1. |
Шахбазов Я. О. Технологія комплексного методу відновлення деталей типу тіл обертання / Я. О. Шахбазов, А. Є. Стецько // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 729. - С. 38-42. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Надано технологічний процес відновлення деталей машин. Проведено комплексний метод, який полягає у попередній чорновій механічній обробці заготовки, хімічній та хіміко-термічній обробці та фінішній механічній обробці, що застосовуються для відповідальних деталей машин із виконавчими поверхнями високої точності та низької шорсткості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ж830.513
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Miedviedieva N. Studying the effect of the combined technology on durability of the shaft-type parts / N. Miedviedieva, M. Levytsky, V. Sukhenko // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2018. - № 3/12. - С. 14-22. - Бібліогр.: 23 назв. - англ.Відновлення деталей типу "вал" за одночасного підвищення їх ресурсу - важливий резерв розвитку та підвищення ефективності ремонтного виробництва. Підвищення зносостійкості та довговічності деталей сільськогосподарської техніки і машин є пріоритетним напрямком сучасного машинобудування. З цією метою виконано аналіз і розглянуто процес електроконтактного зміцнення напилених зносостійких покриттів (ЗСП) деталей типу "вал". Проведено експериментальні дослідження фізико-механічних властивостей (ФМВ) ЗСП, одержаних комбінованою технологією. Встановлено залежності міцності зчеплення, пористості напилених ЗСП від струму та тиску процесу електроконтактного зміцнення. Зі збільшенням тиску зміцнення до 30 - 40 МПа і сили струму до 14 - 16 кА спостерігається зростання міцності зчеплення напиленого покриття до 180 - 220 МПа та зниження пористості до 2 - 5 %. Зносостійкість покриттів, одержаних за комбінованою технологією, у всьому діапазоні досліджених навантажень і швидкостей виявилася вищою, ніж у покриттів, одержаних окремо за класичними технологіями газополуменевого та електродугового напилення. Найвищі показники зносостійкості виявлено у покриття з матеріалу ФМІ-2, одержаного комбінованою технологією. Дослідження втомної міцності зміцнених деталей показали, що покриття, отримані комбінованою технологією, підвищили межу витривалості деталей, відновлених напиленням, на 20 %, а деталей без покриттів - на 50 %. Проведено порівняльну оцінку ФМВ і експлуатаційних властивостей покриттів, одержаних електродуговим, газополуменевим напиленням і комбінованою технологією. Встановлено, що застосування електроконтактного зміцнення напилених ЗСП за тиску 20 - 40 МПа, сили струму 11 - 16 кА, тривалості імпульсів струму і пауз 0,02 - 0,04 с, значно підвищилися їх ФМВ та експлуатаційні характеристики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ж830.513
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ
|