Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Л542.406$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Калюжный А. Б. 
Обезвоживание дизельного топлива высокопористыми фторопластами : монография / А. Б. Калюжный, Б. Г. Калюжный, В. Я. Платков; Харьк. нац. экон. ун-т. - Х., 2007. - 84 c. - Библиогр.: с. 74-81 - рус.

Проанализированы актуальные проблемы сепарации водотопливной эмульсии, рассмотрены современные методы и средства для обезвоживания нефтепродуктов. Показана экономическая эффективность методов отстаивания, центрифугирования, использования пористых материалов и разделения эмульсий в электрическом поле. Установлены требования к пористым материалам, применяемым в сепарторе. Описаны конструкции сепараторов и материалы, применяемые в них. Рассмотрена технология изготовления пористых материалов на основе фторопласта-4. Приведены методы исследования пористого материала, в частности, его структурных характеристик и сепарирующих свойств, пористости, максимального и среднего диаметров межпоровых каналов, коэффициента извилистости пор, распределения межпоровых каналов по их проницаемости. Рассмотрена методика установления оптимальных параметров поровой структуры высокопористых материалов на основе фторопласта-4. Описан процесс сепарации водотопливной эмульсии пористыми фторопластовыми материалами. Показаны возможности повышения эффективности водоотделения посредством использования комбинированных пористых материалов. Описано строение и принцип функционирования установки для обезвоживания дизельного топлива. Приведены методы определения оптимального состава исходных композитов для приготовления одно- и двухслойных сепарирующих элементов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л542.406

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716747 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Іванов Г. І. 
Підвищення ефективності роботи машин шляхом очищення дизельного палива : Автореф. дис... канд. техн. наук / Г. І. Іванов; Харк. нац. автомоб.-дорожній ун-т. - Х., 2006. - 19 c. - укp.

На підставі використання основних законів і рівнянь електростатики та гідромеханіки розроблено високоефективний метод очищення дизельного палива від води та механічних домішок й обгрунтовано доцільність його використання для підвищення працездатності танспортних машин. Розроблено математичну модель електростатичного фільтра для визначення коефіцієнта фільтрації залежно від напруги, витрати рідини та розмірів електродів. З урахуванням умов експлуатації встановлено нові закономірності оцінки працездатності паливної апаратури дизельних двигунів за енергетичними параметрами. Розроблено математичні моделі, що враховують періодичність обслуговування системи живлення залежно від маси та швидкості руху автомобіля, витрати палива в літрах на 100 км пробігу, а також від конструктивних особливостей паливної системи конкретної моделі автомобіля. Запропоновано нові методи оцінки термінів профілактики системи живлення дизельних двигунів. Показано можливості їх використання для розробки та удосконалення методик корегування нормативів, планування, контролю, оцінки, прогнозування, періодичності проведення та працевитрат на профілактику роботи транспортних машин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л542.406 + О354-044.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346246 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лазорко О. І. 
Розроблення основ технології оксидаційного знесірчування дизельних фракцій : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.17.07 / О. І. Лазорко; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2010. - 21 c. - укp.

Вперше проведено систематичні дослідження процесу оксидаційного знесірчування дизельних фракцій з вмістом сірки від 0,06 до 0,98 % мас. повітрям і встановлено, що зі збільшенням вмісту сірки у вихідній сировині ступінь її вилучення зменшується. Показано, що у випадку здійснення оксидаційного знесірчування в рідкій фазі за присутності води збільшується вихід очищеного палива на 3,5 - 5,5 % мас. і ступінь вилучення сірки на 24 - 34 % та зменшується інтенсивність окиснення вуглеводневого середовища у 1,5 - 2,5 раза. Доведено, що за оксидаційного знесірчування дизельних фракцій повітрям всі групи вихідних органічних сірчистих сполук перетворюються в кисне - сірковмісні речовини. Зазначено, що для вилучення рідких продуктів окиснення з оксидату одержаного внаслідок знесірчування прямогонних дизельних фракцій з високим вмістом сірки необхідно використовувати комбінацію адсорбції та ректифікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л542.406

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Григоров А. Б. 
Адсорбционная очистка дизельных топлив от серосодержащих соединений / А. Б. Григоров, А. А. Мордупенко, К. В. Шевченко // Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит. - 2014. - № 1. - С. 47-51. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Приведены результаты лабораторных исследований по снижению массовой доли серы в дизельной фракции и товарных дизельных топливах при их контактной обработке измельченным адсорбентом. Установлено, что наилучших результатов по обессериванию дизельного топлива можно достичь, используя суспензию адсорбента в воде.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л542.406

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25317 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського