Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ж11р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Вильшун И. Н. 
Методологические аспекты оптимизации процесса проектирования на основе графоаналитических дисциплин при обучении студентов ВТУЗов нетехнических специализаций / И. Н. Вильшун, О. Ф. Трифонова, А. В. Михайленко // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 1(5). - С. 131-132. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Статтю присвячено питанням навчання графоаналітичним основам студентів нетехнічних спеціалізацій. У ній розкрито питання навчання студентів навичкам читання креслень, розвиток абстрактного мислення, мотивації навчання, знання яких необхідне для адаптації спеціалістів у сферах виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Недодатко С. О. 
Дослідження рівня графічної підготовки першокурсників напередодні вивчення інженерної графіки / С. О. Недодатко, К. К. Мірошниченко, І. Г. Астахова, А. О. Нікітіна, Т. В. Улітіна // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2005. - № 4. - С. 25-32. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено результати аналізу початкового рівня графо-геометричної підготовки студентів перед вивченням інженерної графіки в 2004 - 2005 навчальному році. Проведено порівняльний аналіз з минулорічними даними. Зроблено висновки та подано пропозиції щодо впровадження результатів досліджень в навчальний процес для його покращання.

Приведены результаты анализа начального уровня графо-геометрической подготовки студентов накануне изучения инженерной графики в 2004 - 2005 учебном году. Проведен сравнительный анализ с прошлогодними данными. Сделаны выводы и даны предложения о внедрении результатов исследований в учебный процесс для его улучшения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Моценко П. Н. 
Проблемы изучения черчения в современном обществе / П. Н. Моценко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 4. - С. 103-108. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто особливості формування уяви про роль креслення в контексті художньо-графічної підготовки дизайнерів в ХНПУ ім. Г.С. Сковороди.

Рассмотрены особенности формирования представлений о роли черчения в контексте художественно-графической подготовки дизайнеров в ХНПУ им. Г.С. Сковороды.

In article features of formation of representations about a role of plotting in a context to art - graphic preparation of designers in HNPU are considered by it G.S.Scovoroda.


Ключ. слова: дизайн-образование, художественно-графическая подготовка, черчение, школьная программа
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бараненко В. О. 
Інженерна графіка: to be or not to be / В. О. Бараненко // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2002. - № 9. - С. 56-59. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання викладання дисципліни "Інженерна графіка" в аспекті процесу гуманітаризації, уведення комп'ютерів, скорочення навчальних годин. Визначено її місце в освіті інженера - фахівця.

Рассмотрен вопрос преподавания дисциплины "Инженерная графика" в свете процесса гуманитаризации, введения компьютеров, сокращения часов обучения. Определено ее место в образовании инженера - специалиста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гедзик А. М. 
Дидактичні засади шкільного курсу креслення : монографія / А. М. Гедзик. - Умань, 2008. - 167 c. - Бібліогр.: с. 156-163. - укp.

Розкрито значення графічної інформації в пізнавально-перетворювальній діяльності людини. Висвітлено вплив графічної підготовки на результативність розвитку просторового мислення школярів. Проаналізовано закономірності сприйняття й оперування знаково-символічною інформацією у різних сферах діяльності. Обгрунтовано теоретичні засади структурування та відбору змісту шкільного курсу креслення.

Раскрыто значение графической информации в познавательно-преобразовательной деятельности человека. Освещено влияние графической подготовки на результативность развития пространственного мышления школьников. Проанализированы закономерности восприятия и оперирования знаково-символической информацией в разных сферах деятельности. Изложены теоретические основы структурирования и отбора содержания школьного курса черчения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА703720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Плоский В. О. 
Системний підхід щодо формування структури та змісту паспорту спеціальності "Прикладна геометрія, інженерна графіка" / В. О. Плоский // Містобудування та терит. планув. - 2007. - Вип. 27. - С. 220-224. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено підхід щодо формування оновленого Паспорту наукової спеціальності "Прикладна геометрія, інженерна графіка". Концепція базується на встановленні відповідності між структурою методології наукової дисципліни та відповідними положеннями Паспорту.

Освещен подход к формированию обновленного Паспорта научной специальности "Прикладная геометрия, инженерная графика". Концепция базируется на установлении соответствия между структурой методологии научной дисциплины и соответствующими положениями Паспорта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Щетина Н. П. 
Графічна діяльність як засіб розумового розвитку учнів VIII - IX класів на уроках креслення (методичний аспект) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. П. Щетина; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 22 c. - укp.

Обгрунтовано дидактичні умови для розумового розвитку школярів на уроках креслення. Розроблено показники та визначено рівні розумового розвитку учнів у процесі графічної діяльності. Створено систему графічних задач, які сприяють підвищенню рівня продуктивності діяльності школярів на уроках креслення. Розроблено узагальнений алгоритм процесу розв'язання графічної задачі, який сприяє активізації розумової діяльності учнів на всіх її етапах. Теоретично обгрунтовано функції робочого зошита з креслення та вимоги до нього як цілісного засобу організації продуктивної діяльності учнів на уроках креслення. Запропоновано навчальну програму з методики викладання креслення, призначену для підготовки студентів до здійснення розумового розвитку учнів у процесі їх графічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Васенко В. В. 
Дидактичні основи навчання графічної грамоти учнів початкової школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. В. Васенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 19 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні закономірності вивчення елементів графічної грамоти молодшими школярами на уроках трудового навчання, математики та образотворчого мистецтва. Визначено показники та рівні засвоєння цього навчального матеріалу даною віковою групою учнів. Запропоновано різні види завдань до даних предметів, які сприяють розвитку абстрактного мислення, уяви та здатності до самостійного вирішення навчальних завдань. Розроблено показники рівнів засвоєння графічної грамоти учнями початкової школи, що дозволяє діагностично працювати з ними вчителям для забезпечення наступності у навчанні з основною школою. Теоретично обгрунтовано та розкрито поняття "графічна грамота", яке визначає діяльність молодших школярів, а також проаналізовано розвиваючі можливості навчання графічної грамоти молодших учнів. За результатами дослідження створено робочий зошит для навчання елементів графічної грамоти молодших школярів, який дозволяє вчителю забезпечити диференційований підхід щодо організації їх графічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ж11р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Юсупова М. Ф. 
Застосування нових інформаційних технологій в графічній підготовці студентів вищих навчальних закладів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. Ф. Юсупова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 19 c. - укp.

Розкрито сучасні тенденції та перспективи застосування інформаційних технологій у графічній підготовці студентів. Визначено психолого-педагогічні закономірності навчально-пізнавальної діяльності студентів за умов комп'ютерного навчання та розкрито механізми управління цією діяльністю студентів у триланковій дидактичній системі викладач - комп'ютер - студент. Визначено теоретичні підходи щодо створення автоматизованого навчального курсу з використанням універсального середовища автоматизації інженерно-графічних робіт AutoCAD. Розроблено критерії оцінки знань студентів з графічних дисциплін за умов комп'ютерного навчання. Експериментально перевірено методику графічної підготовки студентів з використанням інформаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-366

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320427 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сяська В. Н. 
Методика вивчення інженерної графіки у вищих технічних навчальних закладах водогосподарчого профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В. Н. Сяська; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 24 c. - укp.

Розглянуто проблему формування творчої особистості за допомогою запропонованої методики інтеграційно-спеціалізованого навчання зі зворотнім зв'язком з постановкою завдань з метою розвитку наукової творчості студентів з навчальних тем курсу "Інженерна графіка". Обгрунтовано необхідність добору навчальних завдань професійної спрямованості, які містять сучасні наукові знання, введення аспекту наукової творчості до навчального процесу з залученням студентів до наукової творчості під час формулювання викладачем завдання щодо створення нового вирішення вивченої теми. Наочна поетапність виконання роботи дає змогу дистанційно керувати навчальним процесом. Запропоновано методику інтеграційно-спеціалізованого навчання зі зворотнім зв'язком з постановкою завдань з метою розвитку наукової творчості, яка базується на моделі освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Козяр М. М. 
Методичне забезпечення графічної підготовки спеціаліста у вищому закладі освіти (на прикладі немашинобудівних спеціальностей) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. М. Козяр; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні підходи щодо методичного забезпечення викладання інженерної графіки. Розроблено дидактичні основи спецкурсу "Проекції з числовими позначками" для студентів гідромеліоративних спеціальностей, як одного з елементів методичного забезпечення графічної підготовки спеціалістів. Розглянуто систему ефективних форм, методів, засобів та індивідуальних завдань графічної підготовки студентів машинобудівних спеціальностей. Перевірено доступність розробленого змісту спецкурсу та ефективність методичного забезпечення вивчення інженерної графіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чепок Р. В. 
Реалізація конструкторсько-технологічного підходу у процесі навчання креслення майбутніх вчителів трудового навчання : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Р. В. Чепок; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

В істричному аспекті розглянуто викладання креслення та виявлено певні підходи, а саме: образотворчий, геометричний і конструкторсько-технологічний. Розкрито значущість міжпредметних зв'язків "Креслення" з "Практикумом в навчалних майстернях" та "Технічної механіки" ("Деталей машин та основ конструювння"). Сформульовано основу складову дидактичних умов успішної реалізації конструкторсько-технологічного підходу у навчанні кресленню у процесі підготовки майбутніх вчителів трудового навчання. Наведено геометричні, конструкторські та техніко-технологічні задачі з курсу креслення й інших загально-інженерних дисциплін, вивчення яких грунтується на графіку та методі розв'язання цих задач. Методика розв'язання цих задач базується на використанні різноманітних методів навчання кресленню, на наочності, новітніх психологічних знаннях щодо структури та змісту просторового мислення та педагогічних шляхів його формування. Розкрито показники сформованості знань і вмінь з конструкторсько-технологічного підходу та критерії готовності виконувати робочі та складальні креслення. Визначено рівні сформованості цих знань, вмінь і навичок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Райковська Г. О. 
Розвиток технічного мислення студентів у процесі вивчення креслення : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. О. Райковська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Визначено та теоретично обгрунтовано дидактичні умови, які сприяють розвитку технічного мислення студентів на заняттях креслення. Розроблено засоби для розвитку технічного мислення: комплекс конструктивно-технічних задач, який сприяє актуалізації знань та їх переусвідомленню, збагаченню раніше опанованих знань новим змістом; матричний аналіз зображень - узагальнення навчального матеріалу, яке передбачає активізацію мислительної діяльності студентів під час вирішення певної проблеми. Розроблено показники та рівні сформованості технічного мислення студентів у процесі графічної діяльності, до основи яких покладено результативність розв'язування конструктивно-технічних задач та здатність до здійснення мислительних операцій у процесі графічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323884 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Білевич С. В. 
Інтеграція нарисної геометрії та креслення в процесі графічної підготовки майбутніх вчителів трудового навчання : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С. В. Білевич; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено структуру та зміст інтегративного навчального курсу "Технічна графіка" для студентів педагогічних ВНЗ. Проаналізовано сучасні тенденції реалізації інтеграційних процесів в освітній діяльності, розкрито роль дидактичної інтеграції як засобу вирішення проблем професійної підготовки. На підставі результатів дослідження соціально-педагогічних передумов інтеграції нарисної геометрії та креслення обгрунтовано доцільність об'єднання графічних дисциплін. Розроблено теоретичні засади інтеграції нарисної геометрії та креслення. Створено й апробовано комплекс графічних задач інтегративного характеру. Здійснено перевірку доступності змісту розробленого курсу. Встановлено критерії діагностики компонентів графічної підготовки студентів. Доведено позитивний вплив вивчення інтегративного навчального курсу на рівень графічної підготовки студентів й успішність засвоєння загальнотехнічних і спеціальних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Райковська Г. О. 
Методика формування графічних знань в системі інформаційних технологій : монографія / Г. О. Райковська; Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир, 2009. - 324 c. - Бібліогр.: 206 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан і тенденції запровадження інформаційно-комунікаційних технологій до навчального процесу. Розкрито педагогічні та методичні аспекти графічної підготовки фахівців за допомогою даних технологій у технічних ВНЗ, взаємозв'язок інформаційних та освітніх технологій. Описано технології проектування інформаційного навчально-методичного середовища. Викладено загальні підходи до побудови інноваційної методичної системи навчання графіки у контексті її реалізації в режимі підтримки практичної діяльності. Визначено шляхи оптимізації проектування педагогічних інформаційних програмних засобів.

Проанализированы современное состояние и тенденции внедрения информационно-коммуникационных технологий в учебный процесс. Раскрыты педагогические и методические аспекты графической подготовки специалистов с помощью данных технологий в технических ВУЗ, взаимосвязь информационных и образовательных технологий. Описаны технологии проектирования информационной учебно-методической среды. Изложены общие подходы к построению инновационной методической системы обучения графике в контексте её реализации в режиме поддержки практической деятельности. Определены пути оптимизации проектирования педагогических информационных программных средств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-3 + З965.912р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Нищак І. Д. 
Розвиток технічного мислення майбутніх учителів трудового навчання у процесі графічної підготовки засобами інформаційних технологій : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І. Д. Нищак; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2009. - 22 c. - укp.

Розкрито вплив інформаційних технологій (ІТ) на розвиток технічного мислення студентів у процесі графічної підготовки. Проведено аналіз комп'ютерних програмних засобів і встановлено, що найбільш ефективним є використання програм навчально-розвивального (частково моделювального) типу. Теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено педагогічні умови розвитку технічного мислення студентів на заняттях із креслення засобами інформаційних технологій, зокрема, системне застосування ІТ і узгодженість з традиційною методикою навчання кресленню, використання програмних засобів навчально-розвивального спрямування (частково моделювальних), що відповідають основним психолого-педагогічним і дидактичним вимогам, комплексне та послідовне застосування ІТ на усіх етапах графічної підготовки, психолого-педагогічна готовність викладача до використання ІТ, його високий рівень володіння комп'ютерною технікою та відповідним програмним забезпеченням.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Козяр М. М. 
Формування графічної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів освіти засобами комп'ютерних технологій : монографія / М. М. Козяр; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2009. - 280 c. - Бібліогр.: 349 назв. - укp.

Визначено чинники впливу на графічну підготовку (ГП) студентів за умов застосування нових інформаційних технологій (ІТ). Проаналізовано зміст і структуру ГП в країнах СНД та ЄС, специфічні особливості графічної діяльності (ГД) в процесі використання комп'ютерних технологій. Описано теоретичну модель ГП студентів, що відображає науково-обгрунтовану систему формування ГД, яка містить сукупність графічних вмінь та навичок щодо виконання креслень технічних систем з використанням сучасних ІТ навчання.

Определены факторы влияния на графическую подготовку (ГП) студентов в условиях применения новых информационных технологий (ИТ). Проанализированы содержание и структура ГП в странах СНГ и ЕС, специфические особенности графической деятельности (ГД) в процессе использования компьютерных технологий. Описана теоретическая модель ГП студентов, отражающая научно-обоснованную систему формирования ГД, которая содержит совокупность графических умений и навыков по выполнению черчений технических систем с использованием современных ИТ обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)с116 + З970.631р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721725 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Батынский А. И. 
Поэтапное использование графических редакторов при подготовке судовых механиков / А. И. Батынский // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7. - С. 116-118. - рус.

Запропоновано методику викладання нарисної геометрії та інженерної графіки з використанням графічних пакетів та поетапним підвищенням рівня знань та вмінь застосування засобів сучасної комп'ютерної графіки. Зроблено порівняльний аналіз обсягу навчального часу, що відводиться на вивчення графічних редакторів у різних спеціальностях.

Предложена методика преподавания начертательной геометрии и инженерной графики с использованием графических пакетов и поэтапным повышением уровня знаний и умений применения возможностей компьютерной графики. Проведен сравнительный анализ объема учебного времени, которое отведено на изучение графических редакторов по разным специальностям.

It is presented some methods of teaching descriptive geometry and engineering graphics in graphic packets stage-by-stage improving of the level of knowledge and skills of use of means of modern computer graphics. It is suggested comparative analysis of academic time extend allotted for mastering graphic redactors for different specialities.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.19р3-3 + Ж11р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Батинський А. І. 
Використання сучасних інформаційних технологій при вивченні інженерної графіки / А. І. Батинський // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 211-213. - укp.

Проаналізовано викладання нарисної геометрії та креслення майбутнім судновим механікам, які навчаються в Одеській національній морській академії, з широким використанням засобів комп'ютерної графіки. Висвітлено недоліки методик використання графічних редакторів під час вивчення інженерної графіки. Зроблено висновок про доцільність використання графічних редакторів з самого початку вивчення інженерної графіки, оскільки це підвищує рівень знань курсантів з даного предмета, а також розвиває в них навики роботи з графічним редактором, готує до виконання креслень за допомогою графічних макетів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Дорошенко Н. 
Упровадження методичної системи підвищення графічної компетентності робітничих кадрів технічного і будівельного профілю / Н. Дорошенко, В. Чагін // Проф.-техн. освіта. - 2012. - № 1. - С. 31-32. - укp.

Подано інформацію щодо відкриття експериментального майданчика на базі Київського регіонального вищого професійного училища будівництва за участю науковців відділу андрагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України та викладачів училища. Визначено мету педагогічного експерименту, а саме: обгрунтування теоретичних основ, організаційних і психологічних умов та розробка і експериментальна апробація навчально-методичного забезпечення графічної підготовки з числа безробітних. Виокремлено умови вдосконалення графічної підготовки кваліфікованих робітників. Проаналізовано основні науково-педагогічні завдання, вирішення яких планується під час проведення дослідження на експериментальному майданчику.

Представлена информация об открытии экспериментальной площадки на базе Киевского регионального высшего профессионального училища строительства с участием ученых отдела андрагогики Института педагогического образования и образования взрослых АПН Украины и преподавателей училища. Определены цели педагогического эксперимента, а именно: обоснование теоретических основ, организационных и психологических условий, разработка и экспериментальная апробация учебно-методического обеспечения графической подготовки из числа безработных. Выделены условия совершенствования графической подготовки квалифицированных рабочих. Проанализированы основные научно-педагогические задачи, решение которых планируется во время проведения исследования на экспериментальной площадке.

The information about the opening of the experimental site on the basis of the Kiev regional higher vocational school building, with the participation of scientists of the Institute of Teacher Education andragogy and adult education teachers of Pedagogical Sciences of Ukraine, and the school. The aims of pedagogical experiment, namely the study of theoretical foundations, organizational and psychological conditions, development and experimental testing of training and methodological support from the graphical preparation of the unemployed. Establish conditions to improve the graphics of qualified workers. Analyzed the main scientific and educational tasks that will be at the time of the study on the experimental area.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського