Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=О184.02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Западня К. О. 
Моделі та методи автоматизованого планування транспортного обслуговування розподілених технологічних комплексів : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / К. О. Западня; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х., 2006. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано шляхи удосконалення процесу планування транспортного обслуговування розподілених технологічних комплексів (РТК). Проаналізовано структури та схеми транспортного обслуговування (ТО) РТК. Одержано аналітичні вирази для підрахунку варіантів складу та структур РТК з використанням основних результатів теорії перерахування Де Брейна. Розроблено методи автоматизованого формування варіантів структур ТО РТК. Здійснено розподіл задачі планування ТО РТК на три етапи, а саме: попереднє планування, маршрутизацію, остаточне планування. За допомогою запропонованого методу "числових хвиль" знайдено раціональні маршрути руху транспортних засобів з урахуванням основних критеріїв транспортної логістики - часу доставки вантажів та вартості перевезень. На базі ієрархічної фреймової структури та продукційних правил управління створено імітаційну модель для складання планів-графіків транспортних перевезень. Розроблено архітектуру та склад комп'ютерної системи аналізу та планування ТО РТК.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Копитчук М. Б. 
Теоретичні основи побудови і засоби практичної реалізації інтегрованих інформаційних систем обліку вантажопотоків : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.13.06 / М. Б. Копитчук; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2003. - 35 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади побудови інтегрованих інформаційних систем обліку вантажопотоків з підвищеною пропускною спроможністю та розширеними функціональними можливостями. З метою дослідження особливостей функціонування таких систем у реальному часі запропоновано інформаційну модель, яка дає змогу розрахувати пропускну спроможність елементів системи за заданими інтенсивностями реальних вантажопотоків на транспортних магістралях. Описано математичні моделі інформаційних сигналів, які характеризують вантажопотоки, і на їх підставі створено ефективні алгоритми визначення інформативних параметрів цих сигналів. Розроблено агрегований комплекс апаратно-програмних засобів для побудови інтегрованих інформаційних систем обліку вантажопотоків на базі мережі багатофункціональних пунктів вагового обліку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.024

Шифр НБУВ: РА325434 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кіркін О. П. 
Удосконалення технології нерегулярних промислових вантажопотоків з використанням методів віртуального підприємства : автореф. дис... канд. техн. наук / О. П. Кіркін; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено фактори нерегулярності промислових вантажопотоків, які зумовили розподілення їх за класифікаційною ознакою. Запропоновано нові наукові положення щодо організації зовнішніх промислових транспортних процесів для класу задач роботи рухомого складу за умов нерегулярності, ситуаційності та прийняття обмежених часом рішень. Сформульовано концепцію віртуального транспортного підприємства, яка визначає подальший напрямок удосконалення технології нерегулярних промислових вантажопотоків, для оперативної побудови адаптованих до впливу зовнішнього середовища транспортних процесів. Розвинуто теоретичне положення оперативної адаптації щодо впливу збурювальних або непередбачених факторів у транспортних процесах, що дозволяє особі, яка приймає рішення з урахуванням накопиченого досвіду, автоматизувати процес прийняття рішень. Удосконалено інформаційну модель транспортних процесів, що керує перевезенням промислових вантажів за рахунок розробки принципів погодження ланок логістичного ланцюга нерегулярного потоку вантажів, якому притаманні, окрім факторів нерегулярності, часткова несумісність інформаційних систем і незалежність взаємодіючих систем транспортного процесу різних форм власності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-813 + О184.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353634 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дьяченко Л. Ю. 
Модернізація транспортних магістралей Придніпровського регіону застосуванням мотельних комплексів / Л. Ю. Дьяченко, О. С. Дьяченко // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2010. - № 4/5. - С. 43-47. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано транспортний потенціал та вантажопотоки головних магістралей України для модернізації транспортних вузлів побудовою мотельних комплексів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Прокудін Г. С. 
Організація вантажних перевезень на транспортних мережах з обмеженням їх пропускної здатності / Г. С. Прокудін // Електроніка та системи упр. - 2011. - № 1. - С. 115-121. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано новий підхід до організації вантажних перевезень на транспортних мережах з урахуванням існуючих обмежень пропускної здатності їх вузлів і комунікацій. В основу підходу покладено метод знаходження найкоротших маршрутів переміщення вантажів на транспортних мережах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Окороков А. М. 
Використання супутникових систем позиціонування об'єктів для удосконалення управління вантажними комплексами / А. М. Окороков // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 5. - С. 54-57. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто основні положення організації роботи транспортних вантажних комплексів з використанням системи супутникового позиціонування об'єктів. Наведено базові алгоритми роботи окремих елементів і переваги впровадження інтелектуальних транспортних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гуляницкий Л. Ф. 
Решение H-методом задачи оптимизации маршрутов транспортных средств с временными окнами / Л. Ф. Гуляницкий, А. В. Самусь // Компьют. математика : сб. науч. тр. - 2012. - Вып. 2. - С. 147-155. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Разработан алгоритм H-метода для решения задачи оптимизации маршрутов для обслуживания множества клиентов с учетом временных ограничений несколькими гомогенными транспортными средствами с заданными емкостными ограничениями (задача VRPTW). Приведены результаты вычислительного эксперимента по сравнению предложенного алгоритма с рядом известных методов комбинаторной оптимизации, таких как детерминированый локальный поиск, имитационный отжиг, G-алгоритм.


Індекс рубрикатора НБУВ: В173.11 + О184.02 с11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69780 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Киркин А. П. 
Построение технологии нерегулярных транспортных потоков с применением виртуальных предприятий / А. П. Киркин, В. И. Киркина // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2009. - № 1. - С. 121-126. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Отмечено, что в условиях расширения сферы индивидуальных услуг и действия законов рынка все чаще у предприятий возникают задачи эффективной реализации нерегулярных перевозок, характеризующихся ситуационностью и принятием лимитируемых по времени решений. Для решения подобных задач необходимо использование виртуальных предприятий, хорошо зарекомендовавших себя для удаленного согласования работ, слежения и управления ими, построения систем быстрого поиска и обработки информации и позволяют на 30 - 40 % сократить затраты на транспортную составляющую.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.02 + У9(4УКР)370-813 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Атаманюк А. В. 
Новий підхід до розв’язання задачі маршрутизації / А. В. Атаманюк // Мат. та комп'ют. моделювання. Сер. Фіз.-мат. науки. - 2010. - Вип. 4. - С. 11-17. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено новий підхід до розв’язання задачі маршрутизації декількох транспортних засобів з часовими вікнами за допомогою алгоритмів допусків.

In this paper a new way to solve the Vehicle Routing Problem with Time Windows is being presented, which is based on the tolerance algorithms.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.026с11

Шифр НБУВ: Ж73557:Фіз.-мат.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Старіков А. І. 
Використання різних підходів до розв'язання логістичних задач / А. І. Старіков, О. О. Соларьов, М. О. Мікуліна, Н. В. Тарельник, О. В. Таценко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2021. - № 4. - С. 85-91. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Формування економічно обгрунтованого маршруту руху є одним з ключових завдань фахівця з транспортних технологій. Складання обгрунтованої матриці маршруту є важливим елементом будь-якого підприємства, задіяного в транспортному процесі. Метою складання маршруту руху є мінімізація коштів та персоналу, необхідного для перевезення вантажу. Досить часто саме вдало вибрані маршрути дають змогу суттєво вплинути на економічну ситуацію виробництва, адже витрати на паливо-мастильні матеріали є одними з найбільших. Під час формування маршруту руху логістичний центр часто стикається з таким явищем як "порожній пробіг", який має негативний вплив на економічний показник. Найширше маршрутизація може бути використана в оптовій торгівлі. Завданням першої є мінімізація витрат на доставку товару споживачам. На сьогоднішній день транспорт є одним з головних елементів у логістичних системах, за його допомогою відбуваються переміщення товарів чи продукту на будь-якому підприємстві в середині або між виробництвами. Розвиток цього напрямку може дозволити суттєво скоротити витрати, поліпшити умови праці водіїв та обслуговувального персоналу. Вдало спроєктувати маршрут руху сьогодні можна, використовуючи сучасне програмне забезпечення та відомі математичні алгоритми, які досить просто використовувати у таких базах, як: Microsoft Excel або MathCad. Вибрано та обгрунтовано найактуальніший метод побудови матриці маршруту. Запропонований метод дає можливість швидкого накопичення та оброблення даних. Головним завданням статті є аналіз сучасних методів побудови матриць маршрутів для реального виробництва. Проаналізувавши відомі методи побудови матриць маршруту визначено, що найвдалішим з економічної точки зору є метод потенціалів, який дозволяє мінімізувати не тільки витрати, а й відстані руху. Економічний ефект від використання методу потенціалів для побудови матриці маршруту складає близько 15 %.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)370-813 + О184.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Конрад Т. І. 
Математична модель багатокритеріального розподілу транспортних потоків для автоматизованих систем мультимодальних транспортних мереж : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.05.03 / Т. І. Конрад; Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 24 c. - укp.

Уперше розроблено інфологічну модель факторів, показників і критеріїв оптимальності маршруту перевезення вантажів у мультимодальних транспортних мережах, яка базується на методах евристичного аналізу предметної галузі та відрізняється формалізацією задачі визначення оптимального маршруту в багатокритеріальній формі ієрархії вкладених груп критеріїв, що забезпечує підвищення адекватності математичних моделей розв'язку оптимізаційних задач транспортного типу. Вдосконалено математичну модель багатокритеріального розподілу транспортних потоків у мультимодальних транспортних мережах, яка базується та відрізняється багатокритеріальним вибором оптимального маршруту на графах із використанням вкладених згорток за нелінійною схемою компромісів, що забезпечує підвищення ефективності управління транспортними потоками за компромісним відношенням вектора показників ефективності до вартості. Покращено архітектуру програмної системи підтримки прийняття рішень багатокритеріального розподілу транспортних потоків у мультимодальних транспортних мережах, яка базується на використанні в розрахунковому блоці структурних елементів, що забезпечують одержання обумовлених рішень про оптимальний маршрут перевезень як результат синергетичного об'єднання розробленої інфологічної моделі факторів і показників та удосконаленої математичної моделі оптимального розподілу транспортних потоків.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448889 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського