Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (58)
Пошуковий запит: (<.>U=О112.253$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 91
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Снітко В. П. 
Проектування сталезалізобетонних мостів : Навч. посіб. / В. П. Снітко; Нац. трансп. ун-т. - К., 2005. - 118 c. - Бібліогр.: с. 118. - укp.

Наведено відомості з проектування сталезалізобетонних автодорожніх мостів (АМ), а також основні положення розрахунку та конструювання їх прогонових будов. Проаналізовано особливості розрахунку розрізної сталезалізобетонної прогонової будови АМ довжиною 42 м. Запропоновано методику розрахунку сталезалізобетонних перерізів мостів з урахуванням впливу довготривалих процесів усадки та повзучості бетону.

Приведены сведения по проектированию сталежелезобетонных автодорожных мостов (АМ), а также основные положения расчета и конструирования их прогоновых строений. Проанализированы особенности расчета разрезного сталежелезобетонного прогонового строения АМ длиной 42 м. Предложена методика расчета сталежелезобетонных сечений мостов с учетом влияния длительных процессов усадки и ползучести бетона.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253.33 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Плугин А. Н. 
Электрокоррозия железобетонных мостов и других искусственных сооружений / А. Н. Плугин, А. А. Скорик, А. А. Плугин, С. В. Мирошниченко, О. А. Калинин, И. В. Подтележникова, О. С. Герасименко, В. А. Лютый // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 1. - С. 11-13. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Изложены новые представления о возникновении однонаправленного пульсирующего напряжения и тока утечки в железобетонных конструкциях мостов, тоннелей и других сооружений при прохождении поездов на электрифицированных участках с постоянным током в контактной сети. Показано, что электрокоррозионное разрушение возникает не только в арматуре, но и в бетоне. Приведены новые эквивалентные схемы, соответствующие электрические цепи утечки тока и расчеты электрических потенциалов и токов в конструкциях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253-082.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гнідець Б. Г. 
Випробування дослідних збірно-монолітних прогонових будов мостів з попередньо напруженими стиками / Б. Г. Гнідець, В. Ю. Сало // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 562. - С. 24-29. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено результати експериментальних досліджень, одержаних під час випробовування дослідних збірно-монолітних багатопрогонових нерозрізних мостів з попередньо напруженими стиками.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гнідець Б. Г. 
Застосування електротермічного напруження арматури для реконструкції залізобетонних мостів / Б. Г. Гнідець, М. Р. Щеглюк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 562. - С. 30-34. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено проектні пропозиції реконструкції залізобетонного моста зміною статичної схеми. Виконання запропонованої схеми реконструкції здійснюється з використанням попереднього напруження деяких елементів конструкції. Запропоновано використати удосконалену технологію електротермічного напруження стрижневої арматури за умов будівництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253-09

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гнідець Б. Г. 
Збірно-монолітні залізобетонні попередньо напружені прогонові будови мостів для будівництва методом поздовжнього насування / Б. Г. Гнідець, О. З. Гнідець // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 562. - С. 14-19. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено результати дослідження і опрацювання збірно-монолітних попередньо напружених залізобетонних мостів для будівництва за допомогою методу поздовжнього насування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кваша В. Г. 
Зміцнення залізобетонних мостових балок композитними матеріалами / В. Г. Кваша, І. В. Мельник, М. Д. Климпуш // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 562. - С. 56-71. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Описано результати експериментальних досліджень зміцнених композитами моделей і натурних мостових балок, а також досвід реконструкції першого на Україні моста з використанням композитних матеріалів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кваша В. Г. 
Один з перших залізобетонних мостів Європи, збудований у Львові / В. Г. Кваша, Б. Г. Гнідець, О. В. Панченко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 562. - С. 49-55. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Описано конструктивне рішення першого у Львові, збудованого в 1894 р. залізобетонного аркового містка, результати його обстеження, характер виявлених дефектів та загальний технічний стан, а також технологічну схему ремонтно-відновлюваних робіт і застосовані у цьому випадку матеріали та технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кожушко В. П. 
О распределительной способности железобетонного пролетного строения, выполненного по типовому проекту ВТП-16 / В. П. Кожушко, Е. Е. Лоновенко // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 44. - С. 83-86. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Рассмотрен вопрос о распределительной способности железобетонного пролетного строения при различном количестве диафрагм. Исследование выполнено на основании разработанного В. П. Кожушко метода расчета пролетных строений.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253.33-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Собко Ю. М. 
Експериментальний і теоретичний аналіз напружено-деформованого стану реконструйованих ребристих прольотних будов автодорожніх мостів : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.01 / Ю. М. Собко; Держ. НДІ буд. конструкцій. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Експериментально досліджено залізобетонні великорозмірні моделі бездіафрагмових прольотних будов, розширених приставними елементами і ребристою накладною плитою, у пружній стадії роботи перерізів. Розглянуто залізобетонну натурну діафрагмову прольотну будову до та після розширення ребристою накладною плитою у пружній стадії роботи перерізів. Визначено згинальні моменти та жорсткості у перерізах зазначених будов на базі отриманих експериментальних даних на стадії експлуатаційних навантажень. Запропоновано моделі методу скінченних елементів (МСЕ) для просторового розрахунку прольотних будов. Встановлено достовірність розрахунків за даними моделями МСЕ. Розроблено алгоритм просторового розрахунку у фізично-нелінійній постановці задачі з урахуванням реальної жорсткості перерізів. Наведено інженерну методику з метою визначення зусиль в існуючих і розширених залізобетонних балкових прольотних будовах з урахуванням пружно-пластичної стадії роботи залізобетонних перерізів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253.33-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Соломка В. І. 
Експлуатаційна надійність балочних залізобетонних прогонових споруд залізничних мостів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.23.01 / В. І. Соломка; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - Д., 2003. - 22 c. - укp.

З використанням методів математичної статистики розв'язано задачу кількісного обгрунтування класифікації деяких груп чинників, які впливають на появу дефектів балочних залізобетонних прогонових споруд залізничних мостів, одержано математичний опис процесу нагромадження дефектів за довготривалий період. Визначено функціональні залежності частоти появи дефектів з метою групування за строком служби та типами прогонових споруд від дії основних чинників. Розроблено методику визначення ймовірності появи дефектів балочних залізобетонних прогонових споруд залізничних мостів за різних строків проведення ремонтних робіт. Запропоновано заходи щодо вдосконалення системи нагляду та поточного утримання мостів на підставі запропонованої структури бази даних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253.42-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323277 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кваша В. Г. 
Ефективні системи розширення і підсилення залізобетонних балкових прольотних будов автодорожніх мостів : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.23.01 / В. Г. Кваша; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2002. - 35 c. - укp.

Теоретично й експериментально обгрунтовано ефективні способи розширення та одночасного підсилення існуючих залізобетонних балкових прогінних будов новими конструкціями монолітної, збірно-монолітної та збірної залізобетонної накладної плити з довжиною консолей до 4 - 4,5 м. Розроблено методики просторового розрахунку існуючих і розширених приставними елементами та залізобетонною накладною плитою зазначених будов у пружній та фізично-нелінійній стадіях їх роботи, а також нові пропозиції з розрахунку несучих елементів і вузлів з'єднань існуючих і розширених залізобетонних прогінних будов за першою та другою групами граничних станів на статичні та багаторазові навантаження. Випробування великорозмірних залізобетонних моделей існуючих і розширених приставними елементами та накладною плитою даних будов, а також збірної натурної прогінної будови з балок за ТП вип. 56 довжиною 14,06 м до та після розширення ребристою збірно-монолітною накладною плитою підтвердили задовільну збіжність розрахованих та експериментальних згинальних моментів і прогинів у балках прогінних будов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253.423.3-09

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Коротич А. В. 
Корозійна стійкість і довговічність будівельних конструкцій транспортних споруд : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.23.01 / А. В. Коротич; Відкрите АТ Укр. н.-д. та проект. ін-т стал. конструкцій ім. В.М.Шимановського. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Досліджено роботу залізобетонних конструкцій транспортних споруд з корозійними пошкодженнями та способи підвищення їх довговічності. Проаналізовано умови роботи та транспортно-експлуатаційний стан мостових споруд в Україні. Систематизовано математичні моделі корозійного руйнування прогонових будов і опор залізобетонних мостів. На підставі експериментальних досліджень оцінено вплив інгібіторів корозії на підвищення довговічності мостових конструкцій. Розроблено практичні заходи щодо забезпечення корозійної стійкості та довговічності залізобетонних конструкцій мостів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253-082.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Трач О. М. 
Обгрунтування застосування узагальнених функцій до задач згину плитно-ребристих конструкцій : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.23.17 / О. М. Трач; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - Д., 2003. - 19 c. - укp.

Проведено огляд і порівняльний аналіз існуючих методів розрахунків плитно-ребристих конструкцій. Розроблено математичні моделі згину та власних коливань пластин з широкими ребрами на пружній основі з використанням сингулярних узагальнених функцій. Складено математичну модель згину сталезалізобетонної прогонної будови мосту та одержано для неї розв'язання. З використанням запропонованої методики визначено згинні характеристики сталезалізобетонних прогонових будов мостів і проведено порівняння з результатами натурних досліджень. Розраховано показники плитно-ребристого фундаменту, а також прогини, згинальні та крутні моменти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н112.68 + Н582.23-028.01 + О112.253-044-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323112 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Іваник І. Г. 
Просторовий розрахунок перехресно-ребристих залізобетонних систем з врахуванням фізичної нелінійності : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.23.01 / І. Г. Іваник; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2000. - 20 c. - укp.

Задачу просторового розрахунку перехресно-ребристих залізобетонних конструкцій з урахуванням фізичної нелінійності зведено до розв'язку дискретно-континуальної системи просторової конструкції у деформованому стані за допомогою системи рівнянь матричної алгебри, яка складається з рівнянь статистики та нерозривності деформацій, виведених відповідно до рівності вертикальних вузлових переміщень і рівнянь п'яти моментів, записаних для кожного вузлового перерізу конструкції. Проведено теоретичні дослідження роботи прольотних будов залізобетонних конструкцій з урахуванням фізичної нелінійності та наявності локальних дефектів. На базі програмного забезпечення враховано наявність локальних дефектів в елементах просторової конструкції та кількісно визначено їх вплив на несучу здатність системи. Розроблено методику, алгоритм і програму розрахунку напружено-деформованого стану залізобетонних балок у деформованому стані в передбаченні наявності фіктивних шарнірів у перерізах балки на основі рівнянь статики та нерозривності деформацій з урахуванням фізико-механічної геометричної нелінійності та за наявності існучого прогину.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н539-028.01 + О112.253.42-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Раківненко Д. В. 
Розробка організаційно-технологічних рішень, що підвищують експлуатаційний ресурс залізобетонних конструкцій мостів та шляхопроводів : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.08 / Д. В. Раківненко; Харк. держ. техн. ун-т буд-ва та архіт. - Х., 2006. - 16 c. - укp.

Розглянуто актуальні завдання з ремонту та відновлення конструкцій мостів і шляхопроводів. Досліджено чинники, що призводять до їх зношування та передчасного руйнування. Проведено аналіз матеріалів і конструкцій, які можуть бути успішно використані в ремонтно-відновлювальних роботах на залізобетонних мостах і шляхопроводах. Розроблено технологічні й організаційні рішення їх ремонту та відновлення із застосуванням методу мокрого торкретування. Запропоновано методику розрахунку залізобетонних елементів, захищених методом мокрого торкретування та захищених бетонними сумішами за нетривалим і тривалим розкриттям тріщин.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.227-083 + О112.253-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347807 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Полюга Р. І. 
Тріщиностійкість залізобетонних балкових конструкцій автодорожніх мостів в умовах малоциклових навантажень : Автореф. дис... канд. техн. наук / Р. І. Полюга; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2006. - 18 c. - укp.

Доведено наявність малоциклових навантажень за умов експлуатації автодорожніх мостів. Визначено параметри циклів. Наведено результати експериментальних досліджень тріщиностійкості залізобетонних балок зі звичайною арматурою. Запропоновано підхід до врахування дії малоциклових навантажень у разі розрахунку тріщиностійкості залізобетонних конструкцій автодорожніх мостів. Установлено зміни параметрів акустичної емісії (АЕ) випромінювання даними конструкціями за малоциклових навантажень. Розроблено методику оцінки небезпеки розвитку дефектів залізобетонних мостів за дії таких навантажень з використанням методу АЕ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253.33-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Абделаль Ясер Єль Хасан 
Чисельний аналіз деформування мостових конструкцій на основі дискретно-континуальних моделей : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.17 / Абделаль Ясер Єль Хасан; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Досліджено напружено-деформований стан залізобетонних прогонових будов автодорожніх мостів, що реконструюються, закономірності поперечного розподілу тимчасового рухомого навантаження між елементами прогонових будов, розроблено на даній основі інженерний апарат просторового розрахунку на тимчасове рухоме навантаження. Запропоновано нові моделі дискретно-континуального методу. Узагальнено дискретні моделі, відомі раніше, призначені для просторового розрахунку бездіафрагмових прогонових будов автодорожніх мостів. Моделі мають достатню для практичних цілей точність за малою кількістю невідомих і високою швидкістю алгоритмів. Розроблено методику та програмне забезпечення, що дозволяють виконувати розрахунки прогонових будов автодорожніх мостів на дію тимчасового рухомого навантаження. Моделі та програми застосовано для розрахунку широкого класу промислових та цивільних споруд. Отримано нові наукові результати стосовно закономірностей поперечного розподілу тимчасового рухомого навантаження в ребристих бездіафрагмових і діафрагмових прогонових будовах і впливу накладної плити на їх несучу здатність.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253.33-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312646 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Жданюк К. В. 
Бітумно-полімерні мастики підвищеної теплостійкості для гідроізоляції залізобетонних прогонових будов автодорожніх мостів : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / К. В. Жданюк; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано можливість підвищення теплостійкості бітумно-полімерних гідроізоляційних мастик методом цілеспрямованого регулювання структури даних матеріалів за рахунок введення до їх складу полімеру класу термоеластопластів, комбінованих наповнювачів і пластифікатора. Удосконалено методику визначення теплостійкості бітумно-полімерних гідроізоляційних матеріалів з урахуванням технологічних режимів укладання й ущільнення захисного шару з гарячих асфальтобетонних сумішей. Досліджено вплив гранулометричного складу мінеральної частини сумішей, їх температури та ущільнювального навантаження на водонепроникність шару гідроізоляційного матеріалу. Показано, що бітумно-полімерна мастика, до складу якої входить бітум типу "гель", 9 % полімеру типу сухої бар'єрної суміші розгалуженої структури, 20 % дрібнодисперсного каоліну, 1,26 % поліакрилонітрильного волокнистого наповнювача та 10 % індустріального масла, є ефективним матеріалом для гідроізоляційного захисту проїзної частини залізобетонних автодорожніх мостів з захисним шаром з гарячих асфальтобетонних сумішей. Доведено, що такий склад бітумно-полімерної мастики одночасно забезпечує підвищену теплостійкість, еластичність, гнучкість за низьких температур. Наведено рекомендації щодо її використання як водонепроникного гідроізоляційного шару.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253-060.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369029 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ігнатишин М. І. 
Розробка методики розрахунку напружено-деформованого стану та визначення механічних параметрів залізобетонних конструкцій мостів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.02.04 / М. І. Ігнатишин; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І. Пулюя. - Т., 2011. - 20 c. - укp.

Вдосконалено методи дослідження динамічних характеристик, визначено механічні параметри та покращано елементи залізобетонних конструкцій мостів. Набули подальшого розвитку аналітичні та числові методи розв'язку диференціальних рівнянь, що описують основні елементи мостових конструкцій (опору, балку, плиту), на підставі яких одержано аналітичні співвідношення для обробки результатів натурних випробувань і розв'язки диференціальних рівнянь деформації залізобетонної плити проїздної частини моста. За результатами статичних і динамічних випробувань визначено механічні параметри залізобетонної плити проїздної частини моста: циліндричну жорсткість, модуль пружності, ефективну товшину тощо. Одержано числові розв'язки диференціальних рівнянь деформації опори та балки в поліномінальному та тригонометричному базисах і запропоновано мірою точності числового розв'язку вважати нев'язку між розв'язками, що одержані в різних базисах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385657 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Коваль М. П. 
Випробування плити проїзної частини із зовнішнім армуванням автодорожнього залізобетонного моста / М. П. Коваль // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 662. - С. 245-252. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Здійснено випробування монолітної залізобетонної плити проїзної частини автодорожнього моста із незнімною опалубкою з металевого профільованого настилу. Статичними випробуваннями плити завантаженим баластом автомобілем встановлено, що металевий профільований настил включився у сумісну роботу з бетоном і працює як зовнішня арматура. Прийнята конструкція плити проїзної частини моста має достатню міцність, жорсткість і тріщиностійкість для сприйняття нормованих тимчасових навантажень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253.33-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського