Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.21-201$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Бєлякова С. М. 
Соціально-психологічні детермінанти особистісного розвитку близнюків у період дорослішання : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. М. Бєлякова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано соціально-психологічні детермінанти особистісного розвитку близнюків у період дорослішання. Наведено результати дослідження особистісного розвитку монозиготних близнюків підліткового віку, які знаходилися в стані близнюкової ситуації. Визначено особливості соціально-психологічного простору близнюкової пари, зокрема, мікросоціуму близнюків (близнюкової діади), диференціацію близнюків за типами внутрішньопарних ставлень. Набуло подальшого розвитку уявлення про близнюкову ситуацію як провідну соціально-психологічну детермінанту особистісного розвитку монозиготних близнюків підліткового віку, що визначає їх міжособистісні взаємини у діаді. Доведено ефективність розвивальної програми сприяння особистісному зростанню підлітків-близнюків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.21-201 + Ю983.402.2 + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бєлякова С. 
Організація розвивальних впливів у системі психологічної допомоги близнюкам підліткового віку / С. Бєлякова // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2011. - Вип. 22. - С. 271-275. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено проблему психологічного і особистісного розвитку близнюкової пари. Визначено напрями організації роботи з профілактики негативних впливів близнюкової ситуації на формування особистості підлітка, розкрито специфіку розвивальних і корекційних впливів. Запропоновано програму психологічної допомоги підліткам, які переживають негативні наслідки близнюкової ситуації, вираженої в одному випадку взаємною ідентифікацією, а в іншому - надмірною індивідуалізацією.

Исследована проблема психологического и личностного развития близнецовой пары. Определены направления организации работы по профилактике негативных воздействий близнецовой ситуации на формирование личности подростка, раскрыта специфика развивающих и коррекционных воздействий. Представлена программа психологической помощи подросткам, которые испытывают негативные последствия близнецовой ситуации, выраженной в одном случае взаимной идентификацией, а в другом - чрезмерной индивидуализацией.

The problem of the psychological and personal development twin’s pair is investigated. The directions of the organization of prevention of negative impacts gemini situation in personality formation teen are determined. The specific of developmental and remedial actions is revealed, a program of psychological assistance to adolescents that have negative consequences twins situation, expressed in one case of mutual identification, and in the other excessive individualization is represented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.21-201

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бєлякова С. 
Особливості корекції поведінки близнюків у період дорослішання / С. Бєлякова // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2013. - Вып. 28. - С. 427-432. - Бібліогр.: с. 432 (6 назв) - укp.

Проаналізовано проблему особистісного розвитку близнюкової пари, розкрито специфіку програми корекції поведінки в парі підлітків-близнюків, які переживають негативні наслідки близнюкової ситуації. Корекційно-розвивальну програму презентовано як систему інтерактивних методів (мозковий штурм, робота в малих групах, обговорення, рольова гра, малювання індивідуальне та групове (у парах), що характеризуються наступністю завдань, опосередкованих індивідуальним сприйняттям близнюків і стилем взаємодії у близнюкових парах.

Проанализирована проблема личностного развития близнецовой пары, раскрыта специфика программы коррекции поведения в паре подростков-близнецов, которые переживают негативные последствия близнецовой ситуации. Коррекционно-развивающая программа представлена как система интерактивных методов (мозговой штурм, работа в малых группах, обсуждение, ролевая игра, рисование индивидуальное и групповое (в парах), которые характеризуются преемственностью задач, опосредованных индивидуальным восприятием близнецов и стилем взаимодействия в близнецовых парах.

In the article the problem of personality development twins’ steam is analized, the specific of the program of correction of conduct in steam of teenagers-twins’, that experience the negative consequences of twins’ situation opens up.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.21-201

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського