Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.724.02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Волошина Н. В. 
Формування комунікативних здібностей старшокласників : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Волошина; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Вивчено процес формування комунікативних здібностей учнів старших класів, його зміст і чинники, які забезпечують ефективність цього процесу. Визначено структуру комунікативних здібностей старшокласників. Розроблено модель процесу їх формування. Визначено критерії діагностування комунікативних здібностей і чинників їх формування. Виявлено рівні сформованості та позитивну динаміку даних здібностей засобами активного соціально-психологічного навчання. Підтверджено гіпотезу про взаємозв'язок між рівнем комунікативних здібностей старшокласників і рівнем їх потреби у спілкуванні. Визначено ефективну умову формування комунікативних здібностей старшокласників - цілеспрямоване, активне, соціально-психологічне навчання в учнів старших класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю983.724.02 + Ч421.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357711 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лавренова М. В. 
Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак, Т. І. Молнар // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2020. - № 4. - С. 25-29. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Зазначено, що складний і системний характер феномену обдарованості потребує насамперед створення варіативного, збагачувального й індивідуалізованого освітнього середовища відповідно до вікових особливостей молодших учнів. Надано алгоритм професійної діяльності з обдарованими учнями. Робота з обдарованими учнями вимагає від сучасного вчителя належної змістової наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та використання різноманітних видів пошукової аналітичної, розвивальної та творчої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.724.021

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Психологія   
3.

Садова М. А. 
Аналіз зарубіжних досліджень мотиваційних аспектів у структурі особистісного потенціалу обдарованих дітей юнацького віку / М. А. Садова // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2022. - № 2. - С. 51-57. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено зарубіжні дослідження мотиваційних аспектів у структурі особистісного потенціалу обдарованих дітей юнацького віку. Здійснено аналіз наукових праць за відповідною тематикою низки зарубіжних науковців: Памели Р. Клінкенборд, Кетрін А. Літтл, Елліотт, Мак Грегора, Двек, Ван Тессел-Васка, Хорн, Фішера, Амеса, Арчера, Райана, Десі, Еймса, Фроді Брідгес, Данута Чессор, Рінтріч, Черч, Десі, Раяна, Леппер, Грін, Свенья Матейса, Леоні Кронборга, Манфред Шмітт, Францис Прекель, Кеті Уільямс, Кетрін Гукман, Джон Мак Корміка, Мірака М. Гросс, Наоко Кодзима, Айла Четін-Діндар, Сьюзен Хедден, Сари Маккей, Роепер.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724.023-723

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського