Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю941.196:У$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Димченко Н. С. Психологічні особливості розвитку професійної рефлексії у майбутніх менеджерів-економістів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. С. Димченко; Ін-т психол. ім. Г.С.Костюка . - К., 2010. - 20 c. - укp.Вивчено психологічні особливості розвитку професійної рефлексії (ПР) у майбутніх менеджерів-економістів. Показано, що формування ПР - це складний організований процес, який детермінується впровадженням у навчальний процес вузу психологічно обгрунтованої програми, що вміщує вимоги до психолого-перцептивного тренінгу, ділових ігор, студентських науково-практичних конференцій, семінарів з метою стимулювання розвитку досліджуваного феномену у студентів. Висвітлено, що рівень ПР майбутнього менеджера обумовлений потребово-мотиваційною спрямованістю особистості, емпатією, особистісною й інтелектуальною рефлексією, когнітивною складністю особистості, а також системою професіоналізації студентів. Доведено, що актуалізація ПР майбутніх менеджерів-економістів детермінована як індивідуальними властивостями студентів, так і стимулюванням викладачем розвитку когнітивної складності особистості. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.196:У + У9(4УКР)212.14 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА373894 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Корват Л. В. Особливості розвитку професійно-психологічних компетенцій майбутніх економістів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. В. Корват; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2012. - 20 c. - укp.Вивчено особливості розвитку професійно-психологічних компетенцій (ППК) майбутніх економістів у процесі психологічної підготовки у ВНЗ. Визначено поняття ППК, "професійно-психологічна компетентність". Здійснено теоретичний аналіз понять "компетенції", "компетентність", професійні, психологічні та ППК. Проведено експериментальне дослідження ППК фахівців економічного профілю, на основі якого розроблено структурну модель узагальнених ППК фахівців-економістів. Запропонована модель послужила підгрунтям для розроблення технології розвитку ППК майбутніх економістів. Зіставлення результатів констатувального та формувального експериментів дозволяє зробити висновок про суттєві зміни досліджуваних показників розвитку ППК та ефективність розробленої технології психологічної підготовки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.196:У
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА391584 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|