять як одного із засобів розвитку професійних компетенцій педагогів. Зазначено, що специфіка підготовки педагогів нової формації сьогодні диктується потребою в кардинальних змінах існуючої системи освіти, а задача педагогічної діяльності в освітньому процесі полягає у створенні умов для гармонійного розвитку особистості, в підготовці молодого покоління до праці й іншим формам участі в житті суспільства. Представлено результати власних наукових доробків із питань діагностики внутрішнього забезпечення якості освіти майбутніх учителів початкової школи. Адаптовано репрезентовану інформацію для студентів і викладачів педагогічних закладів вищої освіти. Висвітлено широке коло питань освітньої галузі, включаючи базові аспекти процесу педагогічного діагностування, а саме: визначення рівня якості знань з розділу "Загальні основи педагогіки", "Теорія виховання", "Дидактика", "Школознавство", діагностика якості знань з методик вивчення освітніх галузей "Мова й література", "Мистецтво", "Математика", технологічна освітня галузь, фізкультурна освітня галузь в початковій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21 я73 + Ч314 я73 + Ю940 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В359236/5 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського