Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.512.02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Денисюк А. С. 
Уява і творчість молодших школярів : Навч. метод. посіб. / А. С. Денисюк; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : РВВ "Вежа" Волин. держ. ун-ту ім. Л.Українки, 2005. - 148 c. - Бібліогр.: с. 144-145. - укp.

На підставі узагальнення результатів експериментального та методичного дослідження, а також педагогічного досвіду розвивального навчання дітей у початкових класах загальноосвітньої школи Луцька висвітлено теоретичні та практичні питання психолого-педагогічних чинників розвитку уяви молодших школярів. Запропоновано ефективну методику розвитку уяви учнів під час сприймання ними художніх описів природи, а також сюжетних творів.

На основе обобщения результатов экспериментального и методического исследования, а также педагогического опыта развивающего обучения детей в начальных классах общеобразовательной школы Луцка освещены теоретические и практические вопросы психолого-педагогических факторов развития воображения младших школьников. Предложена эффективная методика развития воображения учеников во время восприятия ими художественных описаний природы, а также сюжетных произведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221я73 + Ю983.512.02я73 + Ю984.5я73

Шифр НБУВ: ВА674022 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Панова С. А. 
Влияние тренировки мелкой моторики на психофизиологические показатели младших школьников / С. А. Панова, А. В. Кириллова, Е. И. Нагаева, К. Н. Туманянц // Уч. зап. Тавр. нац. ун-та им. В. И. Вернадского. Сер. Биология, химия. - 2008. - 21, № 2. - С. 102-105. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Выявлено, что уровень моторики сельских младших школьников не соответствует возрастным нормам, а ее тренировка улучшает показатели кратковременной памяти и вегетативной регуляции сердечно-сосудистой системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-31 + Ю983.512.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70795/Биол. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мироненко Г. В. 
Вплив масової комунікації на часові уявлення підлітків : Автореф. дис... канд. психол. наук / Г. В. Мироненко; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - К., 2007. - 17 c. - укp.

Досліджено особливості формування часових уявлень підлітків за умов масового комунікаційного впливу. Показано, що вплив масової комунікації на такі уявлення зумовлений активним залученням останніх до телекомунікаційного простору та виникненням залежності від споживання телевізійної продукції. З'ясовано, що сучасна підліткова телеаудиторія є неоднорідною щодо тривалості споживання даної продукції. Виявлено статистично вірогідний вплив тривалості споживання телепродукції на об'єктивну тривалість одиниці часу. Завдяки експериментальному моделюванню впливу тривалості зазначеного споживання на суб'єктивну тривалість одиниці часу реципієнтів розкрито один з механізмів впливу масової комунікації на часові уявлення особистості, зіставлений з ситуативним аспектом загального адаптивного синдрому. На підставі інтегрального оцінювання побудовано та проаналізовано часові профілі типологічних груп телереципієнтів. Розроблено й апробовано тренінг "Оптимізація процесу побудови часової перспективи".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.512.02 + Ю959.49

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352234 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вернік О. Л. 
Психологічні особливості образу довкілля в свідомості підлітків : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. Л. Вернік; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Досліджено процес формування образу довкілля в системі уявлень підлітків. Виявлено, що даний образ є однією з ключових складових екологічної свідомості підлітків. Визначено його семантичну структуру та особливості, побудовано психосемантичну систему уявлень у свідомості підлітків. Досліджено специфіку ставлення підлітків до "живої природи" як компоненти образу довкілля. Доведено незалежність проекції образу довкілля у площину специфічного ставлення (позиція почуття власності) від статевих і вікових особливостей людини. Виявлено пряму залежність між деструктивною поведінкою, спрямованою на об'єкти довкілля, і ставленням до них як до нічиїх.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.512.02 + Ю959.51-61 + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бужинська С. М. 
Тенденції та засоби розвитку модально-специфічної пам'яті в молодших школярів / С. М. Бужинська // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 148-151. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто характеристику модально-специфічної пам'яті. Проаналізовано роль зазначеного виду пам'яті в процесі пізнання і подальшого розвитку дитини. Описано розвивальний експеримент, спрямований на розвиток модально-специфічної пам'яті в першокласників, у якому наведено докладну характеристику етапів, завдань, за допомогою яких реалізовано цей розвивальний експеримент. Обгрунтовано можливість розробки такої програми для дітей різних вікових категорій.

Рассмотрена характеристика модально-специфической памяти. Проанализирована роль данного вида памяти в процессе познания и дальнейшего развития ребенка. Описан развивающий эксперимент, направленный на развитие модально-специфической памяти у первоклассников, в котором представлено подробную характеристику этапов, задач, с помощью которых реализован этот развивающий эксперимент. Обоснована возможность разработки такой программы для детей разных возрастов.

It's considered the characteristics of the modality-specific memory. Analyzed the role of this form of memory in the learning process and further development of the child. Describes the developmental experiment aimed at developing modality-specific memory in first-graders, which presents a detailed description of the phases, tasks, through which implemented this experiment develops, a possibility of developing such a program for children of different ages.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.512.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського