1. |
Чугаєва Н. Ю. Психологічні особливості педагога-наставника як умова ефективної соціалізації студентів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. Ю. Чугаєва; ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". - К., 2010. - 17 c. - укp.Показано, що освітня соціалізація студентів є провідною метою діяльності педагога-наставника. Встановлено, що основним об'єктом його педагогічної діяльності є група студентів як колективний суб'єкт, через який здійснюється опосередкований соціалізувальний вплив на особистість студента. Розроблена концептуальна модель психологічних якостей ефективного педагога-наставника відтворює зв'язки функцій педагога-наставника у навчально-виховному процесі з його психологічними особливостями. Створено психологічну типологію ефективних і неефективних наставників; сконструйовано психологічний портрет еталонного наставника, розроблено методичні рекомендації з оптимізації роботи педагога-наставника. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.92 + Ю952.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА373852 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Степаненко І. М. Психологічна корекція сором'язливості у майбутніх психологів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. М. Степаненко; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 20, [1] c. - укp.Присвячено вивченню проблеми психологічної корекції сором'язливості у майбутніх психологів. Визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми психологічної корекції сором'язливості у майбутніх психологів. З'ясовано, що сором'язливість значною мірою впливає на професійну діяльність майбутніх психологів. Досліджено компоненти (когнітивний, емоційний, поведінковий) та особистісні утворення сором'язливості: інтернальний локус контролю, внутрішня конфліктність, високий рівень тривожності, занижена самооцінка, підлеглий тип поведінки, інтровертованість. Виділено критерії визначення (сила та частота сором'язливості, соціальна відчуженість) рівнів прояву сором'язливості у майбутніх психологів (високий, середній, низький), виявлено психологічні особливості сором'язливості (ситуації та види діяльності, типи людей, суб'єктивне обґрунтування, фізичні реакції, думки та відчуття, дії, позитивні та негативні наслідки сором'язливості, чинники її виникнення). Обґрунтовано і розроблено модель технології психологічної корекції сором'язливості у майбутніх психологів шляхом оптимізації особистісних утворень, апробація якої довела її ефективність та необхідність впровадження в систему підготовки фахівців. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.26-82 р3 + Ю940.92 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА446535 Пошук видання у каталогах НБУВ
|