Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю949:У.я43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Психологічні основи ефективної діяльності організацій в умовах соціально-економічних змін : тези V наук.-практ. конф. з організац. та екон. психології, 9 - 10 жовт. 2008 р., Запоріжжя / ред.: Л. М. Карамушка; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Запоріз. міськ. упр. освіти і науки Запоріз. міськради, Запоріз. нац. ун-т, Укр. асоц. організац. психологів праці, Центр організац. та екон. психології. - К. : Наук. світ, 2008. - 123 c. - укp.

Наведено результати досліджень з актуальних питань психології управління змінами в освітніх організаціях. Розглянуто особливості підготовки психологів за умов соціально-економічних змін. Висвітлено проблеми розвитку інформаційно-навчального середовища освітньої системи регіону. Увагу приділено підготовці керівників загальноосвітніх навчальних закладів до профілактики інтернет-залежної поведінки дітей підліткового віку. Розкрито психологічні особливості формування толерантності у директорів шкіл. Запропоновано класифікацію психологічних причин опору персоналу інноваційним змінам в організації.

Приведены результаты исследований по актуальным вопросам психологии управления изменениями в образовательных организациях. Рассмотрены особенности подготовки психологов в условиях социально-экономических изменений. Освещены проблемы развития информационно-учебной среды образовательной системы региона. Уделено внимание подготовке руководителей общеобразовательных учебных заведений к профилактике интернет-зависимого поведения детей подросткового возраста. Раскрыты психологические особенности формирования толерантности у директоров школ. Предложена классификация психологических причин сопротивления персонала инновационным изменениям в организации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 я431 + Ю949:У.я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717476 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Психологічні умови розвитку конкурентоздатності організацій : тези VІ міжнар. наук.-практ. конф. з організац. та екон. психології, 25 - 27 черв. 2009 р., Керч / ред.: С. Д. Максименко; ВР Автоном. Республіки Крим, Рада Міністрів Автоном. Республіки Крим, АПН України, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка, Лаб. організац. психології, Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. - К. : [Інтерлінк], 2009. - 239 c. - укp.

Розкрито сутність і психологічні особливості конкуренції та конкурентоздатності. Обгрунтовано необхідність введення валеологічного моніторингу та корекції психофізіологічного стану студентів з метою підвищення конкурентоздатності молодих спеціалістів. Розглянуто соціально-психологічні чинники розвитку психологічної готовності підприємців до професійної діяльності у сфері торговельного бізнесу. Проаналізовано взаємозв'язок розвитку організації й особистісного розвитку її працівників. Досліджено вплив процесу введення змін на конкурентоспроможність ВНЗ. Розглянуто шляхи формування професійної культури особистості як важливої складової професійного становлення конкурентоздатного фахівця. Наведено результати вивчення трудової мотивації на підприємствах роздрібної торгівлі за умов економічної кризи. Проаналізовано світоглядні орієнтації конкурентоздатної особистості. Розкрито особливості підготовки до здійснення професійної кар'єри майбутніх спеціалістів економічного профілю. Визначено психологічні чинники й умови розвитку конкурентоздатності організації й особистості.

Раскрыты сущность и психологические особенности конкуренции и конкурентоспособности. Обоснована необходимость введения валеологического мониторинга и коррекции психофизиологического состояния студентов с целью повышения конкурентоспособности молодых специалистов. Рассмотрены социально-психологические факторы развития психологической готовности предпринимателей к профессиональной деятельности в сфере торгового бизнеса. Проанализирована взаимосвязь развития организации и личностного развития ее сотрудников. Исследовано влияние процесса введения изменений на конкурентоспособность ВУЗ. Рассмотрены пути формирования профессиональной культуры личности как важной составляющей профессионального становления конкурентоспособного специалиста. Изложены результаты изучения трудовой мотивации на предприятиях розничной торговли в условиях экономического кризиса. Проанализированы мировоззренческие ориентации конкурентоспособной личности. Раскрыты особенности подготовки к осуществлению профессиональной карьеры будущих специалистов экономического профиля. Определены психологические факторы и условия развития конкурентоспособности организации и личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 я431 + Ю949:У.я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Актуальні проблеми психології : збірка. Т. 1, ч. 24. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія / ред.: С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : А.С.К., 2009. - 267 c. - укp.

Розглянуто питання зростання психологічної компетентності керівників освітніх організацій у процесі підвищення кваліфікації. Описано технологію формування позитивного іміджу загальноосвітніх навчальних закладів (ЗОНЗ). Визначено особистісну готовність керівників ЗОНЗ до впровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес. Розкрито соціально-психологічні передумови функціонування системи ціннісних орієнтирів студентів. Проаналізовано психологічні особливості моделювання управління інноваційною діяльністю професорсько-викладацького складу ВНЗ.

Рассмотрены вопросы роста психологической компетентности руководителей образовательных организаций в процессе повышения кваллификации. Описана технология формирования положительного имиджа общеобразовательных учебных заведений (ООУЗ). Определена личностная готовность руководителей ООУЗ к внедрению гендерного подхода в учебно-воспитательный процесс. Раскрыты социально-психологические предпосылки функционирования системы ценностных ориентиров студентов. Проанализированы психологические особенности моделирования управления инновационной деятельностью профессорско-преподавательского состава ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18я43 + Ю949:У.я43 + Ю95я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: С11006/1,ч.24 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Психологія економічного самовизначення особи і спільноти : матеріали І Міжнар. наук.-практ. семінару, 16 - 17 трав. 2013 р., Дніпропетровськ - Запоріжжя / уклад.: І. О. Бондаревська, М. Г. Ткалич; Ін-т соц. та політ. психології НАПН України, Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля, Запоріз. нац. ун-т. - Д., 2013. - 202 c. - укp. - рус. - англ.

Здійснено порівняння розуміння особистості та детермінант її поведінки в психологічній, економічній, соціальній, політичній науках. Вявлено гендерні відмінності в уявленнях молоді про успіх. Проаналізовано вплив соціально-економічного статусу сім'ї на виховання особистості підлітка. Проведено соціально-економічний аналіз економічної свідомості як соціокультурного фактора модернізації українського суспільства. Розкрито психологічні особливості фінансових та елітарних домагань особистості. Охарактеризовано механізм ідентифікації в структурі взаємозв'язку антиципації та життєвої компетентності особистості. Виявлено особливості ціннісно-орієнтаційного самовизначення осіб, які психологічно тяжіють до бідності, економічного самовизначення сільської та міської молоді. Розглянуто психолого-економічні аспекти діяльності організацій, психологічні чинники успішності професійної діяльності за умов конкурентного середовища. Описано психологічні детермінанти ставлення до грошей. Досліджено взаємозв'язок між оцінкою студентами функціональної ролі грошей та їх соціально-економічними характеристиками. Проаналізовано соціально-психологічні аспекти дії рекламних комунікацій, соціально-психологічні чинники споживчої поведінки індивіда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 я43 + Ю949:У.я43 + У010.22 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766132 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського