Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.102$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Кравченко Л. В. 
Формування активної трудової позиції учнів: теорія і методика : монографія / Л. В. Кравченко. - Умань : Софія, 2009. - 152 c. - Бібліогр.: с. 129-140. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади формування активної трудової позиції учнів загальноосвітньої школи у процесі позаурочної предметно-перетворювальної діяльності. Визначено вплив чинників і роль мотивів і стимулів у формуванні активної трудової позиції школярів. Запропоновано технологію організації позаурочної предметно-перетворювальної діяльності, обгрунтовано педагогічну модель формування активної трудової позиції учнів у процесі даної діяльності.

Раскрыты теоретико-методологические основы формирования трудовой позиции учеников общеобразовательной школы в процессе внеурочной предметно-преобразовательной деятельности. Определено влияние факторов и роль мотивов и стимулов в формировании активной трудовой позиции школьников. Предложена технология организации внеурочной предметно-преобразовательной деятельности, обоснована педагогическая модель формирования активной трудовой позиции учеников в процессе данной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385 + Ю984.102.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Побірченко Н. А. 
Формування особистісної готовності учнів загальноосвітньої школи до підприємницької діяльності : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Н. А. Побірченко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2000. - 39 c. - укp.

Досліджено перспективні напрями розвитку індивідуальності особистості школярів різного віку за умов середньої загальноосвітньої школи. Експериментально обгрунтовано структуру особистісної готовності як необхідної психологічної передумови адаптації учнів до динаміки змін у близькому соціальному середовищі. Визначено організаційні процеси, які складають орієнтаційну основу формування особистісної готовності учнів до підприємництва. Обгрунтовано зміст критеріїв сформованості готовності учнів до оволодіння підприємницькою діяльністю, які виражено способами самопізнання, міжособовою діловою комунікацією, культурою партнерської поведінки, економічним мисленням. Розглянуто концептуальні напрями формування особистісної готовності, серед яких визначено вихідні позиції та провідні моделі адаптивно-динамічного навчання. Здійснено проектування програм та експериментально перевірено інтегрований зміст навчально-методичного матеріалу з економічної психології. Розроблено психодіагностичну документацію щодо відстежування наступності розвитку в учнів особистісної готовності. Вперше висвітлено вікову динаміку особистісної готовності школярів до життя та діяльності у швидкозмінному соціальному середовищі. Експериментально доведено, що успішність учнів у навчанні детермінована сформованістю результативної мотивації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.102.9 + Ч421.351.6 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307750 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Горчинський С. В. 
Методика формування інтересу до трудового навчання в учнів основної школи : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С. В. Горчинський; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернігів, 2008. - 20 c. - укp.

Проаналізовано сучасну методику організації процесу навчання, виховання та розвитку учнів на уроках трудового навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Експериментально досліджено вплив інтересу в учнів до трудового навчання на їх навчальні досягнення з даного предмету. Розроблено модель і нові підходи щодо формування інтересу до трудового навчання в учнів основної школи. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено вплив на даний процес таких факторів, як зміст навчального матеріалу, культура праці, використання новітніх педагогічних технологій. Визначено критерії оцінювання та показники сформованості рівнів розвитку в учнів загальноосвітньої школи інтересу до трудового навчання. Розроблено й апробовано методику формування інтересу в учнів до трудового навчання, експериментально підтверджено її ефективність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ю984.102.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368399 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Харитонова В. В. 
Формування художньо-конструкторських знань та вмінь старшокласників: теорія і методика : монографія / В. В. Харитонова; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : Сочінський, 2012. - 183 c. - Бібліогр.: с. 168-183 - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні засади формування художньо-конструкторських знань та вмінь старшокласників у системі профільної технологічної підготовки. Обгрунтовано принципи, зміст, форми та методику їх формування, запропановано методичні рекомендації для практичної роботи під час проектування і виготовлення швейних виробів. Враховано, що знання і вміння з основ художнього конструювання є однією з необхідних складових якісної підготовки молоді до майбутньої професійної діяльності за умов соціально-економічних перетворень у суспільстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.102.3 + Ж182 р(4УКР)2-3 + М4 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760447 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гаркавенко Н. В. 
Вплив трансформаційних змін суспільства на професійну орієнтацію підростаючої молоді / Н. В. Гаркавенко // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8. - С. 359-364. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зазначено, що серйозний підхід до вибору професії, високий рівень спеціальної підготовки є певною гарантією підвищення конкурентності молоді на ринку праці. Основою якісного забезпечення організацій і підприємств професійними та кваліфікованими кадрами є профорієнтаційна робота серед учнів загальноосвітніх шкіл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.102-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мерзлякова О. 
Використання ментальних карт (mind-map) у психологічному супроводі професійного становлення учнівської молоді / О. Мерзлякова // Проф.-техн. освіта. - 2012. - № 1. - С. 41-44. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито поняття "ментальні карти". Запропоновано приклади використання ментальних схем у психологічному супроводі професійного становлення учнівської молоді. Визначено основну мету, яку переслідують графічні організатори у ментальних картах. Подано алгоритм осмислення актуальної життєвої ситуації. Зазначено, що використання в професійному навчанні концептуальних карт, що зображують та імітують ієрархічну структуру, допомагає активізувати індуктивні та дедуктивні способи мислення.

Раскрыто понятие "ментальные карты". Предложены примеры использования ментальных схем в психологическом сопровождении профессионального становления учащейся молодежи. Определена основная цель, которую преследуют графические организаторы в ментальных картах. Представлен алгоритм осмысления актуальной жизненной ситуации. Отмечено, что использование в профессиональном обучении концептуальных карт имитирует иерархическую структуру, помогает активизировать индуктивные и дедуктивные способы мышления.

Discloses the concept of "mental maps". Offered examples of experimental schemes in the Psychological Support of professional development of students. The main objectives pursued by graphic organizers in mental maps. We present an algorithm understanding of the actual situation. It is noted that the use of vocational training concept map depicting and mimics the hierarchical structure, helps to strengthen the inductive and deductive ways of thinking.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.102.9 с2/3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Нестелєєва А. Г. 
Організація психологічної підготовки до праці на уроках спецдисциплін / А. Г. Нестелєєва // Проф.-техн. освіта. - 2012. - № 2. - С. 18-19. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено особливості формування підготовки до праці на уроках спецдисциплін у професійно-технічному навчальному закладі. Виділено структурні компоненти психологічної готовності до діяльності. Визначено методи, що застосовуються під час психологічної підготовки. Розглянуто важливість якісної підготовки до майбутньої професійної діяльності. Констатовано, що завданням викладача є підготовка професійних кадрів, формування психологічних чинників підготовки до праці й визначення професійного виховання фахівця.

Освещены особенности формирования подготовки к труду на уроках специальных дисциплин в профессионально-техническом учебном заведении. Выделены структурные компоненты психологической готовности к деятельности. Определены методы, которые применяются во время психологической подготовки. Рассмотрена важность качественной подготовки к будущей профессиональной деятельности. Констатировано, что задачей преподавателя является подготовка профессиональных кадров, формирование психологических факторов подготовки к труду и определение профессионального воспитания специалиста.

When covering particular form of preparation for work on the lessons of special courses in vocational-technical school. Identified the structural components of psychological preparedness activities. Determined by methods that are applied during psychological training. We consider the importance of quality training for future careers. It was stated that the task of the teacher is to prepare professional personnel, the formation of the psychological factors of preparation for labor and the definition of vocational education specialist.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.24 + Ю984.102.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Задорожна О. М. 
Готовність до свідомого професійного вибору як соціально-психологічної проблеми / О. М. Задорожна // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 21. - С. 58-70. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Надано аналіз соціально психологічної проблеми формування у школярів готовності до свідомого професійного вибору. Розглянуто характерні труднощі, з якими стикається молодь під час здійснення життєвого вибору. Розкрито особливості профорієнтаційної роботи за умов тісної співпраці загальноосвітньої та вищої шкіл. Досліджено чинники і мотиви, що впливають на професійний вибір в юнацькому віці. Визначено умови, що забезпечують успішний розвиток гармонійної і різнобічно розвиненої особистості. Розкрито зміст програми експериментального дослідження з формування готовності до свідомого професійного вибору. Виділено низку суперечностей, пов'язаних із професійним самовизначенням учнів. Наведено дані констатувального та формувального етапів експериментального дослідження. Обгрунтовано, що сукупність експериментальних умов, визначених програмою експериментального дослідження, справді сприяє формуванню у старшокласників готовності до свідомого професійного вибору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.102.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського