Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (39)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91-997$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.ВА591090 Оленина Е. Ю.Харьк. гос. акад. культуры. Реклама как художественно-эстетическая ценность [Текст]
2.Ж71480 Шевяков О. В. Психологічні чинники семантичного дизайну у рекламній діяльності [Текст] / О. В. Шевяков, О. Ю. Водоп'янова: 6 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.-С.294-296
3.ВА679191 Бутенко Н. Ю.Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. Соціальна психологія в рекламі [Текст] : Навч. посіб.
4.ВА707506 Альберт К. В. Психология в рекламе [Текст]
5.ВА713204 Владимирська Г. О. Реклама [Текст] : навч. посіб
6.РА333777 Єфімова Н. О.Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. Відображення у свідомості молоді особливостей змісту стендової реклами [Текст] : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07
7.РА338356 Жовтянська В. В.Ін-т соц. та політ. психології АПН України. Психологічні особливості репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами [Текст] : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05.- URL: /ard/2005/
8.РА301578 Оленіна О. Ю.Харк. держ. акад. культури. Реклама як явище художньої культури [Текст] : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01.- URL: /ard/1998/
9.РА369204 Козлова О. С.Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05.- URL: /ard/2009/
10.ВС50388 Гупаловська В. А.Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. Психологія реклами [Текст] : навч. посіб.
11.Ж69802 Возняк Я. О. Маніпуляція як специфічна комунікація: особливості та наслідки психовпливу [Текст]: Вип. 7 // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол.-С.220-229
12.Ж16225 Андрущенко О. А. Напрями психологічних досліджень реклами [] // Наука і освіта, 2009,N № 3.-С.5-10
13.ВА782096 Калайтан Н. Л. Психологические основы рекламы и Publik Relations [Текст] : учеб. пособие / Н. Л. Калайтан [и др.] ; Нац. аэрокосм. ун-т им. Н. Е. Жуковского "Харьк. авиац. ин-т"
14.Ж71450 Кульчицька А. В. Психологo-економічні особливості використання Product Placement у засобах масової комунікації [] // Психологічні перспективи, 2013,N Вип. 22.-С.87-93
15.Ж70173 Щерба О. І. Роль реклами у підприємницькій діяльності [] // Наукові записки, 2011,N № 2.-С.171-176
16.Ж70151 Котова-Олійник С. В. Реклама як агент гендерної соціалізації особистості: до питання толерантності [] // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2010,N Вип. 50.-С.17-21
17.ВА793341 Фесун Г. С. Психологія маркетингу та реклами [Текст] : навч. посіб. / Г. С. Фесун, А. В. Галичанська, Т. М. Канівець ; Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича
18.РА417501 Пугач А. В. Соціальні виклики рекламної діяльності в суспільстві споживання [Текст] : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / Пугач Анастасія Вікторівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка
19.Ж24790 Хасан Алі Аль-Абабнех Психологія реклами, як інструмент формування її ефективності [] // Економіка і регіон, 2016,N № 2.-С.48-53
20.ВА803176 Нєізвєстна О. В. Теорія споживчої поведінки в трактуванні маркетингу [Текст] : монографія / Нєізвєстна О. В., Скринько Н. В. ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського