Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>U=О184.81$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Скрипченко В. И. 
Прочность и разрушение синтетических лент пакетирующих стропов в исходном состоянии и с наработкой / В. И. Скрипченко, В. А. Стрижало, М. П. Земцов, М. В. Бородий // Пробл. прочности. - 2004. - № 2. - С. 33-41. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Розглянуто результати натурних випробувань пакетотвірних стропів у разі навантажування за трапецеїдальним циклом. Працездатність матеріалу стрічки стропів оцінено шляхом зіставлення її міцності в початковому стані та після напрацювання. Запропоновано параметр для оцінки пошкодження полімерного матеріалу під час витримки під навантаженням, що дозволяє визначити залишкову міцність стрічки за відомого навантаження. За циклічного навантаження стропів суттєво знижується міцність стрічки, що зумовлює зменшення фактичного коефіцієнта запасу міцності стропа. Розрахунок номінальної вантажопідйомності пакетоутворюючих стропів необхідно виконувати з урахуванням значення розривного зусилля стрічки, що випробовується після напрацювання.


Ключ. слова: средства пакетирования грузов, строп, синтетическая лента, полимер, вязкоупругость, прочность, поврежденность, наработка
Індекс рубрикатора НБУВ: Л719.96:0 + О184.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Павлов С. О. 
Кінематика і динаміка створення збільшених вантажних одиниць / С. О. Павлов, А. І. Соколенко, К. В. Васильківський // Харч. пром-сть. - 2009. - № 8. - С. 82-82. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Виконано аналіз особливостей скріплення пакет-піддонів розтягуваною плівкою.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Енглезі І. П. 
Аналіз технічних розробок транспортних засобів для перевезення партіоних тарно-штучних вантажів з метою підвищення ефективності їх використання / І. П. Енглезі, О. В. Калінін // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2011. - № 1. - С. 30-34. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проведено аналіз існуючих технічних розробок транспортних засобів для перевезення партіоних тарно-штучних вантажів. З метою підвищення якості перевезень і продуктивності роботи транспортних засобів запропоновано новий технічний розв'язок.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Якимчук М. В. 
Дослідження енерговитрат у піднімально-опускних механізмах пакетоформувальних машин / М. В. Якимчук, А. П. Беспалько, В. М. Якимчук // Харч. пром-сть. - 2017. - № 21. - С. 164-171. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано математичну модель піднімально-опускного механізму з електромеханічним приводом при двоетапному переміщенні платформи, яка дала змогу визначити зміну кінематичних і динамічних параметрів переміщення піднімально-опускного пристрою під час вирішення задачі оптимізації. За результатами експериментальних досліджень визначені закономірності зміни потужності приводу піднімально-опускного механізму під час виконання технологічних операцій переміщення вантажів різної маси.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.81-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
5.

Якимчук М. В. 
Вплив інерційних і геометричних параметрів вакуумних захоплювальних пристроїв на допустиме зусилля утримання тарно-штучних вантажів / М. В. Якимчук, О. М. Гавва, Л. О. Кривопляс-Володіна, С. В. Токарчук, В. М. Якимчук // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2020. - 26, № 5. - С. 65-74. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

У конструкціях сучасних вакуумних захоплювальних пристроїв (ВЗП) спостерігаються революційні зміни. Ці зміни пов'язані з появою нових конструктивних матеріалів з покращеними фізико-механічними характеристиками та технологій створення складних конструкцій шляхом використання 3Д-принтерів. Потреба створення нових конструкцій ВЗП із розширеними функціональними можливостями є наразі дуже актуальною. Розглянуто можливість використання ВЗП для виконання технологічних операцій в обладнанні для переміщення тарно-штучних вантажів (ТШВ). Розроблено математичну модель для визначення зусилля утримання ТШВ і величини вакууму в таких пристроях з урахуванням додаткових динамічних навантажень і фізико-механічних властивостей пакувальних одиниць, що надає можливість забезпечити надійне їх утримання. Проведено порівняльний аналіз зусиль утримання стандартних і гофроприсмоктувачів. За результатами аналітичних досліджень встановлено, що зміна напрямку вектора сили інерції збільшує зусилля утримання ТШВ у 1,5 разу за однакових показників кінематичних і динамічних навантажень. Використання гофроприсмоктувачів надає додаткові технічні можливості для захоплення ТШВ зі складною конфігурацією твірних поверхонь і є додатковим джерелом коливальних процесів, які суттєво зменшують зусилля утримання упаковок до 40 % у порівнянні зі стандартними присмоктувачами за однакових показників величини вакууму, кінематичних і динамічних навантажень. Визначено, що зміщення осі присмоктувача відносно центру тяжіння ТШВ у межах розмірів ядра перерізу контакту призводить до суттєвого збільшення величини вакууму в присмоктувачі на 30 %, а зміна кута дії сили інерції - на 40 %. Отримані результати можуть бути використані для розробки нових конструкцій ВЗП.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.81-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Деренівська А. В. 
Визначення раціональних параметрів забезпечення стійкості транспортних пакетів методами підвищення сил тертя між шарами тарних вантажів / А. В. Деренівська, Л. О. Кривопляс-Володіна, С. В. Токарчук // Харч. пром-сть. - 2020. - № 27. - С. 105-113. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проведено дослідження з використанням методу підвищення сил тертя між шарами тарних вантажів надає змогу визначити характерні параметри, які убезпечуватимуть взаємне переміщення тарних вантажів, забезпечуватимуть стійкість пакета за умови виконання навантажувально-розвантажувальних транспортно-складських робіт, підібрати відповідний пакетувальний засіб, спростити схему технологічного процесу пакетування та зменшити час кінематичного циклу пакетоформувальної машини.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Демченко Є. Б. 
Дослідження параметрів складських комплексів з використанням мереж Петрі / Є. Б. Демченко, В. В. Малашкін, А. С. Дорош, І. Я. Сковрон // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 21. - С. 72-80. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

В сучасних умовах задача удосконалення систем зберігання матеріальних запасів має значну наукову і практичну значимість. При цьому характер і ступінь впливу параметрів вхідного потоку вантажів на потрібне технічне оснащення складів з позицій логістики та системного підходу вивчені недостатньо. Відсутність остаточного рішення задачі щодо розробки універсальної методики визначення раціональних технічних і технологічних параметрів складів тарно-штучних вантажів сформулювало мету дослідження, яка полягає у встановленні раціонального оснащення складського комплексу на основі імітаційного моделювання процесу його функціонування, що формалізований мережею Петрі. Представлена методика формалізації процесу функціонування транспортно-складського комплексу QPNet. Представлена методика техніко-економічного порівняння варіантів оснащення складського комплексу, в основі якої лежить використання модифікованих приведених витрат. У роботі визначені їх переваги та недоліки. На основі виконаного аналізу визначена імітаційна система для розробки моделі складського комплексу. Наведена універсальна методика визначення раціональних технічних і технологічних параметрів складів тарно-штучних вантажів з використанням імітаційної моделі складу, технологічний процес роботи якого представлено мережею Петрі. З розробленою імітаційною моделлю складу виконана серія експериментів, в результаті чого отримана сукупність техніко-експлуатаційних показників роботи складського комплексу. Отримані показники функціонування складу стали основою для визначення його раціонального технічного оснащення. Методика побудови універсальної моделі складського комплексу і техніко-економічної оцінки показників його функціонування дозволить більш точно визначати раціональну кількість технічних засобів і технічне оснащення при проектуванні нових або реконструкції існуючих транспортно-складських комплексів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського