Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>U=О112.538$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд та будівель на залізничному транспорті / ред.: А. М. Плугін; Транспорт. акад. України. - Х., 2004. - 177 с. - (Зб. наук. пр. Укр. держ. акад. залізн. трансп.; Вип. 63). - укp.

Розглянуто питання розробки методики оцінки впливу агресивних дій та механічних навантажень на фактичну довговічність залізобетонної обробки тунелів метрополітенів. Проаналізовано вплив поля пульсуючого односпрямованого струму на ступінь електроосмотичного осушення водонасичених грунтів. Описано процеси формування структури полімеркомпозиційного наповненого захисного покриття з урахуванням електроповерхневої активності його наповнювачів, висвітлено методичні засади оптимізації структури покриттів.

Рассмотрены вопросы разработки методики оценки влияния агрессивных действий и механических нагрузок на фактическую долговечность железобетонной обработки тоннелей метрополитенов. Проанализировано влияние поля пульсирующего однонаправленного тока на степень электроосмотической осушки водонасыщенных почв. Описаны процессы формирования структуры полимеркомпозиционного наполненного защитного покрытия с учётом электроповерхностной активности его наполнителей, освещены методические основы оптимизации структуры покрытий.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.538я54

Шифр НБУВ: Ж67348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Петренко В. І. 
Розрахунок трисклепінчастих станцій метрополітену глибокого закладення / В. І. Петренко, В. Д. Петренко, О. Л. Тютькін. - Д. : Наука і освіта, 2004. - 176 c. - Бібліогр.: с. 161-176. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання розрахунку конструкцій трисклепінчастих станцій метрополітену глибокого закладення з урахуванням взаємодії системи кріплення - масив із застосуванням методу скінченних елементів. Проаналізовано базові положення механіки підземних споруд, розглянуто сучасні методи визначення навантажень на конструкцію станції. Розроблено методику розрахунку трисклепінчастих станцій методом скінченних елементів з інтерпретацією масиву як пружно-в'язко-пластичного. Розглянуто питання формування напружено-деформованого стану системи кріплення - масив, наведено приклади його імітаційного моделювання з урахуванням чинника фізичної надійності та реологічних явищ. Запропоновано методику оптимізації товщини станційної обробки із застосуванням методу скінченних елементів. Уточнено скінченно-елементну модель для врахування неоднорідності масиву. Проаналізовано імовірний вплив нових конструктивних рішень на зміну напружено-деформованого стану обробки пілонної та колонної станцій.

Рассмотрены теоретические и практические вопросы рассчета конструкций трисводчастых станций метрополитена глубокого задела с учетом взаимодействия системы "крепление - массив" с применением метода конечных элементов. Проанализированы базовые положения механики подземных сооружений, рассмотрены современные методы определения нагрузки на конструкцию станции. Разработана методика расчета трисводчастых станций методом конечных элементов с интерпретацией массива как упруго-вязко-пластичного. Рассмотрены вопросы формирования напряженно-деформированного состояния системы "крепление - массив", приведены примеры его имитационного моделирования с учетом фактора надежности и реологических явлений. Предложена методика оптимизации толщи станционной обработки с применением метода конечных элементов. Уточнена конечно-элементная модель для учета неоднородности массива. Проанализировано влияние новых конструктивных решений на напряженно-деформированное состояние обработки пилонной и колонной станций.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.538-02 + О811.1-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тютькін О. Л. 
Обгрунтування геометричних параметрів конструкції пілонної станції метрополітену з урахуванням взаємодії кріплення з масивом : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.23.01 / О. Л. Тютькін; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - Д., 2004. - 21 c. - укp.

Обгрунтовано геометричні розміри конструкції пілонної станції метрополітену глибокого закладення з урахуванням взаємодії кріплення з масивом. За результатами порівняльного аналізу плоских схем з просторовою визначено, що неврахування просторовості конструкції пілонної станції призводить до збільшення моментів та нормальних сил у 3 - 8 разів у плоских схемах. Розроблено методику розрахунку пілонної станції з пружно-в'язко-пластичним масивом. Установлено, що у разі застосування пружно-в'язко-пластичної моделі масиву у випадку глинистого грунту підвищується точність розрахунку конструкції станції у 1,2 - 1,35 рази, ніж за умов пружної та пружно-пластичної моделей масиву. На підставі результатів числових розрахунків з використанням алгоритму оптимізації визначено, що можливим є зниження товщини обробки станційних тунелів до 25 % без втрати їх несучої здатності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н5-028.012 + О112.538-060.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328531 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Касєм Ахмєд Абдел Хаді Аль-Хадж Абдулла 
Оцінка напружено-деформованого стану обробок станційних виробок метрополітену та оточуючих порід з урахуванням ймовірнісної природи вихідних даних : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.15.09 / Касєм Ахмєд Абдел Хаді Аль-Хадж Абдулла; Нац. гірн. акад. України. - Д., 1999. - 18 c. - укp. - рус.

Розкрито закономірності розподілу напружень та зміщень системи "обробки станційних виробок метрополітену - порода - анкери" (за допомогою методу граничних елементів та моделі лінійно-спадкового середовища) з урахуванням розподілу вихідних даних за фізико-механічними характеристиками порід та навантаженнями. Для найбільш небезпечного етапу будівництва трисклепистої станції (проходження середнього тунелю) отримано кореляційні співвідношення, що зв'язують максимальні значення переміщень та напружень в обробках бокових тунелів з параметрами lambda, gamma Н і psi за умови анкерування порід покрівлі. Установлено закони розподілів максимальних переміщень та напружень в обробках бокових тунелів, розташованих у неоднорідному масиві порід з фізико-механічними характеристиками, що змінюються випадково. Одержані результати використані у ході підготовки методичних вказівок з визначення параметрів анкерування порід у процесі спорудження трисклепистих станцій метрополітену в слабких породах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.538-041

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА305851 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Білоус М. В. 
Розроблення методики спостережень за переміщеннями тунелів метрополітену на стадії будівництва : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.24.01 / М. В. Білоус; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2011. - 16 c. - укp.

Запропоновано методику попереднього розрахунку точності спостережень за переміщеннями тунелів метрополітену. Одержано вирази для попереднього розрахунку точності геодезичних спостережень за деформаціями окремої частини тунелю метрополітену. Розроблено методику попереднього розрахунку точності спостережень за повними осіданнями та переміщеннями тунелю метрополітену. Для обчислення точності спостережень використано величину запасу між габаритом наближення споруди й обробкою тунелю. Запропоновано методику виконання спостережень за повними переміщеннями тунелів метрополітену. Для визначення деформації всієї споруди рекомендовано використовувати наземне лазерне сканування або електронний тахеометр. Розроблено методику та математичний алгоритм моделювання поверхні тунелю метрополітену.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.538-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чибіряков В. К. 
Методика розрахунку точності спостережень за деформаціями тунелів метрополітену на стадії будівництва / В. К. Чибіряков, Р. В. Шульц, М. В. Білоус // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. гірн.-геол. - 2010. - Вип. 12. - С. 30-37. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто методику розрахунку точності спостережень за деформаціями тунелів метрополітену. Запропоновано визначати точність спостережень на основі розрахункового значення максимального переміщення кільця тунелю.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.538-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Драгомирецкий Ю. А. 
К вопросу создания отечественного тюбингоукладчика рычажного типа на рельсовом ходу / Ю. А. Драгомирецкий, В. Е. Болотин, А. А. Сирченко // Вестн. ХНАДУ. - 2012. - Вып. 57. - С. 108-111. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрена конструкция самоходного тоннельного тюбингоукладчика. Представлены разработанные расчетные схемы, а также результаты проверочного расчета напряженно-деформированного состояния рычажного рабочего органа тюбингоукладчика и его приводного вала.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.538-060.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Зуйков И. В. 
Применение метода резонансно-акустического профилирования для картирования геологического разреза в районе прокладки туннеля метрополитена в г. Киеве / И. В. Зуйков, А. В. Данилов // Геоінформатика. - 2013. - № 1. - С. 54-62. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Приведены результаты работ методом резонансно-акустического профилирования на участке вдоль прокладки туннеля метрополитена между станциями "Ипподром" - "Теремки". По результатам исследований выявлены опасные для исследуемого объекта зоны тектонических нарушений, водопритоков, обводнений, влияющие на проходку туннелей и строящиеся сооружения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д174.025 + О112.538-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Білоус М. В. 
Сучасні методи визначення просторових переміщень тунелів метрополітену / М. В. Білоус, Р. В. Шульц // Вісн. геодезії та картографії. - 2009. - № 5. - С. 13-16. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Рассмотрены современные методы определения деформаций тоннелей метрополитена на стадии строительства. Основное внимание уделено применению современных геодезических приборов, таких как электронные тахеометры и наземные лазерные сканеры. Изложена методика обработки результатов наблюдений за деформациями тоннелей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.538-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14681 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Petrenko V. D. 
Analysis of deformed state structures of the Kyiv metro running tunnels on a transition zone from spondylov's clay to buchatskiy sands = Анализ деформированного состояния конструкций перегонных тоннелей Киевского метрополитена на участке перехода от спондиловых глин к бучацким пескам / V. D. Petrenko, V. T. Huzchenko, O. L. Tiutkin, D. V. Tiutkin // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2014. - № 4. - С. 127-138. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Для решения проблемы анализа напряженно-деформированного состояния системы "конструкция - массив" проведено численное моделирование методом конечных элементов. На основе полученных результатов построены графики и установлены зависимости. Наличие слабых водонасыщенных грунтов в лотковой части тоннелей на участке перехода от спондиловых глин к бучанским пескам вызывает существенное повышение деформаций конструкции тоннелей, а также общие виброосадки в грунтовом основании. Состав растворов для закрепления слабых грунтов должен определяться на основе изучения их гранулометрического состава, показателей пористости и других физико-механических и физико-химических характеристик грунтов. Обнаружена основная причина значительных деформаций на участке перехода от спондиловых глин к бучанским пескам, что объясняется явлением виброосадки водонасыщенного основания под тоннелем. Разработаны подходы по уменьшению деформаций при строительстве перегонных тоннелей на участке перехода от спондиловых глин к бучанским пескам, а также в зоне станции "Глыбочицкая" Киевского метрополитена.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.538

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Деменков П. А. 
Геомеханическое обоснование разных схем строительства многофункционального подземного комплекса с пересадочным узлом метрополитена / П. А. Деменков, М. А. Карасев // Вісті Донец. гірн. ін-ту. - 2013. - № 1. - С. 85-91. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Предложен вариант объемно планировочного решения многофункционального подземного комплекса, совмещенного с пересадочным узлом двух станций метрополитена и выполнено геомеханическое обоснование его строительства. Расчеты проводились по методу конечных элементов с учетом этапности строительства для 4-х различных технологических схем.


Індекс рубрикатора НБУВ: О81 + О112.538-06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69629 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Деменков П. А. 
Геомеханический прогноз напряженно-деформированного состояния обделок взаимовлияющих перегонных тоннелей / П. А. Деменков // Вісті Донец. гірн. ін-ту. - 2013. - № 1. - С. 92-97. - рус.

Приведены результаты численного моделирования напряженно-деформированного состояния обделок перегонных тоннелей метрополитена в зоне их взаимного влияния, выполненного с помощью метода конечных элементов (МКЭ). Тоннели не параллельны друг другу, имеют разную глубину заложения и проходились в разное время. Для моделирования было выбрано два опытных участка, соответствующих участкам, на которых производились натурные наблюдения. Использование метода конечных элементов, позволило решить задачу в объемной постановке и учесть сложную конфигурацию тюбингов, слоистость массива и очередность строительства тоннелей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.538-06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69629 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Nguyen Anh Tuan 
The application of jet grouting technology to reduce ground deformation of construction the metro line in Ho Chi Minh City = Застосування технології струменевого розчинення для зниження деформації грунтів при будівництві лінії метро в місті Хошимін / Nguyen Anh Tuan, Tran Duc Chinh, Nguyen Thanh Dat // Опір матеріалів і теорія споруд. - 2016. - Вип. 97. - С. 121-134. - Бібліогр.: 7 назв. - англ.

Деформації грунтів враховуються в основному в процесі будівництва метро, особливо за умов слабкого грунтового середовища, що впливає на існування будівель на поверхні землі. Висвітлено аспект застосування технології струменевого розчинення (Jet Grouting) для зменшення деформацій на поверхні землі під час будівництва тунелю метро за геологічних умов області Хошимін. Застосування технології струменевого розчинення в процесі буріння високого тиску утворює суміш грунту та цементу (Soilcrete). Використання Jet Grouting для зміцнення грунту навколо тунелю розглядається як ефективне рішення для зменшення осідання поверхні землі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.538-06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29208 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Imansakipova B. B. 
The combined method for assessing risk factors in underground construction = Комбінований метод оцінки факторів ризику при підземному будівництві / B. B. Imansakipova, O. O. Sdvyzhkova, Sh. K. Aitkazinova, K. Z. Isabayev, G. Shakieva // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2020. - № 3. - С. 53-58. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Purpose. Development of a combined method for qualitative and quantitative assessment of risk factors accompanying the construction and operation of underground constructions based on expert analysis and mathematical modeling by numerical methods. Methodology. When creating a comprehensive method for ranking the underground construction route by the degree of problems, we used methods of expert assessment, statistical analysis and mathematical modeling, which allow us to assess the state of each section by summing the points of risk factors assessment. Findings. Based on the results of practical application of the developed method for ranking the Almaty metro route sections by the degree of problems, the method has shown its effectiveness in solving the problems of ensuring the safety of construction and operation of the metro and has been adopted for implementation. Originality. Assessment of the condition of the underground construction route section according to the degree of problematicity in accordance with the principle of adding risk factors through conditional points established by the results of expert analysis and mathematical modeling. Practical value. The method improves the effectiveness of monitoring the state of the underground construction route, improves the quality of situational control as well as the forecast of the manifestation of risk situations and their development. The method can be used for solving simila problems in underground construction of different objects, including the development of mineral deposits.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н78 + О112.538

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
15.

Більченко А. В. 
Причини появи дефектів конструкцій тунелів метрополітенів, їх вплив на експлуатаційний стан та способи усунення / А. В. Більченко, Н. В. Смолянюк // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 98. - С. 120-127. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Будівництво й експлуатація тунелів і метрополітенів у зв'язку зі специфікою та підвищеною складністю цих споруд нерідко супроводжується виникненням аварійних ситуацій. Дослідження характеру більш поширених дефектів і руйнувань в несучих конструкціях тунелів підтверджують складність прогнозування можливих причин, які призводять до аварійних ситуацій. Крім того, важливим етапом для підвищення строків експлуатації метрополітенів є своєчасне застосування та раціональний підбір способів усунення дефектів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.538-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Данилов О. В. 
Порівняльний аналіз ефективності геофізичних методів при вирішенні інженерно-геологічних задач на урбанізованих територіях : автореф. дис. ... канд. геол. наук : 04.00.22 / О. В. Данилов; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ, 2019. - 20 c. - укp.

Підземні інженерні споруди, зокрема транспортні тунелі, метрополітени, гідротехнічні споруди, що призначені для водопостачання та водовідведення промислових стоків, інженерні комунікації, а також інженерні споруди спеціального призначення різного ступеня складності широко використовуються для потреб міського господарства. Роботу присвячено використанню ефективного та раціонального комплексу геофізичних досліджень під час вирішення інженерно-геологічних задач на урбанізованих територіях. Проведено сучасні дослідження методами вертикального електричного зондування, підповерхневого радіолокаційного зондування та резонансно-акустичного профілювання, що дозволило отримати інформацію про наявні границі всередині масиву та оцінити ступінь неоднорідності шарів і засвідчили перспективність виконання вимірювань з денної поверхні для вирішення широкого кола інженерно-геологічних задач. При виконанні дослідження знайшло подальший розвиток застосування результатів обробки та інтерпретації даних методів вертикального електричного зондування, резонансно-акустичного профілювання та методу підповерхневого радіолокаційного зондування (на прикладі будівництва метрополітену між станціями "Іподром" – "Теремки"). У рамках дослідження було вибрано раціональний комплекс геофізичних методів, що рекомендується для застосування у практиці будівництва і експлуатації тунелів метрополітену. Аналіз фізичних основ цих методів показав, що для розв’язання інженерно-геологічних задач найефективнішими є методи, що доповнюють один одного, а саме вертикальне електричне зондування, резонансно-акустичне профілювання та метод підповерхневого радіолокаційного зондування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д49 + Д443.414.11 + О112.538

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА443819 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського