Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=З365.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Отто К. В. 
Новый подход к искровому зажиганию / К. В. Отто, В. В. Емельянов, В. В. Гомозков // Металл и литье Украины. - 2001. - № 7-9. - С. 74-77. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Приведены базовые требования к системе зажигания, представлена предварительная оценка стоимости бесконтактной свечи зажигания.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365.3-045

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сергеев Д. М. 
Сверхпроводящий прерыватель тока / Д. М. Сергеев // Вестн. двигателестроения. - 2006. - № 2. - С. 29-31. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Рассмотрен вопрос о создании сверхпроводящего прерывателя тока, основанного на обратном эффекте Мейснера - Оксенфельда.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365.3-045.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Роговий А. С. 
Удосконалювання енергетичних характеристик струминних нагнітачів : Автореф. дис... канд. техн. наук / А. С. Роговий; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2007. - 20 c. - укp.

З метою удосконалення енергетичних характеристик струминних нагнітачів, а саме, пошуку та розробки нових пристроїв, для перекачування різних одно- та багатофазних середовищ проведено дослідження струминно-вихрових насосів (НСВ). У процесі наукового дослідження використано методи математичного та фізичного моделювання процесів, що відбуваються в НСВ. Проведено математичне моделювання на базі методів Лагранжа й Ейлера. З застосуванням математичних моделей потоку в насосі розраховано траєкторії твердих частинок на базі методу накладення руху твердих частинок на заздалегідь розраховане поле гідродинамічних характеристик рідини. Експериментально визначено робочі характеристики НСВ, встановлено максимум ККД. Виявлено залежності тиску й витрати на виході з насоса від тиску живлення. Досліджено характеристики насоса під час навантаження на виході. Розглянуто різні варіанти геометрії проточної частини НСВ. На підставі результатів наукового дослідження розроблено методику інженерного розрахунку НСВ, розроблено практичні рекомендації щодо вибору геометричних розмірів проточних частин насосів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365.3-01 с116

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Єрошенко В. А. 
Поверхнева та об'ємна теплоємності у гетерогенних робочих тілах / В. А. Єрошенко, В. П. Студенець // Доп. НАН України. - 2002. - № 4. - С. 104-111. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

The thermal capacity of a heterogeneous thermodynamic system with large "liquid-solid" interface is defined by the sum of volume and surface phase thermal capacities. Due to the negative surface phase thermal capacity, the interface area extension can be a cause for decreasing the total thermal capacity of the heterogeneous thermodynamic system. The theory and practical use of this phenomenon are discussed.


Індекс рубрикатора НБУВ: В365.523 + Г562.175.7 + З365.312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тропина А. А. 
Система зажигания на основе наносекундного импульсного разряда / А. А. Тропина, А. П. Кузьменко, Д. В. Вильчинский // Вестн. двигателестроения. - 2014. - № 2. - С. 117-121. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Предложена новая конструкция компактного генератора наносекундных импульсов на основе дрейфовых диодов с резким восстановлением. Приведены результаты эксперимента по использованию наносекундного импульсного разряда в качестве системы зажигания для двигателей внутреннего сгорания. Получено, что неравновесная плазма, формируемая разрядом, является эффективным средством для снижения удельного расхода топлива и концентрации оксидов азота. С помощью численного моделирования проведен анализ основных кинетических механизмов влияния разряда на формирование оксидов азота при высоких давлениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365.3-045

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вовк Е. Г. 
Адаптация альтернативных систем зажигания к двигателям внутреннего сгорания / Е. Г. Вовк, А. А. Тропина // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2015. - № 2. - С. 15-19. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Приведен анализ схемотехнического решения для разработанного блока управления с целью адаптации системы зажигания на основе наносекундного импульсного разряда c применением дрейфовых диодов с резким восстановлением к двигателям внутреннего сгорания. Разработанное схемотехническое решение позволяет осуществлять программный контроль параметров разряда при значительном снижении электромагнитных помех. Регулировка параметров разряда осуществляется с применением широтно-импульсной модуляции и встроенного цифро-аналогового преобразователя по принципу прямого доступа к памяти микроконтроллеров.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365.3-045

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Радченко А. Н. 
Аккумуляция и использование конденсата в процессах охлаждения циклового воздуха газового двигателя тригенерационной установки автономного энергообеспечения / А. Н. Радченко, А. Стахель, А. И. Прядко, Ю. А. Долганов // Авиац.-косм. техника и технология. - 2015. - № 4. - С. 85-89. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Проанализированы процессы охлаждения приточного воздуха машинного отделения газовых двигателей теплоиспользующей холодильной машиной с конденсацией водяного пара из воздуха, а также процессы увлажнения воздуха до состояния насыщения с соответствующим снижением его температуры до температуры мокрого термометра. Проведено сравнение интенсивности выпадения конденсата в процессе охлаждения приточного воздуха с его расходованием на увлажнение наружного воздуха и сделано заключение о целесообразности аккумулирования отводимого конденсата с последующим его использованием для испарительного охлаждения воздуха на входе градирни системы оборотного охлаждения наддувочной газовоздушной смеси газовых двигателей в часы максимальных тепловых нагрузок.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365.3-046

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гутаревич Ю. Ф. 
Вплив добавки водневмісного газу на робочий процес бензинового двигуна з карбюраторною системою живлення / Ю. Ф. Гутаревич, Є. В. Шуба // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2016. - № 2. - С. 152-156. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто результати дослідження впливу добавки водневмісного газу на перебіг робочого процесу бензинового двигуна. Проаналізовано особливості роботи бензинових двигунів в режимах малих навантажень і холостого ходу. Наведено результати, одержані у процесі обробки індикаторних діаграм, знятих на двигуні МеМЗ-245. Досліджено процес згоряння в двигуні під час роботи з добавкою водневмісного газу.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365.33-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Mytrofanov O. 
Analysis of the piston engine operation on ethanol with the synthesis-gas additives / O. Mytrofanov, A. Proskurin, A. Poznanskyi // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2018. - № 4/1. - С. 14-19. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Korohodskyi V. 
Determining the characteristics for the rational adjusting of an fuel-air mixture composition in a two-stroke engine with internal mixture formation / V. Korohodskyi, S. Kryshtopa, V. Migal, A. Rogovyi, A. Polivyanchuk, G. Slyn'ko, V. Manoylo, O. Vasylenko, O. Osetrov // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2020. - № 2/5. - С. 39-52. - Бібліогр.: 52 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365.342

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Корогодський В. А. 
Наукові основи перспективних робочих процесів двигунів з іскровим запалюванням при внутрішньому сумішоутворенні : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.05.03 / В. А. Корогодський; Харківський національний автомобільно-дорожній університет. - Харків, 2018. - 40 c. - укp.

Обгрунтовано наукові основи перспективних робочих процесів двигунів з іскровим запалюванням при внутрішньому сумішоутворенні для розв’язання науково-технічної проблеми розширення границі ефективного збіднення паливоповітряного заряду в циліндрі двигуна. Організація розшарованого збідненого паливоповітряного заряду за рахунок ефективного взаємозв’язку між процесами газообміну, сумішоутворення і згоряння сприяє отриманню сучасних техніко-економічних і екологічних ДВЗ. Проаналізовано особливості організації робочого процесу в двигунах з іскровим запалюванням при внутрішньому сумішоутворенні. Проведено теоретичні дослідження на основі термодинамічних та 3-D газодинамічних моделей процесів газообміну, сумішоутворення та згоряння на двотактному і чотиритактному двигунах з іскровим запалюванням з урахуванням експериментальних даних. Розроблена методологія організації перспективних робочих процесів ДВЗ з іскровим запалюванням при внутрішньому сумішоутворенні, основу якої становить однозонна, двозонна та тризонна моделі робочого процесу ДВЗ на основі методу об’ємного балансу, уточнена модель внутрішнього сумішоутворення й уточнена формула тепловіддачі Г. Вошні для ділянки згоряння-розширення. Запропоновано залежності визначення індикаторних і ефективних показників ДВЗ, які враховують витрачене, але не використане при згорянні в циліндрі двигуна паливо. Запропоновано критерій та ступінь розшарування паливоповітряного заряду, які дозволяють оцінити наявність та досконалість організації відповідного робочого процесу. Розроблено новий спосіб організації робочого процесу з розшаруванням збідненого паливоповітряного заряду в ДВЗ з іскровим запалюванням, методологія та результати досліджень впроваджені на підприємствах та у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365.342-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Korohodskyi V. 
Development of a three-zone combustion model for stratified-charge spark-ignition engine = Разработка трехзонной модели сгорания для двигателя с искровым зажиганием и расслоением топливовоздушного заряда / V. Korohodskyi, A. Rogovyi, O. Voronkov, A. Polivyanchuk, P. Gakal, O. Lysytsia, I. Khudiakov, T. Makarova, M. Hnyp, Y. Haiek // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2021. - № 2/5. - С. 46-57. - Бібліогр.: 54 назв. - англ.

A thermodynamic model for calculating the operating process in the cylinder of a spark-ignition engine with internal mixture formation and stratified air-fuel charge based on the volume balance method was developed. The model takes into account the change in the working fluid volume during the piston movement in the cylinder. The equation of volume balance of internal mixture formation processes during direct fuel injection into the engine cylinder was compiled. The equation takes into account the adiabatic change in the volume of the stratified air-fuel charge, consisting of fuel-air mixture volume and air volume. From the heat balance equation, the change in the fuel-air mixture volume during gasoline evaporation in the fuel stream and from the surface of the fuel film due to external heat transfer was determined. Basic equations of combustion-expansion processes of the stratified air-fuel charge were derived, taking into account three zones corresponding to combustion products, fuel-air mixture and air volumes. The equation takes into account the change in the working fluid volume due to heat transfer and heat exchange between the zones and the walls of the above-piston volume. Dependences for determining the temperature in the three considered zones and pressure in the cylinder were obtained. Graphs of changes in the volumes of the combustion products, fuel-air mixture and air zones with the change of the above-piston volume in partial load modes (n = 3,000 rpm) were plotted. With increasing load from bmep = 0,144 MPa to bmep = 0,322 MPa, at the moment of fuel ignition, the volume of the fuel-air mixture increases from 70 % to 92 % of the above-piston volume. At the same time, the air volume decreases from 30 % to 8 %. Analysis of theoretical and experimental indicator diagrams showed that discrepancies in the maximum combustion pressure do not exceed 5 %.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365.342-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського