Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.501$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Проблема розвитку дошкільника в інноваційних системах виховання / ред.: С. Д. Максименко, С. Є. Кулачківська. - К. : Нора-прінт, 2002. - 78 с. - (Зб. наук. ст. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Сер. Акт. пробл. психології; Т. 4, вип. 1). - укp.Проаналізовано психічний розвиток дошкільника в інноваційних системах виховання, пізнавальний розвиток старшого дошкільника, мовленнєвий розвиток дошкільників, що виховуються в закладах різного типу освіти. Висвітлено психологічні особливості оволодіння дітьми 5 - 6-річного віку писемним мовленням. Визначено психологічні чинники формування усвідомленого диференційованого сприймання та відтворення цифрових знаків у дошкільників. Наведено психолого-педагогічні критерії оцінки інноваційних процесів в освіті. Проанализированы психическое развитие дошкольника в инновационных системах воспитания, познавательное развитие старшего дошкольника, развитие речи дошкольников, воспитываемых в разных учебных заведениях. Освещены психологические особенности овладения детьми 5 - 6-летнего возраста письменной речью. Определены психологические факторы формирования осознанного дифференциированного восприятия и воспроизведения цифровых знаков у дошкольников. Приведены психолого-педагогические критерии оценки инновационных процессов в образовании. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.501я54(4УКР)2 + Ч411я43
Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Дуткевич Т. В. Дошкільна психологія : Модул. навч. посіб. для студ. ВНЗ / Т. В. Дуткевич; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. Ін-т реабілітології. - Кам'янець-Поділ. : ПП Буйницький О.А., 2006. - 320 c. - укp.Розглянуто принципи, методи, зміст основних понять дошкільної психології. Описано закономірності психічного розвитку дитини від народження до семи років, проаналізовано психологічні особливості спілкування, діяльності, пізнавальних і емоційно-вольових процесів, а також особистості дошкільника. Запропоновано модель оптимального спілкування педагога з дитиною, показано роль експресивних засобів у спілкуванні дитини та дорослого. Визначено вплив групи дошкільного закладу на психічний і особистісний розвиток дитини. Рассмотрены принципы, методы, содержание основных понятий дошкольной психологии. Описаны закономерности психического развития ребенка с рождения до семи лет, проанализированы психологические особенности общения, деятельности, познавательных и эмоционально-волевых процессов, а также личности дошкольника. Предложена модель оптимального общения педагога с ребенком, показана роль экспрессивных средств в общении ребенка и взрослого. Определено влияние группы дошкольного заведения на психическое и личностное развитие ребенка. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401 я73 + Ю983.501 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА679278 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Оцінка фізичного та психічного розвитку дітей дошкільного віку : метод. рек. / уклад.: Н. С. Полька; АМН України. Укр. центр наук. мед. інформації та патент.-ліценз. роботи. - К. : Знання України, 2007. - 30 c. - Бібліогр.: с. 21. - укp.Охарактеризовано фізичний розвиток дітей дошкільного віку. Уперше в Україні викладено методику комплексної оцінки фізичного та психічного розвитку дітей за допомогою розроблених стандартів фізичного розвитку на прикладі дошкільників Києва та запропонованих шкал гігієнічної оцінки психічного розвитку дітей віком 3 - 6-ти років. Охарактеризовано физическое развитие детей дошкольного возраста. Впервые в Украине изложена методика комплексной оценки физического и психического развития детей с помощью разработанных стандартов физического развития на примере дошкольников Киева и предложенных шкал гигиенической оценки психического развития детей возрастом 3 - 6 лет. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401 + Ю983.501 + Р128.93
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р108766 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Славіна Н. С. Розвиток емоційної сфери та вольових якостей дитини, як умова готовності до школи / Н. С. Славіна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41. - С. 170-172. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Зазначено, що в дошкільному віці починає реально формуватись особистість дитини, даний процес тісно пов'язаний з розвитком емоційно-вольової сфери. Наголошено, що у дитини в процесі виховання і навчання, під впливом вимог дорослих і дітей формується можливість підкоряти свої дії тій чи іншій задачі, досягати цілі. Доведено, що оволодіння дитиною умінням довільно керувати своїми рухами та діями є найбільш суттєвим показником її загального розвитку і свідчить про готовність дитини до навчання у школі. Указано, что в дошкольном возрасте начинает реально формироваться личность ребенка, этот процесс тесно связан с развитием эмоционально-волевой сферы. Акцентировано, что у ребенка в процессе воспитания и учения, под влиянием требований взрослых и детей формируется возможность подчинять свои действия той или иной задаче, добиваться достижения цели. Доказано, что овладение ребенком умением произвольно управлять своими движениями и действиями является наиболее существенным показателем его общего развития и свидетельствует о готовности ребенка к школьному обучению. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.501 + Ю983.401.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Джуринська С. М. Динаміка гармонійності фізичного і психічного розвитку дітей дошкільного віку / С. М. Джуринська // Довкілля та здоров'я. - 2008. - № 1. - С. 50-52. - укp.Описано особливості гармонійності фізичного і психічного розвитку дітей дошкільного віку в динаміці спостереження 1998 - 2005 р. Встановлено тенденцію до збільшення кількості дітей дошкільного віку з дисгармонічним психофізичним розвитком, обумовлену зростом питомої ваги дітей з перевагою рівня психічного розвитку над рівнем фізичним. Описаны особенности гармоничности физического и психического развития детей дошкольного возраста в динамике наблюдения 1998 - 2005 г. Установлена тенденция к увеличению количества детей дошкольного возраста с дисгармоническим психофизическим развитием, обусловленная возрастанием удельного веса детей с преобладанием уровня психического развития над уровнем физическим. Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.93-31 + Ю983.501
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15205 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|