Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.4-997$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Шевченко О.  
Інформаційно-психологічні операції як засіб досягнення воєнних цілей / О. Шевченко, В. Козачок, В. Кулажський // Соц. психологія. - 2007. - № 2. - С. 176-182. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з організацією та проведенням інформаційно-психологічних операцій, які здійснюються для підтримки дій військ (сил) за умов збройної боротьби.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.4-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Підлісна О.  
Соціально-психологічні механізми сприйняття видовища / О. Підлісна // Соц. психологія. - 2007. - № 5. - С. 90-99. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто феномен видовищності як невід'ємного компонента майже всіх сфер життя, починаючи від політики і закінчуючи спортом. Зазначено, що історія дає незаперечні свідчення того, що не було жодного періоду в розвитку людства, коли б видовища не були важливим чинником функціонування суспільних структур.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.4-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Іванченко С.  
Соціально-психологічні технології у сфері громадського здоров'я / С. Іванченко // Соц. психологія. - 2008. - № 5. - С. 142-149. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено проблему використання соціально-психологічних технологій у сфері громадського здоров'я. Розглянуто емпіричні дослідження впливу ЗМІ на настановлення та поведінку людей щодо їх здоров'я, а також діяльність фахових і громадських організацій, спрямовану на пропаганду здорового способу життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.4-997 + Р11(4УКР)0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ворначева Т. Р. 
Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами : Автореф. дис... канд. психол. наук / Т. Р. Ворначева; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2006. - 19 c. - укp.

Проведено дослідження провідних чинників сприйняття студентами політичної реклами. Встановлено провідну роль соціокультурних і когнітивних чинників у формуванні сприйняття молоддю політичної реклами. З'ясовано, що проявом політичної свідомості молоді є сукупність особистих думок, теоретичних концепцій, ментальних явищ, поглядів та уявлень, що відображають ставлення суб'єкта до політики, влади, держави взагалі та специфіку його сприйняття політичного процесу. Виявлено чотири типи політичної свідомості (активно-авторитарний, активно-толерантний, пасивно-конформний, пасивно-критичний), що відображають взаємозв'язок політичного мислення та особистісних якостей студентів. Показано здатність студентів з активно-толерантним та пасивно-критичним типом політичної свідомості найбільш повно розуміти текст політичної реклами. З'ясовано, що найвищий ступінь рефлективності та найбільш виразну тенденцію щодо об'єктивного сприйняття політичних явищ продемонстрували студенти з активно-толерантним типом політичної свідомості. Обгрунтовано можливість формування здатності до об'єктивного трактування політичних явищ, зокрема, у процесі сприйняття політичних рекламних повідомлень, за допомогою розробленої тренінгової програми, спрямованої на розвиток рефлексії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.4-997 + Ф055.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344495 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гаєвська Н. В. 
Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень : Автореф. дис... канд. психол. наук / Н. В. Гаєвська; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 18 c. - укp.

Розкрито суть понять "політична свідомість", "політичні рекламні повідомлення", "політична рекламна діяльність". Показано взаємозалежність перебігу та результату процесу розуміння політичної реклами від типу політичної свідомості особистості. Висвітлено механізми та психологічні особливості політичної соціалізації педагогів, робітників і студентів. Виявлено залежність процесу становлення політичної свідомості від розвитку рефлексії. У контексті предметної галузі соціальної психології здійснено структурно-функціональний аналіз явища політичної свідомості. Запропоновано систему інструментальних засобів дослідження особливостей її становлення. Розглянуто питання щодо ролі соціокультурних чинників у формуванні політичної поведінки педагогів, робітників і студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.03 + Ю959.4-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Жарков Я. М. 
Інформаційно-психологічне протиборство (еволюція та сучасність) : монографія / Я. М. Жарков, В. М. Петрик, М. М. Присяжнюк, Є. Д. Скулиш, Л. Ф. Компанцева; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : Віпол, 2013. - 247 c. - укp.

Розкрито сутність, становлення та розвиток інформаційно-психологічного протиборства. Досліджено формування основ теорії та практики інформаційно-психологічного протиборства в роки Першої світової війни та в міжвоєнний період (1919 - 1939 рр.). Описано особливості ведення пропаганди Німеччиною і СРСР серед військ і населення противника в роки Другої світової війни. Розглянуто психологічні операції США у війнах і збройних конфліктах. Охарактеризовано військові засоби масової комунікації як потужній засіб ведення війни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.4-997 + Ф4(0),04 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Реферативні практичні пояснення і рекомендації з інформаційно-психологічної безпеки особистості // Вісн. Кн. палати. - 2007. - № 2. - С. 45-50. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.4-997 + Х840.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Тарасенко Я. В. 
Засоби оцінювання ставлення пропагандиста до тексту зворотного психологічного впливу / Я. В. Тарасенко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2021. - № 4. - С. 78-84. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розв'язано актуальну задачу підвищення ефективності оцінювання ставлення пропагандиста до тексту зворотного психологічного впливу, що дозволило звузити коло випадків застосування лінгвістичного експерименту до окремої категорії суб'єктивного семантичного простору пропагандиста та підвищити точність оцінювання для коригування подальшої стратегії протидії інформаційній пропаганді. Водночас вдосконалено процедуру комп'ютеризованого опитування інформанта для підвищення ефективності подальшого оцінювання. Удосконалено підхід факторного аналізу для підвищення точності інтерпретації результатів. Інтегровано методи семантичного інтеграла та семантичного диференціала на базі семантичного диференціала для звуження кола випадків використання лінгвістичного експерименту та можливості застосування в процесі подальшого додавання семантичного шуму. Таким чином, сукупність існуючих засобів оцінювання ставлення реципієнта до об'єкта, разом з методом семантичного інтеграла, семантичного диференціала та метод асоціативного експерименту адаптовано до конкретного виду лінгвістичного експерименту, а саме методу опитування інформанта в контексті використання сукупності комп'ютеризованих методів протидії інформаційній пропаганді в текстових даних. Для доведення ефективності роботи засобів оцінювання ставлення пропагандиста до тексту зворотного психологічного впливу та точності безпосередньої оцінювання, проведено низку позитивних та негативних лінгвістичних експериментів. Результати доводять високу ефективність та точність, а наявна похибка спричинена використанням лише засобів конструктивного інформаційно-психологічного впливу учасниками експерименту. Похибка нівелюється у разі використання засобів в реальних умовах протидії деструктивній пропаганді, на що і розрахована сукупність комп'ютеризованих методів протидії інформаційній пропаганді в текстових даних.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.43*332.121-8 + Ю959.4-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського