Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (66)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю945.42$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ремизова Е. И. 
Композиционные языки и логики архитектуры. История и современность / Е. И. Ремизова. - Харьков : АССА, 2023. - 286 c. - Бібліогр.: с. 276-286 - рус.

Що таке архітектура? Художня діяльність? Процес роздумів? Чи особливий спосіб повідомлення та складання архітектурно-художнього тексту? Справжньою метою архітектури є думка, висловлена в художній формі. І головна сюжетна лінія цієї книги - пошук способів її висловлювання, пошук внутрішньої логіки творчості, а також особливостей мислення архітектора, дизайнера та художника. Приєднуйтеся до складної, але захопливої подорожі маршрутами розвитку художньої логіки не лише окремих майстрів, шкіл, творчих напрямів, а й цілих епох. І, можливо, ви також захочете долучитися до дискусії про художні мови архітектури та композиційні логіки їх побудови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ110.5 я44 + Ю945.421-513 я44

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС71251 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Dyba Y. 
Sculpture workshop: professional requirements for creating a learning environment = Скульптурна майстерня: професійні вимоги створення навчального середовища / Y. Dyba, V. Hohol // Architectural Studies. - 2021. - 7, № 2. - С. 138-147. - Бібліогр.: 146 назв. - англ.

Однією з необхідних та обов'язкових умов якісної професійної мистецької освіти є навчання в середовищі, що спонукає до творчої роботи, забезпечує необхідний рівень комфорту, ергономічні, технологічні, санітарно-технічні вимоги та належну організацію охорони праці. У порівнянні з іншими мистецькими професіями, робоче середовище скульптора є складнішим. Воно має бути оснащене необхідним технічним устаткуванням (здебільшого досить габаритним) і ручними та механічними інструментами, враховувати функціональні вимоги та складнітехнологічні процеси, а також забезпечувати необхідні та різноманітні показники рівня освітлення, температури, вологості, шуму тощо. Всі ці вимоги стосуються і скульптурних академічних майстерень, де студенти освоюють ази професії. Згодом випускники скульптурних факультетів використовують набуті навички у творчій діяльності. Констатуючи певну деградацію професійних вимог до професії скульптора, автори публікації висловлюють застереження щодо очевидного заниження планки вимог до робочого місця скульптора-професіонала, яке можна спостерігати на численних прикладах, і нагадують читачеві ці основні вимоги.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ130.3 + Ю945.422-6

Шифр НБУВ: Ж44045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дудка О. М. 
Можливості вивчення технологій 3D-моделювання архітектурних споруд в школі / О. М. Дудка, В. Р. Депутат // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 4. - С. 45-50. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Для розвитку сучасної освіти сьогодні потрібні не так теоретичні розробки, як практичні дослідження, які спрямовані на активізацію самостійного, активного, креативного, творчого мислення учнів. Застосування 3D-моделювання у навчанні у разі правильного підході надасть можливість розширити світогляд учнів, підвищить пізнавальну активність і сприятиме формуванню загальнонаукових умінь і навичок. Моделювання архітектурних споруд є цікавою темою для вивчення, наявне програмне забезпечення надає можливість вивчати цю тему навіть школярам, однак наразі для цього недостатньо відповідного навчально-методичного забезпечення. Мета роботи - висвітлення доробку щодо можливостей навчання побудови 3D-моделей архітектурних споруд за допомогою програми SketchUp. Для розв'язання проблеми використано наступний комплекс методів: теоретичний аналіз, діагностичний, методи навчання, первинну статистичну обробку й узагальнення отриманих даних (результати дослідження апробовано та впроваджено у ліцеї N 6 імені Івана Ревчука та ліцеї N 5 Івано-Франківської міської ради в 10 - 11 класах). Проаналізовано роль і місце технологій візуалізації в освітньому процесі та архітектурної візуалізації зокрема, можливості вивчення 3D-моделювання в школі, досліджено особливості моделювання тривимірних об'єктів за допомогою програми SketchUp. Запропоновано програму, методичні рекомендації та вказівки до викладання курсу "Побудова 3D-моделей архітектурних споруд" на уроках інформатики, технологій і факультативних заняттях. Досліджено та проаналізовано актуальність та ефективність впровадження курсу в освітній процес; наведено розроблені інтерактивні вправи, які сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу; наведено результати апробації, що підтверджують ефективність запропонованої методики. Встановлено, що курс "Побудова 3D-моделей архітектурних споруд" надасть можливість підвищити ефективність вивчення 3D-моделювання в освітніх закладах, а також розвивати навички учнів щодо архітектурної візуалізації та вміння працювати зі спеціалізованим програмним забезпеченням для створення 3D-об'єктів. Проведення занять за запропонованою методикою допомагає викликати зацікавленість предметом, збільшує рівень інтересу до архітектурної візуалізації, розвиває у школярів логічне та абстрактне мислення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.143.2 + Ю945.421-514 + Щ112 + Н2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Смалійчук А. 
Чотирнадцять категорій для розуміння індивідуальності в архітектурі / А. Смалійчук, О. Каушанський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Архітектура. - 2020. - 2, № 2. - С. 185-192. - Бібліогр.: 191 назв. - укp.

Індивідуальність в творчості є однією з головних засад. Не зважаючи на це розуміння необхідності дослідження є недостатнім. Дана категорія поєднує в собі як теорію так і практику. Зважаючи на складність смислової природи індивідуальності її можна окреслити через інші архітектурно-смислові поняття та субстанції - норму, масштаб, стиль тип, ідентичність, межу, метод.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.421 + Щ110.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409:А:Архіт. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Bohdanova Yu. 
Phenomenology of perception of architectural monuments by students acquiring art education (through the example of a graphic plein air dedicated to "The Year of Ivan Levynsky") = Феноменологічне сприйняття пам'яток архітектури студентами художньої освіти (на прикладі графічної практики-пленеру до "Року Івана Левинського") / Yu. Bohdanova, Z. V. Klymko // Architectural Studies. - 2020. - 6, № 1. - С. 149-156. - Бібліогр.: 155 назв. - англ.

Художня освіта покликана надати студентам наукові знання та практичні вміння, що в поєднанні з креативними здібностями надасть змогу отримати добре підготовленого спеціаліста. Окрім суто раціональної складової (опановування знань методом вивчення дисциплін) є ще й інший підхід - ірраціональний (феноменологічний), що базується на розумінні оточення використовуючи інтуїцію та емоції. Художній пленер, присвячений творчості І. Левинського у рамках "Року Івана Левинського у Львові" був організований за підтримки Львівської організації НСАУ. Напрацьовані впродовж цього заходу роботи мають цікаві особливості. На акварелях Турчин Н. і Климко З. зображено фрагменти огорожі бурси "Народний Дім". Але на першій, це пофарбований зеленою фарбою метал на тлі теракотової стіни, а на другій - золотисто-коричневий колір швидше натякає, що це залізні грати, ніж передає їх реально. В роботах Опришка Р. видно з якою точністю він намагався відтворити об'ємно-просторове вирішення та фасадне опорядження балкону вілли "Марія" та фронтону над входом до будинку по вул. Чупринки, 17. І хоча загалом видно ще певну несміливість, яка не надає можливості вільно імпровізувати з об'єктом творчості, проте цю особливість автор вправно заміняє старанністю побудови та графіки. Зображуючи еркер будинку Тхоровська О. намагалася визначити для себе найважливіші конструктивні елементи та деталі фасаду, аби стилізувати об'єкт. Проте він залишився добре впізнаваним. Ескіз невеликого будинку зі шпильчастою вежею на вул. Коновальця, 71, виконаний Турчин Н. у легкій акварельній техніці, дуже емоційно передає не тільки цей конкретний об'єкт, а й загальний характер забудови дільниці, що потопає у зелені садів. Аналізуючи роботи практики-пленеру, можна зауважити характерну особливість. На початкових курсах, коли студенти ще не мають вичерпних знань для передачі архітектури вони керуються у великій мірі емоціями та інтуїцією. Це спричиняє проблеми з правильною побудовою об'єктів. І навпаки, ті студенти, що грамотно побудували об'ємно-просторову модель зображуваного будинку чи фрагменту, практично позбавили його емоційного наповнення. Це доводить актуальність поєднання інтуїтивного (феноменологічного) та науково-практичного (раціонального) підходів у навчальному процесі з підготовки фахівців художньої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ11р(4УКР)3 + Ю945.421

Шифр НБУВ: Ж44045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мер'є О. 
Експериментальні дослідження середовищного простору в теорії інвайронментальної психології / О. Мер'є // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Архітектура. - 2019. - 1, № 2. - С. 70-89. - Бібліогр.: 84 назв. - укp.

Cистематизовано фактологічні та аналітичні матеріали про експериментальні дослідження сприймання середовищного простору в теорії інвайронментальної психології, зокрема, розкрито: поняття експеримент і простір; особливості його сприймання, які залежать від монокулярного та бінокулярного зору; методи експериментального дослідження сприймання архітектурного простору (тахістоскопія, хронометричний, вимірювальний, генетичний, мікрогенетичний та експериментально-генетичний, клінічний, моделювання); види експериментальних теоретичних досліджень у межах різних підходів (структуралізм, гештальт-теорія сприймання, конструктивістський, екологічний, інформаційний та нейрофізіологічний підходи, когнітивна нейрологія, екологічна психологія Роджера Баркера). Висвітлені теоретичні засади та практичні рекомендації є цінними для подальших експериментальних досліджень середовищного простору, зокрема таких, які сприятимуть створенню комфортного середовища для людей із розладами спектра аутизму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.42

Шифр НБУВ: Ж29409:А:Архіт. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кузьмич В. 
Методика формування системної палітри архітектора-митця / В. Кузьмич // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Архітектура. - 2019. - 1, № 2. - С. 121-125. - Бібліогр.: 124 назв. - укp.

Мета роботи - вдосконалення професійних навиків архітектора-художника. Запропоновано авторське вирішення композиції та системне розташування кольорів на живописній палітрі. Зазначено, що чітке вивчення та запам'ятовування положення кольорів фарб на палітрі призведе до позитивного результату в галузі живопису. Такий авторський підхід скеровано на раціональне використання затрат часу, зменшення пошуків і матеріальних витрат.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.421В2:Щ112

Шифр НБУВ: Ж29409:А:Архіт. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Проскуряков В. І. 
Принципи проектування студентського медичного центру майбутнього / В. І. Проскуряков, О. В. Красильников // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 895. - С. 64-68. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено роль архітектури у створенні атмосфери психологічного комфорту та його позитивного впливу на стан здоров'я людини. Проаналізовано футуристичні тенденції організації медичного простору в молодіжних медичних закладах майбутнього з урахуванням думки студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.42 + Н712.7-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ключковський М. С. 
Архітектура як метод психологічного впливу / М. С. Ключковський, Ю. Л. Богданова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 793. - С. 229-232. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто фактори впливу архітектурного середовища на людину залежно від його психологічного сприйняття.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шумна Т. Є. 
Малюнкові тести як засіб відображення емоційності дітей з алергічними захворюваннями / Т. Є. Шумна // Перинатология и педиатрия. - 2014. - № 3. - С. 109-112. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета роботи - визначити в дітей психоемоційні особливості, які сприяють розвитку алергічних захворювань (АЗ). Дослідження проведено за допомогою загальноприйнятих проективних методик "Намалюй людину" та "Дім, дерево, людина" у 171 дитини з АЗ з м. Запоріжжя (100 хлопчиків і 71 дівчинка) та у 116 хворих дітей з відносно екологічно чистих районів Запорізької області (62 хлопчики та 54 дівчинки). Групу порівняння склали 56 здорових дітей (29 міських і 27 дітей із Запорізької області). Комплекс взаємодоповнюючих малюнкових тестів надав змогу виділити в емоційній сфері дітей з АЗ такі проблеми, як агресивність, тривожність, негативні емоції. Діти сприймали хворобу як основне джерело негативного емоційного стану, що приводило до незадоволеності стосунками з оточуючими і формування відчуття неповноцінності, відчуженості та незадоволеності головними комунікативними потребами в спілкуванні, визнанні, повазі та співпраці з іншими дітьми. У дітей з АЗ спостерігалися зміни емоційно-особистісної сфери, які спричиняли зниження когнітивних здібностей і ускладнювали клінічний перебіг основного захворювання, що потребувало подальшого проведення комплексу індивідуалізованих профілактично-оздоровчих заходів. Висновки: перспективним напрямком підвищення якості життя хворих на алергічну патологію є диференційований підхід до навчання, виховання, прогнозування їх соціальної адаптації та здоров'я в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.41,21 + Ю945.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Коновець С. В. 
Естетичні та етичні засади оптимізації професійної діяльності викладачів образотворчого мистецтва вищих навчальних закладів : посібник / С. В. Коновець; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : Імекс, 2013. - 147 c. - Бібліогр.: с. 48-54 - укp.

Розглянуто естетичні та етичні засади професійної діяльності викладачів образотворчого мистецтва ВНЗ. Викладено особливості та витоки професійної діяльності викладачів образотворчого мистецтва і визначено передумови її творчої спрямованості. Наведено теоретичні та методичні основи викладання образотворчого мистецтва у ВНЗ. Обгрунтовано сутність феномену "оптимізація" та розглянуто критерії оптимізації педагогічного процесу загалом і професійної діяльності викладачів образотворчого мистецтва у сучасних ВНЗ зокрема. Описано способи оптимізації професійної діяльності викладачів образотворчого мистецтва ВНЗ. Подано методичні розробки тестів, лекцій, тренінгових і практичних занять, творчих вправ, орієнтовних планів уроків тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю752.1я73 + Ю940.9я73 + Ю945.42я73

Шифр НБУВ: ВА775762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Юрик Я. М. 
Фотографіка : навч. посіб. / Я. М. Юрик; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Сполом, 2013. - 172 c. - Бібліогр.: с. 160-167 - укp.

Визначено теоретичні положення фотографіки та сучасні тенденції її розвитку. З'ясовано місце фотографіки у графічному дизайні та розташування її творів у міському середовищі, Інтернеті, друкованих ЗМІ. Розкрито етапи розвитку фотографії, фотографічного процесу, особливості жанрів фотографії. Розглянуто методику дизайну фотореклами. Розкрито принципи застосування фотографіки у пресі у контексті ілюстрування та верстання друкованих періодичних видань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.42 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС56108 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бобренко Р. В. 
Формування культурознавчої компетентності майбутніх фахівців з видавничої справи і редагування засобами образотворчого мистецтва : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Р. В. Бобренко; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький, 2013. - 22 c. - укp.

Досліджено формування культурознавчої компетентності майбутніх фахівців з видавничої справи і редагування засобами образотворчого мистецтва. Здійснено науково-педагогічний аналіз проблеми в теорії та практиці професійної підготовки майбутніх фахівців із зазначеної спеціальності. Уточнено поняття "образотворче мистецтво", "засоби образотворчого мистецтва". Введено до категоріального апарату поняття "культурознавча компетентність майбутнього фахівця з видавничої справи і редагування" та "художньо-естетичне сприймання в майбутнього фахівця з видавничої справи і редагування". Розроблено й експериментально перевірено ефективність методики розвитку художньо-естетичного сприймання в майбутніх фахівців з видавничої справи і редагування в контексті формування їх культурознавчої компетентності засобами образотворчого мистецтва, що втілена у спецкурсі "Образотворчі засоби в діяльності редактора".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.1 р30 + Ю945.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кокарєва М. В. 
Психологічні особливості сприймання студентами творів сучасного живопису : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. В. Кокарєва; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка . - К., 2013. - 20 c. - укp.

Висвітлено питання психологічної особливості сприймання студентами творів сучасного живопису. Доведено, що під час дослідження художнього сприймання для визначення його психологічних особливостей необхідно враховувати як характеристики картини, так й індивідуально-психологічні особливості сприймаючого. Виявлено, що художні ознаки картини є проявами застосування митцем мисленнєвих дій аналогізування, комбінування та реконструювання в художньому образі, розпізнавання яких глядачем є вагомим аспектом сприймання творів живопису. Визначено психологічні особливості художнього сприймання студентами творів сучасного живопису, які характеризують його генезис. Розроблено програму активізації змін у сприйманні студентами творів живопису, наведено результати її застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА395883 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Чечельницкий С. Г. 
Видеоэкология архитектурной среды : монография / С. Г. Чечельницкий, О. О. Фоменко; Харьк. нац. акад. гор. хоз. - Х. : ХНАГХ, 2012. - 370 c. - рус.

Рассмотрены подходы к анализу визуально-экологических свойств архитектурной среды, описаны методы анализа ее визуальных свойств. Раскрыты психофизиологический, эмоционально-эстетический и образно-художественный аспекты восприятия архитектурной среды. Изложена суть модели иерархической структуры визуальных параметров архитектурной среды, позволяющая профессионально, системно осмыслить взаимосвязь и взаимовлияние уровней визуального освоения человеком архитектурной среды. Показано, что архитектура и ее восприятие человеком как беспорно сложнейший, многоуровневый феномен требует такого же многоуровневого описания - от строгого языка математического анализа, который используют исследуя морфологическую информативность архитектурных объектов, воспринимаемую на психофизиологическом уровне, до языка литературных описаний, которые используются при описании их семантиченских и эмоционально-оценочных характеристик.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ113(0)6 + Щ110.03:Ю9 + Ю945.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757874 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Болотов Г. І. 
Основи формування архітектурного середовища : [монографія] / Г. І. Болотов; Національний авіаційний університет. - К. : Лазурит-Поліграф, 2012. - 568, [16] c. - Бібліогр.: с. 567-568 - укp.

Розглянуто методи просторової організації архітектурного середовища. Висвітлено нові тенденції в архітектурно-просторовій організації сучасних житлових районів. Визначено фактори, що безпосередньо впливають на формування архітектурного середовища та природно-кліматичне зонування України. З'ясовано закономірності зорового сприйняття такого середовища та принципи його гармонізації. Проаналізовано особливості формування сільського зазначеного середовища. Виявлено художньо-естетичні ознаки української архітектури. Обгрунтовано методику проектування гармонійного архітектурного середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н8 + Ю945.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС56654 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Чечельницький С. Г. 
Методологічні основи візуальної екології архітектурного середовища : автореф. дис. ... д-ра архіт. : 18.00.01 / С. Г. Чечельницький; Харк. держ. техн. ун-т буд-ва та архіт. - Х., 2011. - 36 c. - укp.

Розроблено новий напрям у теорії архітектурної композиції - "візуальна екологія архітектурного середовища", який базується на сучасні знання експериментальної психології, системний підхід, сучасні проблеми архітектурної екології, теорію архітектурної композиції. Архітектурне середовище розглянуто як багаторівневу систему зі складними етапами її сприйняття й оцінки людиною. Виявлено ієрархічні рівні даної системи - психофізіологічний, емоційно-естетичний, образно-художній. Визначено системоутворювальні зв'язки, що існують між даними рівнями. З кожного з вказаних рівнів виявлено, пропрацьовано й узагальнено принципи інформативності й умови візуально-екологічного комфорту. На підставі цього розроблено модель системи візуально-екологічних властивостей комфортного архітектурного середовища. Виявлено проблеми сучасного стану архітектурного середовища, що не корегують з вивченими та запропонованими принципами його візуальної комфортності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.42 + Щ110.5 + Щ113(0)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Успенский В. Н. 
Роль творческого потенциала художника в создании исторического портрета / В. Н. Успенский // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2011. - 16, вип. 11, ч. 2. - С. 128-134. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Рассмотрен уникальный случай - создание художником В. Васнецовым похожего портрета богатыря Ильи Муромца при отсутствии информации о его внешности. Автор рассмотрел психологические механизмы, сделавшие это возможным.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.42 + Щ143(4РОС)6-8 + Щ147.53(4РОС)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ткачук О. В. 
До проблеми пошуку підходів у вивченні художньої свідомості особистості / О. В. Ткачук // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2011. - 16, вип. 2. - С. 145-152. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено аналіз основних підходів щодо проблеми пошуку визначення та вивчення свідомості особистості. Зазначено, що теоретико-методологічне підгрунтя побудови логіки дослідження, а також окремих підходів у визначенні художньої свідомості особистості надає більш детальний абрис у розгляді запропонованої теми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Синенький Д. В. 
Психологічні особливості сприймання художніх образів / Д. В. Синенький // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 96-100. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто основні якості художнього образу, висвітлено проблеми, повТязані із визначенням цього терміна. Розкрито особливості сприйняття художнього образа студентами 1 - 4 курсів образотворчих спеціальностей. За результатами проведеного дослідження визначено чітку залежність професійної майстерності студента від якості сприймання і відтворення ним художнього образу. Встановлено, що в процесі роботи над образами студенти в малюнку використовують символічне значення цього образу, його конструктивну основу, а лише потім розвивають його, доповнюють різними художньо-естетичними деталями, удосконалюють його схематичну форму.

Рассмотрены основные качества художественного образа, очерчены проблемы, связанные с определением этого термина. Обсуждены особенности восприятия художественного образа студентами 1 - 4 курсов изобразительных специальностей. По результатам проведенного исследования определена четкая зависимость профессионального мастерства студента от качества восприятия и воспроизведения им художественного образа. Определено, что при работе над образами студенты в рисунке используют символическое значение этого образа его конструктивную основу, а лишь потом развивают его, дополняя различными художественно-эстетическими деталями, совершенствуя его схематическую форму.

The main quality of the artistic image outlined the problems associated with the definition of the term.аThe peculiarities of the perception of the artistic image of 1 - 4 grade students of Fine specialties. According to the results of the study identified a strong relation between the professional skill of students on the quality of perception and reproduction of the artistic image. Determined that while working on the images of students in the drawing using the symbolic meaning of the image, its constructive basis, and only then develop it, complementing the various artistic and aesthetic detail, improving its schematic form.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.42 + Ю812.55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського