Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О261.16$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Довбня Н. П. 
Особенности износа тормозных колодок / Н. П. Довбня, Л. Н. Бондаренко // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 5. - С. 41-42. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Освещены причины и характер износа тормозных колодок тепловозов. Предложена методика определения составляющих давления на тормозную колодку и новая форма ее конструкции.


Ключ. слова: торможение подвижного состава, тормозные колодки, тормозная сила, сила трения, угол охвата, износ колодки, коэффициент трения
Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16-082.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Панасенко В. Я. 
Способ совершенствования рычажных передач подвижного состава / В. Я. Панасенко, С. В. Мямлин, Л. А. Недужая // Техн. механика. - 2002. - № 1. - С. 153-156. - Библиогр.: 2 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16-045

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16745 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Довганюк С. С. 
Дослідження спільної роботи гальм рухомого складу залізниць Польщі в поїздах Укрзалізниці : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.07 / С. С. Довганюк; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. - Д., 1998. - 24 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена питанням теоретичних та експериментальних досліджень по проблемі спільної роботи гальм пристосованого до безперевантажувального руху рухомого складу залізниць Польщі з повітророзподільниками Est3f в поїздах Укрзалізниці. З метою прогнозування динамічної навантаженості рухомого складу з різними гальмівними системами розроблена математична модель комбінованого поїзда, який має різні міжвагонні зв'язки (автозчепки з поглинаючими апаратами та гвинтовий тяговий пристрій з буферами). Опрацьована математична модель пневмомеханічної системи повітророзподільника N 483, що дозволить в подальшому досліджувати динаміку поїздів при гальмуванні з урахуванням впливу на процеси в гальмівній мережі самих повітророзподільників. Приведені результати експериментальних досліджень комбінованих поїздів. На основі їх опрацьована "Инструкция по обслуживанию тормозов цистерн ДЭЦ в поездах УЗ (для осмотрщиков вагонов и машинистов локомотивов)".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16-045

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Слащов В. А. 
Залізничні пневматичні гальма : [навч. посіб.] / В. А. Слащов; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ : [Ноулідж], 2009. - 207 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади гальмування, розглянуто класифікацію гальм залізничного рухомого складу, наведено приклади розрахунку гальмівної сили поїзда, встановлено норми допустимого гальмівного шляху й огорож. Розкрито принципи роботи пневматичних гальм, описано схеми гальмівного устаткування локомотивів і вагонів. Наведено загальні відомості про гальмові компресори, зокрема, типу КТ6, КТ7 і КТ6-Ел, запропоновано методи розрахунку їх характеристик. Розглянуто особливості функціонування головних і запасних резервуарів, повітропроводів, приладів управління гальмами та гальмування (повітророзподільників). Встановлено призначення, описано будову та механізм дії гальмівних циліндрів, наведено схеми гальмових важільних передач, наведено характеристику їх деталей і вузлів.

Освещены теоретические основы процесса торможения, приведена классификация тормозов железнодорожного движущего состава, даны примеры расчета тормозной силы поезда, установлены нормы допустимого тормозного пути и ограждений. Раскрыты принципы работы пневматических тормозов, описаны схемы тормозного оборудования локомотивов и вагонов. Изложены сведения о тормозных компрессорах, в частности, типа КТ6, КТ7 и КТ6-Эл, приведены методы расчета их характеристик. Рассмотрены особенности функционирования главных и запасных резервуаров, воздухопроводов, устройств управления тормозами и торможения (воздухораспределителей). Определены назначение, описаны строение и механизм действия тормозных цилиндров, приведены схемы тормозных тяговых передач, дана характеристика их деталей и узлов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Неижко И. Г. 
Тормозные колодки железнодорожного транспорта : [монография] / И. Г. Неижко, В. Л. Найдек, В. П. Гаврилюк; НАН Украины, Физ.-технол. ин-т металлов и сплавов. - К., 2009. - 121 c. - Библиогр.: с. 118-121 - рус.

Изложены технологии изготовления тормозных колодок, рассмотрены методы их испытания (стендовых и эксплуатационных). Проанализированы результаты эксплуатационых испытаний локомотивных тормозных колодок из частично графитизированного чугуна и композиционных (полимерных) колодок на пассажирских вагонах. Освещены перспективы производства и использования тормозных колодок на железнодорожном транспорте. Определены причины и описаны механизмы образования дефектов на поверхности качения колесных пар, предложены методы их предотвращения. Освещены вопросы разработки нормативной документации, обоснована необходимость изменения требований к химическому составу чугуна тормозных колодок и их приемке, а также дополнения требований к композиционным полимерным колодкам (по составу композиции и по воздействию на поверхность катания колесных пар). Изложены сведения о дисковых комбинированных тормозных системах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16-045

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721598 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бондаренко Л. Н. 
К расчету величины тормозного момента, развиваемого тормозными устройствами с радиально-подвижными грузами / Л. Н. Бондаренко, А. Д. Жаковский, В. С. Буров // Залізн. трансп. України. - 2010. - № 3. - С. 72-73. - Библиогр.: 1 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16-045

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Харченко В. В. 
Позитивные аспекты сертификации продукции и аттестации производства в повышении уровня качества продукции / В. В. Харченко, М. А. Ефимов, А. Ю. Щербак // Залізн. трансп. України. - 2010. - № 3. - С. 47-48. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Затронуты ключевые аспекты влияния аттестации производства и сертификации продукции на производство, уровень качества тормозных колодок железнодорожного транспорта.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16-045

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Водянников Ю. Я. 
Силы инерции при торможении пассажирского вагона / Ю. Я. Водянников, Т. В. Шелейко, Е. Г. Макеева // Залізн. трансп. України. - 2014. - № 4. - С. 3-8. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Приведены результаты исследования тормозных процессов пассажирского вагона с колодочным тормозом при экстренном пневматическом торможении. Представлены основные особенности и отличия кинематических параметров при торможении вагона на чугунных и композиционных колодках. Приведена формула для определения тормозного коэффициента с учетом наполнения тормозного цилиндра сжатым воздухом. Показано, что на характер распределения замедления оказывает влияние переходной режим торможения. Установлено, что максимальные силы инерции при торможении реализуются в момент остановки вагона.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Урсуляк Л. В. 
О форме кривой наполнения тормозных цилиндров в грузовых поездах / Л. В. Урсуляк, Г. Вайчиунас, Я. Н. Романюк, В. Петренко, Е. С. Степченкова // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2016. - № 2. - С. 165-173. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

В рамках научной работы изучено влияние формы кривой наполнения тормозных цилиндров при различных режимах торможения на продольную динамику поезда. Необходимо оценить при этом уровень наибольших продольных сил и величину тормозных путей в грузовых поездах различной длины. Сделана попытка аппроксимировать реальные диаграммы наполнения тормозных цилиндров рациональными функциями различной степени. При подборе коэффициентов в искомых функциях в качестве контролируемых параметров использовались наибольшие значения продольных сил и тормозные пути, которые сопоставлялись с аналогичными величинами, полученными в результате опытных поездок. Уровень продольных сил и величину тормозных путей оценивали с помощью математического моделирования продольных колебаний поезда при переходных режимах движения, вызванных различными режимами торможения. При математическом моделировании предполагалось, что поезд состоит из 60-ти однородных четырехосных полувагонов массой 80 тонн, оборудованных воздухораспределителями N 483 (включенными на средний режим работы), композиционными тормозными колодками, и одного локомотива ВЛ-8. Поезд перед началом торможения был предварительно растянут. Моделировались различные виды пневматических торможений (экстренное, полное служебное и регулировочное торможения) грузового поезда на горизонтальном участке пути. В результате расчетов были получены значения продольных сил, величины тормозных путей и время снижения скорости движения при различных режимах торможения. Исследовано влияние формы кривой наполнения тормозных цилиндров на уровень продольных сил и величину тормозных путей в грузовых поездах. Исследована также продольная нагруженность грузовых поездов при различных пневматических торможениях. Полученные результаты могут быть использованы для оценки уровня наибольших продольных сил и тормозных путей в грузовых поездах разной длины путем математического моделирования различных режимов торможений.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16-046

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гревцов С. В. 
Дослідження умов розділення відчепів на немеханізованих гальмових позиціях / С. В. Гревцов // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 11. - С. 26-32. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Мета дослідження - аналіз умов роботи регулювальників швидкості скочування відчепів та встановлення конфігурації області допустимих режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках з башмачними гальмовими позиціями (БГП). Під час виконання дослідження використовувались методи обстеження залізничних станцій та методи теорії гіркових процесів. Башмачні гальмові позиції на сортувальних коліях є додатковими елементами немеханізованих сортувальних гірок, де необхідно виконувати перевірку умов розподілення відчепів. Через значну тривалість регулювання швидкості відчепу у порівнянні з заняттям стрілок та уповільнювачів обмеження по розділенню на БГП є більш жорсткими у порівнянні з обмеженнями на спускній частині гірки. У зв'язку з цим у разі визначення потрібного штату регулювальників необхідно виконувати перевірку переробної спроможності гірок. В результаті виконаних досліджень вперше встановлено залежності для визначення тривалості регулювання швидкості скочування відчепа на БГП. Встановлено, що робота БГП може накладати додаткові обмеження на умови регулювання відчепів уповільнювачами спускної частини гірки. За рахунок вказаних обмежень уточнено конфігурацію області допустимих швидкостей виходу відчепів з уповільнювачів спускної частини гірок з немеханізованими парковими гальмовими позиціями. Практична значимість. Результати дослідження дозволяють удосконалити методи визначення переробної спроможності сортувальних гірок та нормування штату регулювальників швидкості вагонів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.432.511 + О261.16-045

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Равлюк В. Г. 
Модернізація елементів гальмової важільної передачі візків вантажних вагонів / В. Г. Равлюк // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2019. - № 5. - С. 108-121. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Дослідження спрямоване на модернізацію елементів гальмової важільної передачі візків вантажних вагонів. Виконано теоретичні та експлуатаційні дослідження, які стосуються конструктивних обмежень появи ненормативного зносу на гальмових колодках важільних передач вантажних вагонів. Використано аналітичній підхід до обгрунтування технічного й технологічного способу вдосконалення наявної конструкції гальмової важільної передачі. Наведено рекомендації щодо модернізації розпірок тріангелів вантажних вагонів. Установлено недостатню ефективність роботи наявних гальмових важільних передач, що пов'язано з нахилом і притискуванням верхніх окрайок колодок до поверхонь кочення коліс під час руху поїздів без гальмування. Шкідливе тертя з утворенням подвійного фрикційного зносу робочого тіла призводить до стану, коли за рахунок ексцентричної дії динамічних навантажень до 95 % загальної кількості колодок знаходяться у пошкодженому стані. Запропоновані рішення, щодо відновлення наявних конструкцій тріангелів. Вибрана простота способу ремонтних робіт полягає в тому, що місце розташування технологічного отвору в розпірках тріангелів переносять у раціональне місце. Запропонований у роботі спосіб модернізації зводиться до того, що за спеціальними розрахунками в наявній розпірці тріангеля під час її відновлення виконують мінімальну кількість ремонтних операцій. Теоретично доведено, що в тріангелі утворюється шкідливий крутний момент від динамічних сил, який є причиною ненормативного зносу гальмових колодок. Розрахунковим силовим аналізом з урахуванням зазначених факторів виявлено вказаний головний недолік і визначено можливість його ліквідації. Уперше розроблено модель зменшення ненормативного зносу гальмових колодок за рахунок раціонального способу модернізації розпірки тріангеля. Адаптовано математичні розрахунки до формулювання силових навантажень елементів гальмових важільних передач, що нахиляють тріангель до впирання верхніми окрайками колодок у поверхні кочення коліс. Результати проведених досліджень апробовано на рухомому складі. Сформульовано практичні рекомендації, які доцільно використовувати під час проектування, модернізації й експлуатації гальмових систем як експлуатаційного парку, так і трьохелементних візків нового покоління.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-046 + О261.16-0455

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського